Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg blir stresset på hennes vegne nesten jeg 😂 Jeg selv skal løpe et løp på litt over 10 km i juni, og begynte treningen ordentlig nå etter nyttår. Jeg har vært syk de siste to ukene, så har ikke løpt på den tiden. Det stresser meg. Er redd jeg mistet progresjon og ikke skal få til løpet i juni 😆 Mens her er Helene, gående/joggende på mølla i noe som ser ut som 30 minutter nå og da. Hun kommer til å få seg et realitetssjokk på løpsdagen. Det kommer til å bli tungt. Men kudos til henne dersom hun faktisk ikke trekker seg, og gjennomfører (gående eller løpende)!

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Armarillo skrev (22 minutter siden):

Jeg blir stresset på hennes vegne nesten jeg 😂 Jeg selv skal løpe et løp på litt over 10 km i juni, og begynte treningen ordentlig nå etter nyttår. Jeg har vært syk de siste to ukene, så har ikke løpt på den tiden. Det stresser meg. Er redd jeg mistet progresjon og ikke skal få til løpet i juni 😆 Mens her er Helene, gående/joggende på mølla i noe som ser ut som 30 minutter nå og da. Hun kommer til å få seg et realitetssjokk på løpsdagen. Det kommer til å bli tungt. Men kudos til henne dersom hun faktisk ikke trekker seg, og gjennomfører (gående eller løpende)!

Hun kommer jo ikke til å løpe. Hun har nok aldri løpt 10 km. 

• Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet
Fenomen skrev (6 minutter siden):

Hun kommer jo ikke til å løpe. Hun har nok aldri løpt 10 km. 

Hun var aldri gått 10 km på en uke engang

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet
Jaddah123 skrev (13 minutter siden):

Hun var aldri gått 10 km på en uke engang

Og det vet du med sikkerhet? 
Så mange flåsete påstander her inne🙈

• Nyttig 1
Skrevet

Om hun løp de 10 km eller gikk halvparten det vet bare hun...

Screenshot_20260318_120016_Chrome.jpg

• Liker 1
Skrevet

Hun er en hardtarbeidende karrierekvinne om dagen💪 

• Nyttig 4
Skrevet
Melkebart1 skrev (8 timer siden):

Og det vet du med sikkerhet? 
Så mange flåsete påstander her inne🙈

Damen dokumenterer alt og skryter der hun kan. Hadde hun gått eller løpt 10 km hadde alle fått vite det.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
hubbabubba00 skrev (11 timer siden):

Damen dokumenterer alt og skryter der hun kan. Hadde hun gått eller løpt 10 km hadde alle fått vite det.

Men å påstå at hun aldriii har gått 10km ila ei uke, det er jo litt rar påstand! Med mindre det er Helene selv som skriver det. 
Vi kan diskutere mye ang Helene, men at påstander legges frem som en sannhet, som vi igjen ikke har grunnlag for å kunne dokumentere, det kan vi slutte med. 

• Liker 2
Skrevet

Buksa faller av og midjen er tilbake - men ikke kom her å si at vi fokuserer på vekt!! 

• Nyttig 11
Skrevet
WillyX skrev (24 minutter siden):

Buksa faller av og midjen er tilbake - men ikke kom her å si at vi fokuserer på vekt!! 

Helt utrolig at hun fortsatt holder på med det her år etter år. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
WillyX skrev (46 minutter siden):

Alle får "midje" med bukse som strammer inn i siden sånn, hun er så sykelig opptatt av den midja og kragebein. Men bilde for et par dager siden der hun kniper hendene fast i huden rundt navelen for å lage smal midje, viser jo realiteten av denne midja 🫣

Men fint for henne at vekta går ned, men det blir et sykelig fokus på det i SoMe, hun som ikke er opptatt av utseende, vekt osv.. 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Viktig med den midja. Ikke så farlig med den digre pølsa som henger over magen si. 

• Liker 3
Skrevet

Det GÅR faktisk an å diskutere på et saklig og voksent nivå… Herregud.

Uansett, det må være slitsomt å være Helene. Alt eller ingenting, ikke fokus på vekt men samtidig sykelig opptatt av utseende, streber og stanger … Det er ikke så rart psyken hennes svinger, for hun setter helt uoppnåelige mål for seg selv virker det som. 

• Nyttig 7
Skrevet

Det er bare helt tragisk. Rart hun ikke er mer oppegående og ser det selv og blir flau. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

blir sikkert en del speil-sellfies i dag ja når hun er så fornøyd.

Neida, det er trist at psyken og humøret henger så TETT sammen med midjen og vidden på buksa.  Jeg har sagt det før, hun bør logge av og "jobbe med seg selv". Det må være så tungt å være så opp og ned i psyken. bare et par dager det var langt nede, og nå er det høyt oppe igjen. 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Nå er jeg 100% sikker på at hun poster det samme bildet fra jobben hver tirsdag og torsdag. 

• Nyttig 2
Skrevet
Fenomen skrev (12 minutter siden):

Nå er jeg 100% sikker på at hun poster det samme bildet fra jobben hver tirsdag og torsdag. 

Jeg tror ikke hun er så mye på jobb egentlig. 

• Nyttig 5
Skrevet
Jaddah123 skrev (9 timer siden):

Viktig med den midja. Ikke så farlig med den digre pølsa som henger over magen si. 

Hvilken digre pølse? Hva er dette for en kommentar?

Skrevet

Jeg syns det er trist at hun ikke evner å se selv hva hun holder på med. Men det er vel sånt et sykt hode ikke klarer å prossessere selv. "Trener ikke for å gå ned i vekt. Bryr meg virkelig ikke om det." "Yes! Endelig er midjen tilbake!". Hun sier noe, men gjør alltid noe annet. Lurer på om de rundt henne sier noe? Jeg håper det. Og det virker jo som hun har fått hjelp i form av terapi og what not periodevis opp gjennom, men virker ikke som noe av det har vart særlig lenge?

• Nyttig 4
Skrevet
Armarillo skrev (19 minutter siden):

Hvilken digre pølse? Hva er dette for en kommentar?

Blir for dumt å skryte av midje når resten av kroppen ikke henger med. 

• Liker 1
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...