Sophie1988 Skrevet torsdag kl. 14:44 #23281 Skrevet torsdag kl. 14:44 Sydenkupp skrev (48 minutter siden): Tipper hun kommer til å bli syk eller "skadet". Ja. Eller så dukker fødselsdepresjonen opp igjen. 1 1
Taddah Skrevet torsdag kl. 14:55 #23282 Skrevet torsdag kl. 14:55 Sophie1988 skrev (11 minutter siden): Ja. Eller så dukker fødselsdepresjonen opp igjen. Eller den vanlige depresjonen er tilbake🤷♀️ 5
Fredrikstad71mod Skrevet torsdag kl. 18:06 #23283 Skrevet torsdag kl. 18:06 Blir oppgitt 🥴 Dette er jo noe vi har hørt i mange år tidligere …. Hva er greia hennes nå ? Har hun gitt opp å komme i bunaden til 17 mai eller er det ett salgstriks for å selge sitt treningsprogram tro 😵💫 HD skriver …. Jeg gidder ikke krympe meg selv for å passe inn i feeden til noen 😎 I så mange år så jeg kroppen min som et «bli tynn» prosjekt. Jeg trodde jeg ville bli mer verdt og bra nok bare jeg ble tynn nok. Treningen var kun et mål på å se et mindre tall på vekta. Det tok lang tid å lære meg at helse ikke er lik en tynn kropp, og at trening kan være så utrolig mye mer enn bare et verktøy for å få ned i vekt❤️ Ikke at det er noe galt med å ønske seg vektnedgang, men husk å ta med alle andre fordeler også på veien🥰 Kjenner du deg igjen i «bli tynn» tankegangen? #treningsglede #styrketrening #onlinecoach 7
Taddah Skrevet torsdag kl. 18:16 #23284 Skrevet torsdag kl. 18:16 Pilates 7 kvelder i uka. Alt for å slippe unga si. 5 7
Fredrikstad71mod Skrevet torsdag kl. 18:46 #23285 Skrevet torsdag kl. 18:46 Taddah skrev (19 minutter siden): Pilates 7 kvelder i uka. Alt for å slippe unga si. Jeg har aldri lest så mye av en med barn som så og si «hyller» sin egentid enn heller å vise lykken , gløden og kjærlighet til opplevelser med unga sine 😖 En trenger ikke legge ut bilde av unga sine i en post med å si « i dag var det helt fantastisk med tur i skogen med ungene mine , se hvor glade de er av å finne en kongle i skogen , gleden av å se der de hoppa i sølepyttene» . Det er nok med ett bilde fra naturen , av vogna , ett par støvler i en sølepytt for å vise at en har det godt med unga sine 😍 All den der tiden på trening handler om kropp å bli tynnere , få midje . Om hu mener det hjelper på det mentale burde hun heller bli veiledet av de på dps for å kunne åpne øynene sine å se lykken i ungene sine . 2 7
platypus Skrevet torsdag kl. 20:41 #23286 Skrevet torsdag kl. 20:41 Der var reklamepost for tannlege på plass, ja. Som forventet. 3 4
Taddah Skrevet torsdag kl. 21:18 #23287 Skrevet torsdag kl. 21:18 platypus skrev (34 minutter siden): Der var reklamepost for tannlege på plass, ja. Som forventet. Og alltid er det seriøst, utrolig og sykt når HD reklamerer for noe. Når har hun egentlig tid til å jobbe forresten? Alltid ute på noe i arbeidstiden og kvelden brukes på pilates. 5 6
MiniMjau Skrevet torsdag kl. 21:21 #23288 Skrevet torsdag kl. 21:21 platypus skrev (38 minutter siden): Der var reklamepost for tannlege på plass, ja. Som forventet. Det var ikke merket her forrige dagen, da hun besøkte tannlegen. Hun la ut på storyen da også.... og omtalte tannlegen og hvor bra hen var. 7 5
Sydenkupp Skrevet i går, 13:17 #23289 Skrevet i går, 13:17 Nå med løpeøkt på instagram. Filmer hun alt dette på dagtid mens hun egentlig er på den andre egentlige jobben sin? 1 6
Taddah Skrevet i går, 13:21 #23290 Skrevet i går, 13:21 Sydenkupp skrev (2 minutter siden): Nå med løpeøkt på instagram. Filmer hun alt dette på dagtid mens hun egentlig er på den andre egentlige jobben sin? Jeg tror ikke hun er i full jobb nå. Hun driver med noe midt i arbeidstiden hver eneste dag og hver kveld er det pilates, så hun får heller ikke jobbet inn timene da heller. Den dama skjuler mye virker det som. 3 11
Melkebart1 Skrevet i går, 13:27 #23291 Skrevet i går, 13:27 Fredrikstad71mod skrev (18 timer siden): Jeg har aldri lest så mye av en med barn som så og si «hyller» sin egentid enn heller å vise lykken , gløden og kjærlighet til opplevelser med unga sine 😖 En trenger ikke legge ut bilde av unga sine i en post med å si « i dag var det helt fantastisk med tur i skogen med ungene mine , se hvor glade de er av å finne en kongle i skogen , gleden av å se der de hoppa i sølepyttene» . Det er nok med ett bilde fra naturen , av vogna , ett par støvler i en sølepytt for å vise at en har det godt med unga sine 😍 All den der tiden på trening handler om kropp å bli tynnere , få midje . Om hu mener det hjelper på det mentale burde hun heller bli veiledet av de på dps for å kunne åpne øynene sine å se lykken i ungene sine . Men om hun da legger ut bilde av at de gjør ting, bilder av støvler i sølepytt, et bakhode bak en snøskavl, så får hun fremdeles kjeft her inne- for daaa er det eksponering av barn! Når hun ikke eksponerer barna, så er det galt og? Hahhaha! La dama få trene, kanskje det er et råd fra psykolog! Hun er helt sikkert en god mamma resten av de 23,45 timene vi ikke ser hva familien Drage gjør. 2
Fenomen Skrevet i går, 14:04 #23292 Skrevet i går, 14:04 Melkebart1 skrev (36 minutter siden): Men om hun da legger ut bilde av at de gjør ting, bilder av støvler i sølepytt, et bakhode bak en snøskavl, så får hun fremdeles kjeft her inne- for daaa er det eksponering av barn! Når hun ikke eksponerer barna, så er det galt og? Hahhaha! La dama få trene, kanskje det er et råd fra psykolog! Hun er helt sikkert en god mamma resten av de 23,45 timene vi ikke ser hva familien Drage gjør. Nei, det er jo ikke eksponering. Eksponering er gjenkjennelige bilder eller informasjon om deres personlighet og følelser. 6
Melkebart1 Skrevet i går, 14:51 #23293 Skrevet i går, 14:51 Fenomen skrev (45 minutter siden): Nei, det er jo ikke eksponering. Eksponering er gjenkjennelige bilder eller informasjon om deres personlighet og følelser. DET er det delte meninger om her! Bare man nevner barn med navn, viser føtter, vogn på tur, at barnet blir omtalt i det hele tatt- så blir jo folk halshugget for eksponering! Se Sara Emilie sin tråd. Men jeg er enig med deg om at det ikke er eksponering, men veldig mange er ikke enige 2
Lileep Skrevet i går, 16:21 #23294 Skrevet i går, 16:21 Hvis hun er død resten av dagen pga 3x2x1 minutt i tre runder på lav hastighet jogg med litt økning (med 1 min pause mellom rundene) , dvs total 15 min lett jogg++, så kan hun bare glemme å gjennomføre 10km løping om 8 uker! Da er hun virkelig i dårligere form enn har fremstilt før.. 2 10
BlåSwix Skrevet 23 timer siden #23295 Skrevet 23 timer siden (endret) Lileep skrev (1 time siden): Hvis hun er død resten av dagen pga 3x2x1 minutt i tre runder på lav hastighet jogg med litt økning (med 1 min pause mellom rundene) , dvs total 15 min lett jogg++, så kan hun bare glemme å gjennomføre 10km løping om 8 uker! Da er hun virkelig i dårligere form enn har fremstilt før.. Dama ser ut til å bevege seg minst mulig (man bygger ikke kondis av pilates, å sitte i bilen for egentid, litt styrketrening og rumpeposering - klart dette er tungt da). Endret 23 timer siden av BlåSwix 7 1
irevin Skrevet 5 timer siden #23296 Skrevet 5 timer siden Lileep skrev (19 timer siden): Hvis hun er død resten av dagen pga 3x2x1 minutt i tre runder på lav hastighet jogg med litt økning (med 1 min pause mellom rundene) , dvs total 15 min lett jogg++, så kan hun bare glemme å gjennomføre 10km løping om 8 uker! Da er hun virkelig i dårligere form enn har fremstilt før.. Ser hun hun skal delta på løpet sammen med henne har svart henne på IG på denne «løpeposten». SPOT ON - 3
Lileep Skrevet 5 timer siden #23297 Skrevet 5 timer siden irevin skrev (13 minutter siden): Ser hun hun skal delta på løpet sammen med henne har svart henne på IG på denne «løpeposten». SPOT ON - Ja så det jeg også! Godt at noen tør å si ting rett frem på en fin og forklarende måte. Og denne personen blir garantert ikke blokka eller at svaret blir fjerna, så det får nok stå som er helt supert! Greit at følgere få se at HD selv ikke alltid klarer å prioritere riktig og tar på seg for mye 3
Fredrikstad71mod Skrevet 5 timer siden #23298 Skrevet 5 timer siden Til Dere som ikke fikk lest artikkelen i Fredriksstad blad her er artikkelen åpen nå for alle 😄
skeiv-ostepop Skrevet 5 timer siden #23299 Skrevet 5 timer siden irevin skrev (27 minutter siden): Ser hun hun skal delta på løpet sammen med henne har svart henne på IG på denne «løpeposten». SPOT ON - Jeg ble mer inspirert av den ene kommentaren enn noe Helene har lagt ut. 4
irevin Skrevet 5 timer siden #23300 Skrevet 5 timer siden skeiv-ostepop skrev (Akkurat nå): Jeg ble mer inspirert av den ene kommentaren enn noe Helene har lagt ut. Enig. Den kommentaren var egentlig veldig inspirerende. Jeg trengte den kommentaren litt selv da min drøm er å fullføre halvmaraton i høst
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå