Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Det blir liksom så innlysende og kleint med de reelsene som hun åpenbart finner hos andre, for så å kopiere og oversette til Norsk og poste de som sine egne «kreasjoner» (jfr. siste post).
 

 

  • Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Laia skrev (7 timer siden):

Det blir liksom så innlysende og kleint med de reelsene som hun åpenbart finner hos andre, for så å kopiere og oversette til Norsk og poste de som sine egne «kreasjoner» (jfr. siste post).
 

 

Jeg lurer fortsatt på HVEM som betaler 600 kr i mnd for å «få tilgang» til appen hennes av den usympatiske dama der. 

  • Liker 8
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/23/2024 at 7:03 AM, irevin said:

Jeg lurer fortsatt på HVEM som betaler 600 kr i mnd for å «få tilgang» til appen hennes av den usympatiske dama der. 

Grei biinntekt da, 18.000 i mnd for å «stjele» andre sine ideer og oppskrifter, og være så falsk som det overhode går an.. 🫣🫣🫣

 

Faktisk imponert over at så mange som 30 stk tar seg råa til å betale henne 600kr i mnd for det simple opplegget hennes.. 

  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (19 timer siden):

Grei biinntekt da, 18.000 i mnd for å «stjele» andre sine ideer og oppskrifter, og være så falsk som det overhode går an.. 🫣🫣🫣

 

Faktisk imponert over at så mange som 30 stk tar seg råa til å betale henne 600kr i mnd for det simple opplegget hennes.. 

Fler enn i CBE sin app vil jeg tippe :)

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie1988 skrev (1 time siden):

Var det ikke mulig å brette ut puppene ENDA mer, Helene?

254299E5-928F-4386-BE10-F416811D4EE5.jpeg

Kleint. Men når man har minimalt å tilby, så må man gjøre det meste ut av de ressursene man har. Og for HD så betyr det pupp trykt i monitor. Hvilken følger er det hun prøver å nå med dette? Bob Kåre (47) som fortsatt for på gutterommet?

  • Liker 4
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Tripptrapp1 said:

Kleint. Men når man har minimalt å tilby, så må man gjøre det meste ut av de ressursene man har. Og for HD så betyr det pupp trykt i monitor. Hvilken følger er det hun prøver å nå med dette? Bob Kåre (47) som fortsatt for på gutterommet?

Jepp. Tits and ass for alt det er verdt!

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie1988 skrev (1 time siden):

Var det ikke mulig å brette ut puppene ENDA mer, Helene?

254299E5-928F-4386-BE10-F416811D4EE5.jpeg

Kunne fint å dratt «tekstboksen» litt mere ned. Følte jeg fikk HD bryster FYSISK slengt i trynet igår ved å åpne den der🙈🙈

Men reelen var bra, eller KUNNE vært bra, for hun har nok glemt FUS som «helbredet» henne. Der snakket hun jo også om å skjerme ungen fra sukker, vise måtehold, ikke som belønning osv

  • Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare spørre. For synes det ser så rart ut. Og jeg gjør det ikke selv og heller ikke fått beskjed av min pt å gjøre det. Men når hun gjør den øvelsen med trekk så bøyer hun i knærne og får en sånn bomp eller hva man skal kalle det er det vanlig. Eller er det noe hu bare gjør fordi hu synes det ser "fint" ut 🤔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, veslemy2006 said:

Må bare spørre. For synes det ser så rart ut. Og jeg gjør det ikke selv og heller ikke fått beskjed av min pt å gjøre det. Men når hun gjør den øvelsen med trekk så bøyer hun i knærne og får en sånn bomp eller hva man skal kalle det er det vanlig. Eller er det noe hu bare gjør fordi hu synes det ser "fint" ut 🤔

Hvis det er den siste videoen du sikter til, så er det der hva min Pt kaller å «jukse». Spretten gir en medfart og man får hjelp til å løfte vekten. Jeg fikk beskjed om å ikke hjelpe til på den måten, fordi jeg lurer kun meg selv og øvelsen blir feil. 
 

Idag er det også 30 dager siden sjokoladekuren.. spent på hva hun kom frem til. Men tipper vi aldri hører noe om det igjen 😂😂 i kjent HD stil så gikk det ikke bra og da later hun som ingenting og vil aldri svare noen eller oppdatere noe som helst. 

Endret av Lileep
  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

irevin skrev (1 time siden):

Kunne fint å dratt «tekstboksen» litt mere ned. Følte jeg fikk HD bryster FYSISK slengt i trynet igår ved å åpne den der🙈🙈

Men reelen var bra, eller KUNNE vært bra, for hun har nok glemt FUS som «helbredet» henne. Der snakket hun jo også om å skjerme ungen fra sukker, vise måtehold, ikke som belønning osv

Husker godt da hun var i den FUS-perioden ja. Da var hun også så opphengt i at barn ikke trenger å få sukker/godis, og hadde ranter om folk som kritiserte hennes syn på dette (om det virkelig var hennes syn da, eller bare en trend hun hang seg på/betalt samarbeid). Ida Wulff forfektet vel noe av det samme, og Helene har vist seg å være en notorisk copycat.

Rart hvordan hun nå har gjort helomvending….igjen (tilsynelatende).

 

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (31 minutter siden):

Hvis det er den siste videoen du sikter til, så er det der hva min Pt kaller å «jukse». Spretten gir en medfart og man får hjelp til å løfte vekten. Jeg fikk beskjed om å ikke hjelpe til på den måten, fordi jeg lurer kun meg selv og øvelsen blir feil. 
 

Idag er det også 30 dager siden sjokoladekuren.. spent på hva hun kom frem til. Men tipper vi aldri hører noe om det igjen 😂😂 i kjent HD stil så gikk det ikke bra og da later hun som ingenting og vil aldri svare noen eller oppdatere noe som helst. 

Spent på måleresultatene av sjokoladekuren!🍫 For et opplegg 🤦‍♀️

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reelen var klein og unødvendig. En treåring bør uansett ikke spise mer enn en pølse, et stort kakestykke og en stor cookie i ett måltid. Som mamma må man klare å si nei, og det er som regel bare å sette vekk søtsakene dagen derpå. Det blir så konstruert ass, djeeez. Bare for å gjøre poeng ut av at «hun ikke har problemer med usunn mat». Men det har hun jo! Da må hun holde seg unna å gi råd om hvordan man skal snakke med barn om kosthold! Barn lærer kosthold gjennom det de får servert og da må man som omsorgsperson faktisk ha et sunt forhold til hva og hvor mye….

Endret av Summeer
  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Laia skrev (På 22.6.2024 den 23.25):

Det blir liksom så innlysende og kleint med de reelsene som hun åpenbart finner hos andre, for så å kopiere og oversette til Norsk og poste de som sine egne «kreasjoner» (jfr. siste post).
 

 

Det der er ganske vanlig blant norske påvirkere, også de som er fagpersoner av en eller annen sort  😕 For eksempel så jeg en reel om "return to running postpartum" hos en amerikansk fysioterapeut og ikke lenge etter kom det en nesten identisk fra en norsk 🫣 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (1 time siden):

Hvis det er den siste videoen du sikter til, så er det der hva min Pt kaller å «jukse». Spretten gir en medfart og man får hjelp til å løfte vekten. Jeg fikk beskjed om å ikke hjelpe til på den måten, fordi jeg lurer kun meg selv og øvelsen blir feil. 
 

Idag er det også 30 dager siden sjokoladekuren.. spent på hva hun kom frem til. Men tipper vi aldri hører noe om det igjen 😂😂 i kjent HD stil så gikk det ikke bra og da later hun som ingenting og vil aldri svare noen eller oppdatere noe som helst. 

Ja var det jeg mente. Ja det vill jeg tro er juks for man gir jo unødvendig medfart. Spesielt at hun som skal ha en app som skal hjelpe folk viser feil i øvelsene. Har lite tro på den appen hennes virker useriøst. 

Er jo helt sykt at hun i det hele tatt prøver seg på en :kur" . Jeg har slitt med det samme som HD. Og  gått ned 60kg. Å kunne aldri begynt på noe sånn. Er litt som å være alkoholiker. Man må hele tiden være forsiktig og bruke hue og  passe på å gå tilbake til samme mønster. Der hu driver med der er igrunn bare :dumt . Men hu prøver vell å overbevise om at hun er frisk fra overspising.  Noe hu nok ikke er.  Jeg vill mye hjelp med jevnlig oppfølging. Hun har jo prøvd 100 ting 

  • Liker 2
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

veslemy2006 skrev (På 25.6.2024 den 21.16):

Må bare spørre. For synes det ser så rart ut. Og jeg gjør det ikke selv og heller ikke fått beskjed av min pt å gjøre det. Men når hun gjør den øvelsen med trekk så bøyer hun i knærne og får en sånn bomp eller hva man skal kalle det er det vanlig. Eller er det noe hu bare gjør fordi hu synes det ser "fint" ut 🤔

Tenkte det samme. Har aldri sett noen gjør sidehev på den måten før. Hun står sikkert sånn med beina for å se tynnere ut🤣

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sophie1988 skrev (På 25.6.2024 den 18.54):

Var det ikke mulig å brette ut puppene ENDA mer, Helene?

254299E5-928F-4386-BE10-F416811D4EE5.jpeg

Det blir for mye pupp, lår og rumpe i monitor for å si det sånn😱

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...