Fenomen Skrevet 3. november 2024 #20781 Del Skrevet 3. november 2024 Det var voldsomt så positiv hun var nå da. Kan ikke huske at hun har vært så laidback før. Enda nå har hun jo faktisk grunn til å klage 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 3. november 2024 #20782 Del Skrevet 3. november 2024 Fenomen skrev (1 time siden): Det var voldsomt så positiv hun var nå da. Kan ikke huske at hun har vært så laidback før. Enda nå har hun jo faktisk grunn til å klage Tipper hun rett og slett har vært livredd fra starten av, som da har ført til alt er negativt. Nå føler hun seg trygg og vi kanskje får se en annen side av henne 😊 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pinsekaktus Skrevet 3. november 2024 #20783 Del Skrevet 3. november 2024 Jeg synes faktisk at man nå kan tillate seg å være litt raus. Helene ligger på sykehus med fare for å få to svært premature babyer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruktfatet Skrevet 3. november 2024 #20784 Del Skrevet 3. november 2024 Kanskje hun er mer positiv fordi hun nå faktisk har en ordentlig grunn til å være negativ🤷♀️ 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrshopalot Skrevet 3. november 2024 #20785 Del Skrevet 3. november 2024 Hvor har den fingeren vært? 🥴 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 4. november 2024 #20786 Del Skrevet 4. november 2024 Hun benytter anledningen til å pumpe ut reklame så det går nok fint. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruktfatet Skrevet 4. november 2024 #20787 Del Skrevet 4. november 2024 Var på tide med en dusj, for huden i ansiktet ble mye renere med en gang( filterdama) 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegglampe Skrevet 4. november 2024 #20788 Del Skrevet 4. november 2024 Fruktfatet skrev (5 timer siden): Var på tide med en dusj, for huden i ansiktet ble mye renere med en gang( filterdama) Jeg forstår godt hun følte seg både renere og bedre etter en dusj. Du vet like godt som meg at hun har skrevet at hun må ligge i senga mest mulig i løpet av døgnet pga truende fødsel og medisiner som skal fungere. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 4. november 2024 #20789 Del Skrevet 4. november 2024 Vegglampe skrev (23 minutter siden): Jeg forstår godt hun følte seg både renere og bedre etter en dusj. Du vet like godt som meg at hun har skrevet at hun må ligge i senga mest mulig i løpet av døgnet pga truende fødsel og medisiner som skal fungere. Leste du hva Fruktfatet skrev? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruktfatet Skrevet 4. november 2024 #20790 Del Skrevet 4. november 2024 Vegglampe skrev (2 timer siden): Jeg forstår godt hun følte seg både renere og bedre etter en dusj. Du vet like godt som meg at hun har skrevet at hun må ligge i senga mest mulig i løpet av døgnet pga truende fødsel og medisiner som skal fungere. Du skjønte det ikke. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 4. november 2024 #20791 Del Skrevet 4. november 2024 Tråden er ryddet for brukerdebatt og latterliggjøring. Sol, admin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 5. november 2024 #20792 Del Skrevet 5. november 2024 Denne tråden har blitt veldig ekkel. En ting er å kritisere dobbeltmoral, overforbruk og klaging på mammarollen. Det er legitimt. Men det jeg har lest her de siste dagene er ikke innafor. Hun ligger på sykehus med tvillinger i magen som ikke er klare for å bli født, også sitter det noen her å påpeker mulig avføring på fingeren (regner med det var sjokolade?), at hun bruker filter og har blitt tjukk? 13 2 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 5. november 2024 #20793 Del Skrevet 5. november 2024 Tråden er ryddet for hets. Sol, admin. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 5. november 2024 #20794 Del Skrevet 5. november 2024 Det er da innafor å kommentere at det er uheldig med såpass høy filterbruk? 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinnsvine Skrevet 5. november 2024 #20795 Del Skrevet 5. november 2024 Summeer skrev (2 timer siden): Det er da innafor å kommentere at det er uheldig med såpass høy filterbruk? Uheldig for hvem? I den grad at hun har en målgruppe er den damer på 30+ . Mener dere oppriktig at den kontoen fronter urealistiske skjønnhetsideal eller på noe som helst vis er skadelig for noen? dette er sånn klassisk dametrolling der man ikke kan si den ekle tingen rett ut så da må man heller kritisere folk for å være «problematiske» for da er plutselig kritikken blitt moralsk høyverdig i stedet for bare kjip 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 5. november 2024 #20796 Del Skrevet 5. november 2024 Pinnsvine skrev (28 minutter siden): Uheldig for hvem? I den grad at hun har en målgruppe er den damer på 30+ . Mener dere oppriktig at den kontoen fronter urealistiske skjønnhetsideal eller på noe som helst vis er skadelig for noen? dette er sånn klassisk dametrolling der man ikke kan si den ekle tingen rett ut så da må man heller kritisere folk for å være «problematiske» for da er plutselig kritikken blitt moralsk høyverdig i stedet for bare kjip Jeg mener at det å redigere seg tynnere med filter er veldig skadelig. Også når målgruppen er 30+. HD har mange følgere som også har problematisk forhold til sin egen kropp og hun er åpen om spiseforstyrrelser og slankeoperasjon. Problemer med selvbildet blir ikke magisk borte selvom man passerer 30-tallet. Skjønnhetsfilter er problematisk uansett. 8 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hubbabubba00 Skrevet 6. november 2024 #20797 Del Skrevet 6. november 2024 Godt hun kan sette opp kamera på sykehusrommet og lage et par reels. Så går tiden fortere🙈 Jeg syns sånt er så kleint. Uansett hvem som gjør det og i hvilken som helst setting 😅 Ser for meg der de står å setter opp kamerastativet og gjør flere forsøk på å få den perfekte filmen 🙈 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 7. november 2024 #20798 Del Skrevet 7. november 2024 (endret) Fysj for en ufyselig tråd dette er........alt man får seg til å gulpe opp. Endret 7. november 2024 av MiominMio 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 7. november 2024 #20799 Del Skrevet 7. november 2024 MiominMio skrev (33 minutter siden): Fysj for en ufyselig tråd dette er........alt man får seg til å gulpe opp. Hva er det som er ufyselig? Sannheten? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 7. november 2024 #20800 Del Skrevet 7. november 2024 Sophie1988 skrev (10 minutter siden): Hva er det som er ufyselig? Sannheten? Sannheten - her er det latterliggjøring og bare rett og slett troll på nett. Håper inderlig at de aktive her ikke sitter i glassbur. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå