Jaddah123 Skrevet fredag kl. 07:28 #23461 Skrevet fredag kl. 07:28 (endret) Laia skrev (39 minutter siden): Det var jo veldig flaks med den strekken at hun da kunne få reklamert for den magiske massasjeputa i den sammenheng da + at hun også nå har pådratt seg noe i skuldrene som massasjeputa som puta også hjelper mot. Og så holder hun på å teste ut et produkt som skal hjelpe mot mørke ringer under øynene. Hvem lurer på om det snart kommer et reklameinnlegg om dette? Jeg har sagt det før, Helene er god på skkurat dette. Hun har en veldig typisk «reklamestemme», som er lett å gjenkjenne for min del iallfall. Det er ikke tilfeldig at alle disse produktene hun skryter av er flettet inn i en eller annen hverdagslig utfordring. Dama har en løsning på alle problemer👌 Får håpe hun blir kvitt strekken til løpet da🤞 Endret fredag kl. 07:28 av Jaddah123 5
irevin Skrevet fredag kl. 08:58 #23462 Skrevet fredag kl. 08:58 Jaddah123 skrev (1 time siden): Dama har en løsning på alle problemer👌 Får håpe hun blir kvitt strekken til løpet da🤞 Får håpe det. Krysse alt vi har for det💪🏃♀️👍Utover det er hun jo veldig fornøyd med seg selv om dagen, speilselfiene viser det. Men det er jo slikt alle influencere gjør. «Jåter seg» til i speilet. 1 1
Jaddah123 Skrevet fredag kl. 09:39 #23463 Skrevet fredag kl. 09:39 irevin skrev (40 minutter siden): Får håpe det. Krysse alt vi har for det💪🏃♀️👍Utover det er hun jo veldig fornøyd med seg selv om dagen, speilselfiene viser det. Men det er jo slikt alle influencere gjør. «Jåter seg» til i speilet. Litt for heavy filter til at jeg tror hun har det så bra, men bedre enn hun har hatt det tror jeg👍 2
Fenomen Skrevet fredag kl. 10:31 #23464 Skrevet fredag kl. 10:31 kube57 skrev (13 timer siden): Lurer bare om det er sant alt som skrives om henne her Om det er sant? Det som kommenteres her er jo 95% ting hun har postet selv. 7
Babyface Skrevet fredag kl. 17:35 #23465 Skrevet fredag kl. 17:35 Melkebart1 skrev (20 timer siden): Jeg syns den mageknipinga for å lage en illusjon av smal midje, blir verre og verre? Å holde helt vanlig i siden, det holder det Helene. Spiller ingen rolle hvordan hendene er plassert, alle ser jo fortsatt hun er svær. 1 7
Melkebart1 Skrevet fredag kl. 17:35 #23466 Skrevet fredag kl. 17:35 Babyface skrev (Akkurat nå): Spiller ingen rolle hvordan hendene er plassert, alle ser jo fortsatt hun er svær. Ja og da virker jo mageknipinga mot sin hensikt… 1
RandiO Skrevet 23 timer siden #23467 Skrevet 23 timer siden Det er trist at hun fremstiller livet med barn som utelukkende negativt. Jeg tror aldri jeg har sett ett eneste positivt innlegg om det å ha barn og familie. Jeg skulle ønske hun heller reflekterte over hvor heldig hun faktisk er. 2 2 14
irevin Skrevet 18 timer siden #23468 Skrevet 18 timer siden Noen her inne skrev at hun delte svært lite i løpet av sin dag. Det er jeg jo enig i. Men det lille hun nevner er bare negativt. Skal det være et forsøk på humor? Kunne ha vært det, men hun fremstiller livet som et mareritt og inntrykket jeg får er at hun aller helst skulle hatt ligget på sofaen og scrollet på telefonenen dag ut og dag inn. Vet egentlig ikke hvorfor jeg får det inntrykket, men hun har aldri fremstått som et rivjern og ei dame som bretter opp ermene og tar tak. Jeg får et inntrykk eller HUN gir et inntrykk at hun er bedagelig anlagt. Ikke at det er noe galt, men det er vanskelig å opprettholde når man er familie. Hvordan tror hun livet skal være da med barn? Det er strevsomt men utrolig givende helt til de blir voksne. Er bare at «utfordringene» endrer seg i takt med årene. Som feks etterhvert blir det kanskje fritidsaktiviteter med tilhørende dugnader, kanskje kjøring hit og dit., helg hvor det er arrangement med cup om ungene driver med idrett, så kommer skole og oppfølging rundt det. Jeg har «enkle» barn, som jeg syns krever lite, men likevel så har jeg jo det travelt med en 15 og en 17 åring. Jeg har kanskje mindre egentid nå jeg enn i småbarnsperioden. Da utnyttet jeg tiden mens de sov 1 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå