hvaduikkeser Skrevet 17. februar #21161 Del Skrevet 17. februar cerruti skrev (3 minutter siden): Helt utrolig den hentydningen til «koffert» hele tiden. Flaut flaut flaut. Veldig flaut. Og barnslig. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 17. februar #21162 Del Skrevet 17. februar hvaduikkeser skrev (6 minutter siden): Veldig flaut. Og barnslig. Jeg skjønner ikke ønsket om å fremstille seg som en som tenker så ofte sånn. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 17. februar #21163 Del Skrevet 17. februar cerruti skrev (8 minutter siden): Jeg skjønner ikke ønsket om å fremstille seg som en som tenker så ofte sånn. Er så mye rart med den dama. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 18. februar #21164 Del Skrevet 18. februar cerruti skrev (12 timer siden): Jeg skjønner ikke ønsket om å fremstille seg som en som tenker så ofte sånn. Helt enig! Dama trenger hjelp ! 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 18. februar #21165 Del Skrevet 18. februar cerruti skrev (16 timer siden): Jeg skjønner ikke ønsket om å fremstille seg som en som tenker så ofte sånn. Hun kan i alle fall ikke forvente å bli tatt seriøst som PT/Online Coach, eller som mamma i barnehagen, eller kollega på jobb. Sånne greier er puteflaut for andre, i tillegg till alt annet merkelig hun deler. Så ja, det er litt rart at hun ønsker å fremstå sånn her samtidig som hun prøver å fremstå som seriøs og en du burde betale for å få orden på livet med. 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 18. februar #21166 Del Skrevet 18. februar Fy fader for et stress og mas. Hun har to(!) babyer! Kan hun ikke ta litt fri og ha permisjon i stedet for å kjase med den app’en? Hun har begynt å bruke sykt mye filter også. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 19. februar #21167 Del Skrevet 19. februar (endret) Ikke helt heldig med redigeringen av dette bildet hun la ut av seg selv på snap eller? Tenkte på «rumpepartiet»… Bildet hentet fra hennes snap. Endret 19. februar av irevin Skrivefeil 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 19. februar #21168 Del Skrevet 19. februar irevin skrev (46 minutter siden): Ikke helt heldig med redigeringen av dette bildet hun la ut av seg selv på snap eller? Tenkte på «rumpepartiet»… Bildet hentet fra hennes snap. Hun gir seg ikke! 😂 så latterlig. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 19. februar #21169 Del Skrevet 19. februar Hva heter hun på snap , jeg må ha feil eller en gammel snap for det er det aldri noe 🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 19. februar #21170 Del Skrevet 19. februar JojoMoyes skrev (51 minutter siden): Hva heter hun på snap , jeg må ha feil eller en gammel snap for det er det aldri noe 🤓 Hun legger omtrent aldri ut noe på snap, det er fra Instagram'en hennes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrikstad71mod Skrevet 19. februar #21171 Del Skrevet 19. februar Lileep skrev (1 time siden): Hun legger omtrent aldri ut noe på snap, det er fra Instagram'en hennes Nei da , det ligger på snap å det se 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrikstad71mod Skrevet 19. februar #21172 Del Skrevet 19. februar JojoMoyes skrev (2 timer siden): Hva heter hun på snap , jeg må ha feil eller en gammel snap for det er det aldri noe 🤓 helene.drage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 19. februar #21173 Del Skrevet 19. februar panzerpølsa skrev (På 18.2.2025 den 12.57): Hun kan i alle fall ikke forvente å bli tatt seriøst som PT/Online Coach, eller som mamma i barnehagen, eller kollega på jobb. Sånne greier er puteflaut for andre, i tillegg till alt annet merkelig hun deler. Så ja, det er litt rart at hun ønsker å fremstå sånn her samtidig som hun prøver å fremstå som seriøs og en du burde betale for å få orden på livet med. Noe av det første man lærer innenfor markedsføring/branding er at man må velge seg en målgruppe, og det gjelder i høyeste grad også selv om produktet man selger er seg selv. Man kan ikke, og bør ikke, forsøke å please alle. Og det kommer tydelig frem i HDs tilfelle: Det funker ikke å forsøke å være både coach, livsstilsinfluenser (en uærlig en sådan), mammainfluenser, karrierekvinne, pin-up, og en enda kleinere versjon av Iselin Guttormsen enn Iselin Guttormsen selv - samtidig. Her bør det gjøres noen valg! 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 20. februar #21174 Del Skrevet 20. februar Lileep skrev (10 timer siden): Hun legger omtrent aldri ut noe på snap, det er fra Instagram'en hennes Ja da skjønner jeg , men det var skrevet snap over her så måtte bare spørre 👍🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 20. februar #21175 Del Skrevet 20. februar Fredrikstad71mod skrev (8 timer siden): helene.drage Takk , jeg hadde en annen snap enn den 👍🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 20. februar #21176 Del Skrevet 20. februar Helene spurte sine følgere hva folk ville se på snap i forhold til insta. Jeg svarte at jeg fikk inntrykk av at insta ofte er redigert og filter mens snap er mer naturlig og lavterskel hverdag. (Dette var før den oppdateringa hvor man kan bruke filter på snap uten at det vises) Fikk svar hos Helene at filter og redigering det dreiv hun ikke på med på noen platform så hun skjønte ikke hva jeg mente. 🤷🏼♀️🤯 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 20. februar #21177 Del Skrevet 20. februar arnoyb skrev (1 time siden): Helene spurte sine følgere hva folk ville se på snap i forhold til insta. Jeg svarte at jeg fikk inntrykk av at insta ofte er redigert og filter mens snap er mer naturlig og lavterskel hverdag. (Dette var før den oppdateringa hvor man kan bruke filter på snap uten at det vises) Fikk svar hos Helene at filter og redigering det dreiv hun ikke på med på noen platform så hun skjønte ikke hva jeg mente. 🤷🏼♀️🤯 Er så tydelig når hun bruker filter, men dama klarer ikke å stå for noe da. 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fnug Skrevet 20. februar #21178 Del Skrevet 20. februar Jeg må innrømme jeg blir litt fascinert av logikken bak bilder og filmer hun legger ut av seg selv.. En ting er jo all filterbruken, men hva er greia med å enten sette rumpa til, eller kløfta for den saks skyld? Og om hun for en gangs skyld legger ut ett «normalt» bilde av seg selv - så trykkes hånda/hendene så langt inn i midja som hun klarer? Akkurat som om midjen blir noe smalere av det.. Og er det noen som synes det er flatterende? Trodde i utgangspunktet at «publikummet» hennes eller de hun prøver å nå i forbindelse med treningsprogrammet sitt var stort sett jenter/damer? Eller har jeg misforstått noe? 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 20. februar #21179 Del Skrevet 20. februar Fnug skrev (40 minutter siden): Jeg må innrømme jeg blir litt fascinert av logikken bak bilder og filmer hun legger ut av seg selv.. En ting er jo all filterbruken, men hva er greia med å enten sette rumpa til, eller kløfta for den saks skyld? Og om hun for en gangs skyld legger ut ett «normalt» bilde av seg selv - så trykkes hånda/hendene så langt inn i midja som hun klarer? Akkurat som om midjen blir noe smalere av det.. Og er det noen som synes det er flatterende? Trodde i utgangspunktet at «publikummet» hennes eller de hun prøver å nå i forbindelse med treningsprogrammet sitt var stort sett jenter/damer? Eller har jeg misforstått noe? Hun er så ufattelig spesiell. 🥴 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 20. februar #21180 Del Skrevet 20. februar Sophie1988 skrev (4 timer siden): Hun er så ufattelig spesiell. 🥴 Veldig. Kanskje derfor hun ikke virker til å ha mange nære venner. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå