Jammf Skrevet mandag kl. 22:33 #23481 Skrevet mandag kl. 22:33 Joa....men i følge en nylig utlagt video med henne på mølla er det fortsatt full vinter i Frekstad. Kan det være at hun legger ut og reposter gamle videoer????? 4 4
Jaddah123 Skrevet i går, 04:14 #23482 Skrevet i går, 04:14 Jammf skrev (5 timer siden): Joa....men i følge en nylig utlagt video med henne på mølla er det fortsatt full vinter i Frekstad. Kan det være at hun legger ut og reposter gamle videoer????? Hun bruker samme video hver gang ja. 6 3
MiniMjau Skrevet i går, 05:34 #23483 Skrevet i går, 05:34 Så mye nysnø er det ikke i området hun bor nå....😅 Så det er nok gamle videoer hun gjenbruker 6 1
keiserenernaken Skrevet i går, 09:52 #23484 Skrevet i går, 09:52 Kan det tenkes at all praten om og "gjennomføring" av egentid på treningssenteret også er... jug? 7 3
Fenomen Skrevet i går, 10:46 #23485 Skrevet i går, 10:46 Tipper at hun fortsetter å jobbe i Oslo kun for å få mest mulig egentid også. Det kan umulig fungere i praksis. 10
arnoyb Skrevet i går, 11:22 #23486 Skrevet i går, 11:22 Er det bare jeg som ser syner eller er det lyserosa topp uten bh under på jobb?! Kanskje jeg er gammel, prippen å ser syner 😬🙈 3
Jaddah123 Skrevet i går, 11:48 #23487 Skrevet i går, 11:48 arnoyb skrev (24 minutter siden): Er det bare jeg som ser syner eller er det lyserosa topp uten bh under på jobb?! Kanskje jeg er gammel, prippen å ser syner 😬🙈 Det er en svart bh under. Også fikk hun skrytt litt av at hun må ha nye bukser, for buksa faller av henne nå. Har nok økt styrken på wegovy… 11
irevin Skrevet i går, 12:25 #23488 Skrevet i går, 12:25 (endret) Jaddah123 skrev (1 time siden): Det er en svart bh under. Også fikk hun skrytt litt av at hun må ha nye bukser, for buksa faller av henne nå. Har nok økt styrken på wegovy… «Faller av» vil jeg si er relativt. Jeg tror hun legger ut såpass mye om trening at hun vil at følgerene skal TRO at hun går ned i vekt på denne måten, selv om hun antagelig tyr til medisinsk hjelp. Dette kommer det nok en egen post om, det er bare å vente på den. Hun har jo gått ut i Some for et par år tilbake og sagt at hun egentlig ikke liker å trene. Det ser vi jo alle at trening og fysisk aktivitet ikke er noe for henne, men at det bare er har blitt sånn da hun for mange år siden gikk ned i vekt, frontet trening osv. Derfor er nok fallhøyden stor ved å innrømme at hun har fått hjelp med medisiner. Jeg tenker det er helt innafor jeg for henne å ty til medisiner, men hun trenger ikke pakke det inn, for det er jo noe de fleste av oss skjønner at hun gjør. Lagt til; For hun trener jo ikke for å gå ned i vekt som hun sier. For vekten betyr jo ikke noe for henne. Men det er jo den som styrer gode og dårlige perioder på henne. Hun vil nok fremstå som en person som eeeeelsker trening, får det til og «alt er perfekt». Det er ikke slik hun er, alt det hun legger ut i some er slik jeg oppfatter henne Endret i går, 12:58 av irevin Lagt til 3 1 7
Babyface Skrevet i går, 13:15 #23489 Skrevet i går, 13:15 irevin skrev (49 minutter siden): «Faller av» vil jeg si er relativt. Jeg tror hun legger ut såpass mye om trening at hun vil at følgerene skal TRO at hun går ned i vekt på denne måten, selv om hun antagelig tyr til medisinsk hjelp. Dette kommer det nok en egen post om, det er bare å vente på den. Hun har jo gått ut i Some for et par år tilbake og sagt at hun egentlig ikke liker å trene. Det ser vi jo alle at trening og fysisk aktivitet ikke er noe for henne, men at det bare er har blitt sånn da hun for mange år siden gikk ned i vekt, frontet trening osv. Derfor er nok fallhøyden stor ved å innrømme at hun har fått hjelp med medisiner. Jeg tenker det er helt innafor jeg for henne å ty til medisiner, men hun trenger ikke pakke det inn, for det er jo noe de fleste av oss skjønner at hun gjør. Lagt til; For hun trener jo ikke for å gå ned i vekt som hun sier. For vekten betyr jo ikke noe for henne. Men det er jo den som styrer gode og dårlige perioder på henne. Hun vil nok fremstå som en person som eeeeelsker trening, får det til og «alt er perfekt». Det er ikke slik hun er, alt det hun legger ut i some er slik jeg oppfatter henne En PT som ikke liker å trene?? 🤣🤣🤣 6
arnoyb Skrevet i går, 14:20 #23490 Skrevet i går, 14:20 Jaddah123 skrev (2 timer siden): Det er en svart bh under. Også fikk hun skrytt litt av at hun må ha nye bukser, for buksa faller av henne nå. Har nok økt styrken på wegovy… Ja se dær, er nok bhen som vises. Blei bare litt voldsomt for min smak, men hun trenger selvfølgelig ikke ha samme smak som meg 😁 2 1
Fenomen Skrevet 23 timer siden #23491 Skrevet 23 timer siden MÅ bare påpeke at buksa er altfor stor. Men hun bryr seg iikke om vekt eller utseende altså. 8
cerruti Skrevet 23 timer siden #23492 Skrevet 23 timer siden Jaddah123 skrev (3 timer siden): Det er en svart bh under. Også fikk hun skrytt litt av at hun må ha nye bukser, for buksa faller av henne nå. Har nok økt styrken på wegovy… Garantert hjelp ja. Må være en dyr prioritering i heimen. Burde tipse kundene sine om det og… 2 6
Fredrikstad71mod Skrevet 21 timer siden #23493 Skrevet 21 timer siden Jammf skrev (17 timer siden): Joa....men i følge en nylig utlagt video med henne på mølla er det fortsatt full vinter i Frekstad. Kan det være at hun legger ut og reposter gamle videoer????? Her har vi ikke hatt snø på flere uker 🤪 Hatt mye regnvær minst de 2 siste ukene i Fredrikstad 😎 2 1
Laia Skrevet 19 timer siden #23494 Skrevet 19 timer siden Jammf skrev (20 timer siden): Joa....men i følge en nylig utlagt video med henne på mølla er det fortsatt full vinter i Frekstad. Kan det være at hun legger ut og reposter gamle videoer????? De to løpevideoene fra 5. mars og 23. februar ser iallfall ut til å være laget samme dag (ref. snø ute, puter + noe blått som ligger slengt i sofaen i bakgrunnen). 4 1
Jaddah123 Skrevet 19 timer siden #23495 Skrevet 19 timer siden Laia skrev (4 minutter siden): De to løpevideoene fra 5. mars og 23. februar ser iallfall ut til å være laget samme dag (ref. snø ute, puter + noe blått som ligger slengt i sofaen i bakgrunnen). Det er enda flere videoer også fra samme dag. 5 1
Sassya Skrevet 19 timer siden #23496 Skrevet 19 timer siden Jaddah123 skrev (24 minutter siden): Det er enda flere videoer også fra samme dag. Det har jeg også lagt merke til. Hun gjør det nok for å spare tid til mere egentid tenker jeg. Hun har nok ikke kaffe i de kaffekoppen heller. 2 1
Sarah93 Skrevet 18 timer siden #23497 Skrevet 18 timer siden Jeg vil tro så godt som alle influensere legger ut videoer fra andre dager osv. Det er markedsføring, er jo ikke sånn at man bare snapper en selfie i forbifarten og legger ut. Selvfølgelig urutinert å legge ut med annet vær osv, men det der gjør alle. 1
Laia Skrevet 18 timer siden #23498 Skrevet 18 timer siden Jaddah123 skrev (1 time siden): Det er enda flere videoer også fra samme dag. Sassya skrev (42 minutter siden): Det har jeg også lagt merke til. Hun gjør det nok for å spare tid til mere egentid tenker jeg. Hun har nok ikke kaffe i de kaffekoppen heller. Det er veldig merkelig. Følgerne skulle jo få følge denne reisen hennes frem mot 10 km løpet. Det har vært fint lite med oppdateringer som går spesifikt på hvordan progresjonen har vært. I stedet fylles disse innleggene med typiske POV’s og lignende. 4
Jaddah123 Skrevet 17 timer siden #23499 Skrevet 17 timer siden Sassya skrev (1 time siden): Det har jeg også lagt merke til. Hun gjør det nok for å spare tid til mere egentid tenker jeg. Hun har nok ikke kaffe i de kaffekoppen heller. Det har vi vel sett også, når hun har filmet litt dårlig, at det ikke er noe drikke i koppen. 3
MiniMjau Skrevet 17 timer siden #23500 Skrevet 17 timer siden Det er jo ikke nødvendigvis den kronologiske virkelighet hun legger ut. Det er jo et narrativ , ispedd reklame og annet. 3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå