Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Jolanda skrev (3 minutter siden):

Og det er for øvrig ikke rykter. Vi så sprøytene i kjøleskapet.

Ligger det screenshot av det i tråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lama13 skrev (8 minutter siden):

Ligger det screenshot av det i tråden?

Ja, det gjorde i hvert fall men aner ikke hvilken side. Det er en stund siden 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja. Nå skal vel magen vises mest mulig framover. 

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for ryktespredning, krenkelser og persondebatt. 
 

Sol, admin.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Jolanda said:

Og det er for øvrig ikke rykter. Vi så sprøytene i kjøleskapet.

Det er likevel rykter, fordi vi ikke vet om det var hennes sprøyter, og om hun gikk på de fast/lenge. For alt vi vet kan hun ha sluttet raskt. Vi aner ikke. Derfor er det bare spekulasjoner. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, lama13 said:

Ligger det screenshot av det i tråden?

Hvis du blar tilbake 1,5 år så ligger det sikkert noe der.. helt utrolig hvordan det fortsatt gnåles om den der sprøyta, 1,5 år etter den ble med på et bilde! 

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lileep skrev (29 minutter siden):

Hvis du blar tilbake 1,5 år så ligger det sikkert noe der.. helt utrolig hvordan det fortsatt gnåles om den der sprøyta, 1,5 år etter den ble med på et bilde! 

Ja, jeg synes det har blitt hauset voldsomt opp spesielt om det bare ble oppdaget et halvt sekund i en reel hun lagde for lenge siden. Greit nok at hun er influencer, men hun har ikke meldeplikt over hvilke resepter hun har.

  • Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, lama13 said:

Ja, jeg synes det har blitt hauset voldsomt opp spesielt om det bare ble oppdaget et halvt sekund i en reel hun lagde for lenge siden. Greit nok at hun er influencer, men hun har ikke meldeplikt over hvilke resepter hun har.

... Eller hvilke resepter mannen har... 

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

issoras skrev (11 minutter siden):

... Eller hvilke resepter mannen har... 

Nei, nettopp! Det kan være hvem som helst sin.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visstnok veldig vanlig å bli gravid etter bruk av Ozempic/Wegovy. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lama13 skrev (2 timer siden):

Nei, nettopp! Det kan være hvem som helst sin.

Hvem som helst oppbevarer vel ikke sprøyten i hennes kjøleskap☺️ Og hvis det var det som var greia, så hadde hun vel bare skrevet at det var tante Turid sin, som var på overnattingsbesøk. Men bildet ble i stedet slettet…

  • Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kløvereng skrev (7 timer siden):

Hvem som helst oppbevarer vel ikke sprøyten i hennes kjøleskap☺️ Og hvis det var det som var greia, så hadde hun vel bare skrevet at det var tante Turid sin, som var på overnattingsbesøk. Men bildet ble i stedet slettet…

Hvorfor i all verden forventes det at hun måtte oppgi det? Jeg synes det var helt riktig av henne å slette bildet uten å kommentere det når det var en glipp. Reklamering av reseptbelagte preparater hører ikke til i SoMe.

  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lama13 skrev (29 minutter siden):

Hvorfor i all verden forventes det at hun måtte oppgi det? Jeg synes det var helt riktig av henne å slette bildet uten å kommentere det når det var en glipp. Reklamering av reseptbelagte preparater hører ikke til i SoMe.

Grunnen til at det reageres er fordi hun samtidlig hadde et samarbeid som handlet om livsstilsendring og skrøt av resultater - når hun egt brukte medisiner for å oppnå disse. Og nei, de var ikke mannens.. Det er strenge krav til Saxenda, han oppfyller på ingen måte de. 

  • Liker 14
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lama13 skrev (1 time siden):

Hvorfor i all verden forventes det at hun måtte oppgi det? Jeg synes det var helt riktig av henne å slette bildet uten å kommentere det når det var en glipp. Reklamering av reseptbelagte preparater hører ikke til i SoMe.

Når hele plattformen din så å si dreier seg om vekt, så er det vel relevant å oppgi at du bruker medisiner og ikke bare alskens samarbeid hun har reklamert for? Jeg vil gå så langt som å kalle det for uetisk å villede følgerne på den måten. 

  • Liker 17
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lama13 skrev (20 timer siden):

Ligger det screenshot av det i tråden?

Side 786 i tråden.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Måsies

Heisann! Er bare innom og ser hvordan det går med å holde influencerøkonomien i ørene og gjøre internett til et trygt og hyggelig sted for folk! Ser det går bra! Litt usikker på hva det å mobbe folk for jobben sin har med det å gjøre, men sikkert en plan bak det også! 

Sassya skrev (På 4.7.2024 den 21.43):

Sånn er det når man er karrierekvinne i Oslo og driver med opplæring hos Ice. Man har grunn til å være stolt av det🤠

Jeg ser at dere også har helt normale og hyggelige måter å reagere på at noen er gravid med et nytt og ønsket barn! 

Lileep skrev (På 8.7.2024 den 20.52):

Ei som syns det er så slitsomt å være mamma fra førstefødte så dagens lys, skal nå få en til.. får håpe hun klarer å la være å syte og skylde på barna videre nå da, at hun har forstår hvor negativ hun har vært. 
 

Har egentlig bare venta på det, siden sjokoladekuren måtte settes på pause pga medisinsk greie… 

 

hubbabubba00 skrev (På 9.7.2024 den 19.32):

Jaja. Nå skal vel magen vises mest mulig framover. 

 

Jolanda skrev (På 8.7.2024 den 22.19):

Dette blir spennende.. Hun som ikke gjør annet enn å klage og sutre over barnet hun allerede har. Alt positivt fremstår påtatt og falskt. Åpenbart så skjønner hun ikke hvor mye mer en til krever.. 

 

hippyskippy skrev (På 9.7.2024 den 18.01):

Hvordan i all verden skal det gå, hun som allerede er helt vrak med bare en unge 😬

Og takk for at dere tar debatten om hvorvidt ... øh ferie er bra eller dårlig! Hadde ikke ant hva jeg skulle mene om dette uten dere

Jolanda skrev (På 4.7.2024 den 17.55):

Fint at hun kan dra på en ferie og ikke bare sitte hjemme og sutre som hun gjør hvert år. 

Mrshopalot skrev (På 4.7.2024 den 21.17):

Sjelden sett noen mer stolt av å reise utenlands da 😄 Annenhver story siste 4 ukene har vært «vi skal jo snart til Italia», «handle inn til Italia», «siste innkjøp til Italia». Akkurat som da hun fikk lov å begynne med hjemmekontor, innmari stolt av det også, det ble nevnt daglig 😂 Som at ingen før henne har vært utenlands eller hatt hjemmekontor 🙈

Og når alt annet feiler, så kan dere gjøre dette, antar jeg. 

veslemy2006 skrev (På 4.7.2024 den 23.38):

Tissatrengt 🤣 ser hvertfall sånn ut 🤣🤦‍♀️

Jeg håper dere har en fortsatt god sommer og er hyggeligere mot menneskene rundt dere, ellers synes jeg oppriktig synd på alle i deres omgivelser ❤️ 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

38 minutter siden, Måsies said:

Heisann! Er bare innom og ser hvordan det går med å holde influencerøkonomien i ørene og gjøre internett til et trygt og hyggelig sted for folk! Ser det går bra! Litt usikker på hva det å mobbe folk for jobben sin har med det å gjøre, men sikkert en plan bak det også! 

Jeg ser at dere også har helt normale og hyggelige måter å reagere på at noen er gravid med et nytt og ønsket barn! 

 

 

 

Og takk for at dere tar debatten om hvorvidt ... øh ferie er bra eller dårlig! Hadde ikke ant hva jeg skulle mene om dette uten dere

Og når alt annet feiler, så kan dere gjøre dette, antar jeg. 

Jeg håper dere har en fortsatt god sommer og er hyggeligere mot menneskene rundt dere, ellers synes jeg oppriktig synd på alle i deres omgivelser ❤️ 
 

Alltid så hyggelig at du orker å bruke tid på å rakke ned på andre brukere og håne samtlige. Hvordan du mener dette er så mye bedre enn oss andre, at det er helt riktig å gjøre dette, det forstår jeg faktisk ikke. For du synker ganske lavt nå du også, men du ser kanskje ikke det selv? 
 

Jeg kan jo slenge en tilbake til deg, jeg syns oppriktig synd på alle i dine omgivelser om du er slik blandt de, en som må rette på alle og føle det du selv sier/mener/skriver er mer riktig/hyggelig enn alle andre. 

  • Liker 4
  • Nyttig 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følte hun hadde ryddet opp og at det var mindre eksponering av barn, som jo livet godt for når neste mann kommer. Men nå er barnet brukt sovende i reklame… Var det ikke nettopp det hun ikke skulle?

  • Liker 5
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lama13 skrev (På 10.7.2024 den 8.07):

Hvorfor i all verden forventes det at hun måtte oppgi det? Jeg synes det var helt riktig av henne å slette bildet uten å kommentere det når det var en glipp. Reklamering av reseptbelagte preparater hører ikke til i SoMe.

Det er ikke «reklame» å være åpen om at man går på slankemedisiner dersom han gjør det. Det er å være åpen og ærlig overfor følgerne sine. Sett i sammenheng med at hun blant annet markedsfører seg som kostholds- og treningsinfluenser, og er på evig slankekur hvor hun pusher den ene vidunderkuren etter den andre til følgere jeg antar at kjenner seg igjen i prosjektet, så er det ikke mer enn rimelig å forvente at hun er åpen om slike ting.
 

Å tilegne vektreduksjon megmegmeg, keto, lavkarbo, frisk uten sukker eller hva hun nå har slengt seg på denne gangen dersom den egentlig grunnen til vektreduksjonen er slankeoperasjon eller medikamenter, er rett og slett villedende overfor følgerne. Og for dumt. Alle som har fulgt henne en stund vet at de gangene hun har lykkes i prosjektet sitt for en periode så er det som regel på grunn av at hun har fått medisinsk hjelp.

  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

net0ty skrev (2 timer siden):

Følte hun hadde ryddet opp og at det var mindre eksponering av barn, som jo livet godt for når neste mann kommer. Men nå er barnet brukt sovende i reklame… Var det ikke nettopp det hun ikke skulle?

Alt er til salgs 🤑🤑🤑

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...