Måne Rampelyset Skrevet tirsdag kl. 19:41 #23541 Skrevet tirsdag kl. 19:41 Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin.
Måne Rampelyset Skrevet tirsdag kl. 20:08 #23542 Skrevet tirsdag kl. 20:08 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin.
Fenomen Skrevet onsdag kl. 08:08 #23544 Skrevet onsdag kl. 08:08 BlåSwix skrev (2 timer siden): Ta deg en SOME-pause, Helene 🩷 Det kommer ikke til å skje. Hun er avhengig av oppmerksomheten. 3 6
panzerpølsa Skrevet onsdag kl. 08:18 #23545 Skrevet onsdag kl. 08:18 Det er høyt oppe med egen tid og gode dager når mann tar seg av barn, eller barn er borte, og rett i kjelleren så fort hverdagen er der å hun må være tilstede for u her og familien. Det er så tydelig med det hun kommuniserer hver dag på nett. I dag må masken på fordi hun skal i barnehagen på påskefrokost, tenk å legge ug noe så dumt og dramatisk. En ti g er å tenke det, men å hver eneste dag kommunisere å legge ut alt dette negative, er helt bak mål. Og kan på ingen måte forstå at ingen i nærkrets tar tak å får det stoppet. 7 11
Armarillo Skrevet onsdag kl. 09:12 #23546 Skrevet onsdag kl. 09:12 Før tenkte jeg at vi ser så lite av hverdagen hennes, at vi ikke kan vite hvordan hun egentlig er når det kommer til barna. Men altså..... Jeg forstår ikke hva hun får ut av å legge ut om hvor lite hun har lyst til å henge med ungene sine i helger, og hvor slitsomt det er. At alt hun ønsker er hverdag hvor hun kan sende dem i barnehagen og få tid til seg selv. Alle trenger tid til seg selv, men hun gjør det til en stor greie. Hadde det vært fordi hun skal provosere for å øke engasjementet i sine sosiale medier, så hadde jeg skjønt det. Men det kan ikke være årsaken, ettersom engasjementet ikke er høyere. Og da skjønner jeg enda mindre av at ingen får stoppet henne. Jeg hadde blitt rasende om min partner hadde snakket så negativt om å være med barna våre. Ja, hun er syk, det er det ingen tvil om. Men da må hun få mer hjelp da, slik at hun kan mestre morsrollen og ikke utstråler den negativiteten som hun viser utad. Håper det bare er et spill fordi hun håper på mer engasjement, og at ungene hennes ikke får det med seg. Men jeg tviler. 6 12
Halloi Skrevet onsdag kl. 15:23 #23547 Skrevet onsdag kl. 15:23 Nå kommer det helligdager på løpende bånd, så det blir interessant😏 3 8
irevin Skrevet onsdag kl. 17:12 #23548 Skrevet onsdag kl. 17:12 panzerpølsa skrev (8 timer siden): Det er høyt oppe med egen tid og gode dager når mann tar seg av barn, eller barn er borte, og rett i kjelleren så fort hverdagen er der å hun må være tilstede for u her og familien. Det er så tydelig med det hun kommuniserer hver dag på nett. I dag må masken på fordi hun skal i barnehagen på påskefrokost, tenk å legge ug noe så dumt og dramatisk. En ti g er å tenke det, men å hver eneste dag kommunisere å legge ut alt dette negative, er helt bak mål. Og kan på ingen måte forstå at ingen i nærkrets tar tak å får det stoppet. Hun er i dårlig form psykisk, så forstår ikke hvorfor hun avsluttet hos psykolog så «tidlig» ettersom hun har «kronisk fødselsdepresjon». Av det hun viser i some er hun i tillegg i en elendig form fysisk også, og da blir det jo krevende å være alene med tre små barn. Men hallo; sånn er livet med barn. Det er mye jobb! Og tro ikke at det blir lettere - det blir fort mindre egentid når ungene blir større 4 7
irevin Skrevet i går, 11:06 #23549 Skrevet i går, 11:06 Da passet det bra å legge ut reklame for eget program hvor vi skal «bli med å få bedre mental helse». Skjønner jo at hun har lite/få venner. Hele henne mangler jo total sosial stimuli. Man blir j…. negativ av å ikke få andre impulser! 5 4
panzerpølsa Skrevet i går, 11:11 #23550 Skrevet i går, 11:11 irevin skrev (3 minutter siden): Da passet det bra å legge ut reklame for eget program hvor vi skal «bli med å få bedre mental helse». Skjønner jo at hun har lite/få venner. Hele henne mangler jo total sosial stimuli. Man blir j…. negativ av å ikke få andre impulser! Helt hinsides å skulle selge noe hun på ingen måte har hverken relevant kompetanse eller faglig bakgrunn i. I tillegg til at hun selv tydelig sliter psykisk. Dette er også hvorfor man burde være litt kritisk til alle coacher og pt'er på nett. 3 8
panzerpølsa Skrevet i går, 14:09 #23551 Skrevet i går, 14:09 Nå er det nok også oppkjøring til å avlyse løpeprosjektet og dette løpet hun har meldt seg på med dårlige dager og dårlig periode. 7 4
Laia Skrevet i går, 14:52 #23552 Skrevet i går, 14:52 panzerpølsa skrev (39 minutter siden): Nå er det nok også oppkjøring til å avlyse løpeprosjektet og dette løpet hun har meldt seg på med dårlige dager og dårlig periode. Skulle visst komme en oppdatering på dette prosjektet i løpet av uka (ref. gårsdagens story). I en reklamepost 26. januar lanserte hun dette prosjektet, hvor følgerne skulle få følge hennes løpereise. I samme post introduserte hun denne møllen som skulle hjelpe henne å oppnå målet. 5 1
Måne Rampelyset Skrevet i går, 20:23 #23553 Skrevet i går, 20:23 Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin. 1
BlåSwix Skrevet 11 timer siden #23554 Skrevet 11 timer siden Hvis hun ender opp med å delta på det løpet blir jeg virkelig overrasket. Alle visste jo på forhånd at prosjektet garantert avlyses. 3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå