Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
Harlekin skrev (59 minutter siden):

Jeg kjenner til Michaela fra løpemiljøet. Hun kommer til å gjennomføre! Usikker med Helene, men jeg håper det. Å gjennomføre et løp gir utrolig mestringsfølelse. 

Hvilket løp skal Helene løpe i?

Er det ikke Drammen 10 km 11. april da? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sydenkupp skrev (22 timer siden):

Plutselig begynt å "løpe". Neida, leser helt sikkert ikke KG.. 

Men gjøres dette mens hun jobber på hjemmekontor? Lurer på hva sjefer og kollegaer tenker. 

Jeg tror ikke hun jobber fullt for tiden. En annen ting er at veldig mange med kontorjobber har trening i arbeidstiden og/eller frihet under ansvar til å legge opp dagen som de ønsker så lenge man leverer det man skal. 

• Liker 4
Skrevet
Taddah skrev (23 timer siden):

Hun klarer ikke å løpe mer enn maks 2 km og det kun på trass.

Hadde hun faktisk tatt tak i dette samme dag som hun meldte seg på løpet, så hadde hun klart å jogge 10km. Men hun har ikke vært dedikert overhode, alt annet er mye mer givende og gøy for henne. At hun har en avtal med ei anna om å jogge sammen betyr tydeligvis ingenting. 

Hva man veier er i utgangspunktet ingen hindring, men det kreves jo litt mer. Har sett flere som trener på å jogge lengre strekninger, som er større enn HD men klarer å jogge flere km i et strekk. For de har trent seg opp.. HD "løper" 21 min på mølla en gang i uka, og tror det holder til å fullføre løpet i april.. 🫣 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
irevin skrev (2 timer siden):

Er det ikke Drammen 10 km 11. april da? 

Takk for svar! Det er ikke lenge til 😬 Nå er det bare å sette alle kluter til, Helene! Jeg skal løpe i Bergen i slutten av april og synes dét er kort tid til. 

• Nyttig 2
Skrevet
Lileep skrev (5 minutter siden):

Hadde hun faktisk tatt tak i dette samme dag som hun meldte seg på løpet, så hadde hun klart å jogge 10km. Men hun har ikke vært dedikert overhode, alt annet er mye mer givende og gøy for henne. At hun har en avtal med ei anna om å jogge sammen betyr tydeligvis ingenting. 

Hva man veier er i utgangspunktet ingen hindring, men det kreves jo litt mer. Har sett flere som trener på å jogge lengre strekninger, som er større enn HD men klarer å jogge flere km i et strekk. For de har trent seg opp.. HD "løper" 21 min på mølla en gang i uka, og tror det holder til å fullføre løpet i april.. 🫣 

Ja, det er en myte at man må være slank for å kunne løpe. De aller raskeste er selvsagt det, men vanlige mosjonister kan fint ha noen ekstra kilo på kroppen (som meg selv 😄). Jeg kan løpe likevel! 

• Nyttig 2
Skrevet

Ser de nye innlegga..postene, bilder osv. Hvorfor ikke skrive at det er AI redigert? Fryktelig avslørende med de lange bindestrekene... teit. Alt er fra chatgpt nå. Til og med bursdagshilsner fra familie😭 liker når folk bruker egne ord...!🙉 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Taddah skrev (På 9.2.2026 den 6.41):

Skal kanskje ikke være så tungt når det er pilates, men uttrykket hennes viser noe annet. Mulig hun bare overdriver?

Pilates ER tungt, spesielt reformer. 

Skrevet
Virrevirra skrev (4 minutter siden):

Ser de nye innlegga..postene, bilder osv. Hvorfor ikke skrive at det er AI redigert? Fryktelig avslørende med de lange bindestrekene... teit. Alt er fra chatgpt nå. Til og med bursdagshilsner fra familie😭 liker når folk bruker egne ord...!🙉 

Sliiitsomt vettu, å skrive egen tekst. 🙄

• Nyttig 2
Skrevet

Fått strekk i hofta nå, venta på den😅

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
BlåSwix skrev (33 minutter siden):

Da kan hun nok ikke delta på løpet, for en uflaks altså. 🤭

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
BlåSwix skrev (34 minutter siden):

Strekk i hofta etter «rask» gange på tredemølla🤭 

• Liker 4
Skrevet

Det løpet hennes er jo helt uinteressant?! Hun er ikke en typisk løper, så hvorfor i all verden skal hun starte med det nå? 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
cerruti skrev (15 minutter siden):

Det løpet hennes er jo helt uinteressant?! Hun er ikke en typisk løper, så hvorfor i all verden skal hun starte med det nå? 

Fordi løping trender, og hun vil også være med på det. Som pilates, og alt det andre hun hiver seg på. 

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet

Dette blir så lite troverdig. Fra matkaos til kontroll? Skal noen som er åpen om spiseforstyrrelser, matstøy, og mangel på kontroll lære andre om hvordan man får kontroll? Jeg forstår at hun gjerne vil lykkes, og muligens har kunnskapen. Men når du ikke klarer å følge det selv, og åpenbart er syk når det kommer til kropp/mat, så blir det veldig spesielt å skulle lære det bort til andre på en troverdig måte. Jeg håper hun får ordentlig hjelp og blir på ekte frisk. Men sånn hun fremstår i sosiale medier nå, er hun langt fra det.

(Screenshot av mail fra Hverdagssterk programmet hennes)

Screenshot_20260225_163310_Gmail.jpg

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Armarillo skrev (1 time siden):

Dette blir så lite troverdig. Fra matkaos til kontroll? Skal noen som er åpen om spiseforstyrrelser, matstøy, og mangel på kontroll lære andre om hvordan man får kontroll? Jeg forstår at hun gjerne vil lykkes, og muligens har kunnskapen. Men når du ikke klarer å følge det selv, og åpenbart er syk når det kommer til kropp/mat, så blir det veldig spesielt å skulle lære det bort til andre på en troverdig måte. Jeg håper hun får ordentlig hjelp og blir på ekte frisk. Men sånn hun fremstår i sosiale medier nå, er hun langt fra det.

Hun hadde et eget reklameinnlegg også om dette opplegget 22. februar. 
Jeg synes hun beveger seg inn i et veldig farlig område her, fordi dette handler om reelle spiseforstyrrelser for mange. Og hun er ikke en profesjonell på dette fagområdet selv om hun kan vise til et kurs i kostholdsveiledning. 

For øvrig ser det ut som er innlegg med lavt engasjement (O kommentarer/19 likes så langt så vidt jeg kan se).

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
Laia skrev (34 minutter siden):

Hun hadde et eget reklameinnlegg også om dette opplegget 22. februar. 
Jeg synes hun beveger seg inn i et veldig farlig område her, fordi dette handler om reelle spiseforstyrrelser for mange. Og hun er ikke en profesjonell på dette fagområdet selv om hun kan vise til et kurs i kostholdsveiledning. 

For øvrig ser det ut som er innlegg med lavt engasjement (O kommentarer/19 likes så langt så vidt jeg kan se).

At det er ja! Dette er ikke noe man burde ta på seg uten riktig kompetanse. Det er en grunn til vi har leger, psykologer, sykepleiere og fagpersoner som har spiseforstyrrelser som spesialfelt. Drage har nettopp avsluttet ett behandlingsløp på Dps. Her burde hun se sin egen begrensning. 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Verdt å nevne at hun selv foruten profesjonell hjelp har tatt slankeoperasjon og slankesprøyter for å få kontroll selv….

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
Armarillo skrev (4 timer siden):

🙏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
panzerpølsa skrev (2 timer siden):

At det er ja! Dette er ikke noe man burde ta på seg uten riktig kompetanse. Det er en grunn til vi har leger, psykologer, sykepleiere og fagpersoner som har spiseforstyrrelser som spesialfelt. Drage har nettopp avsluttet ett behandlingsløp på Dps. Her burde hun se sin egen begrensning. 

Nettopp! Dette er  alvorlige problemstillinger. Det er ikke et minikurs i en kommersiell app som skal hjelpe spiseforstyrrede mennesker. Jeg ble faktisk ganske sjokkert over dette. Kan dette i det hele tatt være lovlig å reklamere for og å utføre?

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Fortsetter å markedsføre programme sitt igjen med tydelige redigerte bilder

Screenshot_20260225-212604.png

• Liker 2
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...