Durancell Skrevet 16. november 2025 #22601 Skrevet 16. november 2025 cerruti skrev (42 minutter siden): Hun er ikke så stor. Det er dessuten en god og forventet nedgang etter operasjonen. Jeg tror det beste hun kunne gjort er å prøve å flytte fokus fra kropp kropp kropp til å få familielivet til å fungere. Stoppe å drømme om å løpe løp eller bli den og den vekta. Hun kan umulig være sååå plaget av hud og dessuten er vel en lang periode hvor hun ikke kan løfte osv det siste hun burde prioritere med to babyer og en 4 åring. Hun er faktisk veldig stor og mye større enn det hu legger ut. Noen reels/videoer hun legger ut viser hvor stor hun faktisk er. Og det er ikke løshud for å si det sånn. 4 9
Durancell Skrevet 16. november 2025 #22602 Skrevet 16. november 2025 Lurer på om dette «løshenget» har noe med løpinga hun har meldt seg på til neste år. At hvis hun blir kvitt magen, så kommer hun til å klare å løpe? 1 1
Lileep Skrevet 16. november 2025 #22604 Skrevet 16. november 2025 cerruti skrev (1 time siden): Hun er ikke så stor. Det er dessuten en god og forventet nedgang etter operasjonen. Jeg tror det beste hun kunne gjort er å prøve å flytte fokus fra kropp kropp kropp til å få familielivet til å fungere. Stoppe å drømme om å løpe løp eller bli den og den vekta. Hun kan umulig være sååå plaget av hud og dessuten er vel en lang periode hvor hun ikke kan løfte osv det siste hun burde prioritere med to babyer og en 4 åring. Det er vikelig ikke stor forskjell lenger.. hun hadde svært god effekt første året, men livet skjer og hun har gått opp en del ( hennes ord). Mulig du kjenner henne personlig og derfor kan si at hun ikke er så stor? Men utifra hva som finnes av bilder på some så tyder det iallefall på at hun er tilbake til der hun starta. 2 7
Fenomen Skrevet 16. november 2025 #22605 Skrevet 16. november 2025 Hun hadde nok fått det mye bedre om hun fokuserte litt mindre på utseende, vekt, oppmerksomhet og bekreftelse. 1 4
Pås Skrevet 16. november 2025 #22606 Skrevet 16. november 2025 Orker ikke å sitere, men er det virkelig mulig å poste et bilde her for å bevise hvor stor noen EGENTLIG er? Hun sier selv at hun sliter med vekten, det er ikke som at hun fremstiller seg selv som perfekt på noen måte. Jeg synes dette var stygt gjort. 7 5
Lileep Skrevet 16. november 2025 #22607 Skrevet 16. november 2025 Pås skrev (20 minutter siden): Orker ikke å sitere, men er det virkelig mulig å poste et bilde her for å bevise hvor stor noen EGENTLIG er? Hun sier selv at hun sliter med vekten, det er ikke som at hun fremstiller seg selv som perfekt på noen måte. Jeg synes dette var stygt gjort. Du mener sikkert min post, som var et motsvar til en annen post hvor noen påstår en ting. Hvordan skal jeg ellers få frem hva jeg mener uten å vise til bilde? 13
Sophie1988 Skrevet 16. november 2025 #22608 Skrevet 16. november 2025 Pås skrev (21 minutter siden): Orker ikke å sitere, men er det virkelig mulig å poste et bilde her for å bevise hvor stor noen EGENTLIG er? Hun sier selv at hun sliter med vekten, det er ikke som at hun fremstiller seg selv som perfekt på noen måte. Jeg synes dette var stygt gjort. Stygt gjort å reposte bilder som hun selv har lagt ut av seg selv? 2 10
Gjest LiteTouch Skrevet 16. november 2025 #22609 Skrevet 16. november 2025 Det er i grunnen ganske stygt gjort å ikke bare legge ut bilde, men også diskutere en annens kroppsstørrelse. Det gjør ikke akkurat selvfølelsen til HD større.
Miranda16 Skrevet 16. november 2025 #22610 Skrevet 16. november 2025 Hun redigerer jo helt åpenbart bildene sine og burde ta ansvar for hvilke signaler hun sender ut 2 13
Fenomen Skrevet 16. november 2025 #22611 Skrevet 16. november 2025 Pås skrev (1 time siden): Orker ikke å sitere, men er det virkelig mulig å poste et bilde her for å bevise hvor stor noen EGENTLIG er? Hun sier selv at hun sliter med vekten, det er ikke som at hun fremstiller seg selv som perfekt på noen måte. Jeg synes dette var stygt gjort. Hun poster stadig vekk bilder som er totalt misvisende og som fremstiller henne helt annerledes enn hvordan hun faktisk ser ut, og hun bruker det også som reklame. 5 7
Summeer Skrevet 16. november 2025 #22612 Skrevet 16. november 2025 LiteTouch skrev (2 timer siden): Det er i grunnen ganske stygt gjort å ikke bare legge ut bilde, men også diskutere en annens kroppsstørrelse. Det gjør ikke akkurat selvfølelsen til HD større. Hun selger jo et konsept der hun skal hjelpe folk med både mental og fysisk helse. Hun kan være den størrelsen hun vil om hun ikke selv driver med før/etter bilder, redigerer seg mindre og skal tjene penger på det..... 3 11
Lileep Skrevet 16. november 2025 #22613 Skrevet 16. november 2025 LiteTouch skrev (2 timer siden): Det er i grunnen ganske stygt gjort å ikke bare legge ut bilde, men også diskutere en annens kroppsstørrelse. Det gjør ikke akkurat selvfølelsen til HD større. Da får hun la være å legge ut alle disse før og etter bildene selv også da.. 3 10
hubbabubba00 Skrevet 16. november 2025 #22614 Skrevet 16. november 2025 Nå prøver hun å få spons. En tredemølle. Hadde ikke hun (og reklamerte for) en tredemølle? 9
Durancell Skrevet 16. november 2025 #22615 Skrevet 16. november 2025 hubbabubba00 skrev (3 minutter siden): Nå prøver hun å få spons. En tredemølle. Hadde ikke hun (og reklamerte for) en tredemølle? Jo. En som ikke blir brukt og det blir ikke en ny sponsa en heller. 4 5
irevin Skrevet 16. november 2025 #22616 Skrevet 16. november 2025 (endret) Durancell skrev (4 minutter siden): Jo. En som ikke blir brukt og det blir ikke en ny sponsa en heller. Hun har jo reklamert for walkingpad, så «kjekk» å bruke så hun får trent «innimellom slaga» hjemme. Hva skal hun ha ny etter? Hun trener jo kun på senter likevel Endret 16. november 2025 av irevin 3 9
Måne Rampelyset Skrevet 16. november 2025 #22617 Skrevet 16. november 2025 Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin. 1
Gjest LiteTouch Skrevet 16. november 2025 #22618 Skrevet 16. november 2025 Lileep skrev (1 time siden): Da får hun la være å legge ut alle disse før og etter bildene selv også da.. Helt uenig med deg. At hun som eier av bildene legger dem ut er hennes fulle rett, men ar andre legger dem ut for å håne og kritisere er ikke greit, Jeg ser forresten ikke hva hun legger ut da hun blokkerte meg for lenge siden - jeg kommenterte at hun eksponerte barn.
Lileep Skrevet 16. november 2025 #22619 Skrevet 16. november 2025 LiteTouch skrev (13 minutter siden): Helt uenig med deg. At hun som eier av bildene legger dem ut er hennes fulle rett, men ar andre legger dem ut for å håne og kritisere er ikke greit, Jeg ser forresten ikke hva hun legger ut da hun blokkerte meg for lenge siden - jeg kommenterte at hun eksponerte barn. Helt greit at du er uenig. 2
panzerpølsa Skrevet 16. november 2025 #22620 Skrevet 16. november 2025 Drage mangler totalt impulskontroll, å deler ukritisk alt fra hinting om suicidale tanker, til reklame for treningstøy, eksponering av mindreårige barn og overdrevent positive reklamer for sitt eget opplegg. Alt på samme dag gjerne. I tillegg har hun en uvane med å kaste seg på trender om saker som er i vinden med sterke meninger, som hun aldri greier å følge opp. Hun snakker høyt om andres problematiske greier, men overser glatt sine egne høyst problematiske delingen. Hun fremstår ustabil, og uten tvil mentalt psyk. Og burde ha litt veiledning på hva som faktisk er greit å dele på en bedriftskonto. I tillegg fremstår hun uærlig, dramatisk og svært lite troverdig pga alt dette merkelige hun deler med dramatiske selfier med filter og hånda over ene øyet. For så å ha lange utgreiinger om hvor effektivt dette opplegget hennes med trening er for den mentale helsa. Hun poserer seg ugjenkjennelig, og er i en konstant jakt på bekreftelser og ros fra utenforstående for å komme seg igjennom dagen. Mens hun samtidig fremmer så kjipe holdninger og følelser rundt sine egne barn og morsrollen. Det er helt horribelt at hun ikke selv ser hvor ille det har blitt 5 14
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå