Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
MiniMjau skrev (5 timer siden):

Hun snakker om trening++ som hun er to forskjellige personer. En person når hun reklamerer for hverdags(trenings??)sterk og en helt annen når hun ikke reklamerer og er sitt sedvanlige negative selv.  

Når hun reklamerer så virker det jo lett som en plett å klemme inn trening anytime i den travle hverdagen, med er smil. Hun 

Når hun er "seg selv", så er det jo tydelig at det er kaotisk,  lite tid og ork til trening (og det meste annet). 

Det er mulig å få hjelp hjemme fra kommune, helsevesen, til å få orden på hjemmelivet og familielivet. De kunne nok ha sjekket ut det. Oh det dreier seg ikke BARE om å få på plass rutiner så mor får trent.

Så kan hyrox være et prosjekt for en annen gang.

Ikke så lett med hjelp fra kommunen nei. Jeg fikk tvillinger, fødselsdepresjon og faders oldemor ,fikk beskjed om hadde jeg fått trillinger, så kunne jeg hatt krav på hjelp..

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det Klage har lagt ut og sletta denne gangen da? Ble det for dumt med all klaginga innimellom reklamen og klikkhoreriet? 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg reagerte på at hun lurte på om hun burde begynne med hyrox-trening. Hvordan hun skal sjonglere det med psykiske problemer, 3 små barn, full jobb og det greiene hun selger er meg helt uforståelig. De som driver med hyrox legger vel ned mye tid på trening. Hun fronter jo de lettvinte løsningene i hverdagen. En gå eller joggetur i ny og ne burde være nok nå. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
cerruti skrev (1 time siden):

Jeg reagerte på at hun lurte på om hun burde begynne med hyrox-trening. Hvordan hun skal sjonglere det med psykiske problemer, 3 små barn, full jobb og det greiene hun selger er meg helt uforståelig. De som driver med hyrox legger vel ned mye tid på trening. Hun fronter jo de lettvinte løsningene i hverdagen. En gå eller joggetur i ny og ne burde være nok nå. 

Hun skulle jo begynne med jogging også, men det var kortvarig som alt annet.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

..og så må det bitches igjen...Ingen god dag uten å sutre litt vettu🙄🙄

• Liker 6
Skrevet

Hyrox er jo MYE løping. 1000 m mellom øvelsene, så man skal ha god grunntrening for å  bare gjennomføre et løp...

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Summeer skrev (23 minutter siden):

Hyrox er jo MYE løping. 1000 m mellom øvelsene, så man skal ha god grunntrening for å  bare gjennomføre et løp...

Drage har så lyst til å være en av disse gymgirlies, en av disse som elsker trening å er en del av noe større, ei gruppe. Det skinner så igjennom. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Legge ut et bilde med filter hvor hun sier a, men ikke b. Og negativt ladet selvfølgelig. «Stakkars meg som har det så dritt hver dag».

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Durancell skrev (7 minutter siden):

Legge ut et bilde med filter hvor hun sier a, men ikke b. Og negativt ladet selvfølgelig. «Stakkars meg som har det så dritt hver dag».

Jeg har sånn medfølelse for de rundt henne som må være mentalt utslitt av å forholde seg til alt det negative. Drage er en klassisk energityv, som bare suger alt av energi og livsglede ut av folk med å være kronisk negativ. Ikke en dag uten klaging og sutring. Så kan man jo omtrent te le seg hvordan det er å dele postkasse med henne. Håper hun får hjelp og oppfølging som fungerer før hun har brukt opp alle sine mennesker, inkludert ungene sine. For de blir garantert preget av å vokse opp med det her. 

• Liker 1
  • Nyttig 13
Skrevet

Ser at hun til stadighet glemmer å merke Hverdagssterk med reklame. Samtidig så lurer jeg på hvordan hun skal hjelpe andre med å få det til å «gå rundt», når hun på ingen måte mestrer hverdag og trening  selv? Det er ikke akkurat veldig troverdig. 

• Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet
Miranda16 skrev (På 27.9.2025 den 20.12):

Fint at disse hundene fikk et nytt hjem. De var jo syklig overvektige og fikk ikke nok mosjon

Er det lenge siden de hadde hund? Ikke fått med meg.. Og hva slags rase?

Skrevet
kigu skrev (25 minutter siden):

Er det lenge siden de hadde hund? Ikke fått med meg.. Og hva slags rase?

Whippet...de hadde først 2, først ble den ene omplassert og det samme med den andre..

• Liker 2
Skrevet
RandiO skrev (20 timer siden):

Ser at hun til stadighet glemmer å merke Hverdagssterk med reklame. Samtidig så lurer jeg på hvordan hun skal hjelpe andre med å få det til å «gå rundt», når hun på ingen måte mestrer hverdag og trening  selv? Det er ikke akkurat veldig troverdig. 

Å at hun tror at det er god reklame for opplegget sitt å klage hver bidige dag over hvor sliten og fælt alt er. Helt utrolig. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
panzerpølsa skrev (2 timer siden):

Å at hun tror at det er god reklame for opplegget sitt å klage hver bidige dag over hvor sliten og fælt alt er. Helt utrolig. 

Ja ikke sant. Hun forstår det ikke selv hvor lite troverdig det virker. Hun prøver å fronte at løsningen er å bli med på hverdagssterk. Men det ser ikke ut til å ha noe positiv virkning på henne selv.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Sassya skrev (44 minutter siden):

Ja ikke sant. Hun forstår det ikke selv hvor lite troverdig det virker. Hun prøver å fronte at løsningen er å bli med på hverdagssterk. Men det ser ikke ut til å ha noe positiv virkning på henne selv.

Snarere tvert i mot. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Noen er hypokondere og egoistiske! Hun der er vel et klassisk eksempel på det. Hjelper ikke med terapi på personlighet. Kommer aldri til å forandre seg! Burde holde seg unna sosiale medier. Det gjør nok bare vondt værre er jeg redd. 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

...har så lyst til at dette skal være en konto hvor du får positive vibes..Hva med å starte med at kontoen din IKKE skal være en søplebøtte hvor absolutt alt tømmes?? Alt fra ting om barna dine til at du har en ræva dag...Alle har dårlige dager, men ikke alle bruker SoMe for å få trøst....

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Beatbox skrev (1 time siden):

...har så lyst til at dette skal være en konto hvor du får positive vibes..Hva med å starte med at kontoen din IKKE skal være en søplebøtte hvor absolutt alt tømmes?? Alt fra ting om barna dine til at du har en ræva dag...Alle har dårlige dager, men ikke alle bruker SoMe for å få trøst....

Og at hun skal komme seg dit igjen( positiv konto). Altså, whaaat🤪 Hun har alltid vært negativ. Hun har holdt på med dette her i alle år. 

Endret av Durancell
  • Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
Beatbox skrev (1 time siden):

Ikke sant, hun har LYST at kontoen skal være positiv. Da må hun aller først LA VÆRE å ta opp telefonen å poste på SoME når hun har noe å klage over.  Finn en alternativ måte for å få det ut på, eller få trøst eller sympati (eller hva nå enn grunnen til at hun poster klagingen på some er...)

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Beatbox skrev (2 timer siden):

Igjen, stakkars folk rundt henne. Kanskje ikke så rart det er lite nettverk. For det der er altså så ekstremt, aldri sett noen som klager og styrer så fryktelig som Drage. Ikke en ting er positivt, alltid ett men. Håper bare far i huset skjermer barna fra galskapen, for sånt er vanskelig for barn å vokse opp i. 

• Liker 4
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...