Lileep Skrevet 1. april #21381 Del Skrevet 1. april Er jo en fantastisk dårlig reklame for programmet hennes. Hun har jo flere ganger sagt at hun følger dette selv, og hvis det faktisk stemmer så viser det jo at programmet er svært lite effektivt på den mentale biten iallefall. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet tirsdag kl 14:00 #21382 Del Skrevet tirsdag kl 14:00 Lileep skrev (På 1.4.2025 den 13.32): Er jo en fantastisk dårlig reklame for programmet hennes. Hun har jo flere ganger sagt at hun følger dette selv, og hvis det faktisk stemmer så viser det jo at programmet er svært lite effektivt på den mentale biten iallefall. Ekspander Hun har jo ingen selvinnsikt, så hadde noen påpekt dette, så hadde hun sagt at problemene hennes skyldes noe heeeelt annet og ikke har noe med programmet hennes å gjøre. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet tirsdag kl 17:59 #21383 Del Skrevet tirsdag kl 17:59 panzerpølsa skrev (På 1.4.2025 den 11.38): Tenkte akkurat det samme. Men enda godt hun fikk trykt inn 7 annonselenker/reklamer i spørsmålsrunde da. Selv om hun har det så tungt. Blir litt som at pasientene på psykiatrisk skal behandle hverandre det opplegget hun kjører. "Online coach som ikke mestrer livet. Kjøp program av meg, jeg kan hjelpe deg å bli sterkere og bedre!" Ekspander Er det virkelig noen som sender spørsmål om favorittmensentruse i spørsmålsrunden? 😆 Og ellers så er går det i den evige sirkelen med utlevering av personlig info om barn, i miks med annonselenker, egenteklame for hverdagssterk og depresjon. Litt kiosklitteratur også denne gangen. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet tirsdag kl 21:44 #21384 Del Skrevet tirsdag kl 21:44 Laia skrev (På 1.4.2025 den 17.59): Er det virkelig noen som sender spørsmål om favorittmensentruse i spørsmålsrunden? 😆 Og ellers så er går det i den evige sirkelen med utlevering av personlig info om barn, i miks med annonselenker, egenteklame for hverdagssterk og depresjon. Litt kiosklitteratur også denne gangen. Ekspander Hun stiller alle spørsmålene til seg selv… 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet onsdag kl 05:19 #21385 Del Skrevet onsdag kl 05:19 Laia skrev (På 1.4.2025 den 17.59): Er det virkelig noen som sender spørsmål om favorittmensentruse i spørsmålsrunden? 😆 Og ellers så er går det i den evige sirkelen med utlevering av personlig info om barn, i miks med annonselenker, egenteklame for hverdagssterk og depresjon. Litt kiosklitteratur også denne gangen. Ekspander Klart det er folk som spør om det, det finnes mange av de truslene men ikke alle er like gode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet onsdag kl 05:19 #21386 Del Skrevet onsdag kl 05:19 irevin skrev (På 1.4.2025 den 21.44): Hun stiller alle spørsmålene til seg selv… Ekspander Å det har du bevis for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne30 Skrevet onsdag kl 05:50 #21387 Del Skrevet onsdag kl 05:50 Så hvis jeg har lyst på brød etter ei treningsøkt, eller når jeg er sulten, så skal jeg heller spise spinat?🤔 Jeg er 45 år (ja, gammelt brukernavn;), jeg klarer å se at jeg må ha ordentlig mat, som f.eks. brød, når jeg er sulten. Jeg blir dog bekymra, over signaleffekten ovenfor folk som ikke klarer å se dette. Trenger ikke bare være unge folk, det kan være voksne med spiseforstyrrelser og. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet onsdag kl 06:07 #21388 Del Skrevet onsdag kl 06:07 Orly skrev (På 2.4.2025 den 5.19): Å det har du bevis for? Ekspander Nei, men veldig påfallende at spørsmålene er formulert slik at hun kan reklamere for produktene. Mensentruser, treningstøy og eget opplegg. Spørsmålene hun stiller er akkurat slikt «språk» hun selv bruker. Om ikke alle spørsmålene er stilt av henne selv, har hun ihvertfall valgt ut de «rette» spørsmålene. HVER GANG 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet onsdag kl 06:25 #21389 Del Skrevet onsdag kl 06:25 Kvinne30 skrev (På 2.4.2025 den 5.50): Så hvis jeg har lyst på brød etter ei treningsøkt, eller når jeg er sulten, så skal jeg heller spise spinat?🤔 Jeg er 45 år (ja, gammelt brukernavn;), jeg klarer å se at jeg må ha ordentlig mat, som f.eks. brød, når jeg er sulten. Jeg blir dog bekymra, over signaleffekten ovenfor folk som ikke klarer å se dette. Trenger ikke bare være unge folk, det kan være voksne med spiseforstyrrelser og. Ekspander Jeg bare lurer på hvor hun tar informasjonen fra? Hvilken kilde har hun på disse påstandene? Legger en knapp på Tik tok, da jeg har sett flere lignende der. 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne30 Skrevet onsdag kl 07:07 #21390 Del Skrevet onsdag kl 07:07 panzerpølsa skrev (På 2.4.2025 den 6.25): Jeg bare lurer på hvor hun tar informasjonen fra? Hvilken kilde har hun på disse påstandene? Legger en knapp på Tik tok, da jeg har sett flere lignende der. Ekspander Godt spørsmål… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet onsdag kl 07:54 #21391 Del Skrevet onsdag kl 07:54 Problemstillingen hvorfor er jeg fysen, er jo hvorfor har jeg behov for å spise noe nå? Er det følelser eller fysisk sult. Det første skal ikke dekkes med mat, men det skal det andre. Og spis variert så har du dekket alt det vissvasset hun skrev. Du har ikke akutt behov for magnesium. Du må bare generelt spise mer mat som inneholder det.... 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet onsdag kl 07:55 #21392 Del Skrevet onsdag kl 07:55 Kvinne30 skrev (På 2.4.2025 den 5.50): Så hvis jeg har lyst på brød etter ei treningsøkt, eller når jeg er sulten, så skal jeg heller spise spinat?🤔 Jeg er 45 år (ja, gammelt brukernavn;), jeg klarer å se at jeg må ha ordentlig mat, som f.eks. brød, når jeg er sulten. Jeg blir dog bekymra, over signaleffekten ovenfor folk som ikke klarer å se dette. Trenger ikke bare være unge folk, det kan være voksne med spiseforstyrrelser og. Ekspander Det er egentlig skremmende at ei som selger program som skal fremme god mental helse, godt kosthold og balanser aktivitet, sitter der og tviholder på det å ikke kunne spise hva som helst når du vil. Hun henger fortsatt fast i å ekskludere matvarer.. noe som er helt feil! Skal man få til et riktig og balansert kosthold, kan man ikke utelukke matvarer. Vi skal kunne spise akkurat hva man vil, det er mengden det kommer an på. Å spise spinat fremfor brød er jo helt tullerusk. Spis heller ei brødskive med spinat og kjøttpålegg på. Da blir man mett, og får inn mye forskjellig på et måltid. Hvem klarer å få til et balanser kosthold med en bolle spinat etter trening? Ber jo om å få en supersprekk og maule ett eller annet i ettertid. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne30 Skrevet onsdag kl 08:02 #21393 Del Skrevet onsdag kl 08:02 Lileep skrev (På 2.4.2025 den 7.55): Det er egentlig skremmende at ei som selger program som skal fremme god mental helse, godt kosthold og balanser aktivitet, sitter der og tviholder på det å ikke kunne spise hva som helst når du vil. Hun henger fortsatt fast i å ekskludere matvarer.. noe som er helt feil! Skal man få til et riktig og balansert kosthold, kan man ikke utelukke matvarer. Vi skal kunne spise akkurat hva man vil, det er mengden det kommer an på. Å spise spinat fremfor brød er jo helt tullerusk. Spis heller ei brødskive med spinat og kjøttpålegg på. Da blir man mett, og får inn mye forskjellig på et måltid. Hvem klarer å få til et balanser kosthold med en bolle spinat etter trening? Ber jo om å få en supersprekk og maule ett eller annet i ettertid. Ekspander Godt skrevet, og helt enig. Skremmende at hun fronter mat slik hun gjør. En ting er at hun er influenser, men at hun faktisk også jobber med en treningsplattform. Der er det nok en del sårbare mennesker. Jeg frykter iallefall det. Jeg vet jo ikke, men ser for meg at hun kanskje tiltrekker seg en sånn gruppe. Det er mange gode treningsplattformer, f.eks. S Hartman, InaMoor, C Collin’s osv. De fronter trening og balansert kosthold, der ingen matvarer utelukkes, slik du påpeker. Selv har jeg gått ned 15 kg uten å utelate noen matvarer. Så jeg fortsetter selvsagt å spise både brød og pizza og smågodt i ok mengder. Men jeg bekymrer meg over de Helene nå når ut til med denne feilinformasjonen (jeg mener det er det). 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet onsdag kl 08:12 #21394 Del Skrevet onsdag kl 08:12 (endret) irevin skrev (På 2.4.2025 den 6.07): Nei, men veldig påfallende at spørsmålene er formulert slik at hun kan reklamere for produktene. Mensentruser, treningstøy og eget opplegg. Spørsmålene hun stiller er akkurat slikt «språk» hun selv bruker. Om ikke alle spørsmålene er stilt av henne selv, har hun ihvertfall valgt ut de «rette» spørsmålene. HVER GANG Ekspander Det er alltid samme spørsmål hver runde og den avsluttes alltid med at hun har det tungt. Men da har hun fått reklamert for truser, treningsopplegg og bøker. Men hvor ble det av walkingpadden og de underlivsøvelsene🤷♀️ Endret onsdag kl 08:13 av hvaduikkeser 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet onsdag kl 08:27 #21395 Del Skrevet onsdag kl 08:27 hvaduikkeser skrev (På 2.4.2025 den 8.12): Det er alltid samme spørsmål hver runde og den avsluttes alltid med at hun har det tungt. Men da har hun fått reklamert for truser, treningsopplegg og bøker. Men hvor ble det av walkingpadden og de underlivsøvelsene🤷♀️ Ekspander «Hvilke plagg står på ønskelisten nå»….Beste spørsmålet ever 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet onsdag kl 08:51 #21396 Del Skrevet onsdag kl 08:51 irevin skrev (På 2.4.2025 den 8.27): «Hvilke plagg står på ønskelisten nå»….Beste spørsmålet ever Ekspander Hun er sååå lett å gjennomskue! Tenk at hun ikke ser det selv🙄 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet onsdag kl 09:52 #21397 Del Skrevet onsdag kl 09:52 Sophie1988 skrev (På 2.4.2025 den 8.51): Hun er sååå lett å gjennomskue! Tenk at hun ikke ser det selv🙄 Ekspander Eller «hvordan har du det egentlig nå..?». Da får hun mulighet til å fortelle at hun ikke har det særlig bra. Fødselsdepresjon må vite. Men søke hjelp for det, DET gjør hun ikke. Hun har tross alt «HVERDAGSSTERK» som verktøy. Kanskje om hun spiste litt mer variert, så kanskje hun ikke hadde hatt behov for å bruke mye penger på alle tilskudd i tillegg til det hun MÅ ta. Hun som i tillegg HATER å ta piller. Sier ofte at hun glemmer det osv. Som privatperson må hun gjøre som hun vil, men jeg referer til henne som bedrift. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet onsdag kl 10:50 #21398 Del Skrevet onsdag kl 10:50 Det går jo voldsomt opp og ned og opp og ned osv… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet onsdag kl 11:13 #21399 Del Skrevet onsdag kl 11:13 irevin skrev (På 2.4.2025 den 9.52): Eller «hvordan har du det egentlig nå..?». Da får hun mulighet til å fortelle at hun ikke har det særlig bra. Fødselsdepresjon må vite. Men søke hjelp for det, DET gjør hun ikke. Hun har tross alt «HVERDAGSSTERK» som verktøy. Kanskje om hun spiste litt mer variert, så kanskje hun ikke hadde hatt behov for å bruke mye penger på alle tilskudd i tillegg til det hun MÅ ta. Hun som i tillegg HATER å ta piller. Sier ofte at hun glemmer det osv. Som privatperson må hun gjøre som hun vil, men jeg referer til henne som bedrift. Ekspander Ja, ikke sant😂 med alt dette kaoset hun presenterer hver eneste dag så er jeg forundret over at noen kjøper det programmet hennes. Det finnes jo så mange dyktige PTer der ute som faktisk gjør ting rett. For alt jeg vet så kan jo hende det egentlig floppet, men så prøver hun å få det til å se ut som at hun har en del kunder? Og; at hun prøver å fremstå som at hun er så sunn og lever på egg, spinat og kylling… spar meg! 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet onsdag kl 13:30 #21400 Del Skrevet onsdag kl 13:30 irevin skrev (På 1.4.2025 den 21.44): Hun stiller alle spørsmålene til seg selv… Ekspander ...for å kunne dele annonselinker som gir henne noen kroner pr klikk... 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå