Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

I dag har jeg en tung dag med barnet mitt. Jeg tenkte jeg skulle snappe et raserianfall og sende til en venn for å få sympati. Så klarte jeg tenke at jeg ikke ville ta en Drage, at det er urettferdig for barnet og at livet med barn er tidvis slitsomt.

INGEN trenger se at jeg syns det er slitsomt at barnet mitt har en vanskelig dag. 

Så takk til hodeløse "influencere" som klarer påvirke meg til det bedre. 

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvaduikkeser skrev (6 timer siden):

Hun er ikke alene og hun er ikke den eneste mammaen som har opplevd dette. Men fokuset er som vanlig seg selv.

Nei men da sa, ingen som kan bli slitne altså, vel jeg kjenner flere som synes det å være på sykehuset er slitsomt og kjipt og man er redd for barna sine. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (1 minutt siden):

Nei men da sa, ingen som kan bli slitne altså, vel jeg kjenner flere som synes det å være på sykehuset er slitsomt og kjipt og man er redd for barna sine. 

Alle synes det er slitsomt og kjipt, men man står i det. Det er ferske, premature babyer det er snakk om. 

• Liker 1
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passende å få morsmelk-smykke akkurat i tide til å slutte med å gi spedbarna sine morsmelk da! 🫠

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnwife skrev (4 timer siden):

Passende å få morsmelk-smykke akkurat i tide til å slutte med å gi spedbarna sine morsmelk da! 🫠

Mor må ha egentid og på trening vettu.. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HD har tidligere nevnt at hun ikke liker termingrupper på Facebook og snap. Men altså, det er et så mye bedre forum for slike spørsmål som hun har lagt ut på sin konto nå. Synes det er helt feil av henne det siste innlegget 🤯

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

arnoyb skrev (52 minutter siden):

HD har tidligere nevnt at hun ikke liker termingrupper på Facebook og snap. Men altså, det er et så mye bedre forum for slike spørsmål som hun har lagt ut på sin konto nå. Synes det er helt feil av henne det siste innlegget 🤯

Innimellom disse seksualiserte greiene blir det helt misplasert. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

arnoyb skrev (2 timer siden):

Ja virkelig uproft å legge ut spørsmål om *vil ikke gjenta her* på en bedriftskonto! Hun eier fader meg ikke filter eller fornuft! Pedoene koser seg nok med kommentarfelt nå gitt! 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønnee ikke hvorfor hun pusher sånn på denne treningsappen sin nå. Ny oppstart snart osv. Det virker som om hun har mer enn nok med å ta vare på barna og egen helse. Ser liksom ikke helt for meg at hun kan følge opp «kundene» i appen godt slik situasjonen er nå? Tjener hun så mye på denne appen at hun ikke har «råd» til å ta pause/perm fra den fram til ting roer seg litt, eller handler det om fasade/ se på meg hva jeg får til selv om «livet skjer»? 

• Liker 8
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

platypus skrev (3 timer siden):

Jeg skjønnee ikke hvorfor hun pusher sånn på denne treningsappen sin nå. Ny oppstart snart osv. Det virker som om hun har mer enn nok med å ta vare på barna og egen helse. Ser liksom ikke helt for meg at hun kan følge opp «kundene» i appen godt slik situasjonen er nå? Tjener hun så mye på denne appen at hun ikke har «råd» til å ta pause/perm fra den fram til ting roer seg litt, eller handler det om fasade/ se på meg hva jeg får til selv om «livet skjer»? 

Nei, det er jo helt idiotisk. Hun har mer enn nok med familie nå. Trening og treningsapp/reklame må komme i andre rekke nå. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt handler om å bli kjendis og tjene penger...i nevnte rekkefølge🙄 Sier det meste om den totale mangelen på filter når man ser hva hun legger ut, alt for oppmerksomhetens skyld.  Fra det meste av info om barna til disse patetiske dirty tankegang greiene , iblandet puppekløft og dette evinnelige maset om at du er god nok som du er...som hun tydeligvis ikke tror på selv...dønn avhengig av andres bekreftelser!

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det kanskje ikke er så stor pågang g på denne appen jeg. At det er en flopp, og fryktelig lite engasjement rundt den. Lite engasjement på postene om appen og opplegget på Instagram også, nesten ingenting. I tillegg er det lite motiverende med en coach som stiller så lave krav til gjennomføring. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (17 timer siden):

Tenker det kanskje ikke er så stor pågang g på denne appen jeg. At det er en flopp, og fryktelig lite engasjement rundt den. Lite engasjement på postene om appen og opplegget på Instagram også, nesten ingenting. I tillegg er det lite motiverende med en coach som stiller så lave krav til gjennomføring. 

Det virker på meg som at denne appen stresser henne litt. Selve budskapet med appen som hun maner om til det kjedsommelige er jo at opplegget skal være tilpasset «en hektisk hverdag/at livet skjer» slik at det skal være oppnåelig for alle i samme situasjon som henne selv (småbarnsmor, i jobb)  å trene. Og med det kommer det sikkert et press om å leve opp til sitt eget budskap. Derav denne klagingen og nesten maniske messingen om hvor viktig treningen er for henne . Det fremstår som at frustrasjonen er stor over at livet faktisk skjer, at treningen faktisk er vanskelig å gjennomføre i denne livsfasen, og at alt hun har formidlet med denne appen faktisk faller i grus. 
Skulle ønske hun bare kunne senke skuldrene og bare akseptere at hun nylig har født tvillinger. Ja, trening og helse er viktig men dette opphenget hun har på å komme seg på treningssenteret nå i denne fasen av livet virker som om det faktisk har motsatt effekt på henne. 

• Liker 4
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Paradisetmitt

Når det gjelder appen så kan det være at hun ønsker å få frem å lykkes med sin app på samme måte som Camilla Loor ( milla) hvor de har tjent veldig godt på den appen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ironien i at hun ber folk legge vekk mobilen på treningen og fokusere på kun trening.... 🙈

• Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hubbabubba00 skrev (14 minutter siden):

Ironien i at hun ber folk legge vekk mobilen på treningen og fokusere på kun trening.... 🙈

Ja jeg måtte le litt  når jeg så den posten, for er jo nettopp slik hun fremstiller seg selv.. som en person som er mer opptatt av å ta bilder av rompa i ulike posisjoner på treningssenteret enn å faktisk trene. ( kan godt hende hun gjennomfører en heftig økt hver gang, men hun fremstiller ikke det akkurat og det er det jeg skal frem til) 

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Laia skrev (19 timer siden):

Det virker på meg som at denne appen stresser henne litt. Selve budskapet med appen som hun maner om til det kjedsommelige er jo at opplegget skal være tilpasset «en hektisk hverdag/at livet skjer» slik at det skal være oppnåelig for alle i samme situasjon som henne selv (småbarnsmor, i jobb)  å trene. Og med det kommer det sikkert et press om å leve opp til sitt eget budskap. Derav denne klagingen og nesten maniske messingen om hvor viktig treningen er for henne . Det fremstår som at frustrasjonen er stor over at livet faktisk skjer, at treningen faktisk er vanskelig å gjennomføre i denne livsfasen, og at alt hun har formidlet med denne appen faktisk faller i grus. 
Skulle ønske hun bare kunne senke skuldrene og bare akseptere at hun nylig har født tvillinger. Ja, trening og helse er viktig men dette opphenget hun har på å komme seg på treningssenteret nå i denne fasen av livet virker som om det faktisk har motsatt effekt på henne. 

Mange som trenger å dra på treningssenteret uansett livssituasjon, for å klare å komme seg gjennom det. Men de er kanskje slanke, så det legger ingen merke til…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tunaen skrev (13 timer siden):

Mange som trenger å dra på treningssenteret uansett livssituasjon, for å klare å komme seg gjennom det. Men de er kanskje slanke, så det legger ingen merke til…

Jeg skjønte ikke helt hvor du ville med dette. Min post var ikke rettet mot slank eller ikke slank, men om hvordan jeg oppfatter Helene (stresset) relatert til det å leve opp til forpliktelsene hun har gitt i appen hun selger. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tunaen skrev (På 29.1.2025 den 23.39):

Nå er det hennes hele fremtoning og prioriteringer som det settes spørsmålstegn rundt. Hun sier selv at hun drar dit for egentid og energi og psyken. Hun har jo trent av og på jevnlig uten at det verken virker positivt for psyke eller energi. Egentid derimot. Virker som at hun ikke forstår at egentid gjerne må ofres i spedbarnstiden. Men hun ønsker vel så gjerne å være Sofie Elise, med nanny og plenty av egentid. Hint: hun er ikke akkurat et godt forbilde som mamma.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Slutt å si til folk at de ikke skal trene når de er trøtte". Vet du, når man bare klager så bør man gi seg selv en pause. trening er ikke å mase seg gjennom en økt på treningssenter når man har mye ellers. Det er tusen ganger bedre å ta på seg skoa og enten trille en skikkelig tur med vogna eller gå alene. Frisk luft gjør mye for det mentale. Treningen bygger ikke opp kroppen om du er på minussiden....

(Jeg har tvillinger, og fikk tre barn i løpet av tre år. Aldri vært i så god form som da jeg gikk over alt med vogn og ikke hadde bil, og bodde i 3. Etg uten heis så alt måtte bæres opp tre etg. Man kommer innmari langt med bevisst forhold til hverdagsaktivitet!)

Endret av Summeer
  • Liker 3
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...