Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Fruktfatet skrev (5 minutter siden):

Det viktigste for dragen er at hun har det bra. 

Ja, dessverre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 hours ago, Fenomen said:

Hvis hun har maks 30% energi til enhver tid burde hun virkelig bruke den lille energien på barnet sitt i ferien og ikke på trening.

Men trening kan gi energi, så det er hun sannsynligvis i bedre stand til å vurdere enn en vilt fremmed. 🤷‍♀️

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

issoras skrev (50 minutter siden):

Men trening kan gi energi, så det er hun sannsynligvis i bedre stand til å vurdere enn en vilt fremmed. 🤷‍♀️

Det er jeg klar over, men siden hun sier at hun konstant har 30% energi burde hun kanskje prioritere det litt bedre. Trening kan man ta opp igjen senere. Har man så lite energi må man prioritere. I hvert fall ikke klage. 

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Måsies
issoras skrev (56 minutter siden):

Men trening kan gi energi, så det er hun sannsynligvis i bedre stand til å vurdere enn en vilt fremmed. 🤷‍♀️

Her rigget alle seg til å kritisere henne for at hun sluttet å trene som gravid tydeligvis, siden det var det hun ble kritisert for forrige gang hun var gravid, men så bestemte hun seg for å trene og da var det mer passende å kritisere henne for å prioritere feil. 

Og hvorfor skal man ikke få lov å klage når man er gravid egentlig? Jeg har aldri følt meg mer berettiget å klage på formen min enn da jeg var gravid. Jeg kunne omtrent ikke snu meg brått uten å kaste opp, fikk alle slags rare plager og smerter, og møtte en vegg av utmattelse jevnlig når jeg prøvde å leve det normale livet alle sa jeg kunne leve fordi "graviditet ikke var en sykdom" 🤡 Når man er gravid med tvillinger er det jo mye mer intenst med alt sånt på grunn av hormonnivåene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Måsies said:

Her rigget alle seg til å kritisere henne for at hun sluttet å trene som gravid tydeligvis, siden det var det hun ble kritisert for forrige gang hun var gravid, men så bestemte hun seg for å trene og da var det mer passende å kritisere henne for å prioritere feil. 

Og hvorfor skal man ikke få lov å klage når man er gravid egentlig? Jeg har aldri følt meg mer berettiget å klage på formen min enn da jeg var gravid. Jeg kunne omtrent ikke snu meg brått uten å kaste opp, fikk alle slags rare plager og smerter, og møtte en vegg av utmattelse jevnlig når jeg prøvde å leve det normale livet alle sa jeg kunne leve fordi "graviditet ikke var en sykdom" 🤡 Når man er gravid med tvillinger er det jo mye mer intenst med alt sånt på grunn av hormonnivåene. 

Selvfølgelig kan hun klage, hun kan klage så mye hun bare vil.. men ikke på en bedriftskonto. Hun burde lage en privat konto til de nærmeste og holde klagingen der. Bedriftskontoen burde ikke inneholde info/bilder om barn, klaging/sutring eller utfordrende bilder.  Men siden hun tilsynelatende bruker alle SoMe kontoer til å dele absolutt alt mellom himmel og jord, og ser på følgerne som hennes nærmeste venninner, så må hun også tåle å lese/høre at folk er lei og klager på all sutringen/klagingen hennes 🤪

Endret av Lileep
  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (2 minutter siden):

Selvfølgelig kan hun klage, hun kan klage så mye hun bare vil.. men ikke på en bedriftskonto. Hun burde lage en privat konto til de nærmeste og holde klagingen der. Bedriftskontoen burde ikke inneholde info/bilder om barn, klaging/sutring eller utfordrende bilder.  Men siden hun tilsynelatende bruker alle SoMe kontoer til å dele avslutt alt mellom himmel og jord, så må hun også tåle å lese/høre at folk er lei og klager på all sutringen/klagingen hennes 🤪

Drage er en kronisk negativ person, og det jeg reagerer på, er den falske positive fremtoningen i sosiale medier i forbindelse med dette opplegget hun skulle selge. Så fort hun var kommet i gang, er det tilbake til samme tralt. 

  • Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, panzerpølsa said:

Drage er en kronisk negativ person, og det jeg reagerer på, er den falske positive fremtoningen i sosiale medier i forbindelse med dette opplegget hun skulle selge. Så fort hun var kommet i gang, er det tilbake til samme tralt. 

Jepp, hun er tvers gjennom falsk. Null troverdighet. Men pengene er viktigere enn hvordan hun fremstår. Hvorfor ellers driver hun på sånn i SoMe, må jo være penger som er motivet..  blir spennende å se hva første spons blir denne gang, er nok like rundt hjørnet . 

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (2 timer siden):

Selvfølgelig kan hun klage, hun kan klage så mye hun bare vil.. men ikke på en bedriftskonto. Hun burde lage en privat konto til de nærmeste og holde klagingen der. Bedriftskontoen burde ikke inneholde info/bilder om barn, klaging/sutring eller utfordrende bilder.  Men siden hun tilsynelatende bruker alle SoMe kontoer til å dele absolutt alt mellom himmel og jord, og ser på følgerne som hennes nærmeste venninner, så må hun også tåle å lese/høre at folk er lei og klager på all sutringen/klagingen hennes 🤪

Utenom informasjon/bilder om/av barn, så ser jeg ikke problemet med å ha en bedriftskonto hvor man kronisk klager over ting eller poster utfordrende bilder. Selv om man definitivt burde gå noen runder med seg selv om hvordan klaging over familielivet eller utfordrende bilder kan påvirke barna dine negativt i fremtiden (og forhåpentligvis komme frem til at det er upassende og derfor droppe det).
 

Mitt «problem» med HDs profil er at bedriftskontoen består av en sammensurium av barn & familielivet sammenblandet med mer eller mindre softporr. Og dét syns jeg at er en svært upassende miks. 

  • Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måsies skrev (3 timer siden):

Her rigget alle seg til å kritisere henne for at hun sluttet å trene som gravid tydeligvis, siden det var det hun ble kritisert for forrige gang hun var gravid, men så bestemte hun seg for å trene og da var det mer passende å kritisere henne for å prioritere feil. 

Og hvorfor skal man ikke få lov å klage når man er gravid egentlig? Jeg har aldri følt meg mer berettiget å klage på formen min enn da jeg var gravid. Jeg kunne omtrent ikke snu meg brått uten å kaste opp, fikk alle slags rare plager og smerter, og møtte en vegg av utmattelse jevnlig når jeg prøvde å leve det normale livet alle sa jeg kunne leve fordi "graviditet ikke var en sykdom" 🤡 Når man er gravid med tvillinger er det jo mye mer intenst med alt sånt på grunn av hormonnivåene. 

Hun kan selvsagt klage, men hun kan på ingen måte kontrollere hvordan det mottas hos de hun formidler det ut til. Jeg kan på ingen måte forstå at noen finner det inspirerende. Men muligens treffer hun de følgerne som har en lignende karakter og/eller befinner seg i lignende situasjon som henne, og kan relatere seg til klagingen. 

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Fenomen said:

Det er jeg klar over, men siden hun sier at hun konstant har 30% energi burde hun kanskje prioritere det litt bedre. Trening kan man ta opp igjen senere. Har man så lite energi må man prioritere. I hvert fall ikke klage. 

Hvis trening gir energi er det jo latterlig dårlig anbefaling fra deg å bortprioritere det, syns du ikke? Hvorfor legge bort trening hvis det vil føre til mindre energi å legge det vekk? 

Kan garantere hun hadde fått mye kritikk her inne hvis hun la bort trening også. 🫣

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

issoras skrev (24 minutter siden):

Hvis trening gir energi er det jo latterlig dårlig anbefaling fra deg å bortprioritere det, syns du ikke? Hvorfor legge bort trening hvis det vil føre til mindre energi å legge det vekk? 

Kan garantere hun hadde fått mye kritikk her inne hvis hun la bort trening også. 🫣

Hun sier jo ikke at det gir energi? Alle vi som har fulgt henne lenge vet at det kun handler om bortprioritering av barnet og egentid.. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Fenomen said:

Hun sier jo ikke at det gir energi? Alle vi som har fulgt henne lenge vet at det kun handler om bortprioritering av barnet og egentid.. 

Hun har sagt mange ganger opp gjennom at trening gir henne energi, hvorfor skal dette ha endret seg når du får et intenst behov for å ilegge henne dårlige prioriteringer? Det er da absolutt ingenting som indikerer at hun gjør det for å velge bort barnet, snakk om å være dramatisk. 😂 

La nå et voksent menneske selv ta valg for egen helse uten å innbille deg at DU vet bedre. 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

issoras skrev (13 timer siden):

Hun har sagt mange ganger opp gjennom at trening gir henne energi, hvorfor skal dette ha endret seg når du får et intenst behov for å ilegge henne dårlige prioriteringer? Det er da absolutt ingenting som indikerer at hun gjør det for å velge bort barnet, snakk om å være dramatisk. 😂 

La nå et voksent menneske selv ta valg for egen helse uten å innbille deg at DU vet bedre. 

Du har åpenbart ikke fulgt med eller lest tråden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Måsies
issoras skrev (13 timer siden):

Hun har sagt mange ganger opp gjennom at trening gir henne energi, hvorfor skal dette ha endret seg når du får et intenst behov for å ilegge henne dårlige prioriteringer? Det er da absolutt ingenting som indikerer at hun gjør det for å velge bort barnet, snakk om å være dramatisk. 😂 

La nå et voksent menneske selv ta valg for egen helse uten å innbille deg at DU vet bedre. 

Eneste regel i denne tråden er at når Helene gjør noe, så er det galt. 👍 så når hun da gjør noe som objektivt er en bra greie, som trening, som folk her inne kritiserer henne hvileløst for å ikke gjøre / holde ved like, så må man dikte opp en fortelling om at hun kun gjør det av helt hårreisende grunner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Måsies
Måsies skrev (På 5.1.2024 den 7.01):

Hei hei hei, når Helene går ned i vekt holder vi oss i venstrefil, takk. 😎

image.png.c3973bc254a5e91a6fe804762235b212.png

image.png.987c30b7549a4ec38d469a3aff8aeaf7.png

Som dere kan se er vi til venstre, tredje nederst akkurat nå 👍 men det endrer seg sikkert senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Måsies said:

Eneste regel i denne tråden er at når Helene gjør noe, så er det galt. 👍 så når hun da gjør noe som objektivt er en bra greie, som trening, som folk her inne kritiserer henne hvileløst for å ikke gjøre / holde ved like, så må man dikte opp en fortelling om at hun kun gjør det av helt hårreisende grunner. 

Er helt enig i at det er ugreit å kritisere treningen til HD nå, jeg er faktisk imponert over at hun har klart å holde det ved like hele tiden, og det er en stor påkjenning å gå gravid med tvillinger. Så at hun fortsetter er jo bare bra. Om intensiteten minker osv, det gjør vel ingenting.. hun fortsetter det hun gjorde før hun ble gravid og det er faktisk godt gjort 

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er helt enig i at trening er bra og at det er imponerende å holde det vedlike som gravid og spesielt med tvillinger. Men! Da kan man ikke klage på lite energi og at man har dårlig samvittighet for å ikke orke å leke med barnet man allerede har. Barnet må gå foran alt annet. Jeg bruker masse tid på trening selv så det er ikke det det går på. Men om jeg hadde stått i en situasjon hvor jeg måtte velge hva jeg skulle bruke ”dosen” med energi på ville jeg jo valgt barna. Jeg har aldri sagt at alt hun gjør er feil. Men det er en gjenganger at barnet er så slitsomt og at hun vil ha egentid. Trening = egentid.

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fenomen skrev (26 minutter siden):

Jeg er helt enig i at trening er bra og at det er imponerende å holde det vedlike som gravid og spesielt med tvillinger. Men! Da kan man ikke klage på lite energi og at man har dårlig samvittighet for å ikke orke å leke med barnet man allerede har. Barnet må gå foran alt annet. Jeg bruker masse tid på trening selv så det er ikke det det går på. Men om jeg hadde stått i en situasjon hvor jeg måtte velge hva jeg skulle bruke ”dosen” med energi på ville jeg jo valgt barna. Jeg har aldri sagt at alt hun gjør er feil. Men det er en gjenganger at barnet er så slitsomt og at hun vil ha egentid. Trening = egentid.

Det ironiske er jo at hun sier hun trener for å energi som hun igjen påstår gjør henne til en bedre mamma med mer overskudd til familien. Men det ser jo ikke slik ut, mht de omtrent daglige klagene. 

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Piperen

Føler vel at det er mye kopi av SE her, at siden hun trente under svangerskapet så kan ikke HD være mindre enn det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piperen skrev (41 minutter siden):

Føler vel at det er mye kopi av SE her, at siden hun trente under svangerskapet så kan ikke HD være mindre enn det

Kopi av SE? Det blir for dumt! SE var vel på ingen måte første som trente under et svangerskap.. et ønske om å holde seg i aktivitet er jo supert! Og som hun faktisk har veldig gode poenger med, er det bedre å gjøre litt enn ingen ting. Kanskje særlig viktig under et svangerskap.

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...