Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Lykke til til dama som er mer opptatt av egentid og klaging over ungen hun har. Dette kommer til å bli brutalt for henne.

  • Liker 5
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lileep skrev (13 minutter siden):

Jaja.. da var det jammen meg tvillinger. Og for et svik en viss bruker har gjort mot HD, som måtte røpe før HD selv delte nyheten! 

Kan det tenkes at den brukeren er HD eller mannen, eller familie eller venninne🤔

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (17 minutter siden):

Jaja.. da var det jammen meg tvillinger. Og for et svik en viss bruker har gjort mot HD, som måtte røpe før HD selv delte nyheten! 

Så enig. Skikkelig dårlig gjort! Håper hun selv skjønner hvem det er.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, fy søren så dårlig gjort å spoile det, og utnytte tilliten! Håper også hun skjønner hvem det er (og at det ikke er henne selv, for å få opp engasjementet😬). 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig for henne og resten av familien, etter at det største sjokket har lagt seg 😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Sandie said:

Hyggelig for henne og resten av familien, etter at det største sjokket har lagt seg 😅

Det blir iallefall stas for disse søsknene, som vil finne glede i hverandre.. men det blir nok noen utrolig tøffe år for foreldrene. Håper de får den støtten de trenger fra de rette instanser videre. Så går det nok fint til slutt når rutinene er på plass 👍

Endret av Lileep
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Måsies
Sandie skrev (16 minutter siden):

Hyggelig for henne og resten av familien, etter at det største sjokket har lagt seg 😅

Det tenker jeg også. Hun har en relativt fleksibel jobb, hun har en snill mann som tilsynelatende gjør en stor innsats på hjemmebane, og hun har foreldre og bonusforeldre i samme by. Og storesøster som er nærmere fire når de kommer, så ikke tre babyer hjemme samtidig. Tross alt et fint utgangspunkt, tvillinger er ikke for lettskremte! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til Helene og Mats 🥰

…så håper jeg hun gir vedkommende som spoilet nyheten her inne en skikkelig skyllebøtte, snakk om å være frekk. 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (15 minutter siden):

Gratulerer til Helene og Mats 🥰

…så håper jeg hun gir vedkommende som spoilet nyheten her inne en skikkelig skyllebøtte, snakk om å være frekk. 

Hvilken side står det på? Der noen har annonsert det før henne selv..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke hvor det ble skrevet, men tror det var Jodel. Utrolig dårlig gjort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble også skrevet på Discord, men tror det kom fra Jodel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble skrevet her i tråden også, men tror det ble moderert bort som spekulasjoner. 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Lilletrilleee said:

Hvilken side står det på? Der noen har annonsert det før henne selv..

Det er sletta pga ryktespredning, men var en bruker her inne som postet det samme dag som HD annonserte graviditeten. Vedkommende hadde fått vite det via en personlig video HD hadde delt med sine nærmeste.. og følte vel det var viktig å poppe nyheten om tvillingene før HD selv kunne annonsere det 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan i alle dager skal dette gå? Jeg håper det ordner seg, men det er jo mildt sagt litt mer enn bare ett barn. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker en fordel for henne er at hun har en mann som er veldig engasjert i barnet de nå har, og da sannsynligvis vil ta sin del og vell så det av tvillingene når de kommer. 

Kan fort være brudd i en situasjon hvor ene er veldig opptatt av egentid å så sleng tvillinger oppi det hele. Ikke for å spekulere i om det blir brudd her, for det tror jeg ikke. Hadde rollene vært endra og Mats vært den med hovedfokus på egentid og gammeldagse rollemønster hadde det vært annerledes. 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

arnoyb skrev (1 time siden):

Tenker en fordel for henne er at hun har en mann som er veldig engasjert i barnet de nå har, og da sannsynligvis vil ta sin del og vell så det av tvillingene når de kommer. 

Kan fort være brudd i en situasjon hvor ene er veldig opptatt av egentid å så sleng tvillinger oppi det hele. Ikke for å spekulere i om det blir brudd her, for det tror jeg ikke. Hadde rollene vært endra og Mats vært den med hovedfokus på egentid og gammeldagse rollemønster hadde det vært annerledes. 

Ja, heldigvis for henne/dem drar nok han en stor del av lasset. Men det spørs om det er nok. Med tvillinger og tre barn må begge foreldrene være på banen for at det skal gå rundt. De jeg kjenner med tre barn er veldig oppegående folk med mye energi og laidback holdning. Da går det akkurat. Dette ser jeg ikke helt hvordan skal gå med mindre de har et stort nettverk som hjelper til.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, hva skal man si…. Gratulerer! Og det er bare å brette opp ermene. Tvillinger er noe helt annet enn ett barn, og det er bare å glemme egentid en lang periode. For noen må ta største og noen må ta babyen. Og barnevakt til tre små er ikke så mange som gjør.

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lampefeber

Dette klarer hun helt sikkert på lik linje som alle andre småbarnsforeldre. Mam blir dritsliten av to babyer + et kanskje sjalu søsken men det går. Det må gå.  Og jeg tror egentlig ikke at HD er mer sliten enn andre, det er bare hennes måte å være på. Hun har lagt til en klagende væremåte. kanskje for å  noe å si, for å få opp erksomhet, lage litt luv i kommentarfeltet.

Så hva med bare å gratulere, ønske lykke til og si at dette blir sikkert greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lampefeber skrev (6 timer siden):

Dette klarer hun helt sikkert på lik linje som alle andre småbarnsforeldre. Mam blir dritsliten av to babyer + et kanskje sjalu søsken men det går. Det må gå.  Og jeg tror egentlig ikke at HD er mer sliten enn andre, det er bare hennes måte å være på. Hun har lagt til en klagende væremåte. kanskje for å  noe å si, for å få opp erksomhet, lage litt luv i kommentarfeltet.

Så hva med bare å gratulere, ønske lykke til og si at dette blir sikkert greit. 

Nja. Jeg vil jo faktisk si at hun takler småbarnslivet ganske mye dårligere enn folk flest. Men nå har hun faktisk ikke noe valg. Før har hun kunnet overlate ungen til mannen og rømme huset. Det kan hun ikke lenger, i hvert fall ikke på en stund. Nå må hun bare finne fighteren i seg, for de har ikke noe annet valg. 

Endret av Fenomen
  • Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Økonomien får kjørt seg. Da vi hadde tvillinger på sfo og småsøsken i bhg kostet det over 9000 i måneden…. Du må ha sjuseter, du må ha to hotellrom. Små barn kan dele rom, men ungdommer trenger mer space og et sted å trekke seg tilbake så man bør ha bolig med fire soverom…. Det er bare å justere forbruket og starte sparingen!

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...