Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper ingen går inn på disse linkene, fordi det er penger i kassa for henne uansett om man handler eller ikke. Hun har ikke bare en spiseforstyrrelse med et ganske stort shoppingproblem. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ble hundene deres omplassert egentlig? En likte ikke ungen men hvorfor nr 2?  

Kom til å tenke på det fordi hun skrev at de ønsker seg katt. Syns bare å huske at hun har nevnt noe om allergi tidligere men kan ta feil. 

• Liker 1
Skrevet
hubbabubba00 skrev (9 minutter siden):

Hvorfor ble hundene deres omplassert egentlig? En likte ikke ungen men hvorfor nr 2?  

Kom til å tenke på det fordi hun skrev at de ønsker seg katt. Syns bare å huske at hun har nevnt noe om allergi tidligere men kan ta feil. 

Ja, jeg mener også å huske at hun sa allergi 

• Liker 1
Skrevet
Fenomen skrev (Akkurat nå):

Ja, jeg mener også å huske at hun sa allergi 

Jeg husker da hun sa hun skulle slutte å dele noe om barna i sosiale medier jeg, det varte ikke mange dagene. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
hubbabubba00 skrev (2 timer siden):

Husker ikke hva grunnen til at nr 2 ble omplassert… men om det var allergi, så trenger jo ikke vedkommende å reagere på katt..

meeen, det fine med katt da - de lufter seg selv, det gjør ikke hundene.. og de er glad i at menneskene ligger på sofaen, så de kan kose 😉

• Nyttig 2
Skrevet

Fint at disse hundene fikk et nytt hjem. De var jo syklig overvektige og fikk ikke nok mosjon

• Liker 5
  • Nyttig 9
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende innlegg.

Sol, admin.

Skrevet
Fnug skrev (1 time siden):

Husker ikke hva grunnen til at nr 2 ble omplassert… men om det var allergi, så trenger jo ikke vedkommende å reagere på katt..

meeen, det fine med katt da - de lufter seg selv, det gjør ikke hundene.. og de er glad i at menneskene ligger på sofaen, så de kan kose 😉

Koselig med katt.. men HD burde ikke skaffe seg dyr når hun ikke har råd til å gi dyret den hjelpen de trenger uten å tigge på spleis. Kan ikke tenke meg økonomien har blitt noe bedre siden da.. 

• Liker 5
  • Nyttig 11
Skrevet

Kun sukker på det kjøkkenbordet.... 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Lileep skrev (12 timer siden):

Koselig med katt.. men HD burde ikke skaffe seg dyr når hun ikke har råd til å gi dyret den hjelpen de trenger uten å tigge på spleis. Kan ikke tenke meg økonomien har blitt noe bedre siden da.. 

veldig enig i dette, tenker at hun har mer enn nok med seg selv og familien sin, så hun trenger nok ikke flere å ta vare på.. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
MiniMjau skrev (8 timer siden):

Kun sukker på det kjøkkenbordet.... 

Balansert kosthold vettu 😉

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Psykologen har sagt til HD at hun må slutte å stille så høye krav til seg selv. Bør ikke psykologen realitetsorientere pasienten sin? 

Endret av Durancell
  • Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet

Apropos høye krav til seg selv...hyrox??😅

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
MiniMjau skrev (10 minutter siden):

Ha ha, ja😆 Selv om det i utgangspunktet er for alle, så bør hun ned mange kg og få på plass litt kondis før hun slenger seg med. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Durancell skrev (9 timer siden):

Ha ha, ja😆 Selv om det i utgangspunktet er for alle, så bør hun ned mange kg og få på plass litt kondis før hun slenger seg med. 

Hun bør vel strengt talt prøve å få orden på hverdagen, familielivet og seg selv, før hun prøver enda ett nytt opplegg. Kilo er ikke problemet, men hun greier jo ikke å følge opp eller gjennomføre noe av det hun har på planen allerede. Disse høye kravene er jo bare tull, hun er vel den jeg ser på som stiller lavest krav til alt hun gjør. Litt er bedre enn ingenting er ikke høye krav. Og det er jo hennes livsmotto, i tillegg til at ingen var dødd av litt rot, eller angra på at de ikke hadde orden i huset. Så nei, tror kanskje ikke jeg ville ha satsa på Hyrox. Heller hverdag. 

Endret av panzerpølsa
  • Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet

Bør ikke hele praten om "en time alene, presse inn litt trening" være merka som reklame? For det er jo bare en innledning til å prate om "Hverdagssterk"..(som hun kaller "treningssterk" i ene videoen).

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Hun snakker om trening++ som hun er to forskjellige personer. En person når hun reklamerer for hverdags(trenings??)sterk og en helt annen når hun ikke reklamerer og er sitt sedvanlige negative selv.  

Når hun reklamerer så virker det jo lett som en plett å klemme inn trening anytime i den travle hverdagen, med er smil. Hun 

Når hun er "seg selv", så er det jo tydelig at det er kaotisk,  lite tid og ork til trening (og det meste annet). 

Det er mulig å få hjelp hjemme fra kommune, helsevesen, til å få orden på hjemmelivet og familielivet. De kunne nok ha sjekket ut det. Oh det dreier seg ikke BARE om å få på plass rutiner så mor får trent.

Så kan hyrox være et prosjekt for en annen gang.

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet
MiniMjau skrev (9 timer siden):

Begynn å gå turer i stedenfor sier jeg bare ! Ikke enda et prosjekt hvor hun opplever å «faile» som bidrar til å dra henne enda lenger ned….

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
MiniMjau skrev (14 timer siden):

Jeg tror HD utad fronter "litt er bedre enn ingenting" samtidig som hun vil fremstå som ei som klarer enda bedre enn det selv. Noe hun langt fra klarer.  Men fakta er at kravene og ønskene hennes til seg selv faktisk er skyhøye. Noe som gjør at hun konstant føler seg mislykket å får en enda mindre organisert hverdag å enda mere kaos, som også kan gjøre en spiseforstyrrelse værre osv. Så når en psykolog sier at hun må sette lavere krav til seg selv er det det som er i hodet hennes som må justeres, ikke det hun faktisk utretter eller formidler på some. Hun legger det frem på en måte som at psykologen faktisk mener hun driver på med for mye, men jeg tror hun enten feiltolker og ikke skjønner psykologen eller så tror hun at å legge frem utsagnet bekrefter overfor følgere at hun utretter så alt for mye. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Durancell skrev (17 timer siden):

Psykologen har sagt til HD at hun må slutte å stille så høye krav til seg selv. Bør ikke psykologen realitetsorientere pasienten sin? 

Ja, er det noen som absolutt ikke stiller høye krav til seg selv så er det jo henne.. 

• Liker 4
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...