Tripptrapp1 Skrevet 17. september #20621 Del Skrevet 17. september Fenomen skrev (På 13.9.2024 den 19.55): Hvorfor tenker hun at det er inspirerende å legge ut bilde av at hun ligger og at hodet vil så mye mer enn kroppen HVER dag? Det er greit å vise de dårlige dagene og, altså, alt må ikke være inspirerende. Men det er bare det! I HD sitt tilfelle hadde det vært inspirerende å fått ta del i de gode dagene også, og ikke bare de negative. Og da de ekte gode dagene, ikke de periodene når alt(!) er påtatt extra sparkling fantastic rainbows&unicorns hele veien. Rett og slett et vanlig liv med opp og nedturer. mumrikk1 skrev (2 timer siden): Når hun snakker om at hun sitter på kontoret for å gjøre endringer i treningsprogrammet sitt burde vell dette være merket «egenreklame»? Riktig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siesta Skrevet 24. september #20622 Del Skrevet 24. september Finnwife skrev (På 6.9.2024 den 13.09): Nå er det jo Helene som velger å (over)dele hele livet sitt på SoMe og tjene penger på det.. så det er jo mer weird å henge seg opp i hva kritikerne har å komme med.. Jeg lurer på hva Helene forsøker å tjene på ved å utlevere barnets barnehage, egen dårlige form og sykemelding? Jeg blir iallefall ikke inspirert/påvirket... Hvorfor i alle dager følger du henne på SoMe ?????må bare le av idiotien her 🤣🤣jeg sluttet for lenge siden ,er et valg vi tar 🙂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 24. september #20623 Del Skrevet 24. september Sophie1988 skrev (På 6.9.2024 den 9.55): Jeg håper ingen bruker sine hardt opptjente penger på det mennesket der! Hun har også nå kjøpt 6K følgere. Profilen hennes har ligget fast på 27.5 siden jeg begynte å kjenne til henne. Nå er den økt brått med 6000, og det er «norske» falske profiler. Er det et pr triks? Ser flere som velger den veien. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 24. september #20624 Del Skrevet 24. september Saywhat skrev (32 minutter siden): Hun har også nå kjøpt 6K følgere. Profilen hennes har ligget fast på 27.5 siden jeg begynte å kjenne til henne. Nå er den økt brått med 6000, og det er «norske» falske profiler. Er det et pr triks? Ser flere som velger den veien. Ja, hun er ikke den første som har kjøpt seg følgere. Copycaten Helene som gjør som de store influenserene😉 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
net0ty Skrevet 26. september #20625 Del Skrevet 26. september Det er flaut synlig. Trykk på de som følger henne på IG. Alle de damene der som har en aktiv story har mange identiske bilder på profilen, i ulik rekkefølge blandet av bilder av jenter. Sikkert skapt for å se autentisk ut, men lett å gjennomskue. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassya Skrevet 26. september #20626 Del Skrevet 26. september Nei har du sett. Masse fake kontoer, jeg blokker sånne. Men går det ann å kjøpe følgere på Instagram? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinnsvine Skrevet 26. september #20627 Del Skrevet 26. september Flaut når det er så åpenbart. Akkurat samme antall følgere, jevnt og trutt i ukesvis og bare fakeprofiler med de samme bildene 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armarillo Skrevet 26. september #20628 Del Skrevet 26. september Å nei, så teit 😂 Jeg måtte inn og se, ettersom noe kritikk her er litt overkill. Tenkte ikke det kunne stemme helt. Men herregud 😂 Det er mange profiler på rad med kun ett kort norsk navn, og samme bilder på profilen av mat og jente, og kun 1–4 følgere. Det er det dummeste jeg har sett hittil. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinnsvine Skrevet 27. september #20629 Del Skrevet 27. september Armarillo skrev (6 timer siden): Å nei, så teit 😂 Jeg måtte inn og se, ettersom noe kritikk her er litt overkill. Tenkte ikke det kunne stemme helt. Men herregud 😂 Det er mange profiler på rad med kun ett kort norsk navn, og samme bilder på profilen av mat og jente, og kun 1–4 følgere. Det er det dummeste jeg har sett hittil. Ja det samme tenkte jeg. 95% av kritikken i denne tråden er utrolig smålig og bagatellmessig og stort sett bare et påskudd for å skrive noe stygt om henne, men så er det ting som dette her. Jeg har jo ofte tenkt at hun har lite engasjement rundt innleggene sine i forhold til antall følgere, men jeg har helt ærlig tenkt at det først og fremst er fordi de er ikke er spesielt bra, og spriker i alle retninger. At mange av dem er fake kan jo også forklare mye av det. Det er jo ikke forbudt å kjøpe følgere, men det er jo flaut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 27. september #20630 Del Skrevet 27. september Modash.io anslår en andel 18.12% fake followers av Helene’s totale følgermasse på 33.5k på hennes Instagram. Engasjementsrate 0.63%. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 27. september #20631 Del Skrevet 27. september Pinnsvine skrev (2 timer siden): Ja det samme tenkte jeg. 95% av kritikken i denne tråden er utrolig smålig og bagatellmessig og stort sett bare et påskudd for å skrive noe stygt om henne, men så er det ting som dette her. Jeg har jo ofte tenkt at hun har lite engasjement rundt innleggene sine i forhold til antall følgere, men jeg har helt ærlig tenkt at det først og fremst er fordi de er ikke er spesielt bra, og spriker i alle retninger. At mange av dem er fake kan jo også forklare mye av det. Det er jo ikke forbudt å kjøpe følgere, men det er jo flaut. Hun har jo blitt ferska for å kjøpe følgere flere ganger før, så ikke et engangstilfelle dette. Noe som gjør det enda mer lavmål og flaut. Men tipper hun ikke bryr seg, for sponsorer ser vel ikke på hvor mange som er ekte følgere, men totalen. Da får hun vel mer spons og mer gratis ting. Viser jo bare igjen hva som er viktigst for henne. 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruktfatet Skrevet 1. oktober #20632 Del Skrevet 1. oktober Konstant klaging på graviditeten. Alt er så mye verre for henne enn alle andre. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 1. oktober #20633 Del Skrevet 1. oktober Fruktfatet skrev (2 timer siden): Konstant klaging på graviditeten. Alt er så mye verre for henne enn alle andre. Ja, hver eneste dag.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruktfatet Skrevet 2. oktober #20634 Del Skrevet 2. oktober Når har hun NOEN gang hatt 100% energi? Hun har noen få gode og korte perioder innimellom, men stort sett består hverdagen hennes av klaging over hvor slitsomt alt er og at hun ikke rekker noen ting. Har man 100% energi, så klarer man jobb, unge, trening og husarbeid. Og masse egentid som er det viktigste for henne. Alt deles på 2 og jeg tipper at mannen gjør mye mer enn henne. Likevel får hun det ikke til. 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 2. oktober #20635 Del Skrevet 2. oktober Fruktfatet skrev (4 timer siden): Når har hun NOEN gang hatt 100% energi? Hun har noen få gode og korte perioder innimellom, men stort sett består hverdagen hennes av klaging over hvor slitsomt alt er og at hun ikke rekker noen ting. Har man 100% energi, så klarer man jobb, unge, trening og husarbeid. Og masse egentid som er det viktigste for henne. Alt deles på 2 og jeg tipper at mannen gjør mye mer enn henne. Likevel får hun det ikke til. Kan jo begynne å lure på om det er noe galt kognitivt med Drage? Glemmer eller fortrenger hun det hun legger ut? 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laurabeauty Skrevet 2. oktober #20636 Del Skrevet 2. oktober Pinnsvine skrev (På 26.9.2024 den 21.33): Flaut når det er så åpenbart. Akkurat samme antall følgere, jevnt og trutt i ukesvis og bare fakeprofiler med de samme bildene Du vet at andre kan kjøpe følgere til folks profiler også? Det er ganske enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruktfatet Skrevet 2. oktober #20637 Del Skrevet 2. oktober panzerpølsa skrev (13 minutter siden): Kan jo begynne å lure på om det er noe galt kognitivt med Drage? Glemmer eller fortrenger hun det hun legger ut? Null selvinnsikt i hvert fall. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 2. oktober #20638 Del Skrevet 2. oktober Fruktfatet skrev (5 timer siden): Null selvinnsikt i hvert fall. Og ser hun ikke selv for en elendig reklame det er for eget opplegg sånn som hun holder på med denne maniske klaginga dag ug og dag inn? Tenk om fastlegen hadde i løpet av timen din klaget over alt fra smerter til lite søvn og energi. Eller bilmekaniker er sååååååå sliten at han må legge sel litt nedpå etter det her. Å dama på Lindex som har så vondt i tissen, men kjøp denne kjolen fordi da, bra tilbud! Akkurat sånn et det. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 2. oktober #20639 Del Skrevet 2. oktober Hvordan kan hun plutselig si nå at hun pleier å ha 100% energi? Hun klager jo hele tiden når hun ikke er gravid også. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 3. oktober #20640 Del Skrevet 3. oktober Og hvordan i alle dager kan hun mene at hun stiller for høye krav til seg selv? 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå