Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Det var voldsomt så positiv hun var nå da. Kan ikke huske at hun har vært så laidback før. Enda nå har hun jo faktisk grunn til å klage 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fenomen skrev (1 time siden):

Det var voldsomt så positiv hun var nå da. Kan ikke huske at hun har vært så laidback før. Enda nå har hun jo faktisk grunn til å klage 

Tipper hun rett og slett har vært livredd fra starten av, som da har ført til alt er negativt. Nå føler hun seg trygg og vi kanskje får se en annen side av henne 😊

• Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pinsekaktus

Jeg synes faktisk at man nå kan tillate seg å være litt raus. Helene ligger på sykehus med fare for å få to svært premature babyer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fruktfatet skrev (5 timer siden):

Var på tide med en dusj, for huden i ansiktet ble mye renere med en gang( filterdama)

Jeg forstår godt hun følte seg både renere og bedre etter en dusj. Du vet like godt som meg at hun har skrevet at hun må ligge i senga mest mulig i løpet av døgnet pga truende fødsel og medisiner som skal fungere. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vegglampe skrev (23 minutter siden):

Jeg forstår godt hun følte seg både renere og bedre etter en dusj. Du vet like godt som meg at hun har skrevet at hun må ligge i senga mest mulig i løpet av døgnet pga truende fødsel og medisiner som skal fungere. 

Leste du hva Fruktfatet skrev? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vegglampe skrev (2 timer siden):

Du skjønte det ikke.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden har blitt veldig ekkel. 

En ting er å kritisere dobbeltmoral, overforbruk og klaging på mammarollen. Det er legitimt. Men det jeg har lest her de siste dagene er ikke innafor.

Hun ligger på sykehus med tvillinger i magen som ikke er klare for å bli født, også sitter det noen her å påpeker mulig avføring på fingeren (regner med det var sjokolade?), at hun bruker filter og har blitt tjukk? 

• Liker 13
  • Hjerte 2
  • Nyttig 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Summeer skrev (2 timer siden):

Det er da innafor å kommentere at det er uheldig med såpass høy filterbruk?

Uheldig for hvem? I den grad at hun har en målgruppe er den damer på 30+ . Mener dere oppriktig at den kontoen fronter urealistiske skjønnhetsideal eller på noe som helst vis er skadelig for noen? 

dette er sånn klassisk dametrolling der man ikke kan si den ekle tingen rett ut så da må man heller kritisere folk for å være «problematiske» for da er plutselig kritikken blitt moralsk høyverdig i stedet for bare kjip

• Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinnsvine skrev (28 minutter siden):

Uheldig for hvem? I den grad at hun har en målgruppe er den damer på 30+ . Mener dere oppriktig at den kontoen fronter urealistiske skjønnhetsideal eller på noe som helst vis er skadelig for noen? 

dette er sånn klassisk dametrolling der man ikke kan si den ekle tingen rett ut så da må man heller kritisere folk for å være «problematiske» for da er plutselig kritikken blitt moralsk høyverdig i stedet for bare kjip

Jeg mener at det å redigere seg tynnere med filter er veldig skadelig. Også når målgruppen er 30+. HD har mange følgere som også har problematisk forhold til sin egen kropp og hun er åpen om spiseforstyrrelser og slankeoperasjon. Problemer med selvbildet blir ikke magisk borte selvom man passerer 30-tallet. Skjønnhetsfilter er problematisk uansett. 

• Liker 8
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt hun kan sette opp kamera på sykehusrommet og lage et par reels. Så går tiden fortere🙈

Jeg syns sånt er så kleint. Uansett hvem som gjør det og i hvilken som helst setting 😅

Ser for meg der de står å setter opp kamerastativet og gjør flere forsøk på å få den perfekte filmen 🙈

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysj for en ufyselig tråd dette er........alt man får seg til å gulpe opp.

Endret av MiominMio
  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiominMio skrev (33 minutter siden):

Fysj for en ufyselig tråd dette er........alt man får seg til å gulpe opp.

Hva er det som er ufyselig? Sannheten?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie1988 skrev (10 minutter siden):

Hva er det som er ufyselig? Sannheten?

Sannheten - her er det latterliggjøring og bare rett og slett troll på nett. Håper inderlig at de aktive her ikke sitter i glassbur. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...