Taddah Skrevet fredag kl. 22:52 #23401 Skrevet fredag kl. 22:52 Hun legger ut samme løpe-video hver gang med en ny øvelse( kopiert selvfølgelig), så det ser ut som hun løper flere ganger i uka. Gjett hvem som kommer til å skylde på sykdom i hele januar, februar og sikkert Mars for at hun ikke får blitt med på 10 km? 4 4
panzerpølsa Skrevet 22 timer siden #23402 Skrevet 22 timer siden Hvorfor må du legge ut noe angående ungene dine Drage? Og hvorfor i alle dager velger du en negativ undertone hver eneste gang? Det virker som hun mistrives sterkt i rollen som mor, og at barna er en pest og plage som bare skaper kaos og dårlige dager for henne. Dette ut i fra det hun bevisst velger å dele på sin åpne bedriftskonto. Så til deg som kritiserte oss som reagerer på eksponering av barn i Dragnes monitor, er dette hovedgrunnen til at jeg reagerer. Drage som i fjor sommer lagde en post om at barn ikke skulle synes i hennes sosiale media, er glemt og ignorert. Og de fremstilles nå konsekvent negativt, selv om det ofte er pakket inn i "humor" Det er stusselige greier det. 10 3
irevin Skrevet 22 timer siden #23403 Skrevet 22 timer siden panzerpølsa skrev (7 minutter siden): Hvorfor må du legge ut noe angående ungene dine Drage? Og hvorfor i alle dager velger du en negativ undertone hver eneste gang? Det virker som hun mistrives sterkt i rollen som mor, og at barna er en pest og plage som bare skaper kaos og dårlige dager for henne. Dette ut i fra det hun bevisst velger å dele på sin åpne bedriftskonto. Så til deg som kritiserte oss som reagerer på eksponering av barn i Dragnes monitor, er dette hovedgrunnen til at jeg reagerer. Drage som i fjor sommer lagde en post om at barn ikke skulle synes i hennes sosiale media, er glemt og ignorert. Og de fremstilles nå konsekvent negativt, selv om det ofte er pakket inn i "humor" Det er stusselige greier det. Hverdagen er garantert travel med sykdom og 3 små, men all den egentid hun har hvor hennes bedre halvdel tar hånd om de tre, så får hun jo avslastning i bøtter og spann vil jeg tro. Dette er jo realiteten med små barn, det er perioder du faktisk kanskje ikke har tid til all den egentiden man ønsker. Det er jo noe man bare må fikse og aksepetere. Det rakner jo for HD når HUN må endre SINE planer. Hun trenger ikke dele noe rundt ungene i det hele tatt ! 1 1
Fenomen Skrevet 21 timer siden #23404 Skrevet 21 timer siden Jeg synes hun har veldig mye egentid og tid til trening til å ha 3 syke barn jeg. 1 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå