hubbabubba00 Skrevet 7. november 2024 #20801 Del Skrevet 7. november 2024 MiominMio skrev (8 timer siden): Sannheten - her er det latterliggjøring og bare rett og slett troll på nett. Håper inderlig at de aktive her ikke sitter i glassbur. Hvor er det latterliggjøring? Det jeg skrev om at jeg syns det er så kleint med folk som setter opp tlf overalt på et kamerastativ for å filme seg selv i alle mulige settinger? Det står jeg helt inne for. Regner med du ser at det var en generell kommentar som gikk på alle som drev på slik 👍 Å kommentere stygt om utseende, ting folk ikke kan noe for osv blir noe helt annet. Det er aldri greit. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 14. november 2024 #20802 Del Skrevet 14. november 2024 Jeg vet ikke helt om jeg kjøper at hun er såå lite stresset og at er avslappet over at det er tvillinger. Hun som virker å ha meer enn nok med et barn og trenger enormt med alenetid og hvile.. 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 22. november 2024 #20803 Del Skrevet 22. november 2024 Hun gjentar til det kjedsommelige at hun var i såå god form i første graviditet. Var det virkelig tilfelle? Hun har også begynt å bruke helt ekstremt mye filter.. 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 22. november 2024 #20804 Del Skrevet 22. november 2024 Fenomen skrev (1 time siden): Hun gjentar til det kjedsommelige at hun var i såå god form i første graviditet. Var det virkelig tilfelle? Hun har også begynt å bruke helt ekstremt mye filter.. Det filteret ser altså så latterlig dumt ut😂 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iso1 Skrevet 27. november 2024 #20805 Del Skrevet 27. november 2024 To små har kommet til verden. Gratulerer til Helene og familien. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 27. november 2024 #20806 Del Skrevet 27. november 2024 Og deeeeeeer var klaginga etter fødselen på plass! Det skal bli spennende framover. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 27. november 2024 #20807 Del Skrevet 27. november 2024 Var de ikke veldige premature? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Finnwife Skrevet 27. november 2024 #20808 Del Skrevet 27. november 2024 Kattedama skrev (1 time siden): Var de ikke veldige premature? Termin var 20. januar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 27. november 2024 #20809 Del Skrevet 27. november 2024 (endret) Stryking på premature babyer skal man ikke gjøre. (Jeg fikk tvillinger i uke 32 selv. Det er det første du får beskjed om. Du skal ikke stryke, huden er umoden og det kan være smertefullt for babyen. Du skal holde hånda i ro) Og forresten er er affiliatelink til en sofa! Endret 27. november 2024 av Summeer 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lama13 Skrevet 28. november 2024 #20810 Del Skrevet 28. november 2024 Sophie1988 skrev (14 timer siden): Og deeeeeeer var klaginga etter fødselen på plass! Det skal bli spennende framover. Hastekeisersnitt er ingen bagatellmessig operasjon man skal kimse av. Legg til alt det stresset og bekymringene de må ha rundt det å føde svært premature barn. Da synes jeg faktisk at det er innafor å ikke føle seg helt på topp. 14 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 28. november 2024 #20811 Del Skrevet 28. november 2024 lama13 skrev (37 minutter siden): Hastekeisersnitt er ingen bagatellmessig operasjon man skal kimse av. Legg til alt det stresset og bekymringene de må ha rundt det å føde svært premature barn. Da synes jeg faktisk at det er innafor å ikke føle seg helt på topp. Men hvorfor klage på sosiale medier og bedriftskonto over hvor lite wnergi/overskudd du har. Legg nå bort telefonen, å ta vare på ungene og seg selv i stedet kanskje? 11 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 28. november 2024 #20812 Del Skrevet 28. november 2024 lama13 skrev (2 timer siden): Hastekeisersnitt er ingen bagatellmessig operasjon man skal kimse av. Legg til alt det stresset og bekymringene de må ha rundt det å føde svært premature barn. Da synes jeg faktisk at det er innafor å ikke føle seg helt på topp. Heldigvis var ikke guttene svært premature, de holdt seg inne til uke 33, og barn født etter uke 32 klarer seg ofte veldig fint og trenger ikke lang tid på sykehus 🙂 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 28. november 2024 #20813 Del Skrevet 28. november 2024 Kattedama skrev (18 timer siden): Var de ikke veldige premature? Uke 32 tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. november 2024 #20814 Del Skrevet 28. november 2024 Lileep skrev (8 timer siden): Heldigvis var ikke guttene svært premature, de holdt seg inne til uke 33, og barn født etter uke 32 klarer seg ofte veldig fint og trenger ikke lang tid på sykehus 🙂 Fikk i uke 33 med hastekeisersnitt selv. Det er stort sett problemer med sugeevnen hos babyen som er det mest utfordrende. Dette var ihvertfall tilfellet hos oss, og vi var på sykehuset i 2.5 uker. Ingen drømmestart men det går bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 28. november 2024 #20815 Del Skrevet 28. november 2024 MarianneE skrev (1 minutt siden): Fikk i uke 33 med hastekeisersnitt selv. Det er stort sett problemer med sugeevnen hos babyen som er det mest utfordrende. Dette var ihvertfall tilfellet hos oss, og vi var på sykehuset i 2.5 uker. Ingen drømmestart men det går bra. Blir nok en annerledes start enn hun hadde tenkt, men at de holdt seg inne såpass lenge etter første signal er jo veldig bra oppi alt 🙂 god oppfølging får de jo nå, og forhåpentligvis en fin start på tilværelsen som tvillingmamma og den utfordringen det alene byr på 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 28. november 2024 #20816 Del Skrevet 28. november 2024 (endret) panzerpølsa skrev (12 timer siden): Men hvorfor klage på sosiale medier og bedriftskonto over hvor lite wnergi/overskudd du har. Legg nå bort telefonen, å ta vare på ungene og seg selv i stedet kanskje? At hun ikke klarer å logge av kommer ikke som et sjokk. Hårreisende at hun ikke evner å endre fokus, selv som trebarnsmor under ikke normale forhold. Endret 28. november 2024 av Kattedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Admdir Skrevet 28. november 2024 #20817 Del Skrevet 28. november 2024 Hva heter hun på snap? Finner henne ikke på navnet hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 29. november 2024 #20818 Del Skrevet 29. november 2024 Admdir skrev (4 timer siden): Hva heter hun på snap? Finner henne ikke på navnet hennes. Hun er på IG 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrikstad71mod Skrevet 29. november 2024 #20819 Del Skrevet 29. november 2024 Admdir skrev (6 timer siden): Hva heter hun på snap? Finner henne ikke på navnet hennes. helene.drage er hennes snap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrikstad71mod Skrevet 29. november 2024 #20820 Del Skrevet 29. november 2024 Tessa12 skrev (1 time siden): Hun er på IG Det var vel ikke svar på det hu lurte på 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå