TynnKatt Skrevet søndag kl. 19:50 #23341 Skrevet søndag kl. 19:50 Taddah skrev (15 minutter siden): Hun er der. Kanskje du er blokka? Aner ikke, jeg er ikke så veldig teknisk av meg, men finner henne ikke, heller ikke når jeg søker. Men skjønner ikke, jeg har ikke kommentert noe som helst heller..
Taddah Skrevet søndag kl. 19:59 #23342 Skrevet søndag kl. 19:59 TynnKatt skrev (7 minutter siden): Aner ikke, jeg er ikke så veldig teknisk av meg, men finner henne ikke, heller ikke når jeg søker. Men skjønner ikke, jeg har ikke kommentert noe som helst heller.. Du har ikke trykka liker på noe heller?
TynnKatt Skrevet søndag kl. 21:42 #23343 Skrevet søndag kl. 21:42 Taddah skrev (1 time siden): Du har ikke trykka liker på noe heller? Nei tror ikke det, jeg pleier bare å se stories, og har fulgt henne i veldig mange år, så skjønner ikke helt det her.
Lileep Skrevet mandag kl. 13:10 #23344 Skrevet mandag kl. 13:10 Hvis hun skal ha sjans til å gjennomføre det løpet med jogging i fokus, burde ukesplanleggingen se litt annerledes ut. Fokus på pilates fortsatt. Dagens løpeøkt unnagjort, 1.7km på mølla i 21 minutt.. hvordan skal det forberede henne på å klare å jogge 10km? Jeg fikk min daglige runde på mølla i dag og brukte 26 minutt på 2.2 km. Da gikk jeg hele tiden, ingen jogg. Hvordan kan hun ha jogga på sin økt med de talla hun viser frem? Hun er jo helt desperat etter å gi et inntrykk av at hun jogger og stå i, men sannheten må jo være noe helt annet? Å jogge 10km kan hun bare glemme, hun trener jo ikke på jogg over tid, kun korte små intervaller med lavt temp. 4
irevin Skrevet mandag kl. 13:34 #23345 Skrevet mandag kl. 13:34 Lileep skrev (17 minutter siden): Hvis hun skal ha sjans til å gjennomføre det løpet med jogging i fokus, burde ukesplanleggingen se litt annerledes ut. Fokus på pilates fortsatt. Dagens løpeøkt unnagjort, 1.7km på mølla i 21 minutt.. hvordan skal det forberede henne på å klare å jogge 10km? Jeg fikk min daglige runde på mølla i dag og brukte 26 minutt på 2.2 km. Da gikk jeg hele tiden, ingen jogg. Hvordan kan hun ha jogga på sin økt med de talla hun viser frem? Hun er jo helt desperat etter å gi et inntrykk av at hun jogger og stå i, men sannheten må jo være noe helt annet? Å jogge 10km kan hun bare glemme, hun trener jo ikke på jogg over tid, kun korte små intervaller med lavt temp. På planen hun viste fram, sto det at dagens økt var rask gange. På tredemølla vises det at farten er 3,8 km timen. Eh….er det rask gange ? Pusten hennes høres riktignok ut som rask gange, men som jeg har sagt tidligere; klarer hun å gå seg gjennom 10 km blir jeg imponert. Er jo det som burde være målet for henne og klare siden prosjekt jogg ser litt uoverkommelig ut mtp slik hun prioriterer 7
Taddah Skrevet mandag kl. 13:37 #23346 Skrevet mandag kl. 13:37 irevin skrev (2 minutter siden): På planen hun viste fram, sto det at dagens økt var rask gange. På tredemølla vises det at farten er 3,8 km timen. Eh….er det rask gange ? Pusten hennes høres riktignok ut som rask gange, men som jeg har sagt tidligere; klarer hun å gå seg gjennom 10 km blir jeg imponert. Er jo det som burde være målet for henne og klare siden prosjekt jogg ser litt uoverkommelig ut mtp slik hun prioriterer Jogga hun i 3,8 km timen?
Hirondelle Skrevet mandag kl. 13:50 #23347 Skrevet mandag kl. 13:50 Taddah skrev (12 minutter siden): Jogga hun i 3,8 km timen? Det er jo faktisk nesten imponerende å jogge så sakte. 1
Taddah Skrevet mandag kl. 13:59 #23348 Skrevet mandag kl. 13:59 Hirondelle skrev (8 minutter siden): Det er jo faktisk nesten imponerende å jogge så sakte. Jeg varmer opp i 5-5,5 km timen, så dette er jo helt krise😅 2 1
irevin Skrevet mandag kl. 14:11 #23349 Skrevet mandag kl. 14:11 Taddah skrev (33 minutter siden): Jogga hun i 3,8 km timen? Hun går i den farta på «story». Noe hun skriver skulle være rask gange 1
mereo Skrevet mandag kl. 14:16 #23350 Skrevet mandag kl. 14:16 irevin skrev (4 minutter siden): Hun går i den farta på «story». Noe hun skriver skulle være rask gange Jeg går i den farta (har skader) og det går alt annet enn fort 😬 2
Hirondelle Skrevet mandag kl. 14:17 #23351 Skrevet mandag kl. 14:17 (endret) irevin skrev (6 minutter siden): Hun går i den farta på «story». Noe hun skriver skulle være rask gange Ja, men hvis hun sier at 3,8 km/t er rask gange, så kan jeg jo forstå hvorfor livsstilen hennes er som den er. Men er det snakk om 3,8 km/t, eller er det snakk om pace - altså min/km? Edit: Nvm hahaha hoderegnet raskt nå- hun har jo ikke 3,8 i pace det er jo helt vilt raskt Endret mandag kl. 14:18 av Hirondelle Lagt til 1
irevin Skrevet mandag kl. 14:20 #23352 Skrevet mandag kl. 14:20 Hirondelle skrev (1 minutt siden): Ja, men hvis hun sier at 3,8 km/t er rask gange, så kan jeg jo forstå hvorfor livsstilen hennes er som den er. Men er det snakk om 3,8 km/t, eller er det snakk om pace - altså min/km? Edit: Nvm hahaha hun har jo ikke 3,8 i pace det er jo helt vilt raskt Det er nok IKKE pace….Da snakker vi om et helt annet nivå….Det er sykt raskt ja. Det er knapt for en mosjonist - da er vi over på elite
Hirondelle Skrevet mandag kl. 14:22 #23353 Skrevet mandag kl. 14:22 irevin skrev (1 minutt siden): Det er nok IKKE pace….Da snakker vi om et helt annet nivå….Det er sykt raskt ja. Det er knapt for en mosjonist - da er vi over på elite Nevermind, var bare jeg som prøvde å gi henne the benefit of the doubt 1 1
Taddah Skrevet mandag kl. 14:24 #23354 Skrevet mandag kl. 14:24 irevin skrev (12 minutter siden): Hun går i den farta på «story». Noe hun skriver skulle være rask gange Ok. Klarer ikke å gå så sakte når jeg går vanlig engang. 1
Lileep Skrevet mandag kl. 14:24 #23355 Skrevet mandag kl. 14:24 (endret) Hirondelle skrev (7 minutter siden): Ja, men hvis hun sier at 3,8 km/t er rask gange, så kan jeg jo forstå hvorfor livsstilen hennes er som den er. Men er det snakk om 3,8 km/t, eller er det snakk om pace - altså min/km? Edit: Nvm hahaha hoderegnet raskt nå- hun har jo ikke 3,8 i pace det er jo helt vilt raskt Det er 3,8 km i timen ( jeg har samme mølle). Det er helt umulig å løpe på det, så antar hun enten roer ned med 3,8 i fart, eller faktisk syns 3.8 er utfordrende og rask gange (da er hun virkelig i dårlig form) Jeg gikk på 4,7 med 4 i stigning, det var rett under rask gange for meg og mine korte bein, og for å nevne det så er formen min ræva og prøver å få den tilbake til en bedre variant 🫣 Endret mandag kl. 14:24 av Lileep 1
irevin Skrevet mandag kl. 14:53 #23356 Skrevet mandag kl. 14:53 På story viser displayet at hun har gått 21,20 min., stigning 1 og speed 3,8 km/t. Det vil si at hun i snitt har brukt 12,32 minutter «pr km». Kan jo være at det er oppvarmingen hun har «filmet» fra og speedet opp til raskere gange etter det hun har lagt ut👍
Sydenkupp Skrevet mandag kl. 14:56 #23357 Skrevet mandag kl. 14:56 Plutselig begynt å "løpe". Neida, leser helt sikkert ikke KG.. Men gjøres dette mens hun jobber på hjemmekontor? Lurer på hva sjefer og kollegaer tenker. 1 1 4
Lileep Skrevet mandag kl. 15:16 #23358 Skrevet mandag kl. 15:16 irevin skrev (22 minutter siden): På story viser displayet at hun har gått 21,20 min., stigning 1 og speed 3,8 km/t. Det vil si at hun i snitt har brukt 12,32 minutter «pr km». Kan jo være at det er oppvarmingen hun har «filmet» fra og speedet opp til raskere gange etter det hun har lagt ut👍 Får satse på det, hvis ikke har hun null sjans til å klare å løpe hele 10km løpet
Taddah Skrevet mandag kl. 15:32 #23359 Skrevet mandag kl. 15:32 Lileep skrev (15 minutter siden): Får satse på det, hvis ikke har hun null sjans til å klare å løpe hele 10km løpet Hun klarer ikke å løpe mer enn maks 2 km og det kun på trass. 7
Harlekin Skrevet tirsdag kl. 11:36 #23360 Skrevet tirsdag kl. 11:36 Fabiola skrev (På 22.2.2026 den 10.11): Er det ikke veldig spesielt å ta det der offentlig? Og det er vel noe som de burde ha snakket om for lenge siden ("Skal vi bare fullføre uten noe tidsmål? Har du tenkt noe over om vi skal jogge hele løpet?"). Det lukter ikke gjennomføring 🙈 Jeg kjenner til Michaela fra løpemiljøet. Hun kommer til å gjennomføre! Usikker med Helene, men jeg håper det. Å gjennomføre et løp gir utrolig mestringsfølelse. Hvilket løp skal Helene løpe i?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå