Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Det var voldsomt så positiv hun var nå da. Kan ikke huske at hun har vært så laidback før. Enda nå har hun jo faktisk grunn til å klage 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fenomen skrev (1 time siden):

Det var voldsomt så positiv hun var nå da. Kan ikke huske at hun har vært så laidback før. Enda nå har hun jo faktisk grunn til å klage 

Tipper hun rett og slett har vært livredd fra starten av, som da har ført til alt er negativt. Nå føler hun seg trygg og vi kanskje får se en annen side av henne 😊

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk at man nå kan tillate seg å være litt raus. Helene ligger på sykehus med fare for å få to svært premature babyer. 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun er mer positiv fordi hun nå faktisk har en ordentlig grunn til å være negativ🤷‍♀️

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fruktfatet skrev (5 timer siden):

Var på tide med en dusj, for huden i ansiktet ble mye renere med en gang( filterdama)

Jeg forstår godt hun følte seg både renere og bedre etter en dusj. Du vet like godt som meg at hun har skrevet at hun må ligge i senga mest mulig i løpet av døgnet pga truende fødsel og medisiner som skal fungere. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vegglampe skrev (23 minutter siden):

Jeg forstår godt hun følte seg både renere og bedre etter en dusj. Du vet like godt som meg at hun har skrevet at hun må ligge i senga mest mulig i løpet av døgnet pga truende fødsel og medisiner som skal fungere. 

Leste du hva Fruktfatet skrev? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vegglampe skrev (2 timer siden):

Du skjønte det ikke.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...