Lileep Skrevet 21. januar #23041 Skrevet 21. januar "Syns dere jeg har endra meg på 9 år?" Nei egentlig ikke.. 5 13
Durancell Skrevet 22. januar #23042 Skrevet 22. januar Lileep skrev (9 timer siden): "Syns dere jeg har endra meg på 9 år?" Nei egentlig ikke.. Er ikke store forskjellen. 6 2
Laia Skrevet 22. januar #23043 Skrevet 22. januar Lileep skrev (10 timer siden): "Syns dere jeg har endra meg på 9 år?" Nei egentlig ikke.. Durancell skrev (1 minutt siden): Er ikke store forskjellen. Spørsmålet er hva/hvor hun vil med å stille følgerne dette spørsmålet. Mener hun endring i forhold til personlig utvikling, modning, vekst? At contentet hennes har endret seg? Frisyre/klesstil? Eller endring i kroppslig utseende? (men sistnevnte, altså å vise før/etter bilder bedyrer hun at hun har gått bort fra. Eller vent….hun har vel åpnet litt igjen for det, da hun for en tid tilbake spurte følgerne hva de tenker om akkurat dette) 8 1
MiniMjau Skrevet 22. januar #23044 Skrevet 22. januar (endret) klart hun mener fysisk endring. hadde hun ment noe annet, så hadde det ikke vært nødvendig å poste et gammelt bilde av seg selv. Bla tilbake til starten i denne tråden, 7 år. Samme tema som diskuteres da som nå. Endret 22. januar av MiniMjau 6
Laia Skrevet 22. januar #23046 Skrevet 22. januar Durancell skrev (47 minutter siden): Endelig skal hun få vaska føttene👍 Umerket reklame igjen? 🤔 1 2
Lileep Skrevet 22. januar #23047 Skrevet 22. januar Siste bildet på insta.. hva skal egentlig det vise annet en rompa i speilet? Skal det virkelig fronte pilates? Ingenting på det bildet gir meg lyst til å prøve det hun reklamerer for, alt jeg ser er ei som digger å vise seg frem, da spesielt rompa. 5 5
Durancell Skrevet 22. januar #23048 Skrevet 22. januar Lileep skrev (3 minutter siden): Siste bildet på insta.. hva skal egentlig det vise annet en rompa i speilet? Skal det virkelig fronte pilates? Ingenting på det bildet gir meg lyst til å prøve det hun reklamerer for, alt jeg ser er ei som digger å vise seg frem, da spesielt rompa. Synes hun ser høygravid ut og den rompa er virkelig ingenting å vise frem. 2 6
Summeer Skrevet 22. januar #23049 Skrevet 22. januar (endret) Hun har redigert seg tynnere også. Man ser at hudfargen er "smittet av" på veggen... Kilde: HD instagram, screenshot Endret 22. januar av Summeer 14
Lileep Skrevet 24. januar #23050 Skrevet 24. januar Hun er så innmari lett å lese.. nå er det ingen tvil om at vektpila peker nedover for hun poster omtrent bare bilder av seg selv.. enten om det er rompa som er i fokus eller helfigur, eller selfie med kløft toalettet på jobb.. Bedrfitkonto som minne mer og mer om onlyfans.. 2 11
MiniMjau Skrevet 24. januar #23051 Skrevet 24. januar "Nå skal jeg på trening" *selfie* "Nå har jeg trent" *selfie* Ikke mye trening å bli influenset av ihvertfall. 😄 2 5
Fenomen Skrevet 24. januar #23052 Skrevet 24. januar Lileep skrev (5 timer siden): Hun er så innmari lett å lese.. nå er det ingen tvil om at vektpila peker nedover for hun poster omtrent bare bilder av seg selv.. enten om det er rompa som er i fokus eller helfigur, eller selfie med kløft toalettet på jobb.. Bedrfitkonto som minne mer og mer om onlyfans.. Ja, det er et ganske tydelig mønster 2 3
Durancell Skrevet 24. januar #23053 Skrevet 24. januar Lileep skrev (5 timer siden): Hun er så innmari lett å lese.. nå er det ingen tvil om at vektpila peker nedover for hun poster omtrent bare bilder av seg selv.. enten om det er rompa som er i fokus eller helfigur, eller selfie med kløft toalettet på jobb.. Bedrfitkonto som minne mer og mer om onlyfans.. Da er det nok ikke lenge før hun får innvilget operasjon for «løshud» på magen da. 1 2
Sophie1988 Skrevet 24. januar #23054 Skrevet 24. januar Jada Helene, vi er alle sammen veldig klar over at hovedgrunnen til at du rømmer til treningssenteret er for å slippe unna familien og ansvaret hjemme. 5 9
Vinnanna15 Skrevet 24. januar #23055 Skrevet 24. januar Sophie1988 skrev (3 minutter siden): Jada Helene, vi er alle sammen veldig klar over at hovedgrunnen til at du rømmer til treningssenteret er for å slippe unna familien og ansvaret hjemme. Hun trenger jo hjelp! Så tragisk 🥲 8 6
MiniMjau Skrevet 25. januar #23056 Skrevet 25. januar Sophie1988 skrev (5 timer siden): Jada Helene, vi er alle sammen veldig klar over at hovedgrunnen til at du rømmer til treningssenteret er for å slippe unna familien og ansvaret hjemme. HERREGUD. nå må noen snart ta fra henne mobilen . Dette er så trist! 9 7
skeiv-ostepop Skrevet 25. januar #23057 Skrevet 25. januar Sophie1988 skrev (9 timer siden): Jada Helene, vi er alle sammen veldig klar over at hovedgrunnen til at du rømmer til treningssenteret er for å slippe unna familien og ansvaret hjemme. Hadde jeg vært en del av familien hennes hadde jeg blitt veldig skuffet over det innlegget der. 10 7
Hirondelle Skrevet 25. januar #23058 Skrevet 25. januar MiniMjau skrev (4 timer siden): HERREGUD. nå må noen snart ta fra henne mobilen . Dette er så trist! skeiv-ostepop skrev (Akkurat nå): Hadde jeg vært en del av familien hennes hadde jeg blitt veldig skuffet over det innlegget der. Om ikke annet - i motsetning til mye av det andre innholdet hennes er nå hvert fall dette troverdig. 3 13
Sophie1988 Skrevet 25. januar #23059 Skrevet 25. januar skeiv-ostepop skrev (2 minutter siden): Hadde jeg vært en del av familien hennes hadde jeg blitt veldig skuffet over det innlegget der. Ja, det der er helt bak mål. Så får jo vi atter en gang bekreftet hvorfor hun egentlig rømmer til treningsstudioet. 2 6
Fenomen Skrevet 25. januar #23060 Skrevet 25. januar Sophie1988 skrev (10 timer siden): Jada Helene, vi er alle sammen veldig klar over at hovedgrunnen til at du rømmer til treningssenteret er for å slippe unna familien og ansvaret hjemme. Det er jo dette vi har sagt hele tiden. 10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå