Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

2 hours ago, Fenomen said:

Jeg er helt enig i at trening er bra og at det er imponerende å holde det vedlike som gravid og spesielt med tvillinger. Men! Da kan man ikke klage på lite energi og at man har dårlig samvittighet for å ikke orke å leke med barnet man allerede har. Barnet må gå foran alt annet. Jeg bruker masse tid på trening selv så det er ikke det det går på. Men om jeg hadde stått i en situasjon hvor jeg måtte velge hva jeg skulle bruke ”dosen” med energi på ville jeg jo valgt barna. Jeg har aldri sagt at alt hun gjør er feil. Men det er en gjenganger at barnet er så slitsomt og at hun vil ha egentid. Trening = egentid.

Så hvis treningen gjør at du orker mer etterpå ville du likevel droppet det for å illustrere et eller annet teit poeng? Jaja, you do you... 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for krenkende innlegg. 
 

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv vært gravid med tvillinger og hadde mer enn nok med å gå opp trappa hjemme. Fra å trene mye - til å omtrent bli pasient fra uke 6… Det er forskjell på å bære ett og to barn. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mariss@68 skrev (46 minutter siden):

Jeg har selv vært gravid med tvillinger og hadde mer enn nok med å gå opp trappa hjemme. Fra å trene mye - til å omtrent bli pasient fra uke 6… Det er forskjell på å bære ett og to barn. 

Så har du jo også sånne som Ingerindubai som trente aktivt under hele tvillingsvangerskapet, og klaget minimalt. 

  • Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mariss@68 skrev (10 timer siden):

Jeg har selv vært gravid med tvillinger og hadde mer enn nok med å gå opp trappa hjemme. Fra å trene mye - til å omtrent bli pasient fra uke 6… Det er forskjell på å bære ett og to barn. 

 

panzerpølsa skrev (9 timer siden):

Så har du jo også sånne som Ingerindubai som trente aktivt under hele tvillingsvangerskapet, og klaget minimalt. 

 Når svangerskap oppleves/utfolder seg veldig ulikt fra person til person, så er det ganske uinteressant hvordan andre opplevde det. Det har ikke noen automatisk overføringsverdi.

Flott for HD selv dersom hun klarer å holde seg i aktivitet gjennom svangerskapet. Det er positivt. Hvis hun klarer det uten den uendelige negative rantingen, så er det enda bedre.

  • Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempebra at HD klarer å trene i svangerskapet! Å velge dette vekk for å prioritere å bidra hjemme er en dårlig prioritering mtp. helsa og ungene i magen. 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Piperen
Hallobaloo skrev (17 timer siden):

Kopi av SE? Det blir for dumt! SE var vel på ingen måte første som trente under et svangerskap.. et ønske om å holde seg i aktivitet er jo supert! Og som hun faktisk har veldig gode poenger med, er det bedre å gjøre litt enn ingen ting. Kanskje særlig viktig under et svangerskap.

Jeg har vel ikke sagt at SE var den eneste som trente under graviditet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piperen skrev (17 minutter siden):

Jeg har vel ikke sagt at SE var den eneste som trente under graviditet

Nei, det stod ikke i det du skrev. Syns nå det lå litt mellom linjene der, men der kan det hende jeg misforstod. Mener fortsatt det er for dumt å si det er for å kopiere SE at hun trener. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lizard skrev (50 minutter siden):

Det er kjempebra at HD klarer å trene i svangerskapet! Å velge dette vekk for å prioritere å bidra hjemme er en dårlig prioritering mtp. helsa og ungene i magen. 

 

Delvis enig. Jeg sitter med inntrykket av at mannen hennes drar temmelig mye av lasset på hjemmebane allerede, mens hun ranter om behovet for alenetid (og får det).
 

Det ene burde ikke utelukke det andre: Man kan faktisk bidra hjemme samtidig som man holder seg i fysisk aktivitet. Det er her snakk om alminnelig fysisk aktivitet, for HD er ingen toppidrettsutøver som trener 3 økter om dagen.
 

Og dersom man er så dårlig at man må velge mellom å trene og å være mor og kone, så tenker jeg at trening gjerne ikke er det man burde prioritere heller. 

  • Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (1 time siden):

Delvis enig. Jeg sitter med inntrykket av at mannen hennes drar temmelig mye av lasset på hjemmebane allerede, mens hun ranter om behovet for alenetid (og får det).
 

Det ene burde ikke utelukke det andre: Man kan faktisk bidra hjemme samtidig som man holder seg i fysisk aktivitet. Det er her snakk om alminnelig fysisk aktivitet, for HD er ingen toppidrettsutøver som trener 3 økter om dagen.
 

Og dersom man er så dårlig at man må velge mellom å trene og å være mor og kone, så tenker jeg at trening gjerne ikke er det man burde prioritere heller. 

Neida, det er jeg ikke uenig i. Og desverre sitter jeg også med det samme inntrykket gjennom hva som deles i SoMe.

Men vi får håpe det fremstår verre enn det er i virkeligheten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fenomen skrev (1 time siden):

Enda en reel med klaging på barn..

Drage fornekter seg ikke. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (32 minutter siden):

Drage fornekter seg ikke. 

Hvor er det dere ser dette? 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blue Sky skrev (18 minutter siden):

Hvor er det dere ser dette? 😅

IG

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HD som har gjort alt for å posere seg slankere, få magen til å se minst mulig ut gjør totalt helomvending nå. 

Nå kan jo magen legges rett i kategorien gravid og kun det.

Pr nå klarer ikke jeg å se at hun er gravid i heletatt og hun snakker allerede som at magen har begynt å begrense henne på trening 🙈

  • Liker 11
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, hubbabubba00 said:

HD som har gjort alt for å posere seg slankere, få magen til å se minst mulig ut gjør totalt helomvending nå. 

Nå kan jo magen legges rett i kategorien gravid og kun det.

Pr nå klarer ikke jeg å se at hun er gravid i heletatt og hun snakker allerede som at magen har begynt å begrense henne på trening 🙈

Den øvelsen hun prøvde seg på hadde blitt begrensa uavhengig av graviditet.. fostrene som er små bønner i øyeblikket gir henne ikke synlig mage, det er det noe annet som gjør gitt. 

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden er ryddet for krenkende innlegg. 
 

Sol, admin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hubbabubba00 skrev (7 timer siden):

HD som har gjort alt for å posere seg slankere, få magen til å se minst mulig ut gjør totalt helomvending nå. 

Nå kan jo magen legges rett i kategorien gravid og kun det.

Pr nå klarer ikke jeg å se at hun er gravid i heletatt og hun snakker allerede som at magen har begynt å begrense henne på trening 🙈

 Den magen pratet hun om allerede når hun delte at hun var gravid, Det hadde vært vanskelig å legge ut bilder av outfit fordi hun var redd magen skulle synes. Hadde aldri tipper hun var gravid enda om hu ikke sa noe. Mulig den er vokst litt. Men ikke noe man kan se på verken bilder eller film enda. Å vanlig å bli litt oppblåst i begynnelsen av ett svangerskap. Men ikke nok til at man ser gravid ut. 

Endret av veslemy2006
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrshopalot skrev (55 minutter siden):

Ny tragisk måte å tjene penger på🤦🏼‍♀️

IMG_5567.png

Nå ble jeg nyskjerrig, men ikke nok til å klikke meg inn på insta. Hva er greia her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...