JojoMoyes Skrevet 11. februar #21141 Del Skrevet 11. februar Jeg hadde aldri betalt for hennes hjelp !følger henne ikke nå men er inne på Insta og ser innimellom , den snapper jeg finner på henne er vist ikke den hun bruker . Men har observert gjennom årene slankeoperasjon , så vektoppgang , slanke sprøyter ,så vektoppgang og 2 svangerskap mellom her . Men altså jeg ser ikke resultater av treningen hennes ? Vektnedgang pga operasjon og sprøyter klarer alle ! Og ikke ser det ut som hun gjør alle øvelser riktig heller , har sett en annen trener som spurte henne om måten hun utførte noen øvelser på også . Nei føler at dette klarer jeg bedre med egentrening gitt . 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinnanna15 Skrevet 11. februar #21142 Del Skrevet 11. februar Hun klarte å kvitte seg med hundene sine uten problem,så er nok mer egoistisk enn empatisk! 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 12. februar #21143 Del Skrevet 12. februar JojoMoyes skrev (På 11.2.2025 den 20.48): Jeg hadde aldri betalt for hennes hjelp !følger henne ikke nå men er inne på Insta og ser innimellom , den snapper jeg finner på henne er vist ikke den hun bruker . Men har observert gjennom årene slankeoperasjon , så vektoppgang , slanke sprøyter ,så vektoppgang og 2 svangerskap mellom her . Men altså jeg ser ikke resultater av treningen hennes ? Vektnedgang pga operasjon og sprøyter klarer alle ! Og ikke ser det ut som hun gjør alle øvelser riktig heller , har sett en annen trener som spurte henne om måten hun utførte noen øvelser på også . Nei føler at dette klarer jeg bedre med egentrening gitt . Ekspander Tror ikke hun får noe resultater før hun takler det spiseproblemet hun har. At hun slutter med det alt eller ingenting tøvet. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 12. februar #21144 Del Skrevet 12. februar Kanskje hun nå forstår at hun må skjerme barna sine fra SoMe, ref siste post. Dette er jo hva folk har prøvd å advare henne om siden eldste ble født. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 12. februar #21145 Del Skrevet 12. februar (endret) Lileep skrev (På 12.2.2025 den 7.29): Kanskje hun nå forstår at hun må skjerme barna sine fra SoMe, ref siste post. Dette er jo hva folk har prøvd å advare henne om siden eldste ble født. Ekspander Må jo være en special kind of stupid. Først deler hun innlegg om farene ved deling av barn i sosiale medier, for så å dele ett bilde av barna. Make it make sense. Endret 12. februar av panzerpølsa 8 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 12. februar #21146 Del Skrevet 12. februar panzerpølsa skrev (På 12.2.2025 den 12.41): Må jo være en special kind of stupid. Først deler hun innlegg om farene ved deling av barn i sosiale medier, for så å dele ett bilde av barna. Make it make sense. Ekspander Er jo ikke noe nytt at Drage motsier seg selv. Troverdigheten hennes har omsider nådd bunnpunktet. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 12. februar #21147 Del Skrevet 12. februar panzerpølsa skrev (På 12.2.2025 den 12.41): Må jo være en special kind of stupid. Først deler hun innlegg om farene ved deling av barn i sosiale medier, for så å dele ett bilde av barna. Make it make sense. Ekspander Helt utrolig! Jeg tror ikke hun skjønner hva de advarer mot. Hun tror kanskje det er safe fordi ansiktet er skult, noe som absolutt ikke stemmer. Dette viser jo hvor lite hun forstår av det hun legger ut/hiver seg på trender osv. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 12. februar #21148 Del Skrevet 12. februar (endret) Lileep skrev (På 12.2.2025 den 13.49): Helt utrolig! Jeg tror ikke hun skjønner hva de advarer mot. Hun tror kanskje det er safe fordi ansiktet er skult, noe som absolutt ikke stemmer. Dette viser jo hvor lite hun forstår av det hun legger ut/hiver seg på trender osv. Ekspander Hive seg på trender/kopiere tror jeg er stikkordet. Se bare siste reels som eksempel. Både tekst i selve reelen og i teksten under virker så «direkte» oversatt (type: Norwenglish’). For øvrig helt enig i alt du skriver her. Endret 12. februar av Laia 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 14. februar #21149 Del Skrevet 14. februar Er det 1.april idag eller? Siste samarbeidet må jo være årets vits? 🫣 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 14. februar #21150 Del Skrevet 14. februar Hvorfor føler hun at hun må informere om sin mentale helse hver dag på en bedriftskonto? 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 14. februar #21151 Del Skrevet 14. februar Lileep skrev (På 14.2.2025 den 13.38): Er det 1.april idag eller? Siste samarbeidet må jo være årets vits? 🫣 Ekspander Hva gjør man ikke for noen kroner ekstra..🙄 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 14. februar #21152 Del Skrevet 14. februar Beatbox skrev (På 14.2.2025 den 15.20): Hva gjør man ikke for noen kroner ekstra..🙄 Ekspander Hva er det samarbeidet ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 14. februar #21153 Del Skrevet 14. februar JojoMoyes skrev (På 14.2.2025 den 16.18): Hva er det samarbeidet ? Ekspander Online coaching program.. og introduksjonen presenterer henne som coach i noe hun overhode ikke mestrer selv. 1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 14. februar #21154 Del Skrevet 14. februar Lileep skrev (På 14.2.2025 den 16.48): Online coaching program.. og introduksjonen presenterer henne som coach i noe hun overhode ikke mestrer selv. Ekspander Aha , skjønner 😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 14. februar #21155 Del Skrevet 14. februar Lileep skrev (På 14.2.2025 den 13.38): Er det 1.april idag eller? Siste samarbeidet må jo være årets vits? 🫣 Ekspander Hun er den mest useriøse jeg vet om. Måten hun svarer feks andre på i kommentarfeltene sine om noen ikke er enig eller hun blir konfrontert med noe oser av noe helt annet enn en seriøs coach 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 14. februar #21156 Del Skrevet 14. februar irevin skrev (På 14.2.2025 den 19.13): Hun er den mest useriøse jeg vet om. Måten hun svarer feks andre på i kommentarfeltene sine om noen ikke er enig eller hun blir konfrontert med noe oser av noe helt annet enn en seriøs coach Ekspander Ja. Det oser av narsissisme. 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hubbabubba00 Skrevet 14. februar #21157 Del Skrevet 14. februar Til å være en (eller hvertfall late som) "du er bra nok som du er" influencer så er det mye filterbruk på damen... 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 14. februar #21158 Del Skrevet 14. februar hubbabubba00 skrev (På 14.2.2025 den 20.09): Til å være en (eller hvertfall late som) "du er bra nok som du er" influencer så er det mye filterbruk på damen... Ekspander Og MYE vektprat i hennes kanal. Hun er sikkert ikke klar over det selv, men det er mye 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 14. februar #21159 Del Skrevet 14. februar (endret) Hun har mest sannsynlig skrevet den introduksjonen om seg selv -hold deg fast- selv. Hun får vel ikke kunder via egen some så hun betaler en cut for å ligge på en portal. CoCoach selger akkurat det; markedsføring og salgskurs (hvordan få dine første fem kunder. Hvordan øke engasjementet i kanalene dine etc) CoCoach på instagram, highlites: https://www.instagram.com/s/aGlnaGxpZ2h0OjE4MDY1ODI3MTI2NjQ1NDU0?story_media_id=3490943331535517342_52570025627&igsh=ZXc2cTN4bHFncjU4 Endret 14. februar av Summeer 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 17. februar #21160 Del Skrevet 17. februar Helt utrolig den hentydningen til «koffert» hele tiden. Flaut flaut flaut. 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå