Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

panzerpølsa skrev (4 minutter siden):

Nok en reel om gange på tredemølla. Forrige gang var det 15 stigbp, 15 minutter og 3 km/t. Nå er det 4 km/t og 12-15 i stigning, å dette brenner mer fett enn jogging og løping i følge PT Drage. Hvor tar hun disse påstandene fra? 

Det er fra Tiktok igjen 🙈. Helene hater vist kardio. 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sassya skrev (14 minutter siden):

Det er fra Tiktok igjen 🙈. Helene hater vist kardio. 

Hvis dette er nivået på det hun selger til kundene sine, kan de i alle fall ikke forvente særlig resultater. Og det er jo trender fra TikTok hun bruker, i tillegg til unødvendige og lure effektive øvelser som antakelig også kommer fra en eller annen influenser på nett. Gange med stigning er selvfølgelig trening det, men at det er mer effektivt enn jogging og løping er det jo ikke. Letteste motstands vei er tydeligvis mantra der. 

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (2 timer siden):

Hvis dette er nivået på det hun selger til kundene sine, kan de i alle fall ikke forvente særlig resultater. Og det er jo trender fra TikTok hun bruker, i tillegg til unødvendige og lure effektive øvelser som antakelig også kommer fra en eller annen influenser på nett. Gange med stigning er selvfølgelig trening det, men at det er mer effektivt enn jogging og løping er det jo ikke. Letteste motstands vei er tydeligvis mantra der. 

Litt er bedre enn ingenting🤣

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Story nå om «hvordan du rekker alt», hvordan du rekker trene». Herregud HD, DU klager jo selv over at du IKKE rekker alt. For deretter begynne å snakke om å prioritere trening REGELMESSIG. Vel, der har hun vel et stykke å gå, for det er jo noe hun IKKE klarer over tid. Men veldig god på skippertakmetoden. Syns det er tragisk at hun kan selge opplegget sitt. Tror vel ikke de som har fulgt henne en stund går på den, for så mye selvmotsigelser det er ute å går hos henne er jo helt utrolig går an🙈🙈🙈🙈Vet ikke om hva som er villedende reklame jeg etterhvert, men…

  • Liker 7
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, panzerpølsa said:

Nok en reel om gange på tredemølla. Forrige gang var det 15 stigbp, 15 minutter og 3 km/t. Nå er det 4 km/t og 12-15 i stigning, å dette brenner mer fett enn jogging og løping i følge PT Drage. Hvor tar hun disse påstandene fra? 

Denne reagerte jeg negativt på... HVORFOR setter hun fokus på fettforbrenning?? Det går jo imot ALT hun kommuniserer om å ikke trene for utseendet. 

Ja, hva med å trene for hjertehelse? Kardio er kjempeviktig for hjertehelse! Neida, man må ikke løpe, men å fokusere på fettforbrenning i stedetfor hjertehelse er jo bare idioti fra en profil som fokuserer på å trene for helse og mental velvære, ikke kropp. Det er uansett marginalt med forskjell i "fettforbrenning". 

Samme når hun reklamerer for opplegget sitt og sier at "klærne vil passe bedre". Atte hæ? Hva med å kjøpe klær som passer og trene for helsa enn å tro at du kan trene deg inn i klærne dine. 🧐

(og så håper jeg mitt innlegg kan brukes til å diskutere akkurat det jeg drar opp og ikke ilegge HD andre intensjoner og overdrive andre ting hun gjør herfra til månen). 

  • Liker 5
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, issoras said:

Denne reagerte jeg negativt på... HVORFOR setter hun fokus på fettforbrenning?? Det går jo imot ALT hun kommuniserer om å ikke trene for utseendet. 

Ja, hva med å trene for hjertehelse? Kardio er kjempeviktig for hjertehelse! Neida, man må ikke løpe, men å fokusere på fettforbrenning i stedetfor hjertehelse er jo bare idioti fra en profil som fokuserer på å trene for helse og mental velvære, ikke kropp. Det er uansett marginalt med forskjell i "fettforbrenning". 

Samme når hun reklamerer for opplegget sitt og sier at "klærne vil passe bedre". Atte hæ? Hva med å kjøpe klær som passer og trene for helsa enn å tro at du kan trene deg inn i klærne dine. 🧐

(og så håper jeg mitt innlegg kan brukes til å diskutere akkurat det jeg drar opp og ikke ilegge HD andre intensjoner og overdrive andre ting hun gjør herfra til månen). 

Er nettopp dette som skinner igjennom hele tiden, hun er syklig opptatt av vekt og utseende. Men prøver febrilsk å kamuflere det, men det skinner igjennom uansett. Til å være en som trener for helsa sin del, og elsker kroppen sin slik den er, er det veldig merkelig å stadig legge ut før/etterbilder, promotere øvelser som forbrenner fett raskere, reklamere med at klær vil passe bedre osv osv.  Jeg har alltid lurt på hvorfor hun ikke bare kan være dønn ærlig.. hva er det son gjør at hun stadig må ty til løgn og gang på gang bli avslørt 

  • Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

issoras skrev (2 timer siden):

Denne reagerte jeg negativt på... HVORFOR setter hun fokus på fettforbrenning?? Det går jo imot ALT hun kommuniserer om å ikke trene for utseendet. 

Ja, hva med å trene for hjertehelse? Kardio er kjempeviktig for hjertehelse! Neida, man må ikke løpe, men å fokusere på fettforbrenning i stedetfor hjertehelse er jo bare idioti fra en profil som fokuserer på å trene for helse og mental velvære, ikke kropp. Det er uansett marginalt med forskjell i "fettforbrenning". 

Samme når hun reklamerer for opplegget sitt og sier at "klærne vil passe bedre". Atte hæ? Hva med å kjøpe klær som passer og trene for helsa enn å tro at du kan trene deg inn i klærne dine. 🧐

(og så håper jeg mitt innlegg kan brukes til å diskutere akkurat det jeg drar opp og ikke ilegge HD andre intensjoner og overdrive andre ting hun gjør herfra til månen). 

Spot on ! 📌🎯

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

irevin skrev (11 timer siden):

Story nå om «hvordan du rekker alt», hvordan du rekker trene». Herregud HD, DU klager jo selv over at du IKKE rekker alt. For deretter begynne å snakke om å prioritere trening REGELMESSIG. Vel, der har hun vel et stykke å gå, for det er jo noe hun IKKE klarer over tid. Men veldig god på skippertakmetoden. Syns det er tragisk at hun kan selge opplegget sitt. Tror vel ikke de som har fulgt henne en stund går på den, for så mye selvmotsigelser det er ute å går hos henne er jo helt utrolig går an🙈🙈🙈🙈Vet ikke om hva som er villedende reklame jeg etterhvert, men…

Ja, det er helt utrolig hvordan hun nå skal gå foran som et eksempel på en som får til å prioritere trening og hvor mye hun skal presisere at litt er bedre enn ingenting. Hun er jo tidenes skippertakstrener selv, bare fordi hun har klart det i 4 uker betyr det ikke at hun får til noe ingen andre klarer. Og dette med litt er bedre enn ingenting tror hun jo ikke på selv engang. Hun har alltid vært all or nothing.

  • Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av en berg og dalbane. En dag er hun veldig komfortabel i egen kropp og trener utelukkende kun for helsen sin del og ikke pga utseende.

Dagen etter er de reels om alle tanker og bekymringer hun har rundt at kroppen endrer seg osv.

Og når vi snakker om overvekt. Ingen hadde blitt overvektig om kaloriinntaket var lavere enn forbruket. Sånn er det for alle. Kalorier inn vs ut. Så kan man jo snakke om diverse årsaker til hvorfor enkelte sliter med overvekt som feks spiseforstyrrelser, hormoner, genetikk, sykdom osv men det er fremdeles det samme som gjelder der. Kalorier inn vs ut.

Hadde man satt alle overvektige uansett årsak på nøyaktig samme program der man alltid sørget for at de lå i et kaloriunderskudd så ville alle fått endringer på vekten..

Så det å slanke seg handler mest av alt om motivasjon og dedikasjon. Jeg sier ikke at det er enkelt for da hadde ikke folk vært overvektige men løsningen er det samme for alle. 

Endret av hubbabubba00
  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er dere så opptatt av treningen og vekten til en liten og ukjent influenser? Er det viktig for dere at hun klarer å slanke seg og opprettholde trening? Hva er greia?

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sarah93 skrev (14 minutter siden):

Hvorfor er dere så opptatt av treningen og vekten til en liten og ukjent influenser? Er det viktig for dere at hun klarer å slanke seg og opprettholde trening? Hva er greia?

 

På ingen måte opptatt av slankingen hennes. Men måten hun driver sin bedrift på derimot, er kritikkverdig. 

  • Liker 8
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hubbabubba00 skrev (34 minutter siden):

 

Hadde man satt alle overvektige uansett årsak på nøyaktig samme program der man alltid sørget for at de lå i et kaloriunderskudd så ville alle fått endringer på vekten..

 

Nei, det ville man ikke altså, så enkelt er set dessverre ikke. Jeg følges selv opp av eksperter på fedme og ingen av de sier det som du sier, så jeg stoler heller på de, selv om jeg skulle ønsket det var så enkelt som du sier.

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sarah93 skrev (17 minutter siden):

Hvorfor er dere så opptatt av treningen og vekten til en liten og ukjent influenser? Er det viktig for dere at hun klarer å slanke seg og opprettholde trening? Hva er greia?

 

Fordi det er viktig å få kritisert og ikke minst viktig å si at hun gjør feil og at hun er så overvektig 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sarah93 skrev (1 time siden):

Hvorfor er dere så opptatt av treningen og vekten til en liten og ukjent influenser? Er det viktig for dere at hun klarer å slanke seg og opprettholde trening? Hva er greia?

 

Måten hun driver bedriften sin på som er kritikkverdig. Jeg bryr meg ikke om hverken vekt eller trening, men hun selger altså et produkt til andre, jeg vil si sårbare i hennes situasjon, ergo blir det feil, uansett liten eller stor influencer at hun opererer med en troverdighet som er lik null. Hadde hun vært en privatperson som delte ups and downs hadde jeg ikke reagert, men hun er fra tid til annen også i media og fronter/snakker BASTANT om et tema, for så si det stikk motsatte kort tid etter. 
Hadde hun virkelig stått for det hun mener og virkelig ment det, hadde hun kanskje moderert siste reel litt mer. 

Endret av irevin
Skrivefeil
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lars Kristian Eriksen har nå laget en reel med Drages påstand om gange på mølle, og hvorfor dette er feil. LKE er ingen sympatisk figur, å heller ingen PT jeg ville ha brukt. Men poenget står. 

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (4 minutter siden):

Lars Kristian Eriksen har nå laget en reel med Drages påstand om gange på mølle, og hvorfor dette er feil. LKE er ingen sympatisk figur, å heller ingen PT jeg ville ha brukt. Men poenget står. 

Hvor da? Hva sier han? Vil helst ikke gi han klikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fenomen skrev (9 minutter siden):

Hvor da? Hva sier han? Vil helst ikke gi han klikk.

Instagram reel😊 Og essensen er at det er innsats og intensitet som avgjør hvor bra fettforbrenning du får. 

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor svarer hun med «skal si ifra til tvillingene i magen om at de får litt mindre mat fremover så du blir fornøyd» på en kommentar som sier at man også kan spise mindre .. det er jo en sannhet, og ingen grunn til å være så barnslig i svarene sine. Hun gir vel ikke kun råd til de som venter tvillinger, og at det å gå i motbakke for å øke fettforbrenning er kun mynta på folk i samme situasjon som henne? 
 

Først gir hun feil info, og så er hun ufin i svar til folk som kommenterer. Hva med å gå i seg selv litt og se hva hun legger ut, hvilke signaler hun faktisk sender.. istedenfor å angripe følgere.. 

  • Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (1 time siden):

Hvorfor svarer hun med «skal si ifra til tvillingene i magen om at de får litt mindre mat fremover så du blir fornøyd» på en kommentar som sier at man også kan spise mindre .. det er jo en sannhet, og ingen grunn til å være så barnslig i svarene sine. Hun gir vel ikke kun råd til de som venter tvillinger, og at det å gå i motbakke for å øke fettforbrenning er kun mynta på folk i samme situasjon som henne? 
 

Først gir hun feil info, og så er hun ufin i svar til folk som kommenterer. Hva med å gå i seg selv litt og se hva hun legger ut, hvilke signaler hun faktisk sender.. istedenfor å angripe følgere.. 

Hun tror vel kommentaren er siktet direkte til henne.

I det innlegget så skriver hun jo også at hun aldri har likt å løpe.. Vi skal vel under 1 år tilbake i tid hvor hun fortalte at hun likte å ta seg en joggetur ute🙈

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hubbabubba00 skrev (59 minutter siden):

Hun tror vel kommentaren er siktet direkte til henne.

I det innlegget så skriver hun jo også at hun aldri har likt å løpe.. Vi skal vel under 1 år tilbake i tid hvor hun fortalte at hun likte å ta seg en joggetur ute🙈

Hun sa hun ønsket hun kunne like å løpe ihvertfall. Hun som er bekymret for økonomien blant annet ved å vente tvillinger, kan fint spare penger på å la vær å kjøpe treningsklokke.

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...