Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Jeg hadde aldri betalt for hennes hjelp !følger henne ikke nå men er inne på Insta og ser innimellom , den snapper jeg finner på henne er vist ikke den hun bruker . Men har observert gjennom årene slankeoperasjon , så vektoppgang , slanke sprøyter ,så vektoppgang og 2 svangerskap mellom her . Men altså jeg ser ikke resultater av treningen hennes ? Vektnedgang pga operasjon og sprøyter klarer alle ! Og ikke ser det ut som hun gjør alle øvelser riktig heller , har sett en annen trener som spurte henne om måten hun utførte noen øvelser på også . Nei føler at dette klarer jeg bedre med egentrening gitt .

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun klarte å kvitte seg med hundene sine uten problem,så er nok mer egoistisk enn empatisk! 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (På 11.2.2025 den 20.48):

Jeg hadde aldri betalt for hennes hjelp !følger henne ikke nå men er inne på Insta og ser innimellom , den snapper jeg finner på henne er vist ikke den hun bruker . Men har observert gjennom årene slankeoperasjon , så vektoppgang , slanke sprøyter ,så vektoppgang og 2 svangerskap mellom her . Men altså jeg ser ikke resultater av treningen hennes ? Vektnedgang pga operasjon og sprøyter klarer alle ! Og ikke ser det ut som hun gjør alle øvelser riktig heller , har sett en annen trener som spurte henne om måten hun utførte noen øvelser på også . Nei føler at dette klarer jeg bedre med egentrening gitt .

Ekspander  

Tror ikke hun får noe resultater før hun takler det spiseproblemet hun har. At hun slutter med det alt eller ingenting tøvet.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun nå forstår at hun må skjerme barna sine fra SoMe, ref siste post. Dette er jo hva folk har prøvd å advare henne om siden eldste ble født. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (På 12.2.2025 den 7.29):

Kanskje hun nå forstår at hun må skjerme barna sine fra SoMe, ref siste post. Dette er jo hva folk har prøvd å advare henne om siden eldste ble født. 

Ekspander  

Må jo være en special kind of stupid. Først deler hun innlegg om farene ved deling av barn i sosiale medier, for så å dele ett bilde av barna. Make it make sense. 

Endret av panzerpølsa
  • Liker 8
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (På 12.2.2025 den 12.41):

Må jo være en special kind of stupid. Først deler hun innlegg om farene ved deling av barn i sosiale medier, for så å dele ett bilde av barna. Make it make sense. 

Ekspander  

Er jo ikke noe nytt at Drage motsier seg selv. Troverdigheten hennes har omsider nådd bunnpunktet.

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

panzerpølsa skrev (På 12.2.2025 den 12.41):

Ekspander  

Helt utrolig! Jeg tror ikke hun skjønner hva de advarer mot. Hun tror kanskje det er safe fordi ansiktet er skult, noe som absolutt ikke stemmer. Dette viser jo hvor lite hun forstår av det hun legger ut/hiver seg på trender osv. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (På 12.2.2025 den 13.49):

Helt utrolig! Jeg tror ikke hun skjønner hva de advarer mot. Hun tror kanskje det er safe fordi ansiktet er skult, noe som absolutt ikke stemmer. Dette viser jo hvor lite hun forstår av det hun legger ut/hiver seg på trender osv. 

Ekspander  

Hive seg på trender/kopiere tror jeg er stikkordet. Se bare siste reels som eksempel. Både tekst i selve reelen og i teksten under virker så «direkte» oversatt (type: Norwenglish’).

For øvrig helt enig i alt du skriver her. 

Endret av Laia
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det 1.april idag eller? Siste samarbeidet må jo være årets vits? 🫣

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor føler hun at hun må informere om sin mentale helse hver dag på en bedriftskonto? 

• Liker 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (På 14.2.2025 den 13.38):

Ekspander  

Hva gjør man ikke for noen kroner ekstra..🙄

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (På 14.2.2025 den 16.18):

Hva er det samarbeidet ?

Ekspander  

Online coaching program.. og introduksjonen presenterer henne som coach i noe hun overhode ikke mestrer selv. 

• Liker 1
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lileep skrev (På 14.2.2025 den 16.48):

Online coaching program.. og introduksjonen presenterer henne som coach i noe hun overhode ikke mestrer selv. 

Ekspander  

Aha , skjønner 😬

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (På 14.2.2025 den 13.38):

Ekspander  

Hun er den mest useriøse jeg vet om. Måten hun svarer feks andre på i kommentarfeltene sine om noen ikke er enig eller hun blir konfrontert med noe oser av noe helt annet enn en seriøs coach

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

irevin skrev (På 14.2.2025 den 19.13):

Hun er den mest useriøse jeg vet om. Måten hun svarer feks andre på i kommentarfeltene sine om noen ikke er enig eller hun blir konfrontert med noe oser av noe helt annet enn en seriøs coach

Ekspander  

Ja. Det oser av narsissisme.

• Liker 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til å være en (eller hvertfall late som) "du er bra nok som du er" influencer så er det mye filterbruk på damen... 

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hubbabubba00 skrev (På 14.2.2025 den 20.09):

Til å være en (eller hvertfall late som) "du er bra nok som du er" influencer så er det mye filterbruk på damen... 

Ekspander  

Og MYE vektprat i hennes kanal. Hun er sikkert ikke klar over det selv, men det er mye

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har mest sannsynlig skrevet den introduksjonen om seg selv -hold deg fast- selv. Hun får vel ikke kunder via egen some så hun betaler en cut for å ligge på en portal. CoCoach selger akkurat det; markedsføring og salgskurs (hvordan få dine første fem kunder. Hvordan øke engasjementet i kanalene dine etc)

CoCoach på instagram, highlites: https://www.instagram.com/s/aGlnaGxpZ2h0OjE4MDY1ODI3MTI2NjQ1NDU0?story_media_id=3490943331535517342_52570025627&igsh=ZXc2cTN4bHFncjU4

Endret av Summeer
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig den hentydningen til «koffert» hele tiden. Flaut flaut flaut. 

• Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...