cerruti Skrevet i går, 00:27 #22881 Skrevet i går, 00:27 (endret) Durancell skrev (5 timer siden): Det er akkurat dette hun ikke fikser da, så livet går i svart annen hver dag. Nå er hun jo «oppe» for vekta har gått ned. Same procedure… Endret i går, 00:27 av cerruti 3 2
JojoMoyes Skrevet 21 timer siden #22882 Skrevet 21 timer siden cerruti skrev (7 timer siden): Nå er hun jo «oppe» for vekta har gått ned. Same procedure… Er det ikke veldig merkelig at det overhode ikke er synlig ? 1 2
cerruti Skrevet 20 timer siden #22883 Skrevet 20 timer siden JojoMoyes skrev (26 minutter siden): Er det ikke veldig merkelig at det overhode ikke er synlig ? Jeg synes det er synlig, og hun sier nok ikke det om det ikke stemmer. Sikkert fått hjelp med medisiner igjen. Virker som mor i huset skal prioriteres over det meste der i heimen. 1
Fenomen Skrevet 20 timer siden #22884 Skrevet 20 timer siden Jeg synes det er så rart å prioritere en jobb nummer 2, bruke masse tid på treningssenteret til å filme øvelser og SoMe om man er SÅ langt nede og i tillegg har 3 barn. 2 11
Beatbox Skrevet 19 timer siden #22885 Skrevet 19 timer siden Fenomen skrev (1 time siden): Jeg synes det er så rart å prioritere en jobb nummer 2, bruke masse tid på treningssenteret til å filme øvelser og SoMe om man er SÅ langt nede og i tillegg har 3 barn. Og da er det kanskje ikke så rart at det er vanskelig å ta hennes klagereels om mental helse seriøst... 4 5
Sol Rampelyset Skrevet 10 timer siden #22886 Skrevet 10 timer siden Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sol, admin.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå