Beatbox Skrevet tirsdag kl. 09:44 #23441 Skrevet tirsdag kl. 09:44 BlåSwix skrev (14 minutter siden): Synes egentlig bare synd på henne. Kan ikke være noe godt å leve med det indre stresset og styret, og kollapse hver gang "hverdagen" banker på. Nå ber hun vel strengt talt om 'bråk' når hun skal gjøre 100 ting om gangen i tillegg til 3 barn, jobb osv osv...men hva gjør man ikke for " fortune and fame "..🙄 7 1
MiniMjau Skrevet tirsdag kl. 09:49 #23442 Skrevet tirsdag kl. 09:49 BlåSwix skrev (16 minutter siden): Synes egentlig bare synd på henne. Kan ikke være noe godt å leve med det indre stresset og styret, og kollapse hver gang "hverdagen" banker på. Ja, absolutt. Vil tro d er forferdelig å føle en "kollapser" så fort den normale hverdagen kommer. Lurer på hva slags forventninger hun har til hverdagen? Er hun villig til å se på forventningene og gå ned på krav til seg selv, familien og hva slags "nivå" hun/de skal legge seg på ? 3
Kalkula Skrevet tirsdag kl. 09:50 #23443 Skrevet tirsdag kl. 09:50 Tenk så mye bedre liv hun kunne fått av å kutte ut SOME. 1 4
Sydenkupp Skrevet tirsdag kl. 12:25 #23444 Skrevet tirsdag kl. 12:25 Fenomen skrev (På 24.2.2026 den 14.17): Kalkula skrev (2 timer siden): Tenk så mye bedre liv hun kunne fått av å kutte ut SOME. Helt sikkert. Legger hun ut på insta at hun skal på mølla midt på dagen mens hun er på jobb? Lurer på hva kolleger tenker. 3 5
Pinnsvine Skrevet i går, 06:00 #23445 Skrevet i går, 06:00 Jeg kunne _nesten_ akseptert det premisset om at hun selger noe urealistisk dersom det du fikk ved å følge henne i SOME var en slags polert turbo-tilværelse som du kunne påstå skapte et utidig press på andre mennesker, men om det er noe som presser seg frem som lærdom i å følge henne på sosiale medier i mer enn en ukes tid av gangen så er det jo at mennesker har begrenset kapasitet, at vi ikke kan gjøre alt på en gang. Kanskje ikke med vilje. Hun forteller om helseproblemer, hun forteller om sykemeldinger, hun forteller om depresjoner og omfordelinger av permisjoner. Også har hun jo helt åpenbart for høyt ambisjonsnivå på egne vegne, men å tro at dette kommer til å endre seg på noe meningsfylt vis er jo like sannsynlig som å spikre en bøtte vann til veggen. At hun får mange ideer på en gang, tar på seg for mye, brenner ut og så starter igjen når hun får energikick igjen er en syklus mange kan kjenne seg igjen i og skal ikke nevne hvilke tilstander det er for man skal ikke fjerndiagnostisere over nett Hun kommer jo ikke til å slutte med det fordi hun finner ut at noen av følgerne hennes mener hun burde roe ned. Ellers er jeg på en måte enig i det flere skriver at hun sikkert hadde hatt et bedre liv uten SoMe, men det gjelder jo nesten 100% av mennesker. Jeg tenker at uansett om du ser på det som et sted der du føler deg presset til å leve et plettfritt liv, eller et sted der du går inn for å irritere deg over at mennesker lever på en måte som du selv ikke liker, så er jo ingen av delene nødvendigvis BRA for en. Også er jeg ikke så sikker på at det å logge av hadde hatt så mye å si. Hvis personligheten din er sånn, så har du høye/urealistiske forventninger til deg selv uansett. Full disclosure: Jeg har aldri kjøpt noe som helst fra henne, og har aldri tatt imot noe gratis giveaways fra henne. Så aner ikke om tingene hun selger er bra eller dårlig. Men - hun lurer jo ingen, og hvordan hun er og lever kommer godt frem i egne some-kanaler, både i form av innlegg hun poster og stories. Hadde hun hatt månedslange oppturer så kanskje, men hva snakker vi om her? kanskje en uke? Hvis du bestemmer deg for å kjøpe noe fra en vilt fremmed på internett uten å gjøre noe som helst research så får du egentlig takke deg selv, tenker jeg. 5 1
Beatbox Skrevet i går, 08:43 #23446 Skrevet i går, 08:43 (endret) Det er flere årsaker til at køene hos DPS og private terapeuter blir lengre og lengre. Én av årsakene er at influencere har ..og får over tid problemer med å bekrefte seg selv. Klickbait og reels ...type patetiske...blandes med info om barn på bedriftskonto f.eks. Grensene viskes ut og moralen synker kjappere enn et anker fra en båt. Men hva gjør man ikke for oppmerksomhet og empati? Å rigge til lys og kamera for å lage en reel hvor det tvinges frem 4 tårer fordi man har depresjon og en tung dag blir latterlig og blir i manges øyne et spark i trynet på oss som lider av depresjon f.eks. HD har gjentatte ganger gått i terapi, men slutter etter kort tid. Det samsvarer så dårlig med det bildet hun presenterer av seg selv hvor annenhver dag er sååå tung...for så å reklamere for eget opplegg hvor HUN skal lære folk å få en bedre hverdag...atte hæææ?? Troverdighet på det absolutte nullpunkt. Og vet hun hvem hun egentlig er når hun ikke er på nett og får følgernes klikk og likes? Det kalles klikkomani når man ikke fungerer uten følgernes klikk og likes. Endret i går, 08:45 av Beatbox 3 2 12
Fenomen Skrevet i går, 11:05 #23447 Skrevet i går, 11:05 Jeg tror helt på ekte at hun har lagret bilde fra dassen på jobb og poster det samme hver tirsdag 1 7
Sophie1988 Skrevet i går, 12:00 #23448 Skrevet i går, 12:00 Fenomen skrev (48 minutter siden): Jeg tror helt på ekte at hun har lagret bilde fra dassen på jobb og poster det samme hver tirsdag Samme med filmene hun legger ut fra treningssenteret, der hun ser helt lik ut i den samme korte treningsshortsen i reelsene hun legger ut. 5
Pinnsvine Skrevet i går, 12:32 #23449 Skrevet i går, 12:32 (endret) Beatbox skrev (4 timer siden): Å rigge til lys og kamera for å lage en reel hvor det tvinges frem 4 tårer fordi man har depresjon og en tung dag blir latterlig og blir i manges øyne et spark i trynet på oss som lider av depresjon f.eks. HD har gjentatte ganger gått i terapi, men slutter etter kort tid. Det samsvarer så dårlig med det bildet hun presenterer av seg selv hvor annenhver dag er sååå tung... Jeg har personlig ikke noe som helst problemer med å tro at hun har ekte sårbarheter og problemer å jobbe med, og det trodde jeg ikke noen andre i denne tråden her hadde heller ettersom at det nærmest har vært en besettelse her inne at hun skal ta "tak i" de bakenforliggende problemene sine i årevis. i tillegg skjønner jeg ikke hvorfor folk med «milde» utfordringer er en hån mot de med verre. Folk som vrikker ankelen får lov å si at de har vondt selv om andre sitter i rullestol eller må amputere. Endret i går, 13:20 av Pinnsvine 4 1
kube57 Skrevet i går, 12:57 #23450 Skrevet i går, 12:57 panzerpølsa skrev (På 4.3.2026 den 20.28): Særlig i forbindelse med dramatikken rundt barna på sykehus, og mannen som gjør mesteparten av det som skal gjøres med barn, hus og heim. Dama er ikke helt god. Hvordan vet du om hun er god el.ikke? 2
panzerpølsa Skrevet i går, 15:11 #23451 Skrevet i går, 15:11 kube57 skrev (2 timer siden): Hvordan vet du om hun er god el.ikke? Når hun lager en egen post der hun insisterer på at barn ikke lenger skal eksponeres på hennes sosiale media, ikke så mye som en tottelott eller noen form for informasjon (hennes ord), syns jeg man visker tydelig at man ikke er god når man i ettertid deler daglig om barn i negativ undertone, detaljer fra dagligliv, sykdomsbilde og annen informasjon om nevnte barn, i imellom reklamer, perverse hentydninger, og massiv klaging på særlig familieliv og disse ungene som ikke skulle nevnes mer. Var det noe mer du lurte på? 3 5
Måne Rampelyset Skrevet i går, 18:26 #23452 Skrevet i går, 18:26 Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå