Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Lileep skrev (På 16.4.2025 den 12.05):

I flere år nå så har det vært et tydelig mønster i hva hun legger ut, så flere ganger har folk vært spot on på å si hva som kommer til å bli lagt ut. Ganske fascinerende egentlig, hvordan hun selv ikke ser dette! 
På spørsmålsrunden er de alltid de samme spørsmålene som går igjen, rundt jul er det alltid syting om overspising og godteri, tidlig vår er det alltid lykkerus og masse før/etter bilder, mye fokus på kropp og endringer som kommer etter 5 min på trening. Så kommer knekken, og depresjon blir temaet og alle mulige unnskyldinger for hvorfor ting er som de er. 
Sommeren byr på kjoler i ørten varianter, mye som klikkes hjem. Pleier også å komme litt innlegg om at du skal være komfortable i egen kropp, gå i bikini om du vil (som er helt rett). 

Før sommeren er på topp så er det fullt kjør på trening og kosthold, og midjen er på plass på dag 2. Kragebeina syns i rett posering etter dag 3 med riktig kosthold og hardkjør på trening. 

Boom så kommer høsten med overspising, deprimert, detter av treningsprogrammet, kostholdet sklir ut og syting over ingen egentid og at hun ikke bare er mamma med også Helene. Dette avløses av muligens en kjapp runde med effektiv trening før jula kommer og det poseres med hauger av godteri og overspising igjen er tema. 
Innimellom er det jevnlig reklame for menstruser og alt av spons som blir tilbudt. 

Sånn har de siste 4-5 årene vært, og trolig er dette malen for de neste 10 årene også 

Og bundadposten da. Om den passer har hun vært flink. Om den ikke passer så skal det ikke definere henne, og det er ikke hennes feil.

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lileep skrev (56 minutter siden):

Kan ikke finne noen beskrivelse av øvelsen som beskriver den med bøy i ryggen.. virker jo helt merkelig å gjøre en øvelse feil på den måten? 

Søk glute-focused hyperextension/back extension, så finner du det. Reint mekanisk vil det gå meir på rumpe enn bakside lår, som den originale gjer.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

aazy skrev (15 minutter siden):

Søk glute-focused hyperextension/back extension, så finner du det. Reint mekanisk vil det gå meir på rumpe enn bakside lår, som den originale gjer.

Takk 🙂 men utifra de bildene jeg da får opp så er hun ganske langt unna å utføre den riktig allikevel. Skal vel være en noenlunde rett linje fra hæl til øvre del rygg, for så krumme skuldre og nakke? 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (2 timer siden):

Takk 🙂 men utifra de bildene jeg da får opp så er hun ganske langt unna å utføre den riktig allikevel. Skal vel være en noenlunde rett linje fra hæl til øvre del rygg, for så krumme skuldre og nakke? 

Jepp, hun skal definitivt ha litt meir krumme skuldre… men til Helene å vere, ikkje verst! Det er iallfall noko som eksisterer, og ikkje typ ein bullshit fancy Hollywoodtrenerøving ho fant på Reels!😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aazy skrev (15 minutter siden):

Jepp, hun skal definitivt ha litt meir krumme skuldre… men til Helene å vere, ikkje verst! Det er iallfall noko som eksisterer, og ikkje typ ein bullshit fancy Hollywoodtrenerøving ho fant på Reels!😅

Haha sant! Men til å være PT og promotere sin egen app som skal hjelpe andre å trene, så burde hun klare øvelser hun viser 100% feilfritt. Hun tjener faktisk penger på dette, og da blir det så sløvt å legge ut noe hun tydelig ikke mestrer helt 100%. Litt mindre kg på vektskiva kunne vært nok til å klare å utføre den rett. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å nærme seg prøving av bunaden snart nå. Passer den eller må den syes inn eller blir det Ellos kjole til 17 mai.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir iallefall en haul med elloskjoler hun vurderer å klikke hjem og spør hvilke hun skal velge. Snedig måte å ikke måtte betale skatt av varene på, siden hun ikke har mottatt dem fysisk 😉

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man ikke klarer å stave navnet på appen sin riktig en gang🙄 Hun ser utrolig utrent ut på øvelsene hun legger ut. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for krenkende innlegg.

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver hun og gir råd vedr trening og søvnløshet? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Denne øvelsen må jeg filme, tror siri kommer til å elske den"

" Denne oppskriften passer perfekt for Anette"

Ikke fortell meg at hun (eller andre influencere) bruker mye av dagen på å tenke på kundene sine. Når alt kommer til alt så brenner de for å få inntekt. Ingenting annet.

Jeg er også overrasket over hvor utrent hun virker. Alle øvelser hun viser bærer preg av at det er for tungt, at hun er veldig stiv osv.

Jeg skjønner hun vil framstå som kul, trent, engasjert, hardtarbeidende og at for henne er trening superviktig. Personlig tror jeg hun (og en del andre) trener fordi de tror det er det samfunnet krever og at man er ikke kul om man ikke gjør det og framstår som man liker det.

Jeg er ganske sikker på at uten SoMe så hadde ikke hun vært like mye på det treningssenteret.

Personlig syns jeg det er utrolig kjedelig å se filmer av andre som trener. Da blir jeg mye mer inspirert av de som bruker mye tid uti naturen feks.

• Liker 6
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man ser hvor dårlig hun utfører øvelsene sine tror jeg ikke hun er så ofte på trening som hun sier. Tror hun bare sitter i bilen utenfor leiligheten og filmer og går inn igjen. Og bruker gammle videoer og legger ut som dagens reels.

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hubbabubba00 skrev (1 time siden):

Ikke fortell meg at hun (eller andre influencere) bruker mye av dagen på å tenke på kundene sine. Når alt kommer til alt så brenner de for å få inntekt. Ingenting annet.

Jeg skjønner hun vil framstå som kul, trent, engasjert, hardtarbeidende og at for henne er trening superviktig. Personlig tror jeg hun (og en del andre) trener fordi de tror det er det samfunnet krever og at man er ikke kul om man ikke gjør det og framstår som man liker det

Helt enig ! 
Samfunnet krever det, er helt sikkert. «Alle» skal passe inn i den berømmelige «malen». Blir som å stappe kofferten oppi disse «greiene» på en flyplass for å sjekke om kofferten er innafor håndbagasjen. Passer den ikke, så «går» det ikke. Trist at det er blitt sånn og de aller færreste av våre influencere trener for å passe inn, for det er kropp og utseende som gjelder. Det er «hypen». Såfremt ikke det er toppidrettsutøvere det er snakk om eller øvre del av mosjonister…

En ting jeg lurer på er den digre baggen hun har med seg….De gangene jeg er på treningssenteret har jeg med en vannflaske, lite håndkle og tlf min siden jeg hører på musikk. Kommer ikke drassende med diiiiiiiger bag. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hubbabubba00 skrev (2 timer siden):

Jeg er også overrasket over hvor utrent hun virker. Alle øvelser hun viser bærer preg av at det er for tungt, at hun er veldig stiv osv.

Jeg skjønner hun vil framstå som kul, trent, engasjert, hardtarbeidende og at for henne er trening superviktig. Personlig tror jeg hun (og en del andre) trener fordi de tror det er det samfunnet krever og at man er ikke kul om man ikke gjør det og framstår som man liker det.

Jeg er ganske sikker på at uten SoMe så hadde ikke hun vært like mye på det treningssenteret.

Personlig syns jeg det er utrolig kjedelig å se filmer av andre som trener. Da blir jeg mye mer inspirert av de som bruker mye tid uti naturen feks.

Nok en trend hun har tatt fra andre, nettopp sett den hos flere PT'er på Instagram. 

Når det kommer til det hun legger ut av øvelser og trening, er jeg også overasket over at hun velger å dele disse filmene. Hun fremstår som en nybegynner, med dårlig form og utførelse på det meste. Det er ingen flyt i trnelngeb hennes, og hun er som du sier stiv som en stokk og alt ser tungt ut. 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom over en reel fra Desiree( eller hva hun heter) og nå har HD lagt ut akkurat det samme🙄

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvaduikkeser skrev (1 time siden):

Jeg kom over en reel fra Desiree( eller hva hun heter) og nå har HD lagt ut akkurat det samme🙄

Så det jeg og😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
hvaduikkeser skrev (1 time siden):

At Helene ikke eier skam?! All denne kopieringa hennes skulle jo nesten fått konsekvenser.

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie1988 skrev (Akkurat nå):

At Helene ikke eier skam?! All denne kopieringa hennes skulle jo nesten fått konsekvenser.

Der hun gjør er så latterlig dårlig og kleint, så det er straff nok. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette minner meg litt om Det Glade Hjem, for oss som husker det sirkuset der :fnise: 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugar&Spice skrev (1 minutt siden):

Dette minner meg litt om Det Glade Hjem, for oss som husker det sirkuset der :fnise: 

Ja! Satt akkurat å tenkte på det! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...