Gå til innhold

Helene Drage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den bevegelsen med hånden på treningsapparatet… Er det mulig? Toppen av lavmål fra en voksen kvinne. Hadde jeg delt sånt hadde jeg også blitt deppa for å si det sånn. 

• Liker 8
  • Nyttig 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke logger av. Hva er det egentlig hun vil at folk skal forbinde henne med. Jeg kan ikke fatte at det treningsuniverset hennes kommer til å ta av, og uansett skal det sjongleres med 3 små barn, full jobb og en mann i full jobb. Samtidig har hun store egne ambisjoner om trening. For meg virker det som hun lever et helt annet liv enn hun skulle ønske, og når ikke livet er som hun ønsker, kommer de dype dalene stadig, dessverre. 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
irevin skrev (4 timer siden):

😂😂😂😂Man skjønner hun sliter mentalt når hun har et behov for å dra inn «kofferthjernen» hele tiden🙈🙈Det er jo det mest tragiske hun har begynt med. Jeg er ikke prippen, men jeg syns det er tett å legge ut slikt på den kontoen hun har. Syns det er grisete

Kunne ikke vært mer enig. Og hvordan forventer hun å bli tatt seriøst som coach og "businesskvinne" med det her innimellom all klaginga og den dårlige psyken? Hvordan kan hun tenke at det her er bra reklame for meg selv. Må være ubehagelig for alle som må forholde seg til henne igjennom jobb, barnehage osv. For det her er altså forbi puteflaut. 

• Liker 7
  • Nyttig 7
Skrevet

En helt mislykket strategi den semi-grisepraten. Null eller ingen likes eller kommentarer.

Ta hintet, dette er ikke ok.

Ikke for den som legger det ut og ikke  for oss som ser det. 

• Liker 8
  • Nyttig 7
Skrevet

Når du etter x-antall år som influencer enda ikke har slått igjennom, så er det ingen håp for HD. Samme søpla og klaginga som legges ut daglig, bare med noen ekstra ungen i tillegg. 

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet

Drage som forsvarer eksponering av barn i en kommentar på siste Instagrampost, er bortimot det dummeste jeg har sett. Hun må jo være kort, som kan påstå at hun ikke deler noe personlig om barna sine?!? Nå tror jeg kanskje det er på tide å rulle inn, å se over hva hun deler hver dag. Det er alt fra sykdom, sykehus, detaljer rundt hverdagen og helseopplysninger. Hver dag deles det pø story, stort og smått innimellom alt dette koffert-fjaset og reklame. 

• Liker 7
  • Nyttig 10
Skrevet
panzerpølsa skrev (27 minutter siden):

Drage som forsvarer eksponering av barn i en kommentar på siste Instagrampost, er bortimot det dummeste jeg har sett. Hun må jo være kort, som kan påstå at hun ikke deler noe personlig om barna sine?!? Nå tror jeg kanskje det er på tide å rulle inn, å se over hva hun deler hver dag. Det er alt fra sykdom, sykehus, detaljer rundt hverdagen og helseopplysninger. Hver dag deles det pø story, stort og smått innimellom alt dette koffert-fjaset og reklame. 

Ja jeg klarte ikke la være å kommentere 🤷🏼‍♀️ akkurat som influencere har viska ut alle grenser å ikke ser hvor mye de faktisk utleverer barna.  

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
arnoyb skrev (51 minutter siden):

Ja jeg klarte ikke la være å kommentere 🤷🏼‍♀️ akkurat som influencere har viska ut alle grenser å ikke ser hvor mye de faktisk utleverer barna.  

Jeg har jo lenge tenkt at hun er litt kort, men det kommer stadig tydeligere frem at det mangler en hel del. Og dette argumentet med alle de andre, er vi vel litt for gamle for eller? Rart at kommentar og svar ikke ble slettet, for her kom hun fryktelig dårlig ut av det! Hun er da en av de verste, for ett ansikt husker ikke jeg, men alle disse opplysningene husker man jo. 

• Liker 6
Skrevet
arnoyb skrev (1 time siden):

Ja. De sosiale antennene hennes er jo tydeligvis også heeelt fraværende! Hun må jo være utrolig kort?

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende kommentarer. 

Sol, admin.

Skrevet

HD sitt store ønske nå er at ikke alt skal handle om å gå ned i vekt.. da håper jeg inderlig at hun selv går foran som et godt eksempel og dropper disse før/etter bildene som kun fokuserer på nettopp vektnedgang. Det er absolutt ingenting annet de bildene viser enn forskjell i vekt/utseende! 

• Liker 3
  • Nyttig 13
Skrevet
Lileep skrev (15 minutter siden):

HD sitt store ønske nå er at ikke alt skal handle om å gå ned i vekt.. da håper jeg inderlig at hun selv går foran som et godt eksempel og dropper disse før/etter bildene som kun fokuserer på nettopp vektnedgang. Det er absolutt ingenting annet de bildene viser enn forskjell i vekt/utseende! 

Det er jo erketypisk HD..sier A men gjør B...om igjen og om igjen..🙄

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Hva er definisjonen hennes på å spise sunt? Er det keto?

• Liker 4
Skrevet
irevin skrev (56 minutter siden):

Hva er definisjonen hennes på å spise sunt? Er det keto?

Det virker sånn og da går hun ned i vekt som hun ønsker. 

• Liker 3
Skrevet
cerruti skrev (6 minutter siden):

Det virker sånn og da går hun ned i vekt som hun ønsker. 

Går ned? Ser null forskjell jeg. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Jeg klør sånn i fingrene av å kneppe igjen de sabla toppene hun går med hele tiden! Sjukt å være så opphengt i å flashe jur.

Endret av hippyskippy
  • Liker 7
  • Nyttig 7
Skrevet
hippyskippy skrev (7 timer siden):

Jeg klør sånn i fingrene av å kneppe igjen de sabla toppene hun går med hele tiden! Sjukt å være så opphengt i å flashe jur.

Går ikke an å kneppe igjen med så store jur vettu. I følge HD da. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
hvaduikkeser skrev (7 timer siden):

Går ikke an å kneppe igjen med så store jur vettu. I følge HD da. 

Går bra om man kjøper klær i rett størrelse 👌😊

• Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
Lillemor1982 skrev (2 minutter siden):

Går bra om man kjøper klær i rett størrelse 👌😊

Skulle jo tro det. Er ikke som hun er den eneste med mye pupper, men folk flest går ikke med stor kløft, med mindre man vil vise seg. 

Endret av hvaduikkeser
  • Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg har daier i samme dimensjon, føler meg vulgær med en gang det er litt antydning til pupp. 

• Liker 5
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...