hvaduikkeser Skrevet 2. juli #21861 Skrevet 2. juli Litt ironisk at hun sier at hun «fortsatt er mamma og småbarnsmor» selv om hun ikke kommer til å dele mer om ungene, så opphengt som hun er i å ikke bare være en mamma, men mest av alt trenger mer egentid enn å faktisk være med ungene. 3 2
Laia Skrevet 3. juli #21862 Skrevet 3. juli Synes en gjenganger hos Helene, når hun får kritikk eller blir avslørt for noe, ofte er at «nå har jeg blitt xx år eldre, og har ofte et annet syn nå enn det jeg hadde på det xx tidspunktet». «Det er helt normalt å modnes og endre synspunkt» osv. osv. Enig i dette, men det blir litt søkt når det brukes som bortforklaring altfor ofte. Senest nå som tilsvar på en kommentar i «En viktig avgjørelse» posten. 6 3
panzerpølsa Skrevet 3. juli #21863 Skrevet 3. juli Laia skrev (2 minutter siden): Synes en gjenganger hos Helene, når hun får kritikk eller blir avslørt for noe, ofte er at «nå har jeg blitt xx år eldre, og har ofte et annet syn nå enn det jeg hadde på det xx tidspunktet». «Det er helt normalt å modnes og endre synspunkt» osv. osv. Enig i dette, men det blir litt søkt når det brukes som bortforklaring altfor ofte. Senest nå som tilsvar på en kommentar i «En viktig avgjørelse» posten. Saken er den at Drage ikke vil ta innover seg hva kritikken hun får går ut på, og denne nye viktige beslutningen er for å redde egen ræv etter å ha kastet kampestein i glasshus. Hun fikk ikke den responsen og hyllesten hun så for seg, og innså kanskje akkurat litt for seint at folk har gjennomskuet henne for lengst. Drage tåler ikke kritisk og konstruktiv kritikk, da er det bedre å lete frem undskyldninger enn å faktisk ta det til seg å innrømme at det her ble feil. Får pøse på med reklame og filtrerte reels så går det nok over denne gangen også. Men nok en ripe i lakken der altså. 7 3
hvaduikkeser Skrevet 5. juli #21864 Skrevet 5. juli Er det negler som er det hemmelige og veldig spennende hun har måtte holde skjult en stund? 1
Lileep Skrevet 5. juli #21865 Skrevet 5. juli hvaduikkeser skrev (5 minutter siden): Er det negler som er det hemmelige og veldig spennende hun har måtte holde skjult en stund? Tipper hun skal begynne å legge negler ja, så hun er på neglkurs i dag ser det ut som.
hvaduikkeser Skrevet 5. juli #21866 Skrevet 5. juli Lileep skrev (35 minutter siden): Tipper hun skal begynne å legge negler ja, så hun er på neglkurs i dag ser det ut som. Enda mer hun skal tjene penger på, men som ikke blir noen suksess med andre ord. 4 3
panzerpølsa Skrevet 5. juli #21867 Skrevet 5. juli hvaduikkeser skrev (20 minutter siden): Enda mer hun skal tjene penger på, men som ikke blir noen suksess med andre ord. Smart å ta på seg mer greier, når man i forrige uke ikke kom seg opp av senga pga depresjon. Make it make sense. 13 2
hvaduikkeser Skrevet 5. juli #21868 Skrevet 5. juli panzerpølsa skrev (1 time siden): Smart å ta på seg mer greier, når man i forrige uke ikke kom seg opp av senga pga depresjon. Make it make sense. Hun gjør det kun fordi hun får det sponsa. Blir like populært som alt annet hun reklamerer for. 6 2
panzerpølsa Skrevet 5. juli #21869 Skrevet 5. juli hvaduikkeser skrev (2 timer siden): Hun gjør det kun fordi hun får det sponsa. Blir like populært som alt annet hun reklamerer for. Klart det blir, halvveis og lite gjennomtenkt. 5 2
nutmeg0 Skrevet 8. juli #21871 Skrevet 8. juli Jeg er på ingen måte en topptrent person selv, men er det bare jeg som synes man ser veldig lite fremgang av den såkalte treningen hennes? For det første poserer hun i merkelige posisjoner med beina osv, og for det andre er det bruk av filter i øst og vest. Jeg bare forstår ikke at hun som påstår hun trener SÅ mye, at man nærmest ikke ser forskjell fra da hun var av og på med treningen? Jeg hadde i alle fall ikke kjøpt dette programmet hun selger for fullt. 9 5
cerruti Skrevet 8. juli #21872 Skrevet 8. juli nutmeg0 skrev (38 minutter siden): som synes man ser veldig lite fremgang av den såkalte treningen hennes? Hun la ut nå at hun merker at hun har fått smalere bein blant annet. Og vi som har fulgt henne lenge, har vel inntrykk av at det egentlig er hva alt dreier seg om. Hun synes også det er rart at ikke flere er på senter midt i fellesferien for å få inn rutiner. Her prøver hun nok å selge inn programmet sitt som snart starter. Vel, det er nok mange som er på ferie og bruker ferien til litt andre ting… 9 1
irevin Skrevet 8. juli #21873 Skrevet 8. juli cerruti skrev (39 minutter siden): Hun la ut nå at hun merker at hun har fått smalere bein blant annet. Og vi som har fulgt henne lenge, har vel inntrykk av at det egentlig er hva alt dreier seg om. Hun synes også det er rart at ikke flere er på senter midt i fellesferien for å få inn rutiner. Her prøver hun nok å selge inn programmet sitt som snart starter. Vel, det er nok mange som er på ferie og bruker ferien til litt andre ting… Kan også være at folk klarer fin å opprettholde rutinene sine UTEN å måtte gjennomføre økta på et senter i tillegg. Hun påstår at hun er DEDIKERT, men hadde hun vært dedikert hadde hun, av alle, hatt STORT UTBYTTE av å trene hjemme. Med hennes «resultater», så hadde hun klart seg hjemme med enkelt utstyr og egen kroppsvekt som motstand. Nå vet ikke jeg hvor mye tid hun bruker i bil t/r treningssenter, men hun hadde også spart TID på å ta en økt hjemme. Skjønner det kan være stritt med tre barn, men konseptet hennes hverdagsterk HØRES mer ut som et program tilpasset hjemme enn på senter. Jeg unner HD alt godt, men tror heller at rutinene hennes på hjemmebane heller må jobbes med enn å komme seg på senter. Tror tiden i bilen t/t varer lengre enn økta hun gjennomfører. 9 3
hvaduikkeser Skrevet 8. juli #21874 Skrevet 8. juli Har aldri vært borti noen som får så fort resultater som HD, men som fortsatt er like overvektig. 7 13
Krako Skrevet 8. juli #21875 Skrevet 8. juli Mange tar seg nok en joggetur og turer i skog og mark i ferien. Hun skyr tilsynelatende frisk luft. 8 2
Summeer Skrevet 8. juli #21876 Skrevet 8. juli Nå kommer veldig snart "du er ikke mislykket fordi du velger å feriere hjemme" innlegget Evt også "flere enn meg som synes det er altfor dyrt med dyreparken/sommarland/tusenfryd" siden det har vært tema på nettavisene i det siste 🤷♀️ 14 3
Laia Skrevet 8. juli #21877 Skrevet 8. juli Skjønner ikke hvorfor hun er så forundret over dette. Mange er jo på ferie i juli? Og da ofte på reise. Kanskje de til og med trener på stedet de ferierer på? Kanskje noen til og med har ferie uten å reise bort, men prioriterer annerledes denne måneden. Trener hjemme, ute? Kanskje de trener 11 mnd i året ellers, men tar et avbrekk nå? Eller trener på andre tider av dagen? Altså det kan være en million grunner til at det er lite folk på gymmet. Men dedikerte Helene fremstiller seg selv som helten som aldri slutter å trene selv om det er ferie. Dessuten sier jo Helene alltid at det nesten ikke er folk på gymmet om morgenene når hun trener. Så hva er egentlig annerledes i juli? 11 2
JojoMoyes Skrevet 8. juli #21878 Skrevet 8. juli Laia skrev (29 minutter siden): Skjønner ikke hvorfor hun er så forundret over dette. Mange er jo på ferie i juli? Og da ofte på reise. Kanskje de til og med trener på stedet de ferierer på? Kanskje noen til og med har ferie uten å reise bort, men prioriterer annerledes denne måneden. Trener hjemme, ute? Kanskje de trener 11 mnd i året ellers, men tar et avbrekk nå? Eller trener på andre tider av dagen? Altså det kan være en million grunner til at det er lite folk på gymmet. Men dedikerte Helene fremstiller seg selv som helten som aldri slutter å trene selv om det er ferie. Dessuten sier jo Helene alltid at det nesten ikke er folk på gymmet om morgenene når hun trener. Så hva er egentlig annerledes i juli? Jeg synes det er mye rarere med en som lever av å coache andre sier så mye rart og feil ang trening og har null synlige resultater selv 🤦🏼♀️🤷🏼♀️Jeg så på noen bilder og videoer fra kort tid tilbake kanskje forrige uke , jeg synes tvert imot hun så større ut ? Er det fordi hun poserer og bruker filter ofte på de treningsshorts bildene mens de jeg så i kjoler osv var naturlig kanskje . Aner ikke men jeg synes ikke hun har noe synlig resultat eller smalere bein . Zorry for det gitt . 5 7
irevin Skrevet 9. juli #21879 Skrevet 9. juli JojoMoyes skrev (8 timer siden): Jeg synes det er mye rarere med en som lever av å coache andre sier så mye rart og feil ang trening og har null synlige resultater selv 🤦🏼♀️🤷🏼♀️Jeg så på noen bilder og videoer fra kort tid tilbake kanskje forrige uke , jeg synes tvert imot hun så større ut ? Er det fordi hun poserer og bruker filter ofte på de treningsshorts bildene mens de jeg så i kjoler osv var naturlig kanskje . Aner ikke men jeg synes ikke hun har noe synlig resultat eller smalere bein . Zorry for det gitt . Den «mentale» biten hun fronter i programmet sitt er likedan. Det ser heller ikke ut til å funke på HD. Men virker omtrent de som bruker programmet får mer utbytte av fysisk og mentalt enn henne selv. Det er jo bra da for de som velger bruke penger på dette opplegget. 5
JojoMoyes Skrevet 9. juli #21880 Skrevet 9. juli irevin skrev (1 time siden): Den «mentale» biten hun fronter i programmet sitt er likedan. Det ser heller ikke ut til å funke på HD. Men virker omtrent de som bruker programmet får mer utbytte av fysisk og mentalt enn henne selv. Det er jo bra da for de som velger bruke penger på dette opplegget. Hun er den siste jeg hadde betalt og bedt om hjelp fra uansett grunn . Hun virker lite troverdig for meg uansett .. 3 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå