Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Er det ingen som kan veilede henne ut av denne syke eksponeringen fra sykdom og sykehus? Det holder nå, Helene. Vi vet at du er sliten. Vi vet at barna dine er premature og har vært mye syke og på sykehus. Vi vet at du står i en utmattende situasjon. Men vi burde ikke vite det! Slutt å eksponer barna dine! Det eneste vi ikke vet nå, er hvordan de ser ut. 

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

RandiO skrev (15 minutter siden):

Er det ingen som kan veilede henne ut av denne syke eksponeringen fra sykdom og sykehus? Det holder nå, Helene. Vi vet at du er sliten. Vi vet at barna dine er premature og har vært mye syke og på sykehus. Vi vet at du står i en utmattende situasjon. Men vi burde ikke vite det! Slutt å eksponer barna dine! Det eneste vi ikke vet nå, er hvordan de ser ut. 

Du kanskje kan veilede henne, eller slutte å følge Helene, da slipper du å vite.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RandiO skrev (19 minutter siden):

Og greia her er jo også det at det lyser «meg, meg, meg» av henne hver gang det er noe med barna. Det er aldri «stakkar barnet som er tilbake på sykehuset», «jeg er bekymret for barnet» eller noe i den duren - det er ALLTID «da var JEG tilbake på sykehuset. Er så lei, psyken min blir så dååårlig av det her!» 😡 og alle disse stakkarslige selfiene hver dag med hånda dyttet opp i ansiktet🫡

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie1988 skrev (1 time siden):

Og greia her er jo også det at det lyser «meg, meg, meg» av henne hver gang det er noe med barna. Det er aldri «stakkar barnet som er tilbake på sykehuset», «jeg er bekymret for barnet» eller noe i den duren - det er ALLTID «da var JEG tilbake på sykehuset. Er så lei, psyken min blir så dååårlig av det her!» 😡 og alle disse stakkarslige selfiene hver dag med hånda dyttet opp i ansiktet🫡

Det her. Med barnet/barna så vidt i bakgrunnen, er fokus på seg selv. Og det er så ugreit å blande det sinnsyke fokuset på seg selv og sanking av sympati, med salg av program, diverse samarbeid og reklame for treningstøy og Ellos. Men får slenge ut en reel om hvor tøft det er, og ett innslag om Gaza, så blir det sikkert greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...