Gå til innhold

Helene Drage

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sassya skrev (7 timer siden):

Når man ser hvor dårlig hun utfører øvelsene sine tror jeg ikke hun er så ofte på trening som hun sier. Tror hun bare sitter i bilen utenfor leiligheten og filmer og går inn igjen. Og bruker gammle videoer og legger ut som dagens reels.

Tidligere pleide hun iallefall å bruke mesteparten av tiden på senteret i garderoben.. 

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet

Voldsomt så dramatisk i kveld da. Hadde hun ikke vært så opptatt av å «ikke bare være en mamma», så hadde hun fått det bedre. Hun burde droppa å fått de to siste. Den første også egentlig. 

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet
hvaduikkeser skrev (6 minutter siden):

Voldsomt så dramatisk i kveld da. Hadde hun ikke vært så opptatt av å «ikke bare være en mamma», så hadde hun fått det bedre. Hun burde droppa å fått de to siste. Den første også egentlig. 

Nå har ikke jeg barn, men har noen tanker. 

Men, jeg kjenner jo mange som har barn, og kvinner på egen alder som er nybakte mødre. Noen sprudler og stråler, elsker livet, mens andre har slitt. Ei jeg kjenner slet med heftig fødselsdepresjon, og det tok tid før det ble bedre, og hun kjenner fortsatt litt på at det har vært en voldsom omveltning og en endring i livet hun på ingen måte var forberedt på. Dette er naturligvis helt greit. Kan ikke forestille meg hvor tøft og vanskelig det må være å plutselig ha en levende klump som er fullstendig, helhjertet avhengig av deg. Barnet blir jo første, til og med eneste prioritet. Sånn er det bare. Hvorfor er dette en overraskelse for henne? 

Veldig kjipt å se alt drittet hun deler. Hva om ungene ser dette når de blir eldre? Hva med om de ser det i tenårene, når følelseslivet er sårbart? Kan gå sterkt på bekostning av relasjonen deres. 

Hun burde begynne i terapi. Og slutte å dele så mye om dette på sosiale medier. Eksponere seg selv på denne måten, men også eksponering av barna sine. Jeg klarer virkelig ikke forstå disse forbaska influenserne som eksponerer ungene sine. Har ikke en dritt å si om du sensurerer ansikt eller ikke viser bilde av dem. De klarer ikke holde kjeft om dem. Jeg vet mer om ungen til Stina Bakken og ungene til Helene Drage, enn jeg vet om kollegaene mine sine barn - og da snakker kollegaene mine mye om sine barn, og jeg ser ikke mye på profilen til Helene, eller snappen til frøken Bakken! 

Hjertesukk. Blir fortvilet på vegne av ungene. Så glad jeg er for at jeg ble født når jeg ble, og at mine foreldre aldri har eksponert meg på internett! 

• Liker 11
  • Nyttig 6
Skrevet

Hun må bare innse at får man barn så blir aldri livet som det var uten barn og at barna kommer først og man må droppe mye man kunne gjøre før. 

Hun har selv valgt å få barn. 

• Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet

Man mister ikke seg selv etter man har fått barn, men man må akseptere at det ikke lenger er MEG MEG MEG. Når barna er så små som hennes er nå ligger det noen år hvor det meste går på barnas premisser, og egne behov tidvis må vike eller komme i en annen rekkefølge. Man har ett liv før barn og ett liv etter barn. Jeg forstår ikke hennes definisjon av å «miste seg selv» heller…,man blir voksen

• Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)

Så bra at formen kommer seg HD, men hva har det med å stå med t-skjorta halvveis dratt opp og nappe litt i bukselinningen å gjøre? Eller er det formen på kroppen du egentlig så gjerne vil vise frem? Klin umulig å se at den fysiske formen i form av styrke og kondisjon er forbedret utifra bildet der.  

Endret av Lileep
  • Liker 6
  • Nyttig 7
Skrevet
Lileep skrev (19 minutter siden):

Så bra at formen kommer seg HD, men hva har det med å stå med t-skjorta halvveis dratt opp og nappe litt i bukselinningen å gjøre? Eller er det formen på kroppen du egentlig så gjerne vil vise frem? Klin umulig å se at den fysiske formen i form av styrke og kondisjon er forbedret utifra bildet der.  

Hun ser jo ikke sånn ut, vet ikke hvem hun stadig prøver å overbevise med disse bildene/postene. Fokuset burde heller være på å øve på form og utførelse på trening, å ikke disse idiotiske poseringene som på ingen måte representerer virkeligheten. 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Den reelen hun har kopiert fra Desirée viser hvordan kroppen faktisk ser ut og det er ikke fra siden engang. Og hva er greia med at livet var så tøft i går, men bedre allerede i dag🤷‍♀️ Merkelig dame.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Jeg synes ikke det virker som hun lever så veldig annerledes med barn enn uten, bortsett fra at hun så klart er hjemme fra jobb.  Det samme fokuset på kropp (å gå ned i vekt) er i hvert fall til stede. Klagingen også. 

Endret av cerruti
  • Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet
cerruti skrev (55 minutter siden):

Jeg synes ikke det virker som hun lever så veldig annerledes med barn enn uten, bortsett fra at hun så klart er hjemme fra jobb.  Det samme fokuset på kropp (å gå ned i vekt) er i hvert fall til stede. Klagingen også. 

Og dette evinnelige maset om å prioritere bort husarbeid, og ikke sette seg selv sist. Kanskje hun faktisk burde ta en runde med seg selv, i stedet for å normalisere alt dette unormale? Som mamma må man prioritere barna først, man må vaske klær å ta vare på huset. Og man blir i alle fall ikke mindre deprimert av å bo i skitt og rot. 

• Liker 1
  • Nyttig 13
Skrevet
Lileep skrev (19 timer siden):

Og  den posten for 6 dager siden; «Kom i form til sommeren med hverdagsterk». 
Greit nok, sommerkroppen blir ikke nevnt, men hvorfor er det så viktig å minne om at sommeren er rett rundt hjørnet? Hvorfor er det viktig å komme i form akkurat til sommeren? En mer profesjonell tilnærming av en PT hadde vært å tilby å komme i form, så enkelt som det. Uten dårlig tilslørte intensjoner.

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet
Laia skrev (4 minutter siden):

Og  den posten for 6 dager siden; «Kom i form til sommeren med hverdagsterk». 
Greit nok, sommerkroppen blir ikke nevnt, men hvorfor er det så viktig å minne om at sommeren er rett rundt hjørnet? Hvorfor er det viktig å komme i form akkurat til sommeren? En mer profesjonell tilnærming av en PT hadde vært å tilby å komme i form, så enkelt som det. Uten dårlig tilslørte intensjoner.

Eller å vise et bilde av seg selv hvor hun åpenbart er fornøyd med utseendet(synes hun ser tynnere ut) med kommentaren at formen heldigvis begynner å komme seg… 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
cerruti skrev (21 minutter siden):

Eller å vise et bilde av seg selv hvor hun åpenbart er fornøyd med utseendet(synes hun ser tynnere ut) med kommentaren at formen heldigvis begynner å komme seg… 

Enig. Ikke noe galt at hun føler at formen kommer seg, men helt malplassert bilde for å illustrere det.

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
hvaduikkeser skrev (På 21.4.2025 den 21.56):

Hva sa hun? 

Skrevet

Om det virkelig er så vanskelig å komme seg opp av senga de dagene hun har treningsfri; altså seriøst ! Dama trenger hjelp ! ELLER; er det slik at den «fødelsesdepresjonen» kun slår til der det passer ? Som om hun ikke får «bestemt seg» hvor mye deprimert hun skal være. For er du så dårlig, da orker du heller ikke følge opp hverken app eller some….Hun er spiseforstyrret- mer enn fødselsdeprimert tror jeg

• Liker 5
  • Nyttig 10
Annonse
Skrevet
irevin skrev (33 minutter siden):

Om det virkelig er så vanskelig å komme seg opp av senga de dagene hun har treningsfri; altså seriøst ! Dama trenger hjelp ! ELLER; er det slik at den «fødelsesdepresjonen» kun slår til der det passer ? Som om hun ikke får «bestemt seg» hvor mye deprimert hun skal være. For er du så dårlig, da orker du heller ikke følge opp hverken app eller some….Hun er spiseforstyrret- mer enn fødselsdeprimert tror jeg

Det har slått meg også. Hun bruker fødselsdepresjoner når det er beleilig, det kommer og går veldig. Hun har alltid slitt psykisk, fødselsdepresjon er bare en knagg og henge det på som hun nok tenker at er mer akseptert. 

• Liker 2
  • Nyttig 9
Skrevet (endret)

Lurer på om hun selv har fått med seg den "nyheten for sommeren 2025".

Tviler voldsomt.

Tror heller ikke de spiser så mye middag fra Hello Fresh..

Endret av hubbabubba00
  • Liker 3
Skrevet

Fy fader som hun klager altså. Hver eneste dag. 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
Fenomen skrev (7 timer siden):

Fy fader som hun klager altså. Hver eneste dag. 

Alt er så tungt og fælt samtidig som hun er helt opphengt i «koffert-tenking». Hun tenker bare på p*** virker det som 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
hvaduikkeser skrev (7 minutter siden):

Alt er så tungt og fælt samtidig som hun er helt opphengt i «koffert-tenking». Hun tenker bare på p*** virker det som 

Gubben tok med ungene ut så HUN skulle få ro, så er det dette hun «hoster opp»…Gikk depresjonen med ett over? Jeg har vært langt nede selv altså, men da har ikke telefonen min vært «limt» i hånda heller. Kvelden er fortsatt ung! Kommer vel snart noe reklame som skal pushes….

• Liker 7
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...