Gå til innhold

Helene Drage

Anbefalte innlegg

Skrevet
Finnwife skrev (29 minutter siden):

Men likevel fornøyd med at hun satser på noe som er mer opp hennes gate. Sminke og negler vil jeg påstå hun er flinkere med, heller enn trening og kosthold..

Aldri sett HD med fine negler. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dama uten selvinnsikt. Hun kan ikke bare vise treningsglede, men tyngre dager også. Hun har tross alt en fødselsdepresjon. Når hun ikke har det, så er det bare vanlig depresjon. Det er ikke noe forskjell på HD med eller uten unger. Dagene er stort sett bare tunge og grå uansett, bare at nå er det barn som gjør det ekstra vanskelig for HD å kun tenke på seg selv.

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet

Hvorfor står Drage med skjorta over puppene ute i treningssenterets lokale i en reel som dreier seg om at kropp og utseende ikke burde være hovedfokus? Det er altså så dumt. 

• Liker 9
  • Nyttig 10
Skrevet

Sjekke pulsklokka og puste !!!

• Liker 4
Skrevet

Skal si hun hyper opp det neglelakk greiene.

Det er jo begrenset hvor interessant neglelakk kan være

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

La oss gjette hvilken farve hun har valgt på neglelakken.....svak rosa med glitter i..😬

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Beatbox skrev (3 timer siden):

La oss gjette hvilken farve hun har valgt på neglelakken.....svak rosa med glitter i..😬

Ja, helst noe hun har kopiert fra noen andre🫢

• Liker 2
Skrevet
Sophie1988 skrev (40 minutter siden):

Ja, helst noe hun har kopiert fra noen andre🫢

Business as usual..🙄

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Neglene avslørte hun i går kveld på story, lys rosa 😅

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Rosasko skrev (55 minutter siden):

Neglene avslørte hun i går kveld på story, lys rosa 😅

Åhhh...surprise surprise...not😁

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Lyse rosa med glitter - bare å løpe å kjøpe da evt bestille 😅 

men må si jeg ikke skjønner helt det store med dette - men kan jo bare være meg 🤷🏼‍♀️

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Fnug skrev (1 time siden):

Lyse rosa med glitter - bare å løpe å kjøpe da evt bestille 😅 

men må si jeg ikke skjønner helt det store med dette - men kan jo bare være meg 🤷🏼‍♀️

Nei det er ikke bare deg! Makan til hyping over farver som alle har sett for mange år siden....!

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Mulig det kan være noe veldedighet involvert? Jeg tror gründeren av dette prosjektet har vært alvorlig kreftsyk (jfr. IG profilen hennes). Helene ymtet jo også om at det var et veldig spesielt prosjekt?

Jeg kan jo ta feil. Det kan jo også vise seg bare å være «et fantastisk produkt Helene anbefaler».

• Liker 1
Skrevet

Så mye styr for neglelakk. Enda noe hun tror hun kommer til å bli rik av.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Laia skrev (48 minutter siden):

Mulig det kan være noe veldedighet involvert? Jeg tror gründeren av dette prosjektet har vært alvorlig kreftsyk (jfr. IG profilen hennes). Helene ymtet jo også om at det var et veldig spesielt prosjekt?

Jeg kan jo ta feil. Det kan jo også vise seg bare å være «et fantastisk produkt Helene anbefaler».

Da hadde det vært greit om HD hadde sagt noe om bakgrunnen for prosjektet..tenker jeg da..

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Beatbox skrev (40 minutter siden):

Da hadde det vært greit om HD hadde sagt noe om bakgrunnen for prosjektet..tenker jeg da..

Enig med det. Det «jeg gleder meg sånn til å dele med dere» opplegg (som pågår i ukesvis) er bare så…ja hva skal man si?  Typisk influenser, og oppbrukt?

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Vanvittig stor forskjell på utseende hennes på egne kanaler vs når andre har fotografert henne 🫢

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Finnwife skrev (7 minutter siden):

Vanvittig stor forskjell på utseende hennes på egne kanaler vs når andre har fotografert henne 🫢

Rart det der, man skulle jo nesten tro at bildene hennes er redigert…..🫢

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende kommentarer. 

Sol, admin. 

Skrevet (endret)

Var det ikke den dama som hylte så høyt om at behandlingen på DPS var avsluttet mot hennes vilje og nå går hun jevnlig dit? Mulig legen i etterkant prøvde å motstride det?  Hadde hun rett og slett tatt feil? Hvorfor ikke telle til 10 og håndtere saken før man sverter DPS om og ned i en stor offentlig kanal? . Hva med å snakke med mannen eller ringe en venn med alt i livet som frustrerer henne, for det er ikke noe annet en klaging.

Endret av Miranda16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...