panzerpølsa Skrevet 5. januar #22921 Skrevet 5. januar (endret) Er det to influensere/bloggere/PT/coach jeg ikke ville ha lagt igjen penger hos, er det CBE og HD. Den ene overtrener og underspiser tydelig, og den andre overspiser og undertrener. Begge sidene er på lik linje usunne, og viser egenskaper som er både usunne og urealistiske i forhold til en varig og god livsstilsendring. I tillegg er det mye halvsannheter og direkte løgn i bruk, og begge virker å ha ett fryktelig dårlig forhold til både kropp, mat og trening. Endret 5. januar av panzerpølsa 8 19
Durancell Skrevet 5. januar #22922 Skrevet 5. januar panzerpølsa skrev (1 time siden): Er det to influensere/bloggere/PT/coach jeg ikke ville ha lagt igjen penger hos, er det CBE og HD. Den ene overtrener og underspiser tydelig, og den andre overspiser og undertrener. Begge sidene er på lik linje usunne, og viser egenskaper som er både usunne og urealistiske i forhold til en varig og god livsstilsendring. I tillegg er det mye halvsannheter og direkte løgn i bruk, og begge virker å ha ett fryktelig dårlig forhold til både kropp, mat og trening. Helt enig. 2 1
Beatbox Skrevet 5. januar #22923 Skrevet 5. januar ...og der var "før " bildet tilbake igjen🙄 Hun som skulle droppe slike ting?? 10
Måne Rampelyset Skrevet 5. januar #22925 Skrevet 5. januar Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin. 1
Durancell Skrevet 5. januar #22926 Skrevet 5. januar Beatbox skrev (1 time siden): ...og der var "før " bildet tilbake igjen🙄 Hun som skulle droppe slike ting?? Dette gjør hun hver gang hun går ned i vekt. 13
Beatbox Skrevet 5. januar #22927 Skrevet 5. januar Durancell skrev (7 minutter siden): Dette gjør hun hver gang hun går ned i vekt. ....eller hver gang hun trenger skryt fra publikum🙄 5
Måne Rampelyset Skrevet 7. januar #22929 Skrevet 7. januar Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin.
Elinsk Skrevet torsdag kl. 17:43 #22930 Skrevet torsdag kl. 17:43 Er det virkelig så vanskelig for Helene å forstå at det KUN er en lege som kjenner deg som skal si noe om hvilke kosttilskudd du EVENTUELT behøver? Her går hun langt over streken over hva som er greit, kosttilskudd kan i verste fall være skadelig og skal ALLTID tas utfra en helhetlig vurdering på bakgrunn i sykdommer, annen medikamentbruk og utfra verdier målt på DEG. Helene Drage er ikke den som skal pushe humbugpillr fra såkalte ekspertnettsteder. Det burde kun vært lov å selge kosttilskudd på apotek! 2 14
skeiv-ostepop Skrevet torsdag kl. 18:34 #22931 Skrevet torsdag kl. 18:34 Elinsk skrev (50 minutter siden): Er det virkelig så vanskelig for Helene å forstå at det KUN er en lege som kjenner deg som skal si noe om hvilke kosttilskudd du EVENTUELT behøver? Her går hun langt over streken over hva som er greit, kosttilskudd kan i verste fall være skadelig og skal ALLTID tas utfra en helhetlig vurdering på bakgrunn i sykdommer, annen medikamentbruk og utfra verdier målt på DEG. Helene Drage er ikke den som skal pushe humbugpillr fra såkalte ekspertnettsteder. Det burde kun vært lov å selge kosttilskudd på apotek! Er bare å rapportere det hun legger ut som inneholder farlig innhold. 1 3
JojoMoyes Skrevet torsdag kl. 19:09 #22932 Skrevet torsdag kl. 19:09 skeiv-ostepop skrev (35 minutter siden): Er bare å rapportere det hun legger ut som inneholder farlig innhold. Jeg rapporterte det med kosttilskudd ja . 3 1
Sophie1988 Skrevet torsdag kl. 19:18 #22933 Skrevet torsdag kl. 19:18 Enda en ting vi kan legge til lista over ting som aldri har skjedd. 7 2
JojoMoyes Skrevet torsdag kl. 19:31 #22934 Skrevet torsdag kl. 19:31 Sophie1988 skrev (13 minutter siden): Enda en ting vi kan legge til lista over ting som aldri har skjedd. Hun hadde ALDRI klart 30 min der. Er hun lystløgner eller hva skjer.. 3 11
JojoMoyes Skrevet torsdag kl. 19:33 #22935 Skrevet torsdag kl. 19:33 JojoMoyes skrev (Akkurat nå): Hun hadde ALDRI klart 30 min der. Er hun lystløgner eller hva skjer.. Hadde ikke klart det selv jeg altså! Men det er ikke normalt med all den løgnen som hun må jo skjønne at vi ser rett igjennom . 4 5
MiniMjau Skrevet torsdag kl. 19:33 #22936 Skrevet torsdag kl. 19:33 JojoMoyes skrev (Akkurat nå): Hun hadde ALDRI klart 30 min der. Er hun lystløgner eller hva skjer.. Åssen gikk det med prosjektene hennes?.... løping, delta på løp, pullups, hyrox... 13
Durancell Skrevet torsdag kl. 19:38 #22937 Skrevet torsdag kl. 19:38 MiniMjau skrev (4 minutter siden): Åssen gikk det med prosjektene hennes?.... løping, delta på løp, pullups, hyrox... Enda en ting som aldri kommer til å skje. 4
Sophie1988 Skrevet torsdag kl. 19:40 #22938 Skrevet torsdag kl. 19:40 JojoMoyes skrev (7 minutter siden): Hun hadde ALDRI klart 30 min der. Er hun lystløgner eller hva skjer.. Ja det er akkurat det hun er. 🤥 2 3
Durancell Skrevet torsdag kl. 19:56 #22939 Skrevet torsdag kl. 19:56 Hun legger i hvert fall ekstra press på seg til å få drømmekroppen sin når hun juger sånn som hun gjør, så kanskje det er en bra ting for henne med denne juginga🤭 Da må hun bare gjennomføre masse, masse trening, ellers ser vi jo fort om det er sant eller ikke. 3
Miranda16 Skrevet torsdag kl. 20:07 #22940 Skrevet torsdag kl. 20:07 Kjøpte ikke hun et sånt pilates apparat også? 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå