Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jolanda skrev (1 time siden):

Fint at hun kan dra på en ferie og ikke bare sitte hjemme og sutre som hun gjør hvert år. 

Ja bedre å være på ferie og sutre. For sutre vil hun 😂

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jolanda skrev (3 timer siden):

Fint at hun kan dra på en ferie og ikke bare sitte hjemme og sutre som hun gjør hvert år. 

Sjelden sett noen mer stolt av å reise utenlands da 😄 Annenhver story siste 4 ukene har vært «vi skal jo snart til Italia», «handle inn til Italia», «siste innkjøp til Italia». Akkurat som da hun fikk lov å begynne med hjemmekontor, innmari stolt av det også, det ble nevnt daglig 😂 Som at ingen før henne har vært utenlands eller hatt hjemmekontor 🙈

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hun ikke få glede seg til ferie uten å bli kritisert fir det da? De fleste gleder seg til ferie, og det spiller da ingen rolle for Helene om du eller jeg har vært i Italia før henne hvis hun ikke har vært det før. Jeg har fulgt med på Helene i mange år og kan ikke huske hun har vært på noen utenlandsferie før? I så fall mange år siden, så det er da ikke det minste rart om hun gleder seg til det nå og da er det faktisk ganske spesielt for henne? Håper hun koser seg! 

  • Liker 7
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrshopalot skrev (22 minutter siden):

Sjelden sett noen mer stolt av å reise utenlands da 😄 Annenhver story siste 4 ukene har vært «vi skal jo snart til Italia», «handle inn til Italia», «siste innkjøp til Italia». Akkurat som da hun fikk lov å begynne med hjemmekontor, innmari stolt av det også, det ble nevnt daglig 😂 Som at ingen før henne har vært utenlands eller hatt hjemmekontor 🙈

Sånn er det når man er karrierekvinne i Oslo og driver med opplæring hos Ice. Man har grunn til å være stolt av det🤠

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Pølsevann said:

Kan hun ikke få glede seg til ferie uten å bli kritisert fir det da? De fleste gleder seg til ferie, og det spiller da ingen rolle for Helene om du eller jeg har vært i Italia før henne hvis hun ikke har vært det før. Jeg har fulgt med på Helene i mange år og kan ikke huske hun har vært på noen utenlandsferie før? I så fall mange år siden, så det er da ikke det minste rart om hun gleder seg til det nå og da er det faktisk ganske spesielt for henne? Håper hun koser seg! 

Siste sydenferie var for 6 år siden, så ikke akkurat så veldig lenge siden 😉 men såklart hun skal få glede seg, de fleste gjør jo det når ferien står for tur. Det blir bare litt mye og repetitivt når hun er en figur i SoMe.. og det må være lov å mene det også uten å bli slakta for det

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pinkpashion skrev (På 29.6.2024 den 15.24):

Hva er greia med det fake smilet og overdreven kryssing av beina når hun viser frem klær? I alle klipp. Hele tiden. 

Tissatrengt 🤣 ser hvertfall sånn ut 🤣🤦‍♀️

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Walterwhite skrev (20 timer siden):

Ja bedre å være på ferie og sutre. For sutre vil hun 😂

Ja, det er nok dessverre sant 😅

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pølsevann skrev (18 timer siden):

Kan hun ikke få glede seg til ferie uten å bli kritisert fir det da? De fleste gleder seg til ferie, og det spiller da ingen rolle for Helene om du eller jeg har vært i Italia før henne hvis hun ikke har vært det før. Jeg har fulgt med på Helene i mange år og kan ikke huske hun har vært på noen utenlandsferie før? I så fall mange år siden, så det er da ikke det minste rart om hun gleder seg til det nå og da er det faktisk ganske spesielt for henne? Håper hun koser seg! 

Hun har vært myye hjemme (ikke som i Norge, men hjemme) de siste årene og klagd over det, så det er nok ganske spesielt ja. Håper bare hun kan la være å klage hele turen nå som hun endelig er på ferie. 

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pølsevann skrev (På 4.7.2024 den 20.34):

Kan hun ikke få glede seg til ferie uten å bli kritisert fir det da? De fleste gleder seg til ferie, og det spiller da ingen rolle for Helene om du eller jeg har vært i Italia før henne hvis hun ikke har vært det før. Jeg har fulgt med på Helene i mange år og kan ikke huske hun har vært på noen utenlandsferie før? I så fall mange år siden, så det er da ikke det minste rart om hun gleder seg til det nå og da er det faktisk ganske spesielt for henne? Håper hun koser seg! 

Enig👍Men ikke lenge siden hun var på vespa-tur til Italia, men det var den forrige jobben. Men fint at de som familie kan reise sammen☀️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...