Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vinnanna15 skrev (På 29.3.2025 den 16.18):

Hun er jo kjent for å være litt kort,hvis det er lov å si. Ikke den salteste nøtta i posen for å si det sånn da...

Ekspander  

Hun som beskriver seg selv som karrierekvinne, så hadde jeg sluttet med de «koffertinnleggene». Ihvertfall tydelig at hun har en snever fysisk omgangskrets. Det er totalt mangel på impulser eksternt

• Liker 7
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

irevin skrev (På 29.3.2025 den 19.25):

Hun som beskriver seg selv som karrierekvinne, så hadde jeg sluttet med de «koffertinnleggene». Ihvertfall tydelig at hun har en snever fysisk omgangskrets. Det er totalt mangel på impulser eksternt

Ekspander  

Sant💯

Kan man kalle det å drive med opplæring hos Ice en karriere lurer jeg på 🤔

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sassya skrev (På 31.3.2025 den 7.38):

Sant💯

Kan man kalle det å drive med opplæring hos Ice en karriere lurer jeg på 🤔

Ekspander  

Jeg synes det er rart av noen som kaller seg karriere-kvinne å ikke ha råd til noe annet enn å leie. Som må opprette Vipps for å få råd til å betale dyrlegeregning. Karriere for meg er noen med høyere utdanning, som prioriterer jobb over alt annet. HD er absolutt ikke der.

• Liker 8
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvaduikkeser skrev (På 31.3.2025 den 8.37):

Jeg synes det er rart av noen som kaller seg karriere-kvinne å ikke ha råd til noe annet enn å leie. Som må opprette Vipps for å få råd til å betale dyrlegeregning. Karriere for meg er noen med høyere utdanning, som prioriterer jobb over alt annet. HD er absolutt ikke der.

Ekspander  

Tenker det samme. HD er bare opptatt av fasade. Falsk som få

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig i at de koffert-innleggene er skikkelig pinlig og uforståelig. Det samme med alle før-etter-bilder og reklame/salg for alt mulig når vi vet at operasjon / medisiner er det som har fått henne ned i vekt. Når det er sagt, synes jeg det blir feil å latterliggjøre leieststus/type jobb. Det er sikkert noe som gjør livet hennes vanskelig, særlig med 3 barn, så jeg respekterer den «vanlige» jobben hun har. 

• Liker 3
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cerruti skrev (På 31.3.2025 den 10.17):

Jeg er helt enig i at de koffert-innleggene er skikkelig pinlig og uforståelig. Det samme med alle før-etter-bilder og reklame/salg for alt mulig når vi vet at operasjon / medisiner er det som har fått henne ned i vekt. Når det er sagt, synes jeg det blir feil å latterliggjøre leieststus/type jobb. Det er sikkert noe som gjør livet hennes vanskelig, særlig med 3 barn, så jeg respekterer den «vanlige» jobben hun har. 

Ekspander  

Enig med det meste. Jobben er en helt fin "vanlig" jobb. Men å si man er karrierekvinne uten at det er sånn at man ofrer noe for å kunne jobbe mye/dedikert/målrettet på bekostning av noe annet (som man ikke gjør i hennes tilfelle) fremstår som noe rart og misforstått for min del....

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekspander  

Er vel helt valgfritt å få 3 barn når man leier og ikke har så god råd eller?

Og de fleste karrieremennesker har god råd da de jobber hele tiden, så da slipper de å leie og tigge andre etter penger.

Endret av hvaduikkeser
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie1988 skrev (På 31.3.2025 den 14.21):

Den nye «morsomme» reelsen hennes der hun innrømmer at det er mannen som står for husarbeidet der i huset🤢

Ekspander  

...åhh så sjokkerende..not! Det har hun jo fortalt x-antall ganger🙄

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beatbox skrev (På 31.3.2025 den 15.00):

...åhh så sjokkerende..not! Det har hun jo fortalt x-antall ganger🙄

Ekspander  

One trick pony. Det er det samme om og om igjen. Men forstår ikke at denne latskapen hennes skal kunne bidra til salg av programmet hun driver. Hvem tar tips og råd fra ett menneske som har så lite orden og struktur i livet sitt? Da på alle plan. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (På 31.3.2025 den 15.18):

One trick pony. Det er det samme om og om igjen. Men forstår ikke at denne latskapen hennes skal kunne bidra til salg av programmet hun driver. Hvem tar tips og råd fra ett menneske som har så lite orden og struktur i livet sitt? Da på alle plan. 

Ekspander  

Desperate og naive folk tar råd fra henne...

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye koster programmet hennes? Helt tett i pappen at en som ikke klarer å gå ned i vekt, selger noe slikt. Ja, BMI er en virkelig ting! Anbefal folk til å ta kontakt med ROS. Psykologer er en mangelvare. Hun feilet fordi hun ikke jobbet med hodet

Endret av Miranda16
  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Miranda16 skrev (På 31.3.2025 den 15.36):

Hvor mye koster programmet hennes? Helt tett i pappen at en som ikke klarer å gå ned i vekt, selger noe slikt. Ja, BMI er en virkelig ting! Anbefal folk til å ta kontakt med ROS. Psykologer er en mangelvare. Hun feilet fordi hun ikke jobbet med hodet

Ekspander  

Hjelper lite å jobbe med hodet når man har et så avslappet forhold til det å være ærlig. Første bud i terapi er nettopp det at man er dønn ærlig!

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekspander  

Jeg er ikke enig i at hun blir latterliggjort på grunn av jobben sin. Om noe blir latterliggjort så er det det at hun kaller seg selv en «karrierekvinne», når realiteten er at hun har en alminnelig jobb, og ikke en karriere. Å gjøre karriere innebærer blant annet at man arbeider seg opp og framover i bransjen eller på arbeidsplassen, altså har en viss progresjon. Og de som gjør karriere er ofte de som i alle fall i perioder prioriterer jobben over andre ting i livet. Man gjør ikke karriere fordi man har en jobb. 

Om hun eier eller leier betyr i alle fall ingenting for meg. For min del sier det mer om prioriteringer enn om økonomi. Ta influenser Kristin Gjelsvik - hun har vel nå gått fra å eie bolig til et tosifret millionbeløp til å bo hos kjæresten sin fordi huset egentlig bare var en fasade hun ikke hadde råd til å opprettholde. Korthuset ser pent ut fra avstand, men det er ikke så mye som skal til før det faller sammen, gitt. Da hadde det gjerne vært bedre å kjøpt noe man har råd til eller leid.

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  hvaduikkeser skrev (På 1.4.2025 den 11.03):

Har hun det noen gang annet enn tungt mentalt🤷‍♀️ 

Ekspander  

Sjelden.....hun har vel betegnet seg selv som kronisk deprimert, og det er slik hun fremstår mesteparten av tiden..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvaduikkeser skrev (På 1.4.2025 den 11.03):

Har hun det noen gang annet enn tungt mentalt🤷‍♀️ 

Ekspander  

Tenkte akkurat det samme. Men enda godt hun fikk trykt inn 7 annonselenker/reklamer i spørsmålsrunde da. Selv om hun har det så tungt. Blir litt som at pasientene på psykiatrisk skal behandle hverandre det opplegget hun kjører. "Online coach som ikke mestrer livet. Kjøp program av meg, jeg kan hjelpe deg å bli sterkere og bedre!" 

• Liker 5
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (På 1.4.2025 den 11.38):

Tenkte akkurat det samme. Men enda godt hun fikk trykt inn 7 annonselenker/reklamer i spørsmålsrunde da. Selv om hun har det så tungt. Blir litt som at pasientene på psykiatrisk skal behandle hverandre det opplegget hun kjører. "Online coach som ikke mestrer livet. Kjøp program av meg, jeg kan hjelpe deg å bli sterkere og bedre!" 

Ekspander  

Influensere har det sjeldent så tungt og forferdelig at de ikke klarer å tenke på cashflowen til foretaket samtidig.

Og den siste setningen din! Hahahahaha! Fantastisk.

Endret av Tripptrapp1
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (På 1.4.2025 den 12.10):

Influensere har det sjeldent så tungt og forferdelig at de ikke samtidig tenker på cashflowen til foretaket.

Og den siste setningen din! Hahahahaha! Fantastisk.

Ekspander  

Det sier litt om hvor begrenset denne verdenen til "influenseren" er, der hun tenker at all denne klaginga og negative vinklingen på absolutt alt som ikke har en pervers undertone, er salgstriks. All ære til han som holder ut med dette hver dag, kan ikke være enkelt. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...