Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
Fredrikstad71mod skrev (15 minutter siden):

Til Dere som ikke fikk lest artikkelen i Fredriksstad blad her er artikkelen åpen nå for alle 😄

IMG_8201.jpeg

Den artikkelen der er en fremstilling av hvordan HD drømmer om å ha det. Er jo omtrent ingenting der som stemmer med hvordan hun fremstiller seg selv i SoMe i alle fall.  Intervaller på mølla og/eller på ellipse flere ganger i uka siden i høst, og formen er så rævva dårlig at hun ikke klarer 15 min løping på mølla inkl pauser?  Sier seg jo selv at det var løgn..

Hun evner vel ikke å se hvordan hun fremstiller seg selv, at løgnene er så tydelig. Virker som det eneste hun bryr seg om er å fremstille seg selv best mulig og har ingen problemer med å lyge for å gjøre det. Eller har hun virkelig så stor vrangforestilling at hun faktisk tror hun gjennomfører alt hun oppgir i artikkelen? 

• Liker 6
  • Nyttig 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

«Vi tar oss ikke over målstreken med Pilates» Den er bra🤭 Rart HD ikke har svart på dette, hun som ikke tåler noe som helst.

• Liker 3
  • Nyttig 10
Skrevet
Lileep skrev (1 time siden):

Den artikkelen der er en fremstilling av hvordan HD drømmer om å ha det. Er jo omtrent ingenting der som stemmer med hvordan hun fremstiller seg selv i SoMe i alle fall.  Intervaller på mølla og/eller på ellipse flere ganger i uka siden i høst, og formen er så rævva dårlig at hun ikke klarer 15 min løping på mølla inkl pauser?  Sier seg jo selv at det var løgn..

Hun evner vel ikke å se hvordan hun fremstiller seg selv, at løgnene er så tydelig. Virker som det eneste hun bryr seg om er å fremstille seg selv best mulig og har ingen problemer med å lyge for å gjøre det. Eller har hun virkelig så stor vrangforestilling at hun faktisk tror hun gjennomfører alt hun oppgir i artikkelen? 

Og slik har det alltid vært....avslappet forhold til sannheten. 🙄

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet
Taddah skrev (2 timer siden):

«Vi tar oss ikke over målstreken med Pilates» Den er bra🤭 Rart HD ikke har svart på dette, hun som ikke tåler noe som helst.

Er det ikke dette hun som Helene skal løpe med som skriver dette? Kanskje derfor hun ikke har svart noe…

• Liker 3
Skrevet
Orillsen7 skrev (10 minutter siden):

Er det ikke dette hun som Helene skal løpe med som skriver dette? Kanskje derfor hun ikke har svart noe…

Jo det er det, derfor hun ikke kan slette kommentaren som hets eller blokkere personen 😉 Svarer nok heller ikke, for hva kan hun egentlig svare som vil rettferdiggjøre valget hennes om å prioritere pilates 🫣

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Orillsen7 skrev (45 minutter siden):

Jo. Tippe hun klør i fingrene etter å svare surt.

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Orillsen7 skrev (1 time siden):

Virkelig dagens, den kommentaren der. Må være maks irriterende for HD å ikke kunne slette den. 

Og jeg blir stadig fascinert over at hun seriøst aldri er svett etter ei økt. Da tar hun ikke akkurat i, altså. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Taddah skrev (7 timer siden):

Hvor står den kommentaren? Finner den ikke på Instagram. 

Skrevet
Rubella skrev (10 minutter siden):

På reelen med Dagens løpeøkt for 1 dag siden. 3 kommentarer 

Skrevet
Taddah skrev (Akkurat nå):

På reelen med Dagens løpeøkt for 1 dag siden. 3 kommentarer 

Jeg får den heller ikke opp. Får opp bare en kommentar på den reelen, fra rundrm, men jeg ser det står at det skal være tre kommentarer. 

Skrevet
Oda Sofie skrev (2 minutter siden):

Jeg får den heller ikke opp. Får opp bare en kommentar på den reelen, fra rundrm, men jeg ser det står at det skal være tre kommentarer. 

Så rart. Jeg ser den. Får opp 2 kommentarer 

Skrevet
Rubella skrev (22 minutter siden):

IMG_7391.jpeg

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Lileep skrev (1 time siden):

IMG_7391.jpeg

Ahh, takk! Så den kommentaren, men leste visst ikke hele. 😅

Skrevet (endret)

Herregud så opptatt hun er av at hun ”ikke bare er mamma”. Det er ganske vanlig å stort sett bare være mamma når man har barn på 1 år, altså, spesielt når man har to. Tiden for mer egentid og egne interesser kommer tilbake, men ofte ikke akkurat da. Jeg sier ikke at man ikke skal gjøre egne ting da heller, men det er noe veldig krampaktig med det. Det er også ganske vanlig å faktisk prioritere barn og familie mens hun prioriterer som vanlig kun seg selv. 

Endret av Fenomen
  • Liker 3
  • Nyttig 10
Skrevet
Fenomen skrev (38 minutter siden):

Herregud så opptatt hun er av at hun ”ikke bare er mamma”. Det er ganske vanlig å stort sett bare være mamma når man har barn på 1 år, altså, spesielt når man har to. Tiden for mer egentid og egne interesser kommer tilbake, men ofte ikke akkurat da. Jeg sier ikke at man ikke skal gjøre egne ting da heller, mensen er noe veldig krampaktig med det. Det er også ganske vanlig å faktisk prioritere barn og familie mens hun prioriterer som vanlig kun seg selv. 

Hun er ikke interessert i å være mamma. Hun vil bare drive med sitt. Burde stoppa på 1 barn, helst ingen. 

• Liker 5
  • Nyttig 8
Skrevet
Taddah skrev (19 timer siden):

Jeg lo høyt da jeg så den kommentaren. Hun som har kommentert har sine utfordringer med vekt, hverdagskabal (unger, jobb osv), og hun gjennomfører faktisk. Og så sier hun akkurat det hun mener, dessverre for HD 🎯 

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
Lileep skrev (11 timer siden):

IMG_7391.jpeg

Er det ikke veldig spesielt å ta det der offentlig? Og det er vel noe som de burde ha snakket om for lenge siden ("Skal vi bare fullføre uten noe tidsmål? Har du tenkt noe over om vi skal jogge hele løpet?").

Det lukter ikke gjennomføring 🙈 

• Liker 3
Skrevet
Fabiola skrev (17 minutter siden):

Er det ikke veldig spesielt å ta det der offentlig? Og det er vel noe som de burde ha snakket om for lenge siden ("Skal vi bare fullføre uten noe tidsmål? Har du tenkt noe over om vi skal jogge hele løpet?").

Det lukter ikke gjennomføring 🙈 

Kanskje hun ikke får svar direkte. Og blir irritert over at det eneste som trenes, er pilates. 

• Liker 8
Skrevet

Filter, filter, filter. Du ser ikke sånn ut HD.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Denne treneren har jo umiddelbart tillit med denne kommentaren. "Vi tar oss ikke over målstreken med pilates". For en deilig og konkret og på kornet setning - hun påpeker nøyaktig det som Helenes troverdighet mangler. 

Jeg skjønner godt hvis Helene er furt - her får hun passet sitt påskrevet. Hvis hun er lur nå, så tar hun tilbakemeldingen så konstruktiv som den faktisk er! En ekte læringssituasjon, det er opp til Helene hvordan hun vil bruke den!

• Liker 3
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...