Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Leoline skrev (6 timer siden):

Jeg har fulgt Helene i mange år, men har ikke fått med meg at hun går på slankesprøyter, er det noe hun har sagt, eller er det noe folk tror🤔

Hun har sagt at hun fikk/(får?) medisinsk hjelp. Og så kom det et bilde med sprøyten synlig i kjøleskapet. Det ble deretter slettet. Det passer kanskje ikke sammen med salg av «alt med måte-opplegget» hennes. Som vi vet ikke har fungert på henne selv. Nå viser hun bare keto-måltider igjen, så mulig det er en del av pakken hun selger. Hun viser i hvert fall ikke alt med måte i eget liv og på egen kanal. Det er selvfølgelig også lettere å leve på små ketomåltider med medisinsk hjelp. 

Endret av cerruti
  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri vært borti noen som får så raske resultater av veldig lite. Bare synd( for henne) at det verken er sant eller synlig. 

• Liker 5
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lar babyene sove på magen. Elementær kunnskap at dette er frarådet pga faren for krybbedød......

• Liker 1
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miranda16 skrev (44 minutter siden):

Lar babyene sove på magen. Elementær kunnskap at dette er frarådet pga faren for krybbedød......

Jeg har ei på to år, å jeg blei anbefalt å la henne sove på magen på dagtid når jeg fulgte med. Hun sleit med uferdig tarmsystem å hadde mye vondt i magen. Ikke utenkelig med prematur at de er anbefalt det samme. Rådene er oppdatert så det handler om å følge med barna, altså dupp på dagtid kan mage være greit 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

arnoyb skrev (10 minutter siden):

Jeg har ei på to år, å jeg blei anbefalt å la henne sove på magen på dagtid når jeg fulgte med. Hun sleit med uferdig tarmsystem å hadde mye vondt i magen. Ikke utenkelig med prematur at de er anbefalt det samme. Rådene er oppdatert så det handler om å følge med barna, altså dupp på dagtid kan mage være greit 

Har du dokumentasjon på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miranda16 skrev (1 time siden):

Har du dokumentasjon på dette?

Nei kan ikke dokumentere at de anbefalte meg det. Burde nok omformulert meg der for vet ikke om de generelle rådene er oppdatert til det, men siden det blei snakka så lett og åpent om det på helsestasjonen så regna jeg med rådene var i endring/var endra. Har ikke Googla heller 🤷🏼‍♀️ å vet ikke noe om prematur, så får satse på at ingen tar mine usjekka, udokumenterte råd for god fisk å risikerer barnet sitt 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

arnoyb skrev (1 time siden):

Nei kan ikke dokumentere at de anbefalte meg det. Burde nok omformulert meg der for vet ikke om de generelle rådene er oppdatert til det, men siden det blei snakka så lett og åpent om det på helsestasjonen så regna jeg med rådene var i endring/var endra. Har ikke Googla heller 🤷🏼‍♀️ å vet ikke noe om prematur, så får satse på at ingen tar mine usjekka, udokumenterte råd for god fisk å risikerer barnet sitt 🤪

Hvis du ikke kan dokumentere noe som i mange, mange år har blitt frarådet av fagfolk så burde du være forsiktig.  Om du googler tema så er det ingen fagfolk som støtter dine råd. Ville anbefalt å moderere innlegget ditt om du ikke kan dokumentere det

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miranda16 skrev (1 minutt siden):

Hvis du ikke kan dokumentere noe som i mange, mange år har blitt frarådet av fagfolk så burde du være forsiktig.  Om du googler tema så er det ingen fagfolk som støtter dine råd. Ville anbefalt å moderere innlegget ditt om du ikke kan dokumentere det

Jeg fikk det anbefalt av helsepersonell i flertall, som jeg sier. Moderer det ikke, hvem tar råd fra kg. En haug med bedrevitere som ikke vet bedre, ja det er meg inkludert 🤷🏼‍♀️

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett så bør hun være forsiktig med å poste det i en kanal hvor hun påvirker mange. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig komisk hvordan hun den éne dagen sutrer over manglende egentid og har panikk fordi hun ikke får trent, mens hun den neste dagen (og alle dager før hun trener..) poster at hun sitter i bilen og er umotivert. Også presterer hun å si at hun kommer til å gjennomføre, fordi hun er dedikert. Er det noe hun ikke er så er det dedikert, eller?? Og selvfølgelig litt reklame til slutt. 

Og nå skal hun i tillegg hyre inn moren som barnevakt for å få trent. Håper hun ikke angrer på hvordan hun brukte permisjonen sin.. Denne treningen virker jo helt manisk. 

• Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fenomen skrev (17 minutter siden):

Utrolig komisk hvordan hun den éne dagen sutrer over manglende egentid og har panikk fordi hun ikke får trent, mens hun den neste dagen (og alle dager før hun trener..) poster at hun sitter i bilen og er umotivert. Også presterer hun å si at hun kommer til å gjennomføre, fordi hun er dedikert. Er det noe hun ikke er så er det dedikert, eller?? Og selvfølgelig litt reklame til slutt. 

Og nå skal hun i tillegg hyre inn moren som barnevakt for å få trent. Håper hun ikke angrer på hvordan hun brukte permisjonen sin.. Denne treningen virker jo helt manisk. 

Det meste ved henne fremstår manisk...les når man kjøper/har fått kjoler og de aller fleste er klin like!! Man må ikke ha 30 blomstrete kjoler🙄 Når hun får dilla på " et eller annet " så blir hun manisk....en av de mange røde trådene i livet hennes?🤔

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fenomen skrev (56 minutter siden):

Hun kommer aldri til å angre på noe som ikke har med trening og egentid å gjøre. Det er det viktigste for HD. 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fenomen skrev (1 time siden):

Drage vil gjerne være en som syns trening er så viktig at alt annet kommer i andre rekke, og at dedikasjon det som driver henne. Men etter så mange år med sosiale medier, vet de aller fleste at det er ikke helt sånn. Hun vil gjerne være en fitnessinfluenser, men mangler litt på akkurat det. 

• Liker 10
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fenomen skrev (2 timer siden):

Tenkte også...at hvorfor ikke bruke de morgenene med litt hjelp,  til å få inn rutiner med gutta", siden det er utfordrende å komme seg ut av huset med tvillinger... Ikke stikke på trening. Det kan hun jo gjøre nåe mannen er tilbake fra jobb    .. 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiniMjau skrev (23 minutter siden):

Tenkte også...at hvorfor ikke bruke de morgenene med litt hjelp,  til å få inn rutiner med gutta", siden det er utfordrende å komme seg ut av huset med tvillinger... Ikke stikke på trening. Det kan hun jo gjøre nåe mannen er tilbake fra jobb    .. 

Er ikke så lett når man må vente på opphold, vår og minst 10 grader 🤷🏼‍♀️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fenomen skrev (9 timer siden):

Hun trenger ikke klage over manglende egentid ihvertfall, for det er ikke alle forunt å ha barnevakt for å pleie egen interesse. Jeg/vi har ikke familie i nærheten som kunne «steppe opp» på den måten da mine to var små. Likevel har jeg overlevd fint, for det handler om å akseptere at for noen år fremover kommer gjerne barna først. Den såkalte «dedikasjonen» hun snakker om er for meg en gåte. Hadde hun vært dedikert hadde hun aldri hatt skippertaksmetoden hun nå kaller dedikasjon. 

• Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykken smiler for HD når hun igjen kan legge ut selfie fra treningen med rompa mot kamera  og i  rett vinkel (armen skjult foran magen) på snap 😅 For min del ville jeg ha hatt ett enda større smil om munnen å vist min hverdagslykke , hatt en enda bedre selvfølelse , stolthet  med en trille tur med de små (uten å vise barna ) på trilletur i marka ☺️  En mister ikke seg selv fordi man får el har barn og mister «egentiden» som man hadde FØR man fikk barn ❤️  En vokser til som ett bedre menneske og lykken av den mestringsfølelsen er stor syntes jeg tross nedturer innimellom var ihvertfall min erfaring . 
Egentiden/aktivitet/hobby en hadde før barn må en ofte legge bort for noen år til man har en rutine i hverdagen som funker . Ihvertfall er en lykkelig med å få egentid 1 dag i uka som man vanligvis hadde tid til 6 dager i uka før 😅 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrikstad71mod skrev (8 minutter siden):

Lykken smiler for HD når hun igjen kan legge ut selfie fra treningen med rompa mot kamera  og i  rett vinkel (armen skjult foran magen) på snap 😅 For min del ville jeg ha hatt ett enda større smil om munnen å vist min hverdagslykke , hatt en enda bedre selvfølelse , stolthet  med en trille tur med de små (uten å vise barna ) på trilletur i marka ☺️  En mister ikke seg selv fordi man får el har barn og mister «egentiden» som man hadde FØR man fikk barn ❤️  En vokser til som ett bedre menneske og lykken av den mestringsfølelsen er stor syntes jeg tross nedturer innimellom var ihvertfall min erfaring . 
Egentiden/aktivitet/hobby en hadde før barn må en ofte legge bort for noen år til man har en rutine i hverdagen som funker . Ihvertfall er en lykkelig med å få egentid 1 dag i uka som man vanligvis hadde tid til 6 dager i uka før 😅 

Håper hun leser dette! 👏🏼 ikke at jeg tror hun kommer til å ta det til seg. 
Må huske på at hun får jo ikke egentiden sin hvis hun må ut på tur med barna. På treningssenteret får hun jo stå i fred og ta så mange rumpebilder som hun bare vil. 🤭

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie1988 skrev (2 minutter siden):

Håper hun leser dette! 👏🏼 ikke at jeg tror hun kommer til å ta det til seg. 
Må huske på at hun får jo ikke egentiden sin hvis hun må ut på tur med barna. På treningssenteret får hun jo stå i fred og ta så mange rumpebilder som hun bare vil. 🤭

De el mannen ihvertfall har konto her så det er kjent at de er innom å leser her . Men å tro de tar til seg hva «verden» utenfor mener el ser/leser ting de slik ting legges ut i SoMe har de ikke evne til å skjønne 😳

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg reagerer mest på er at hun redigerer bilder hun legger ut. Det fra treningssenteret feks. .

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...