irevin Skrevet onsdag kl. 20:34 #23381 Skrevet onsdag kl. 20:34 Miranda16 skrev (4 minutter siden): Fortsetter å markedsføre programme sitt igjen med tydelige redigerte bilder Her må det vel være noen bein som er redigert eller? 9
Babyface Skrevet onsdag kl. 20:34 #23382 Skrevet onsdag kl. 20:34 Miranda16 skrev (4 minutter siden): Fortsetter å markedsføre programme sitt igjen med tydelige redigerte bilder Hva er redigert?
Taddah Skrevet onsdag kl. 20:48 #23383 Skrevet onsdag kl. 20:48 Miranda16 skrev (18 minutter siden): Fortsetter å markedsføre programme sitt igjen med tydelige redigerte bilder Har ikke redigert magen da.
MiniMjau Skrevet onsdag kl. 20:55 #23384 Skrevet onsdag kl. 20:55 cerruti skrev (2 timer siden): Verdt å nevne at hun selv foruten profesjonell hjelp har tatt slankeoperasjon og slankesprøyter for å få kontroll selv…. det får jo ikke kontroll på den underliggende problematikken... Og kontroll har hun vel heller ikke fått ennå.. 2
Miranda16 Skrevet onsdag kl. 20:59 #23385 Skrevet onsdag kl. 20:59 Hele kroppen er redigert, ben og overkropp
Armarillo Skrevet onsdag kl. 22:28 #23387 Skrevet onsdag kl. 22:28 Miranda16 skrev (1 time siden): Fortsetter å markedsføre programme sitt igjen med tydelige redigerte bilder Det jeg reagerer mer på her er at "Det er ikke tiden som stopper deg, det er at du prøver å få til alt på en gang" hilsen Helene Drage som nettopp har lagt ut en lang reel om at hun vil trene alle mulige slags greier på en gang, og ber om tips til hvordan hun kan klare det, samtidig som hun åpenbart er sååå lei/sliten av småbarnstilværelsen. Tror aldri jeg har vært vitne til noen som har så lite selvinnsikt som henne. Hun legger bokstavelig talt ut noe hun selv motsier noen timer senere så innmari ofte. Jeg forstår ikke at hun ikke ser det selv, eller at noen rundt henne ikke sier noe. Det kan da virkelig ikke tiltrekke seg kunder. 4 13
silverdoe Skrevet torsdag kl. 12:49 #23388 Skrevet torsdag kl. 12:49 Burde ikke hele storyen på Insta der hun står foran speilet og prater, være merket med "reklame"? Siden det ender opp i et reklameinnlegg, tenker jeg..? Det er noe som skurrer når det virker ut som om hun prater om hverdagslige ting, men så er det egentlig bare skjult reklame.. 5 3
Taddah Skrevet torsdag kl. 13:02 #23389 Skrevet torsdag kl. 13:02 Venta på at hun skulle nevne Benedicte. Hva er greia med å alltid gnu seg under øya når hun filmer seg selv🤷♀️ Alltid samme bevegelser og samme fingre. Ser så dumt ut. 6
Finnwife Skrevet torsdag kl. 13:31 #23390 Skrevet torsdag kl. 13:31 Miranda16 skrev (16 timer siden): Hele kroppen er redigert, ben og overkropp Ja det er den dårligste jobben i Photoshop jeg har sett 🙈 se på armen 😂 4 1
Fenomen Skrevet torsdag kl. 15:25 #23391 Skrevet torsdag kl. 15:25 Miranda16 skrev (18 timer siden): Fortsetter å markedsføre programme sitt igjen med tydelige redigerte bilder Oi… 1 1
Fenomen Skrevet torsdag kl. 15:25 #23392 Skrevet torsdag kl. 15:25 Det hun markedsfører her er jo akkurat hva hun trenger selv? Det blir for dumt 2 7
Beatbox Skrevet torsdag kl. 15:52 #23393 Skrevet torsdag kl. 15:52 Fenomen skrev (25 minutter siden): Det hun markedsfører her er jo akkurat hva hun trenger selv? Det blir for dumt ...Ohh Selvinnsikt Hvor Blev I Av....🙄🙈 3 1
Fenomen Skrevet torsdag kl. 17:35 #23394 Skrevet torsdag kl. 17:35 (endret) Er ikke det hun reklamerer for nå (NAD) det samme som Benedicte H fikk kjempebot for? Eller? Endret torsdag kl. 17:36 av Fenomen
Laia Skrevet torsdag kl. 18:15 #23395 Skrevet torsdag kl. 18:15 silverdoe skrev (5 timer siden): Burde ikke hele storyen på Insta der hun står foran speilet og prater, være merket med "reklame"? Siden det ender opp i et reklameinnlegg, tenker jeg..? Det er noe som skurrer når det virker ut som om hun prater om hverdagslige ting, men så er det egentlig bare skjult reklame.. Jeg har nevnt det i et tidligere innlegg: hun er veldig god på å spinne reklameinnleggene inn i slike hverdagshistorier. Hun har en artikulasjon og måte å snakke på som er veldig «some» (og reklame) vennlig. Imidlertid synes jeg det veldig lett å gjennomskue typiske annonseposter hos henne nå etterhvert , da hun alltid legger på denne typiske «reklame» stemmen og fortellermåten. 2 1
Lileep Skrevet torsdag kl. 19:08 #23396 Skrevet torsdag kl. 19:08 Fenomen skrev (1 time siden): Er ikke det hun reklamerer for nå (NAD) det samme som Benedicte H fikk kjempebot for? Eller? Begge er for NAD, men hun som fikk bot reklamerte for intravenøst NAD som går innunder legemidler i Norge og dermed ulovlig å skaffe seg. HD reklamerer for NAD i tablettform som man lovlig kan kjøpe i Norge. 1
Fenomen Skrevet torsdag kl. 20:23 #23397 Skrevet torsdag kl. 20:23 Lileep skrev (1 time siden): Begge er for NAD, men hun som fikk bot reklamerte for intravenøst NAD som går innunder legemidler i Norge og dermed ulovlig å skaffe seg. HD reklamerer for NAD i tablettform som man lovlig kan kjøpe i Norge. Aha, ok.
Lileep Skrevet i går, 09:36 #23398 Skrevet i går, 09:36 Jeg kommer nok aldri til å forstå hvorfor noen har behov for å poste et bilde rett fra dusjen, tilsynelatende forsatt våt, smykket på halv tolv, forførende blikk, halve ansiktet synlig, og selvfølgelig hånda opp mot leppene. HVA er grunnen til å poste dette på sin bedriftskonto? Hva skal det vise? Er det for å vise at kragebeinet endelig er synlig igjen i følge henne selv? 4 9
arnoyb Skrevet i går, 10:29 #23399 Skrevet i går, 10:29 Lileep skrev (51 minutter siden): Jeg kommer nok aldri til å forstå hvorfor noen har behov for å poste et bilde rett fra dusjen, tilsynelatende forsatt våt, smykket på halv tolv, forførende blikk, halve ansiktet synlig, og selvfølgelig hånda opp mot leppene. HVA er grunnen til å poste dette på sin bedriftskonto? Hva skal det vise? Er det for å vise at kragebeinet endelig er synlig igjen i følge henne selv? 100% "kragebein bilde" det dær 🙊 2 4
Taddah Skrevet i går, 12:00 #23400 Skrevet i går, 12:00 arnoyb skrev (1 time siden): 100% "kragebein bilde" det dær 🙊 Den er ikke lett å få øye på. Uansett merkelig selfie, men alt med den dama er merkelig. 2 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå