Beatbox Skrevet 29. august #22081 Skrevet 29. august NyAgurk skrev (4 minutter siden): Jeg synes bare synd. på henne, jeg.. Fordi hun er deprimert og ikke klarer å snu det, fordi hun ikke « tør» å stå frem som seg selv, og vil være en annen enn den hun er. Jeg tror hun strever noe enormt uten å oppnå sørlig med resultater. Da blir alt tungt. Det virker som hun streber etter å være influenceren som alle vil følge...å bli rich and famous. Problemet er når man er allergisk mot tips/råd fordi man vet best uansett hva det gjelder, da har man et problem! Hva er det hun ikke har prøvd i sin iver etter å bli kjendis?? Litt ydmykhet og ærlighet hjelper masse. Hun er det stikk motsatte! 5 3
panzerpølsa Skrevet 30. august #22082 Skrevet 30. august Drage takker for meldinger og ros etter gårsdagens traumadumping på story, og er så glad for at hennes kanal kan være en sånn som kan dele slike vanskelige ting å det føles trygt. Men det jeg tror Drage har glemt, er at man også burde dele fine ting. Ikke bare disse katastrofe-greiene dag ut og dag inn. 5 2
Beatbox Skrevet 30. august #22083 Skrevet 30. august panzerpølsa skrev (48 minutter siden): Drage takker for meldinger og ros etter gårsdagens traumadumping på story, og er så glad for at hennes kanal kan være en sånn som kan dele slike vanskelige ting å det føles trygt. Men det jeg tror Drage har glemt, er at man også burde dele fine ting. Ikke bare disse katastrofe-greiene dag ut og dag inn. Jammen da får man jo ikke så mye omtanke, klikk og likes 🙄....måtte Gud forby at man har gode dager som man gjerne vi dele! 2
Durancell Skrevet 31. august #22084 Skrevet 31. august Noen har laget og svart på eget spørsmål. Det er bare en rosa neglelakk HD. Du kommer ikke til å bli rik av den. Du kommer ikke til å bli kjent for den en gang. 2 4
Sophie1988 Skrevet 31. august #22086 Skrevet 31. august Minipilla skrev (27 minutter siden): Er hun virkelig relevant? Bare inni hodet hennes. 4 3
Durancell Skrevet 31. august #22087 Skrevet 31. august Minipilla skrev (2 timer siden): Er hun virkelig relevant? Hun er egentlig ingenting, men vil være alt. 1 6
hubbabubba00 Skrevet 31. august #22088 Skrevet 31. august Fint at en del av pengene går til brystkreftforeningen da 2 1
Durancell Skrevet 31. august #22089 Skrevet 31. august hubbabubba00 skrev (19 minutter siden): Fint at en del av pengene går til brystkreftforeningen da Enig, men det er nok en del av avtalen og ikke noe HD har bestemt. 2
Durancell Skrevet 4. september #22090 Skrevet 4. september (endret) Scrolla på IG og noe av det første som kom opp var videoen HD har kopiert siste reel i fra. Bare at hun har oversatt fra engelsk til norsk. Hun er så lite oppfinnsom. Er forsøk på en dans og avslutte med standard vrikking av hofter. Og filter så klart. Endret 4. september av Durancell 2 1
RandiO Skrevet 4. september #22091 Skrevet 4. september Lileep skrev (På 29.8.2025 den 12.23): De som fortsatt benekter at HD ikke poserer seg slankere, og redigere bilder, kan bare se på den siste videoen... Hvorfor ikke bare være som du er HD.. er jo det du fronter hele tiden. Det er veldig merkelig at forskjellen er så innmari stor på bilder/reels hun legger ut, contra denne regelen hun er med på her… 4 5
Lileep Skrevet 4. september #22092 Skrevet 4. september RandiO skrev (1 time siden): Det er veldig merkelig at forskjellen er så innmari stor på bilder/reels hun legger ut, contra denne regelen hun er med på her… Det er jo fordi de videoen hun selv ikke har kontroll over er dønn ærlig mtp hvordan hun ser ut. Viser jo bare hvor flink hun er til å spille en rolle, gi en illusjon av hvordan hun sikkert ønsker å være. Viser bare igjen at some er ikke til å stole på lenger 4 6
Laia Skrevet 4. september #22093 Skrevet 4. september «Bomma på bikinisesongen» Javel? Hva mener hun med dette mon tro? 4 3
JojoMoyes Skrevet 4. september #22094 Skrevet 4. september Laia skrev (1 time siden): «Bomma på bikinisesongen» Javel? Hva mener hun med dette mon tro? At hun ikke klarte å gå ned i vekt til bikinisesongen ! Men nå er kondens over så gjemme seg i tights og hettegenser . 4 1
cerruti Skrevet 5. september #22095 Skrevet 5. september JojoMoyes skrev (7 timer siden): At hun ikke klarte å gå ned i vekt til bikinisesongen ! Men nå er kondens over så gjemme seg i tights og hettegenser . Forkynner ikke hun at du er bra nok som du er?!? Og hun har vel som regel ikke vært noe mer klar (ikke mine ord/min mening) til bikinisesongen tidligere år? 3 4
Durancell Skrevet 5. september #22096 Skrevet 5. september cerruti skrev (10 minutter siden): Forkynner ikke hun at du er bra nok som du er?!? Og hun har vel som regel ikke vært noe mer klar (ikke mine ord/min mening) til bikinisesongen tidligere år? Ikke så lett å huske alt for HD når alt skal kopieres. 8
Laia Skrevet 5. september #22097 Skrevet 5. september cerruti skrev (11 minutter siden): Forkynner ikke hun at du er bra nok som du er?!? Og hun har vel som regel ikke vært noe mer klar (ikke mine ord/min mening) til bikinisesongen tidligere år? Akkurat slik tolker jeg det også . Hun formidler så til de grader ulike budskap, at det finnes null troverdighet. 1 6
Durancell Skrevet 5. september #22098 Skrevet 5. september Laia skrev (34 minutter siden): Akkurat slik tolker jeg det også . Hun formidler så til de grader ulike budskap, at det finnes null troverdighet. Det eneste HD ønsker er å være tynn og fit, men det kommer ikke til å skje, så da pakker hun inn det i alt mulig annet. Men så glemmer hun seg litt innimellom da. 7 5
irevin Skrevet 5. september #22099 Skrevet 5. september Når jeg så innlegget hvor hun jogger så tenkte jeg at det var bra. Hun trenger ikke dra på senter for gevinsten hennes og antagelig følelsen av å ha bedre tid vil jo bli enorm. Men jeg ble overrasket i hvor dårlig form hun virker til å være i…kondisjonsmessig…Tvillinger i vogn noen drag i oppoverbakke hadde gjort monn på formen. Da kan hun bruke egentid på å lese som hun er glad i. 3 7
MiniMjau Skrevet 5. september #22100 Skrevet 5. september (endret) irevin skrev (1 time siden): Når jeg så innlegget hvor hun jogger så tenkte jeg at det var bra. Hun trenger ikke dra på senter for gevinsten hennes og antagelig følelsen av å ha bedre tid vil jo bli enorm. Men jeg ble overrasket i hvor dårlig form hun virker til å være i…kondisjonsmessig…Tvillinger i vogn noen drag i oppoverbakke hadde gjort monn på formen. Da kan hun bruke egentid på å lese som hun er glad i. Enig! Skal ikke kimse av å dytte tvillingvogn i motbakker! Det er tungt og får opp pulsen! Det er intervaller nok, og lett å "skalere" ved å finne brattere eller slakkere bakker, antall runder og lengde... men de skal være løpecaps, løpesko, løpetights, løpevest, løpeditt og datt... og det skal filmes og publiseres.... da blir det litt mye. Bare gjør det.... og det trenger ikke havne på SoMe. Det går ann å bare gjøre det... Endret 5. september av MiniMjau 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå