Fenomen Skrevet 22. februar #21181 Del Skrevet 22. februar Når du slutter å amme fordi du skal trene.. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 22. februar #21182 Del Skrevet 22. februar Fenomen skrev (4 timer siden): Når du slutter å amme fordi du skal trene.. Og sikkert slanking. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 22. februar #21183 Del Skrevet 22. februar cerruti skrev (18 minutter siden): Og sikkert slanking. Helene kommer først. ALLTID. 🙄 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 22. februar #21184 Del Skrevet 22. februar Fenomen skrev (5 timer siden): Når du slutter å amme fordi du skal trene.. Og fordi ✨egentid✨ 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 22. februar #21185 Del Skrevet 22. februar Fenomen skrev (5 timer siden): Når du slutter å amme fordi du skal trene.. Litt spesielt å ikke holde på så lenge man i det hele tatt klarer, med premature små. De er jo ikke store - 3 mnd? (og skulle egentlig bare vært hva da, 2 mnd - 1,5? Husker ikke hvor mye for tidlig de kom). For dårlig tid, det er ikke en veldig god grunn. I tillegg til at hun bruker en del tid til some og trening. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 22. februar #21186 Del Skrevet 22. februar (endret) Fenomen skrev (7 timer siden): Når du slutter å amme fordi du skal trene.. Og trening ikke gjør en dritt for dama, for hun klarer ikke å opprettholde kontinuitet og «litt er bedre en ingenting», som vil si minst mulig trening. Endret 22. februar av hvaduikkeser 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 23. februar #21187 Del Skrevet 23. februar (endret) cerruti skrev (13 timer siden): Og sikkert slanking. Hva er logikken din her? Å amme er i seg selv energikrevende, så det taler tvert imot for å fortsette å amme. En tommelfingerregel er at fullamming forbrenner ca 500 kcal mer hver dag. Hvis hun i tillegg fokuserer på å få i seg riktig mat og ikke overspise, så kan amming faktisk hjelpe henne ned i vekt hvis det er målet. Endret 23. februar av Tripptrapp1 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlåSwix Skrevet 23. februar #21188 Del Skrevet 23. februar Tripptrapp1 skrev (1 time siden): Hva er logikken din her? Å amme er i seg selv energikrevende, så det taler tvert imot for å fortsette å amme. En tommelfingerregel er at fullamming forbrenner ca 500 kcal mer hver dag. Hvis hun i tillegg fokuserer på å få i seg riktig mat og ikke overspise, så kan amming faktisk hjelpe henne ned i vekt hvis det er målet. Nå tenker vel de fleste her på slanking i form av sprøyter, da kan man neppe amme. Jeg tenker at å amme / ikke amme er hennes eget valg, uansett årsak. Noen ganger er det viktigere med mors velvære enn at barna ammes, de får jo det de trenger via MME. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 23. februar #21189 Del Skrevet 23. februar (endret) Tripptrapp1 skrev (5 timer siden): Hva er logikken din her? At hun har vist keto-måltider, noe som helst ikke skal kombineres med amming. Hun brukte dessuten slankemedisin før graviditet, selv om hun nå hevder å ha god effekt av operasjonen. Det har hun sagt har avtatt tidligere. Endret 23. februar av cerruti 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 23. februar #21190 Del Skrevet 23. februar (endret) cerruti skrev (1 time siden): At hun har vist keto-måltider, noe som helst ikke skal kombineres med amming. Hun brukte dessuten slankemedisin før graviditet, selv om hun nå hevder å ha god effekt av operasjonen. Det har hun sagt har avtatt tidligere. Å spise måltider med lite karbohydrater er ikke farlig selv om man ammer. Det anbefales derimot ikke gå «full keto» av den grunn at ammingen (melkeproduksjon) i seg selv krever ekstra karbohydrater. «Full keto» hvor daglig inntak av karbohydrater ikke bør overstige 20-25 g er derfor for lavt. Det er så vidt jeg vet ingenting som indikerer at å spise keto-vennlige måltider er skadelig hverken for mor eller barn. Hvis ikke du tilfeldigvis har en oversikt over alt HD putter i munnen hver dag, så er antagelsene dine om «slanking» og «keto» nettopp antagelser og spekulasjoner. Og det syns jeg at du kan holde deg for god til. At hun brukte slankemedisin før hun ble gravid er heller ikke noe bevis for at hun velger å slutter å amme for å begynne på de igjen. Jeg vet ikke hvilken operasjon du sikter til, mener du fedmeoperasjonen? Det er vel så mange år siden at det ville overrasket meg stort dersom hun plutselig finn så stor effekt av den nå. Hun gikk naturligvis ned mye etter den (selv om hun påsto at vekttapet kun var pga hennes harde egeninnsats, som det medisinske underet hun er), men mellom da og nå så har hun gått opp og ned flere ganger. At effekten av slike operasjoner avtar etter hvert vet alle. Det gir ingen mening at den plutselig skal ha full effekt igjen nå. Endret 23. februar av Tripptrapp1 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 23. februar #21191 Del Skrevet 23. februar Tripptrapp1 skrev (1 time siden): Jeg vet ikke hvilken operasjon du sikter til, mener du fedmeoperasjonen? Det er vel så mange år siden at det ville overrasket meg stort dersom hun plutselig finn så stor effekt av den nå. Hun gikk naturligvis ned mye etter den (selv om hun påsto at vekttapet kun var pga hennes harde egeninnsats, som det medisinske underet hun er), men mellom da og nå så har hun gått opp og ned flere ganger. At effekten av slike operasjoner avtar etter hvert vet alle. Det gir ingen mening at den plutselig skal ha full effekt igjen nå. Er HD selv som påstår hun har veldig god effekt enda, og derfor sliter med å få i seg nok mat i perioder og ellers har full kontroll på mengden per måltid. Dette har hun skrevet flere ganger. MEN Hun lurer kun seg selv, for hadde hun hatt full kontroll på mengde, og i perioder ikke fått i seg nok mat, så hadde hun heller ikke vært i kategorien syklig fedme.. alle andre enn henne selv skjønner jo at hun spiser mye mer enn hva kroppen trenger... hun hadde ikke vært i den situasjonen hun er i dag mtp overvekt, hvis kroppen fikk akkurat det den trenger 😉 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 23. februar #21192 Del Skrevet 23. februar Lileep skrev (17 minutter siden): Er HD selv som påstår hun har veldig god effekt enda, og derfor sliter med å få i seg nok mat i perioder og ellers har full kontroll på mengden per måltid. Dette har hun skrevet flere ganger. MEN Hun lurer kun seg selv, for hadde hun hatt full kontroll på mengde, og i perioder ikke fått i seg nok mat, så hadde hun heller ikke vært i kategorien syklig fedme.. alle andre enn henne selv skjønner jo at hun spiser mye mer enn hva kroppen trenger... hun hadde ikke vært i den situasjonen hun er i dag mtp overvekt, hvis kroppen fikk akkurat det den trenger 😉 Mulig det ikke kom godt nok frem, men det var HD egne eventuelle påstander om slankeoperasjon jeg mente. For meg gir det i alle fall liten mening at den nå - etter hvor mange år - plutselig skal gi så veldig effekt når den (i følge henne selv) ikke har hatt det før. I tiden etter operasjonen var det etter hva jeg husker 🏆hennes egeninnsats🏆 som var grunnen til vekttapet. Som du sier så vet de som har fulgt henne i åresvis godt at hun aldri har vært i nærheten av å «ikke få i seg nok næring». Spiseproblemet hennes handler tvert i mot om overspising. Og et av formidlingsproblemene hennes er at hun som pt/treningsinfluenser/whatnot kronisk lyver om årsaken for vektnedgangen eller «fremgangen» eller hva man nå velger å kalle det. Hun nedtoner effekten hun (som alle andre) får av en fedmeoperasjon og lyver om bruken av slankemedisiner, for så å fremstille fremgangen som et resultat av en god gammaldags livsstilsendring. Og nå kan du forresten gjøre samme livsstilsreise som henne, ved å kjøpe opplegget hun selger i appen sin! Det er jo beint fram jug og bedrag hele greia hvis det ikke følger med en resept på slankesprøyter i velkomstpakken. Det blir som å kjøpe treningsprogram fra en boler og tro at man skal få samme effekt bare ved å trene og spise riktig. Det kan forresten godt være at treningsopplegget til både HD og boleren er bra, men så lenge de bruker seg selv som reklameplakat, så burde de i det minste være ærlige om at de bruker litt ekstra «krydder» ved siden av slik at ikke kundene deres risikerer å få en ekstra knekk når resultatene ikke kommer like lett selv om de følger oppskrifta til punkt og prikke. 3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 23. februar #21193 Del Skrevet 23. februar (endret) Til å ha fått så fancy stylingverktøy for håret, så er hun like stusselig på håret som alltid. Hun reklamerer for at den er så enkel, så hva med å faktisk bruke den da🤷♀️ Samme med Walkingpadden. Er jo så enkel den også, men den støver bare ned. Endret 23. februar av hvaduikkeser 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 24. februar #21194 Del Skrevet 24. februar Tripptrapp1 skrev (12 timer siden): Mulig det ikke kom godt nok frem, men det var HD egne eventuelle påstander om slankeoperasjon jeg mente. For meg gir det i alle fall liten mening at den nå - etter hvor mange år - plutselig skal gi så veldig effekt når den (i følge henne selv) ikke har hatt det før. I tiden etter operasjonen var det etter hva jeg husker 🏆hennes egeninnsats🏆 som var grunnen til vekttapet. Ja, dette er riktig. Og da solgte hun dessuten FUS-ooplegg og div mange andre samarbeid. Da passet det ikke å gi operasjonen kred for vektnedgang. Hun har i ettertid vist fram kjøleskapet med slankesprøyte og sagt hun får medisinsk hjelp fra lege. Dette passer vel heller ikke inn når hun selger inn eget treningsopplegg. Eller mtp ammeslutt. Så da er det tilbake til at operasjonen plutselig gir god effekt. Det hele blir så lite troverdig. Hva med å bare si at trening og operasjon var ikke nok, så jeg måtte bruke medisin i tillegg for å kontrollere appetitt og vekt. 4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 24. februar #21195 Del Skrevet 24. februar Trodde Drage skulle skjerme barn, slutte med før/etter-bilder og i alle fall ikke bruke barn i reklame. Men det var kanskje som det meste fra den kanten der, sannhet med modifikasjoner. 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 24. februar #21196 Del Skrevet 24. februar panzerpølsa skrev (1 time siden): Trodde Drage skulle skjerme barn, slutte med før/etter-bilder og i alle fall ikke bruke barn i reklame. Men det var kanskje som det meste fra den kanten der, sannhet med modifikasjoner. Nå har hun trent i 5 minutter, så da er alt plutselig blitt så mye bedre. Ikke veldig lenge siden alt var så negativt og hun ikke fikk trent eller hadde nok egentid. Og det standard før-bildet da hun var på det største, men selvfølgelig var like bra da som nå. Hun går på repeat, år etter år. Gir det to dager, så er alt dritt igjen. 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 24. februar #21197 Del Skrevet 24. februar (endret) hvaduikkeser skrev (3 timer siden): Nå har hun trent i 5 minutter, så da er alt plutselig blitt så mye bedre. Ikke veldig lenge siden alt var så negativt og hun ikke fikk trent eller hadde nok egentid. Og det standard før-bildet da hun var på det største, men selvfølgelig var like bra da som nå. Hun går på repeat, år etter år. Gir det to dager, så er alt dritt igjen. Trent i 5 min og straks tilbake til styrkeformen hun hadde før. Vel, dette kommer kanskje som en stor overraskelse HD, men det skal ikke så veldig mye til å komme tilbake til formen du hadde, for den kan ikke være særlig mye å skryte av egentlig ut ifra hvordan du legger frem ting på kanalen din. For de øktene dine virker å bestå av selfies i speilet eller klaging i bilen før trening. Mao troverdigheten er atter engang langt på minussiden.. kommer midjen frem også snart eller? Den kom jo etter 2 dager med diett og trening sist gang. Endret 24. februar av Lileep 8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leoline Skrevet 25. februar #21198 Del Skrevet 25. februar BlåSwix skrev (På 23.2.2025 den 12.43): Nå tenker vel de fleste her på slanking i form av sprøyter, da kan man neppe amme. Jeg tenker at å amme / ikke amme er hennes eget valg, uansett årsak. Noen ganger er det viktigere med mors velvære enn at barna ammes, de får jo det de trenger via MME. Jeg har fulgt Helene i mange år, men har ikke fått med meg at hun går på slankesprøyter, er det noe hun har sagt, eller er det noe folk tror🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlåSwix Skrevet 25. februar #21199 Del Skrevet 25. februar Leoline skrev (9 minutter siden): Jeg har fulgt Helene i mange år, men har ikke fått med meg at hun går på slankesprøyter, er det noe hun har sagt, eller er det noe folk tror🤔 Hun har vel aldri bekreftet det, men lagt ut bilde av kjøleskapet med slankesprøyte liggende godt synlig. Så det er kun spekulasjoner, men mitt innlegg presiserer at det nok er hva folk tenker på når de sier "slanking", jeg har ikke formening om hun bruker det eller ikke - og strengt tatt er det kun opp til henne og legen hennes 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leoline Skrevet 25. februar #21200 Del Skrevet 25. februar BlåSwix skrev (47 minutter siden): Hun har vel aldri bekreftet det, men lagt ut bilde av kjøleskapet med slankesprøyte liggende godt synlig. Så det er kun spekulasjoner, men mitt innlegg presiserer at det nok er hva folk tenker på når de sier "slanking", jeg har ikke formening om hun bruker det eller ikke - og strengt tatt er det kun opp til henne og legen hennes Ok, takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå