Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
Durancell skrev (5 timer siden):

Den dørstokkmila er lang hver gang hun skal gjøre noe generelt. 

DEDDDI KASJON…

• Liker 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
irevin skrev (11 timer siden):

DEDDDI KASJON…

Hun er kjent for det…

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Må være vondt å sette seg ned på en kopp kaffe. Så travelt har hun det ikke at hun ikke kan lese over før hun poster. 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Durancell skrev (1 time siden):

Må være vondt å sette seg ned på en kopp kaffe. Så travelt har hun det ikke at hun ikke kan lese over før hun poster. 

...skal se hun liker det...mtp alle disse sexhintende reelsene hun legger ut ...😳🙄

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Beatbox skrev (47 minutter siden):

...skal se hun liker det...mtp alle disse sexhintende reelsene hun legger ut ...😳🙄

🤣

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg må le 🤣 i en Reel på Facebook hos HD ,  «eventuelt sier de» bare fortelle meg hva jeg skal gjøre så står du der igjen med hele den mentale jobben uansett. Hvem tar det største ansvaret i desember hos dere ?  Vi vet vel alle at det ikke stemmer der i gården 🫣 Men godt poeng av den i kommentarfeltet 🤪

IMG_7496.png

IMG_7495.jpeg

• Nyttig 7
Skrevet
Fredrikstad71mod skrev (Akkurat nå):

Jeg må le 🤣 i en Reel på Facebook hos HD ,  «eventuelt sier de» bare fortelle meg hva jeg skal gjøre så står du der igjen med hele den mentale jobben uansett. Hvem tar det største ansvaret i desember hos dere ?  Vi vet vel alle at det ikke stemmer der i gården 🫣 Men godt poeng av den i kommentarfeltet 🤪

IMG_7496.png

IMG_7495.jpeg

IMG_7498.jpeg

• Nyttig 1
Skrevet
Fredrikstad71mod skrev (2 timer siden):

IMG_7496.png

IMG_7495.jpeg

Ser ikke kommentaren lenger. Tipper hun har slettet den. 

• Liker 1
Skrevet

Trist hun deler slike ting, for ut fra det hun har delt over mange år, så har hun en dedikert mann som gjør myyye for henne og barna...

• Liker 12
  • Nyttig 5
Skrevet
platypus skrev (10 minutter siden):

Ser ikke kommentaren lenger. Tipper hun har slettet den. 

Den ligger på Facebook. Så er ikke sletta.. enda 

• Liker 4
Skrevet (endret)
Fredrikstad71mod skrev (6 timer siden):

IMG_7496.png

IMG_7495.jpeg

Drage finner bare reels som trender på Tiktok og Instagram, uten at det egentlig passer hennes situasjon. Både denne, og den siste angående at hennes eneste interesse er trening osv, treffer ikke i det heletatt ut i fra det hun ellers "ranter" om. 

Endret av panzerpølsa
  • Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)

Klart hun ikke ønsker seg noe. Hun klikker jo hjem alt hun ønsker seg flere ganger i uka

Endret av Miranda16
  • Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet

Jeg er så dritlei av Instagram. Alle sitter og lager forskjellige versjoner av hverandres reels, desperate etter klikk. Kan hun ikke bare senke skuldrene,  bruke tiden sin på familien og ikke jage etter internettberømmelsen hun aldri får.

• Liker 6
  • Nyttig 10
Skrevet

Hvorfor skulle vi lure på om hun har ringt mora si 2 ganger for å høre om hun har laget kakedeigen riktig? Så tullete å legge ut slik.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Sol, admin.

Skrevet

Hver helg mimres det over hvordan helger var før barn. Vi vet du savner livet uten barn HD, men du har frivillig valgt å få de.

Og den siste reelen med g-streng( kopi som vanlig)🙄 Dama er så klein. 

• Liker 4
  • Nyttig 9
Skrevet

Orker ikke mer julepyntfetish 😒!

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
Jammf skrev (2 timer siden):

Orker ikke mer julepyntfetish 😒!

Måtte inn å se🙈🙈🙈🙈Så klein🙈🙈🙈

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Innimellom all analhumor, greier altså ikke Drage å holde ungene sine utenfor sosiale medier. Og som alltid med en konsekvent negativ undertone. Helgene er ikke som før, julepynt er ikke som før, julebakst ble ikke som tenkt. Og ungene, ja de blir fremstilt som noe som bare er forstyrrende og ødeleggende i livet. Tenk å ville fremstå sånn for "hele" verden? 

• Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet

Det går maks 3-4 dager før en av de små blir syke og det er på’n igjen med klaging. Og ja, jeg synes det er spesielt å begynne bhgtilvenning midt i desember om hun har ferie og mannen har permisjon, som faktisk er for å være med barna. Skjønner ikke hvorfor hun må dele det. 

• Liker 3
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...