irevin Skrevet 10. oktober #22361 Skrevet 10. oktober cerruti skrev (På 5.10.2025 den 14.09): Jeg reagerer også veldig på hvordan hun fremstiller seg selv og reisen sin. Sannheten er at hun var utdannet og trente masse før slankeoperasjonen. Likevel forble vekta høy. Den eneste måten å varig gå ned en del ble da operasjon. Hun har etter dette også vist bilde av slankemedisin i kjøleskapet sitt. Så synes alle bør se reelen og lese kommentarerne på den. Det er en person som ikke hyller henne, men spør om operasjon og da får vedkommende gjennomgå. Det blir fullstendig misvisende. Hvor er dette innlegget?
Pinnsvine Skrevet 11. oktober #22362 Skrevet 11. oktober irevin skrev (14 timer siden): Hvor er dette innlegget? Det er uansett bare tull at hun prøver å «skjule» slankeoperasjonen det er bokstavelig talt pinnet øverst på profilen hennes i hennes «om meg». Og det er også feil at hun ikke gikk ned i vekt før operasjonen, hun gikk ned 60 kg + med trening/kosthold alene. Men som de fleste andre gikk hun opp igjen 1 2
Durancell Skrevet 11. oktober #22363 Skrevet 11. oktober Pinnsvine skrev (9 minutter siden): Det er uansett bare tull at hun prøver å «skjule» slankeoperasjonen det er bokstavelig talt pinnet øverst på profilen hennes i hennes «om meg». Og det er også feil at hun ikke gikk ned i vekt før operasjonen, hun gikk ned 60 kg + med trening/kosthold alene. Men som de fleste andre gikk hun opp igjen Er mange, mange år siden hun gikk ned 60 kg. Da på en usunn måte. Ingenting av det hun gjør, er varig. Det skal være enkle løsninger hele veien. 6 4
Durancell Skrevet 11. oktober #22364 Skrevet 11. oktober (endret) HD skal ha et juletre om en 3 måneders tid skriver hun🤭 Da er vi godt i gang med januar. Det meste er lite gjennomtenkt og gjennomlest før hun publiserer de kopierte reelsene. Endret 11. oktober av Durancell 7 7
Rosasko Skrevet 11. oktober #22365 Skrevet 11. oktober På den siste reels ser man faktisk hvor stor hun er 4 5
irevin Skrevet 11. oktober #22366 Skrevet 11. oktober Story fra i dag; «tror jeg har funnet en løsning for å komme meg tilbake på trening igjen» Hun har HVERDAGSTERK og hvor ble det av DEDIKASJONEN hun poengterer at hun «virkelig har»? Hun legger nok lista veldig høyt for seg selv, og er nok «alt eller ingenting» som fortsatt råder. Håper hun får hjelp til å faktisk være fornøyd med at litt er bedre enn ingenting i hennes situasjon der hun er nå. Om hun er så syk av fødselsdepresjonen, så burde hun logge av og bli frisk. Jeg forstår liksom ikke helt prioriteringen hennes om dagen… 5 11
MiniMjau Skrevet 12. oktober #22367 Skrevet 12. oktober ...ref morgenens stories, så anser ikke HD trening som egentid. Hun sier hun ikke vil trene på kvelden, for da går det på bekostning av egentiden(sofa og bok?). Trening ER egentid. Hun mener treningen gir henne så mye positivt, meget mulig det, men det gir henne det som for meg ser ut som masse stress, tankekaos, mer depresjon og "kaos i rutinene" , all den tid hun IKKE får trent sånn hun tenker at hun skal/må/bør. Hun vil trene på morgenen. Hun har alskens utstyr til å trene hjemme . Men hun FORTJENER å dra til senteret. Hun vil ikke trene før kl 07, for hun skal sove, siden hun sliter med søvn. Av dette hun sier så tenker jeg at hun må løse litt opp i disse tankene, sannhetene hun har laget seg og kravene hun har til treningstid, egentid etc. De er en stor familie nå og det er ikke alltid HENNES krav skal innfries alltid. Det kan feks være sånn: Hun KAN trene hjemme. Hun KAN trene på ettermiddag eller kveld. Trening ER egentid. Hun KAN legge seg tidlig, og stå opp og trene før kl 07. 10 9
Durancell Skrevet 12. oktober #22368 Skrevet 12. oktober (endret) Hun er så dedikert til trening, men kan kun trene på morgenen. Får hun ikke trent da, så trener hun ikke. Endret 12. oktober av Durancell 8 3
Fenomen Skrevet 12. oktober #22370 Skrevet 12. oktober Jeg skjønner ikke hvordan familie og samboer tillater at hun bruker så mye tid på treningssenter og på en bijobb om hun er så langt nede som hun sier. Om livet er så vanskelig så må man prioritere det som er viktig. Og i en sånn fase så er det IKKE å være tynn eller få oppmerksomhet. Hun har familie nå som burde komme først. Hun har en ”vanlig” jobb hun har permisjon fra, så det burde ikke ha med økonomi å gjøre heller. 3 11
Fenomen Skrevet 12. oktober #22371 Skrevet 12. oktober MiniMjau skrev (2 timer siden): ...ref morgenens stories, så anser ikke HD trening som egentid. Hun sier hun ikke vil trene på kvelden, for da går det på bekostning av egentiden(sofa og bok?). Trening ER egentid. Hun mener treningen gir henne så mye positivt, meget mulig det, men det gir henne det som for meg ser ut som masse stress, tankekaos, mer depresjon og "kaos i rutinene" , all den tid hun IKKE får trent sånn hun tenker at hun skal/må/bør. Hun vil trene på morgenen. Hun har alskens utstyr til å trene hjemme . Men hun FORTJENER å dra til senteret. Hun vil ikke trene før kl 07, for hun skal sove, siden hun sliter med søvn. Av dette hun sier så tenker jeg at hun må løse litt opp i disse tankene, sannhetene hun har laget seg og kravene hun har til treningstid, egentid etc. De er en stor familie nå og det er ikke alltid HENNES krav skal innfries alltid. Det kan feks være sånn: Hun KAN trene hjemme. Hun KAN trene på ettermiddag eller kveld. Trening ER egentid. Hun KAN legge seg tidlig, og stå opp og trene før kl 07. Hadde hun virkelig elsket trening så mye som hun later som så hadde hun trent på kvelden. Jeg bruker så og si all min egentid på kveldstid på trening og koser meg. Jeg kunne selvfølgelig ha droppet det, men da kan jeg heller ikke si at jeg ”ikke får trent”. Og mtp at hun tjener penger på Hverdagssterk burde ikke dette være en greie en gang. 6 5
Fraola Skrevet 13. oktober #22372 Skrevet 13. oktober Unnskyld meg men selger man faktisk brukt treningstøy???? Asså hæ? 4 4
arnoyb Skrevet 13. oktober #22373 Skrevet 13. oktober Fraola skrev (16 minutter siden): Unnskyld meg men selger man faktisk brukt treningstøy???? Asså hæ? Ja hvorfor skulle man ikke gjøre det? Jeg handler masse på finn.no 1 3
Sugar&Spice Skrevet 13. oktober #22374 Skrevet 13. oktober Fraola skrev (39 minutter siden): Unnskyld meg men selger man faktisk brukt treningstøy???? Asså hæ? Man vasker det jo…? (Ellers er det en kjøpegruppe som betaler ekstra for brukt uvasket treningstøy, men det er vel ikke det som er relevant nå) 2 2
Lileep Skrevet 13. oktober #22375 Skrevet 13. oktober Fraola skrev (1 time siden): Unnskyld meg men selger man faktisk brukt treningstøy???? Asså hæ? Jeg er litt enig med deg, at å kjøpe treningstøy man har svetta godt i og gjerne er mye brukt er litt utenfor min komfortsone. MEN jeg tror det HD selger er mye spons som kun er tatt på for bilde sin del, og ting hun såvidt har brukt. Dette mistenker jeg pga den uhorvelige mengden tøy hun kjøper og får, hun har ikke sjans til å bruke disse mye mtp hvor lite aktivt hun er. Så å kjøpe fra henne er så å si det samme som å kjøpe det ubrukt. 7 6
Laia Skrevet 13. oktober #22376 Skrevet 13. oktober MiniMjau skrev (22 timer siden): ...ref morgenens stories, så anser ikke HD trening som egentid. Hun sier hun ikke vil trene på kvelden, for da går det på bekostning av egentiden(sofa og bok?). Trening ER egentid. Hun mener treningen gir henne så mye positivt, meget mulig det, men det gir henne det som for meg ser ut som masse stress, tankekaos, mer depresjon og "kaos i rutinene" , all den tid hun IKKE får trent sånn hun tenker at hun skal/må/bør. Hun vil trene på morgenen. Hun har alskens utstyr til å trene hjemme . Men hun FORTJENER å dra til senteret. Hun vil ikke trene før kl 07, for hun skal sove, siden hun sliter med søvn. Av dette hun sier så tenker jeg at hun må løse litt opp i disse tankene, sannhetene hun har laget seg og kravene hun har til treningstid, egentid etc. De er en stor familie nå og det er ikke alltid HENNES krav skal innfries alltid. Det kan feks være sånn: Hun KAN trene hjemme. Hun KAN trene på ettermiddag eller kveld. Trening ER egentid. Hun KAN legge seg tidlig, og stå opp og trene før kl 07. Har hun ikke også sagt tidligere at trening på senteret ER hennes egentid? 1 3
Fraola Skrevet 13. oktober #22377 Skrevet 13. oktober Lileep skrev (8 timer siden): Jeg er litt enig med deg, at å kjøpe treningstøy man har svetta godt i og gjerne er mye brukt er litt utenfor min komfortsone. MEN jeg tror det HD selger er mye spons som kun er tatt på for bilde sin del, og ting hun såvidt har brukt. Dette mistenker jeg pga den uhorvelige mengden tøy hun kjøper og får, hun har ikke sjans til å bruke disse mye mtp hvor lite aktivt hun er. Så å kjøpe fra henne er så å si det samme som å kjøpe det ubrukt. Takk jeg velger å tro denne. Kunne ikke tenkt tanken på å kle på meg andres treningsklær uansett hvor mye de hadde blitt vasket. 2 3
H3rmann Skrevet 14. oktober #22378 Skrevet 14. oktober On 10/12/2025 at 4:38 PM, Fenomen said: Jeg skjønner ikke hvordan familie og samboer tillater at hun bruker så mye tid på treningssenter og på en bijobb om hun er så langt nede som hun sier. Har du fått med deg hva for andre ting hun har bedrevet som samboer har tillatt? 1 3
Fenomen Skrevet 14. oktober #22379 Skrevet 14. oktober H3rmann skrev (1 time siden): Har du fått med deg hva for andre ting hun har bedrevet som samboer har tillatt? Det er sant.. 1
Månesten Skrevet 14. oktober #22380 Skrevet 14. oktober Fraola skrev (På 13.10.2025 den 10.13): Unnskyld meg men selger man faktisk brukt treningstøy???? Asså hæ? Ja! Heia gjenbruk! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå