Lileep Skrevet 21 timer siden #21421 Del Skrevet 21 timer siden hvaduikkeser skrev (10 timer siden): Hva er problemet med at folk spør hva hun skal i helga? Hun lager store problemer ut av ingenting. Hadde ingen spurt henne, så hadde det vært et problem også. Det er jo bare en høflig gest å spørre hva noen skal i helgen. En måte å innlede samtale, vise interesse, ja rett og slett bare være sosial. Aldri noen gang tenkt på det som en negativ greie. Men HD er jo kronisk negativ til alt i livet, så er jo ikke overraskende har hun atter en gang har en negativ vinkling og undertone på det hun legger ut. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 21 timer siden #21422 Del Skrevet 21 timer siden panzerpølsa skrev (2 timer siden): Det er ingen som har spurt henne om det, hun har bare kopiert en "trendvideo" fra Tik Tok. Ja, stemmer det. Kopiering som vanlig. Viktig å få fram at hun pga unger ikke har noe liv lenger. Et liv hun ikke hadde før heller. 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 20 timer siden #21423 Del Skrevet 20 timer siden panzerpølsa skrev (2 timer siden): Det er ingen som har spurt henne om det, hun har bare kopiert en "trendvideo" fra Tik Tok. Mens alle vi som ikke har TikTok og dermed ikke aner at dette er neo som "trender", fort kan tenke at det er Helenes egne (negative) vinkling. Kommunikasjon er utfordrende, spesielt når du ikke helt hvem du kommuniserer med. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jammf Skrevet 13 timer siden #21424 Del Skrevet 13 timer siden Beklager, men nå klarer jeg ikke å være stille lenger: Det heter ikke Hverdagsterk, det heter Hverdags sterk eller Hverdags-sterk på godt norsk. Hverdagsterk er en skrivefeil og det gir ingen mening at voksne skriver feil slik at ordet tømmes for mening. Men kanskje det skyldes en langvarig forskjølelse? Ah- lite å klage på i dag kjenner jeg, men det var godt å endelig få det ut 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 12 timer siden #21425 Del Skrevet 12 timer siden Jammf skrev (1 time siden): Beklager, men nå klarer jeg ikke å være stille lenger: Det heter ikke Hverdagsterk, det heter Hverdags sterk eller Hverdags-sterk på godt norsk. Hverdagsterk er en skrivefeil og det gir ingen mening at voksne skriver feil slik at ordet tømmes for mening. Men kanskje det skyldes en langvarig forskjølelse? Ah- lite å klage på i dag kjenner jeg, men det var godt å endelig få det ut Hun har mange skrivefeil og de er veldig irriterende. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 9 timer siden #21426 Del Skrevet 9 timer siden Jammf skrev (4 timer siden): Beklager, men nå klarer jeg ikke å være stille lenger: Det heter ikke Hverdagsterk, det heter Hverdags sterk eller Hverdags-sterk på godt norsk. Hverdagsterk er en skrivefeil og det gir ingen mening at voksne skriver feil slik at ordet tømmes for mening. Men kanskje det skyldes en langvarig forskjølelse? Ah- lite å klage på i dag kjenner jeg, men det var godt å endelig få det ut Da kan du jo ta turen innom SET 😬der snakker vi både tale og skrive Leif så jeg får vondt i øyne og ører 😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå