Summeer Skrevet søndag kl. 10:07 #23321 Skrevet søndag kl. 10:07 Det blir så tydelig at det er tung filterbruk når man flytter raskt på hodet; øynene glitcher og henger litt igjen 🤣 3 4
irevin Skrevet søndag kl. 10:38 #23322 Skrevet søndag kl. 10:38 Fabiola skrev (1 time siden): Er det ikke veldig spesielt å ta det der offentlig? Og det er vel noe som de burde ha snakket om for lenge siden ("Skal vi bare fullføre uten noe tidsmål? Har du tenkt noe over om vi skal jogge hele løpet?"). Det lukter ikke gjennomføring 🙈 HD har jo egen post om at hun har blitt utfordret til å delta på 10 km løp i april med venninne. Hun sier at målet er å jogge. Deretter kommer posten om at hun «trenger tips og råd» for hvordan legge opp treningen siden hun har det luksusproblemet at hun «vil alt» (pilates, styrke og sier at hun må trene til at hun skal løpe 10 km i april), helst tre ganger løping pr uke). Hun har også en egen post om forberedelsene til løpet «UKE 1». Også stopper det der….samme venninne har kommentert på en av disse postene om hvordan det går med løpingen og «vi er nok flere som gleder oss til å følge reisen din til 10 km». Det lukter ikke gjennnomføring fra HD sin side i det hele tatt. Klarer hun gå 10 km blir jeg rett og slett imponert 6 5
Andrea59 Skrevet søndag kl. 10:47 #23323 Skrevet søndag kl. 10:47 irevin skrev (8 minutter siden): HD har jo egen post om at hun har blitt utfordret til å delta på 10 km løp i april med venninne. Hun sier at målet er å jogge. Deretter kommer posten om at hun «trenger tips og råd» for hvordan legge opp treningen siden hun har det luksusproblemet at hun «vil alt» (pilates, styrke og sier at hun må trene til at hun skal løpe 10 km i april), helst tre ganger løping pr uke). Hun har også en egen post om forberedelsene til løpet «UKE 1». Også stopper det der….samme venninne har kommentert på en av disse postene om hvordan det går med løpingen og «vi er nok flere som gleder oss til å følge reisen din til 10 km». Det lukter ikke gjennnomføring fra HD sin side i det hele tatt. Klarer hun gå 10 km blir jeg rett og slett imponert Å gå 10 km kan vel så å si alle klare…
irevin Skrevet søndag kl. 11:03 #23324 Skrevet søndag kl. 11:03 Andrea59 skrev (10 minutter siden): Å gå 10 km kan vel så å si alle klare… For en som har så dårlig kondisjon som henne (som hun selv har gitt uttrykk for her på some); ergo i tillegg lite utholdenhet så kan 10 km fort bli langt. Men som sagt, stiller hun til start, kommer seg gjennom 10 km så blir jeg som sagt imponert, ja 2
Hirondelle Skrevet søndag kl. 11:05 #23325 Skrevet søndag kl. 11:05 Andrea59 skrev (16 minutter siden): Å gå 10 km kan vel så å si alle klare… Det er faktisk svært få som hadde klart å gå 10 km. Den fysiske formen til den gjennomsnittslige nordmannen er ekstremt dårlig. 1
Taddah Skrevet søndag kl. 11:30 #23326 Skrevet søndag kl. 11:30 Hirondelle skrev (25 minutter siden): Det er faktisk svært få som hadde klart å gå 10 km. Den fysiske formen til den gjennomsnittslige nordmannen er ekstremt dårlig. De aller fleste bør klare å gå 10 km. 9
Andrea59 Skrevet søndag kl. 11:43 #23327 Skrevet søndag kl. 11:43 Hirondelle skrev (35 minutter siden): Det er faktisk svært få som hadde klart å gå 10 km. Den fysiske formen til den gjennomsnittslige nordmannen er ekstremt dårlig. Hmm… jeg har aldri trent, har i et par tiår vært over 10 kg for tung og er over 55 år. Når jeg går litt lengre turer enn vanlig går jeg ca 8 km - og har ikke vært fullstendig utslitt etterpå… men hva vet jeg, kanskje de 2 siste km er veeeldig slitsomme… 1
friskbris Skrevet søndag kl. 12:07 #23328 Skrevet søndag kl. 12:07 De er ikke venninner, de er kolleger. Føler Michaela har kommet med en de stikk til Dragen før også, så lurer på hvordan det forholdet der egentlig er 😅 men hun Michaela fullfører ihverfall alle mål hun setter seg, uansett hvilken tid osv. Litt annet med Dragen med sine VM i dårlige unnskyldninger på det meste. 7 3
irevin Skrevet søndag kl. 12:35 #23329 Skrevet søndag kl. 12:35 friskbris skrev (26 minutter siden): De er ikke venninner, de er kolleger. Føler Michaela har kommet med en de stikk til Dragen før også, så lurer på hvordan det forholdet der egentlig er 😅 men hun Michaela fullfører ihverfall alle mål hun setter seg, uansett hvilken tid osv. Litt annet med Dragen med sine VM i dårlige unnskyldninger på det meste. Jeg også følger Michaela👍Oppfatter heller ikke henne som «besserwisser» og hun har en «ryddig» konto. Fri for «millenials»., «ropet om egentid»., og de «på-kanten-reelsene. 4 2
Hirondelle Skrevet søndag kl. 12:40 #23330 Skrevet søndag kl. 12:40 Andrea59 skrev (54 minutter siden): Hmm… jeg har aldri trent, har i et par tiår vært over 10 kg for tung og er over 55 år. Når jeg går litt lengre turer enn vanlig går jeg ca 8 km - og har ikke vært fullstendig utslitt etterpå… men hva vet jeg, kanskje de 2 siste km er veeeldig slitsomme… Hvis du tror at de som ikke klarer gå 10 km veier 10 kilo for mye bare, så er det ikke rart du tror de fleste klarer det. Problemet er de som veier 30 kilo for mye. 40 kilo for mye, 50 kilo for mye. Og så kommer de som har skader i ben, hofter og rygg. Det er færre som klarer gå 10 km. De som klarer det, klarer gjerne mer enn 10. det er forskjellen. Utrolig korttenkt at du tror det er de 2 siste km som er tyngst…. Det er de to første. Det er der vi skilles. Folk er i ekstremt dårlig form. EKSTREMT. Taddah skrev (1 time siden): De aller fleste bør klare å gå 10 km. Hva de fleste bør, og hva de fleste får til er svært forskjellig. Jeg er enig i at alle bør klare få 10 km. Men sånn er det faktisk ikke. 1
Taddah Skrevet søndag kl. 13:02 #23331 Skrevet søndag kl. 13:02 Hirondelle skrev (20 minutter siden): Hvis du tror at de som ikke klarer gå 10 km veier 10 kilo for mye bare, så er det ikke rart du tror de fleste klarer det. Problemet er de som veier 30 kilo for mye. 40 kilo for mye, 50 kilo for mye. Og så kommer de som har skader i ben, hofter og rygg. Det er færre som klarer gå 10 km. De som klarer det, klarer gjerne mer enn 10. det er forskjellen. Utrolig korttenkt at du tror det er de 2 siste km som er tyngst…. Det er de to første. Det er der vi skilles. Folk er i ekstremt dårlig form. EKSTREMT. Hva de fleste bør, og hva de fleste får til er svært forskjellig. Jeg er enig i at alle bør klare få 10 km. Men sånn er det faktisk ikke. Mange er i ekstremt dårlig form ja, men HD har jo trent(«trent») i mange år, så hun bør egentlig klarer å gå 10 km. 4 4
Andrea59 Skrevet søndag kl. 13:17 #23332 Skrevet søndag kl. 13:17 Hirondelle skrev (33 minutter siden): Hvis du tror at de som ikke klarer gå 10 km veier 10 kilo for mye bare, så er det ikke rart du tror de fleste klarer det. Problemet er de som veier 30 kilo for mye. 40 kilo for mye, 50 kilo for mye. Og så kommer de som har skader i ben, hofter og rygg. Det er færre som klarer gå 10 km. De som klarer det, klarer gjerne mer enn 10. det er forskjellen. Utrolig korttenkt at du tror det er de 2 siste km som er tyngst…. Det er de to første. Det er der vi skilles. Folk er i ekstremt dårlig form. EKSTREMT. Hva de fleste bør, og hva de fleste får til er svært forskjellig. Jeg er enig i at alle bør klare få 10 km. Men sånn er det faktisk ikke. Vil fortsatt påstå at de fleste (noenlunde funksjonsfriske, selvsagt - jeg sammenligner jo med hva man bør/ikke bør bli imponert av hva HD kan klare) kan… Jeg snakker ikke om folk med skader. Og HD påstår å trene en god del (selv om jeg selvsagt skjønner det er en del skryt) - så jeg ville bli veldig overrasket om hun ikke kan gå 10 km. 2 1
Laia Skrevet søndag kl. 14:58 #23333 Skrevet søndag kl. 14:58 Den mølla er vel sponset? Helene er god på å «spinne» historier rundt annonseoppdragene sine, det skal hun ha (nå senest føljetongen med den sponsede tannbehandlingen). Det «løpe 10 km» prosjektet passet jo ypperlig inn, og ble vel formidlet akkurat da mølla kom i hus. 5 1
Summeer Skrevet søndag kl. 15:40 #23334 Skrevet søndag kl. 15:40 (endret) Andrea59 skrev (4 timer siden): så jeg ville bli veldig overrasket om hun ikke kan gå 10 km. Jeg tror faktisk hun sliter med å GÅ 10k sammenhengende. De mølleøktene hennes med 3+2+1 (ikke ganger som hun har skrevet på videoen, men hun skriver i caption at det er pluss) kan vi ta utgangspunkt i at hun har fart på 8+9+10 km/t. Det blir snittfart på 8,67 km/t. Det blir 6min 54sek på en kilometer, altså har hun løpt ca 900 m. Tre runder blir da 2,7 km. Tror du hun hadde klart tre slike runder? Når dette er økta hun kjører med 5-6 uker til løpsdagen? (Til info så er den biologiske "bikken" mellom rask gange og løpesteg på rett over 8km/t, så dette er rolig jogging) Endret søndag kl. 17:19 av Summeer 2 2
Armarillo Skrevet søndag kl. 16:17 #23335 Skrevet søndag kl. 16:17 Jeg syns de kommentarene til hun som skal løpe 10 km med Helene er så spesielt 😅 Hvorfor skriver hun dette offentlig? Snakker de ikke sammen? Helene må jo synes dette er utrolig provoserende 🫣 "Vi kommer oss ikke over målstreken med pilates" 😂 Dagens 8
panzerpølsa Skrevet søndag kl. 17:25 #23336 Skrevet søndag kl. 17:25 Armarillo skrev (1 time siden): Jeg syns de kommentarene til hun som skal løpe 10 km med Helene er så spesielt 😅 Hvorfor skriver hun dette offentlig? Snakker de ikke sammen? Helene må jo synes dette er utrolig provoserende 🫣 "Vi kommer oss ikke over målstreken med pilates" 😂 Dagens Jeg ser jo for meg at hun, som mange andre, er lei av alt dette tullet Drage legger ut på Instagram. Ene dagen er det løping, nye sko og løpetrening, dage etter er det now nytt. Og ikke minst alt dette maset om mammalivet, mer enn mamma, egentid og spør for en venn. Det er så mye sammenhengende fjas, uten substans og sammenheng, og mye planer og mål som man aldri ser eller hører noe mer om. Nå har hun jo i tillegg forpliktelser ovenfor løpepartner, som ser at det her blir det ikke noe av med prioriteringene til Drage. Så syns jeg i alle fall det er forfriskende å se noen call out the bullshit å si det alle tenker høyt. 6 4
Armarillo Skrevet søndag kl. 18:18 #23337 Skrevet søndag kl. 18:18 panzerpølsa skrev (51 minutter siden): Jeg ser jo for meg at hun, som mange andre, er lei av alt dette tullet Drage legger ut på Instagram. Ene dagen er det løping, nye sko og løpetrening, dage etter er det now nytt. Og ikke minst alt dette maset om mammalivet, mer enn mamma, egentid og spør for en venn. Det er så mye sammenhengende fjas, uten substans og sammenheng, og mye planer og mål som man aldri ser eller hører noe mer om. Nå har hun jo i tillegg forpliktelser ovenfor løpepartner, som ser at det her blir det ikke noe av med prioriteringene til Drage. Så syns jeg i alle fall det er forfriskende å se noen call out the bullshit å si det alle tenker høyt. Ja, enig i at det er forfriskende 😅 Stusser bare over kommunikasjonen. De kan jo ikke være på bølgelengde i det hele tatt de to, som tilsynelatende skal løpe sammen. Helene bør droppe hele opplegget, og fokusere på pilates. For det er åpenbart det hun syns er gøy, og føler hun mestrer akkurat nå. Så går det over, og hun finner noe nytt. Men sånn hun holder på nå er hvertfall ikke bærekraftig i lengden 😅 3
Taddah Skrevet søndag kl. 18:58 #23338 Skrevet søndag kl. 18:58 Armarillo skrev (39 minutter siden): Ja, enig i at det er forfriskende 😅 Stusser bare over kommunikasjonen. De kan jo ikke være på bølgelengde i det hele tatt de to, som tilsynelatende skal løpe sammen. Helene bør droppe hele opplegget, og fokusere på pilates. For det er åpenbart det hun syns er gøy, og føler hun mestrer akkurat nå. Så går det over, og hun finner noe nytt. Men sånn hun holder på nå er hvertfall ikke bærekraftig i lengden 😅 Hun får vel sponsa pilates, ellers hadde det vært treningssenter. Men løping kan hun bare legge bort ja. 3 2
TynnKatt Skrevet søndag kl. 19:27 #23339 Skrevet søndag kl. 19:27 Jeg finner henne ikke på Instagram lengre, hva skjer? 😳
Taddah Skrevet søndag kl. 19:34 #23340 Skrevet søndag kl. 19:34 (endret) TynnKatt skrev (7 minutter siden): Jeg finner henne ikke på Instagram lengre, hva skjer? 😳 Hun er der. Kanskje du er blokka? Endret søndag kl. 19:34 av Taddah
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå