Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

hvaduikkeser skrev (10 timer siden):

Hva er problemet med at folk spør hva hun skal i helga? Hun lager store problemer ut av ingenting. Hadde ingen spurt henne, så hadde det vært et problem også. 

Det er jo bare en høflig gest å spørre hva noen skal i helgen. En måte å innlede samtale, vise interesse, ja rett og slett bare være sosial. Aldri noen gang tenkt på det som en negativ greie. Men HD er jo kronisk negativ til alt i livet, så er jo ikke overraskende har hun atter en gang har en negativ vinkling og undertone på det hun legger ut.  

• Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

panzerpølsa skrev (2 timer siden):

Det er ingen som har spurt henne om det, hun har bare kopiert en "trendvideo" fra Tik Tok. 

Ja, stemmer det. Kopiering som vanlig. Viktig å få fram at hun pga unger ikke har noe liv lenger. Et liv hun ikke hadde før heller. 

• Liker 7
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (2 timer siden):

Det er ingen som har spurt henne om det, hun har bare kopiert en "trendvideo" fra Tik Tok. 

Mens alle vi som ikke har TikTok og dermed ikke aner at dette er neo som "trender", fort kan tenke at det er Helenes egne (negative) vinkling. Kommunikasjon er utfordrende, spesielt når du ikke helt hvem du kommuniserer med. :opplyser:

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men nå klarer jeg ikke å være stille lenger:

Det heter ikke Hverdagsterk, det heter Hverdags sterk eller Hverdags-sterk på godt norsk. 

Hverdagsterk er en skrivefeil og det gir ingen mening at voksne skriver feil slik at ordet tømmes for mening. 

Men kanskje det skyldes en langvarig  forskjølelse? 

Ah- lite å klage på i dag kjenner jeg, men det var godt å endelig få det ut :) 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammf skrev (1 time siden):

Det heter ikke Hverdagsterk, det heter Hverdags sterk eller Hverdags-sterk på godt norsk. 

Hverdagsterk er en skrivefeil og det gir ingen mening at voksne skriver feil slik at ordet tømmes for mening. 

Hun har mange skrivefeil og de er veldig irriterende.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammf skrev (4 timer siden):

Da kan du jo ta turen innom SET 😬der snakker vi både tale og skrive Leif så jeg får vondt i øyne og ører 😬

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammf skrev (17 timer siden):

Det heter Hverdagssterk. Ingen mellomrom eller bindestrek ;)

• Liker 24
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harlekin skrev (7 timer siden):

Det heter Hverdagssterk. Ingen mellomrom eller bindestrek ;)

😆Busted!! Men jeg kjente at noe ikke ble helt riktig....alternativ 3 var det hjernen ikke gidda å komme opp med :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammf skrev (På 7.4.2025 den 15.28):

Du kan ikke kritisere andres rettskriving når du selv skriver forskjølelse. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cassio skrev (9 minutter siden):

Du kan ikke kritisere andres rettskriving når du selv skriver forskjølelse. 

Lært av en mester ;) Det er Dragen som legger inn noen ekstra bokstaver, jeg vet at det heter forkjølelse. Men takk for tilbakemeldingen :) 

Endret av Jammf
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammf skrev (16 timer siden):

😆Busted!! Men jeg kjente at noe ikke ble helt riktig....alternativ 3 var det hjernen ikke gidda å komme opp med :) 

:fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (På 7.4.2025 den 7.45):

Det er jo bare en høflig gest å spørre hva noen skal i helgen. En måte å innlede samtale, vise interesse, ja rett og slett bare være sosial. Aldri noen gang tenkt på det som en negativ greie. Men HD er jo kronisk negativ til alt i livet, så er jo ikke overraskende har hun atter en gang har en negativ vinkling og undertone på det hun legger ut.  

Ja, som småbarnsmor er det fult mulig å både hoppe i fallskjerm og være ute å feste. Ikke det at det er normalt at det skjer HVER HELG, men hun som er så opptatt av «egentid» kunne sikkert ha brukt den tiden til å «dykke med haier». I tillegg så bugner det av mulighet for barnevakt slik hun fremstiller det, og at hun velger å bruke den tiden på å sove eller gjøre husarbeid får være hennes sak, men i denne tiden er det fult mulig å gjøre noe hyggelig utover det som er dagligdags. Det handler om prioriteringer HUN gjør. Merkelig post å legge ut bare. Skal det være forsøk på humor eller hva? VM i negativitet ! Hennes eget program funker på henne siden hun får trent (som hun prokalmerte her om dagen; «hadde det ikke vært for hverdagssterk hadde jeg ikke trent», men det skal i følge henne også være for bedre mental helse….DER tar det nok lenger tid for henne at eget program slår til….

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

irevin skrev (2 timer siden):

Ja, som småbarnsmor er det fult mulig å både hoppe i fallskjerm og være ute å feste. Ikke det at det er normalt at det skjer HVER HELG, men hun som er så opptatt av «egentid» kunne sikkert ha brukt den tiden til å «dykke med haier». I tillegg så bugner det av mulighet for barnevakt slik hun fremstiller det, og at hun velger å bruke den tiden på å sove eller gjøre husarbeid får være hennes sak, men i denne tiden er det fult mulig å gjøre noe hyggelig utover det som er dagligdags. Det handler om prioriteringer HUN gjør. Merkelig post å legge ut bare. Skal det være forsøk på humor eller hva? VM i negativitet ! Hennes eget program funker på henne siden hun får trent (som hun prokalmerte her om dagen; «hadde det ikke vært for hverdagssterk hadde jeg ikke trent», men det skal i følge henne også være for bedre mental helse….DER tar det nok lenger tid for henne at eget program slår til….

Alle med små barn kan gjøre andre ting enn å bare være med barna innimellom. Er ikke snakk om å hoppe i fallskjerm eller feste hele natten HVER eneste helg. Og barnevakt har de nok av, så den reelen var bare dum. Som vanlig. Og hvorfor må hun gjøre til stemma si hele tiden? Kan hun ikke bare snakke helt vanlig. Grøsser av den baby-stemma hennes. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som skal prøve matkasse fra Hello Fresh nå eller? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvaduikkeser skrev (19 minutter siden):

Hell no..😆

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beatbox skrev (8 minutter siden):

Hell no..😆

Ble du ikke overbevist?🤭

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
hvaduikkeser skrev (50 minutter siden):

Ble du ikke overbevist?🤭

🙊...no comment😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvaduikkeser skrev (5 timer siden):

Det er vel ikke H som lager middag der. Er vel mannen som står for det.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sassya skrev (4 timer siden):

Det er vel ikke H som lager middag der. Er vel mannen som står for det.

...det også..Hun er jo karrierekvinne må vite og da har man ikke tid til slike trivielle ting som husarbeide..🙄

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maten hennes består vel av kylling og fløte og skal være så lett og enkelt som mulig, så at hun reklamerer for matkasse blir for dumt. Det krever litt forbereding disse rettene. 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...