hvaduikkeser Skrevet søndag kl 08:16 #22021 Skrevet søndag kl 08:16 Finnwife skrev (29 minutter siden): Men likevel fornøyd med at hun satser på noe som er mer opp hennes gate. Sminke og negler vil jeg påstå hun er flinkere med, heller enn trening og kosthold.. Aldri sett HD med fine negler. 4 3
hvaduikkeser Skrevet søndag kl 14:18 #22022 Skrevet søndag kl 14:18 Dama uten selvinnsikt. Hun kan ikke bare vise treningsglede, men tyngre dager også. Hun har tross alt en fødselsdepresjon. Når hun ikke har det, så er det bare vanlig depresjon. Det er ikke noe forskjell på HD med eller uten unger. Dagene er stort sett bare tunge og grå uansett, bare at nå er det barn som gjør det ekstra vanskelig for HD å kun tenke på seg selv. 4 7
panzerpølsa Skrevet mandag kl 15:04 #22023 Skrevet mandag kl 15:04 Hvorfor står Drage med skjorta over puppene ute i treningssenterets lokale i en reel som dreier seg om at kropp og utseende ikke burde være hovedfokus? Det er altså så dumt. 9 10
hubbabubba00 Skrevet onsdag kl 07:42 #22025 Skrevet onsdag kl 07:42 Skal si hun hyper opp det neglelakk greiene. Det er jo begrenset hvor interessant neglelakk kan være 3 2
Beatbox Skrevet onsdag kl 08:03 #22026 Skrevet onsdag kl 08:03 La oss gjette hvilken farve hun har valgt på neglelakken.....svak rosa med glitter i..😬 3 3
Sophie1988 Skrevet onsdag kl 11:19 #22027 Skrevet onsdag kl 11:19 Beatbox skrev (3 timer siden): La oss gjette hvilken farve hun har valgt på neglelakken.....svak rosa med glitter i..😬 Ja, helst noe hun har kopiert fra noen andre🫢 2
Beatbox Skrevet onsdag kl 12:00 #22028 Skrevet onsdag kl 12:00 Sophie1988 skrev (40 minutter siden): Ja, helst noe hun har kopiert fra noen andre🫢 Business as usual..🙄 1 2
Rosasko Skrevet onsdag kl 12:04 #22029 Skrevet onsdag kl 12:04 Neglene avslørte hun i går kveld på story, lys rosa 😅 1 5
Beatbox Skrevet onsdag kl 13:00 #22030 Skrevet onsdag kl 13:00 Rosasko skrev (55 minutter siden): Neglene avslørte hun i går kveld på story, lys rosa 😅 Åhhh...surprise surprise...not😁 2 1
Fnug Skrevet onsdag kl 13:45 #22031 Skrevet onsdag kl 13:45 Lyse rosa med glitter - bare å løpe å kjøpe da evt bestille 😅 men må si jeg ikke skjønner helt det store med dette - men kan jo bare være meg 🤷🏼♀️ 1 1
Beatbox Skrevet onsdag kl 14:58 #22032 Skrevet onsdag kl 14:58 Fnug skrev (1 time siden): Lyse rosa med glitter - bare å løpe å kjøpe da evt bestille 😅 men må si jeg ikke skjønner helt det store med dette - men kan jo bare være meg 🤷🏼♀️ Nei det er ikke bare deg! Makan til hyping over farver som alle har sett for mange år siden....! 3 1
Laia Skrevet onsdag kl 15:00 #22033 Skrevet onsdag kl 15:00 Mulig det kan være noe veldedighet involvert? Jeg tror gründeren av dette prosjektet har vært alvorlig kreftsyk (jfr. IG profilen hennes). Helene ymtet jo også om at det var et veldig spesielt prosjekt? Jeg kan jo ta feil. Det kan jo også vise seg bare å være «et fantastisk produkt Helene anbefaler». 1
hvaduikkeser Skrevet onsdag kl 15:01 #22034 Skrevet onsdag kl 15:01 Så mye styr for neglelakk. Enda noe hun tror hun kommer til å bli rik av. 4 1
Beatbox Skrevet onsdag kl 15:50 #22035 Skrevet onsdag kl 15:50 Laia skrev (48 minutter siden): Mulig det kan være noe veldedighet involvert? Jeg tror gründeren av dette prosjektet har vært alvorlig kreftsyk (jfr. IG profilen hennes). Helene ymtet jo også om at det var et veldig spesielt prosjekt? Jeg kan jo ta feil. Det kan jo også vise seg bare å være «et fantastisk produkt Helene anbefaler». Da hadde det vært greit om HD hadde sagt noe om bakgrunnen for prosjektet..tenker jeg da.. 4 1
Laia Skrevet onsdag kl 16:35 #22036 Skrevet onsdag kl 16:35 Beatbox skrev (40 minutter siden): Da hadde det vært greit om HD hadde sagt noe om bakgrunnen for prosjektet..tenker jeg da.. Enig med det. Det «jeg gleder meg sånn til å dele med dere» opplegg (som pågår i ukesvis) er bare så…ja hva skal man si? Typisk influenser, og oppbrukt? 3 3
Finnwife Skrevet i går, 14:49 #22037 Skrevet i går, 14:49 Vanvittig stor forskjell på utseende hennes på egne kanaler vs når andre har fotografert henne 🫢 3 4
Sophie1988 Skrevet i går, 14:56 #22038 Skrevet i går, 14:56 Finnwife skrev (7 minutter siden): Vanvittig stor forskjell på utseende hennes på egne kanaler vs når andre har fotografert henne 🫢 Rart det der, man skulle jo nesten tro at bildene hennes er redigert…..🫢 5 1
Sol Rampelyset Skrevet i går, 16:55 #22039 Skrevet i går, 16:55 Tråden er ryddet for krenkende kommentarer. Sol, admin.
Miranda16 Skrevet 5 minutter siden #22040 Skrevet 5 minutter siden (endret) Var det ikke den dama som hylte så høyt om at behandlingen på DPS var avsluttet mot hennes vilje og nå går hun jevnlig dit? Mulig legen i etterkant prøvde å motstride det? Hadde hun rett og slett tatt feil? Hvorfor ikke telle til 10 og håndtere saken før man sverter DPS om og ned i en stor offentlig kanal? . Hva med å snakke med mannen eller ringe en venn med alt i livet som frustrerer henne, for det er ikke noe annet en klaging. Endret 4 minutter siden av Miranda16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå