Laia Skrevet 17. september #22181 Skrevet 17. september Durancell skrev (4 timer siden): Når ble hun ekspert på spenstigere rumpe? I et målrettet «romprogram» ?🚀 Det går visst litt fort i svingene med å se over tekstene før de publiseres 😅 5 1
Beatbox Skrevet 19. september #22182 Skrevet 19. september ..mer ærlig nå enn tidligere...sier hun ang samtaleterapien..Så det du sier er at tidligere har du ikke vært ærlig og at terapien ikke funket..." hva var det vi sa "..Første bud i terapi er å være ærlig!! 7 2
arnoyb Skrevet 19. september #22183 Skrevet 19. september Beatbox skrev (1 minutt siden): ..mer ærlig nå enn tidligere...sier hun ang samtaleterapien..Så det du sier er at tidligere har du ikke vært ærlig og at terapien ikke funket..." hva var det vi sa "..Første bud i terapi er å være ærlig!! Hun er jo jevnlig "helt ærlig" er mitt inntrykk.... Så hva hun er innimellom er jeg usikker på. Deprimert? 7
Beatbox Skrevet 19. september #22184 Skrevet 19. september arnoyb skrev (24 minutter siden): Hun er jo jevnlig "helt ærlig" er mitt inntrykk.... Så hva hun er innimellom er jeg usikker på. Deprimert? Hun sier at hun er dønn ærlig..hennes ord, men innleggene osv viser jo hennes avslappede forhold til sannheten. Et eks er jo bilder/film tatt av andre kontra de hun tar selv...stooor forskjell! 4 1
JojoMoyes Skrevet 19. september #22185 Skrevet 19. september Synes det går mest i syting over tøft småbarnsliv , mye redigering av bilder av seg selv og på andre sine bilder ser hun mye større ut så vet ikke hva som er reelt lenger jeg . 5 4
Durancell Skrevet 20. september #22186 Skrevet 20. september Den siste reelen😅 Later som hun skriver melding på mobildekselet for mobilen brukes til å filme med. Dette har hun gjort før også. Er så kleint og dårlig kopiert. Og naboen? Er vel heller huseieren i dette tilfellet( vet det ikke er ekte, men likevel). 4 7
Summeer Skrevet 20. september #22187 Skrevet 20. september Og buksa fra famme i reelen før er så trang at lommene gaper. Ikke tilfeldig at all tekst på stillbilder er plassert over 🫠 5 2
panzerpølsa Skrevet 20. september #22188 Skrevet 20. september Durancell skrev (34 minutter siden): Den siste reelen😅 Later som hun skriver melding på mobildekselet for mobilen brukes til å filme med. Dette har hun gjort før også. Er så kleint og dårlig kopiert. Og naboen? Er vel heller huseieren i dette tilfellet( vet det ikke er ekte, men likevel). Syns det er så stusselig at all denne "humoren" er negativ vinkling av det å ha barn/være mamma, eller grisete/koffert-relatert. Nitrist. 8 4
JojoMoyes Skrevet 20. september #22189 Skrevet 20. september panzerpølsa skrev (1 time siden): Syns det er så stusselig at all denne "humoren" er negativ vinkling av det å ha barn/være mamma, eller grisete/koffert-relatert. Nitrist. Det er min tanke og . Mest negativt om egen barn og noe koffert men felles er at det er så dårlig humor og lite morsomt . Og alt er kopiert fra andre insta profiler . 6 2
Laia Skrevet 20. september #22190 Skrevet 20. september Durancell skrev (3 timer siden): Den siste reelen😅 Later som hun skriver melding på mobildekselet for mobilen brukes til å filme med. Dette har hun gjort før også. Er så kleint og dårlig kopiert. Og naboen? Er vel heller huseieren i dette tilfellet( vet det ikke er ekte, men likevel). Og så «ta av korken på fargen». Hva i all verden betyr det? Regner med det er stavekontrollen som går løpsk og at det skulle være «flasken». Dette rett etter reelen med «romprogram» 🚀 Tror det går litt fort i svingene av og til, og at det trykkes publiser uten å se over teksten. 3 1
Fredrikstad71mod Skrevet 20. september #22191 Skrevet 20. september Kleint å lese hva HD legger ut av info el forsøk på HUMOR på bekostning av unga sine på snap om dagen 😬 «Kan du droppe å ta rumpa di opp i ansiktet på broren din» HD forsøk på humor med å utlevere unga som kamufleres i ett hverdags liv som snart kommer med reklame/klikk for å spe på med kr 🥴 Usmakelig ! 7 3
Beatbox Skrevet 20. september #22192 Skrevet 20. september Fredrikstad71mod skrev (58 minutter siden): Kleint å lese hva HD legger ut av info el forsøk på HUMOR på bekostning av unga sine på snap om dagen 😬 «Kan du droppe å ta rumpa di opp i ansiktet på broren din» HD forsøk på humor med å utlevere unga som kamufleres i ett hverdags liv som snart kommer med reklame/klikk for å spe på med kr 🥴 Usmakelig ! Bare viser hvor lite hun egt har å dele med verden...helårstørke på ideloftet!! 3 1
Lileep Skrevet 20. september #22193 Skrevet 20. september Det er vel første gang hun faktisk innrømmer at å være trebarnsmor var ikke noe hun i utgangspunktet ønsket, som har skint igjennom på kanalen. At hun nå får hjelp til å takle hverdagen og slik familiesituasjonen ble er veldig bra, og jeg håper virkelig hun klarer å komme seg ut av den negative spiralen hun hele tiden går i. 6 7
cerruti Skrevet 21. september #22194 Skrevet 21. september Det å få to istedenfor én gjør selvfølgelig noe med arbeidsmengden og økonomien. Jeg synes mange får tvillinger for tiden. Kan det skyldes slankemedisinbruk? 1
panzerpølsa Skrevet 21. september #22195 Skrevet 21. september Lileep skrev (11 timer siden): Det er vel første gang hun faktisk innrømmer at å være trebarnsmor var ikke noe hun i utgangspunktet ønsket, som har skint igjennom på kanalen. At hun nå får hjelp til å takle hverdagen og slik familiesituasjonen ble er veldig bra, og jeg håper virkelig hun klarer å komme seg ut av den negative spiralen hun hele tiden går i. Men jeg forstår virkelig ikke hvorfor hun ønsker at hele verden skal vite at hun ikke syns familieliv og barn er fint. Hver eneste dag fortelles det hvor fælt det er. I tillegg til disse skyhøye forventningene til seg selv og trening. Vi ser virkelig ikke det samme. For hun beveger seg jo knapt. Mye planer, lite gjennomført. Så håper før hennes del at hun får orden på kaoset sitt, for både hennes egen del og familie/barn. 6 5
JojoMoyes Skrevet 21. september #22196 Skrevet 21. september panzerpølsa skrev (1 time siden): Men jeg forstår virkelig ikke hvorfor hun ønsker at hele verden skal vite at hun ikke syns familieliv og barn er fint. Hver eneste dag fortelles det hvor fælt det er. I tillegg til disse skyhøye forventningene til seg selv og trening. Vi ser virkelig ikke det samme. For hun beveger seg jo knapt. Mye planer, lite gjennomført. Så håper før hennes del at hun får orden på kaoset sitt, for både hennes egen del og familie/barn. Hun er vel en person som ikke har noe på en offentlig konto på noen some å gjøre . Burde logget av og få livet på stell . Nå utleverer hun jo bare ungene og hvor slitsom de er for henne . Ikke kan hun vel inspirere noen heller med hverken kost eller trening når hun ikke får til noe av det selv 🤷🏼♀️ 5 6
panzerpølsa Skrevet 21. september #22197 Skrevet 21. september JojoMoyes skrev (48 minutter siden): Hun er vel en person som ikke har noe på en offentlig konto på noen some å gjøre . Burde logget av og få livet på stell . Nå utleverer hun jo bare ungene og hvor slitsom de er for henne . Ikke kan hun vel inspirere noen heller med hverken kost eller trening når hun ikke får til noe av det selv 🤷🏼♀️ Kanskje på tide å innse at hun burde satse på en vanlig jobb, og forholdet til seg selv og barna sine. Ikke sosiale medier, treningsopplegg og neglelakk. 6 4
JojoMoyes Skrevet 21. september #22198 Skrevet 21. september panzerpølsa skrev (4 minutter siden): Kanskje på tide å innse at hun burde satse på en vanlig jobb, og forholdet til seg selv og barna sine. Ikke sosiale medier, treningsopplegg og neglelakk. Burde nok innse at hun har prøvd hardt men får det overhode ikke til . Satse på et vanlig liv med jobb og familie . Det er ikke for alle å være offentlig eller influenser i det hele tatt . Kunne fint klart meg uten de alle men hun må gi seg . 4 4
panzerpølsa Skrevet 21. september #22199 Skrevet 21. september JojoMoyes skrev (4 minutter siden): Burde nok innse at hun har prøvd hardt men får det overhode ikke til . Satse på et vanlig liv med jobb og familie . Det er ikke for alle å være offentlig eller influenser i det hele tatt . Kunne fint klart meg uten de alle men hun må gi seg . Bare se på InstaHeidi. Som har ødelagt sitt forhold til sine nærmeste pga sosiale medier. Til skrekk og advarsel. Hun burde i allefall snu før hun har ødelagt forhold til mann og barn, å det ikke er noen vei tilbake. 5
JojoMoyes Skrevet 21. september #22200 Skrevet 21. september panzerpølsa skrev (1 minutt siden): Bare se på InstaHeidi. Som har ødelagt sitt forhold til sine nærmeste pga sosiale medier. Til skrekk og advarsel. Hun burde i allefall snu før hun har ødelagt forhold til mann og barn, å det ikke er noen vei tilbake. Noen klarer bare ikke å se egen galskap . Godt eksempel på hvor dårlig some kan være både for deg selv og alle rundt . Det kan umulig være verdt det . Det har vel forsåvidt IH innrømmet at det ikke er . 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå