Lileep Skrevet onsdag kl 09:30 #21541 Del Skrevet onsdag kl 09:30 Summeer skrev (5 minutter siden): Jeg spiser også 1200ish kalorier på de ukedagene jeg ikke trener (mål om å gå ned 0.5-1 kg i uka). De dagene jeg trener spiser jeg mer, for å ha energi til å prestere og restituere. De dagene er målet å gå i null, treningsfrie dager er målet å gå rundt 500-1000 kcal i underskudd. Dette er kontrollert, og kroppen har ikke vondt av det. De dagene tærer jeg på overskuddet jeg har på kroppen. Det er et tiktok overfladisk råd å påstå at 1200 alltid er feil!!! Hun går faktisk så langt at hun påstår det ikke er nok til at kroppen kan overleve på "bare" 1200 kalorier per dag. Det viser jo atter engang at hun har lite eller ingen kunnskap om kosthold når det kommer til mengde og riktig type mat. klart hvis man følger hennes oppskrifter hvor det meste består i fløte, bacon og ost, da vil mengden bli svært liten og kroppen vil slite. Tydelig klarer ikke hun å forstå at ulik type mat gir ulik mengde kalorier.. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet onsdag kl 12:03 #21542 Del Skrevet onsdag kl 12:03 (endret) Lileep skrev (2 timer siden): Hun går faktisk så langt at hun påstår det ikke er nok til at kroppen kan overleve på "bare" 1200 kalorier per dag. Det viser jo atter engang at hun har lite eller ingen kunnskap om kosthold når det kommer til mengde og riktig type mat. klart hvis man følger hennes oppskrifter hvor det meste består i fløte, bacon og ost, da vil mengden bli svært liten og kroppen vil slite. Tydelig klarer ikke hun å forstå at ulik type mat gir ulik mengde kalorier.. At hun ikke har kunnskap om kosthold ser man jo. Endret onsdag kl 12:03 av hvaduikkeser 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet onsdag kl 12:54 #21543 Del Skrevet onsdag kl 12:54 hvaduikkeser skrev (49 minutter siden): At hun ikke har kunnskap om kosthold ser man jo. Ikke noe særlig bra reklame for PT-delen heller, med tanke på elendig form ou utførelse på det meste av øvelser hun legger ut. Jeg forventer at en som tar seg betalt for å lære bort trening, mestrer øvelser selv. Mulig jeg har høye krav, men hadde aldri lagt igjen penger til en PT som ikke har god form og utførelse. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fnug Skrevet onsdag kl 14:33 #21544 Del Skrevet onsdag kl 14:33 Noen som vet prisen på opplegget hennes? (Har ingen interesse av å legge igjen informasjon om meg selv så hun kan kontakte meg for at jeg skal finne ut av det heller 😅) Litt nysgjerrig om hvilket prisnivå hun har lagt seg på i forhold til f.eks Maksprestasjons sitt «Hjertesterk»? (Som igjen er ett utrolig bra opplegg og han er en veldig flink coach/PT) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet onsdag kl 15:07 #21545 Del Skrevet onsdag kl 15:07 Fnug skrev (34 minutter siden): Noen som vet prisen på opplegget hennes? (Har ingen interesse av å legge igjen informasjon om meg selv så hun kan kontakte meg for at jeg skal finne ut av det heller 😅) Litt nysgjerrig om hvilket prisnivå hun har lagt seg på i forhold til f.eks Maksprestasjons sitt «Hjertesterk»? (Som igjen er ett utrolig bra opplegg og han er en veldig flink coach/PT) 599,- i mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fnug Skrevet onsdag kl 20:06 #21546 Del Skrevet onsdag kl 20:06 hvaduikkeser skrev (4 timer siden): 599,- i mnd. Takk 😊 Samme som «Hjertesterk» det - og da vet jeg ihvertfall hvilken av de to appene/coachene jeg hadde valgt 😊 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet onsdag kl 23:00 #21547 Del Skrevet onsdag kl 23:00 Fnug skrev (2 timer siden): Takk 😊 Samme som «Hjertesterk» det - og da vet jeg ihvertfall hvilken av de to appene/coachene jeg hadde valgt 😊 Ingen tvil ! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet i går, 09:09 #21548 Del Skrevet i går, 09:09 irevin skrev (På 30.4.2025 den 9.18): Når jeg holder i tightsen, så mister jeg takk og lov IKKE deler av fingrene mine samtidig som jeg pådrar meg en «deformert» legg ift resten av beinet. Bildet er hentet fra HD sin IG konto Vedr det nederste bildet - Er det ikke bare at hun står og drar i stoffet på tightsen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet i går, 10:13 #21549 Del Skrevet i går, 10:13 (endret) Tripptrapp1 skrev (1 time siden): Vedr det nederste bildet - Er det ikke bare at hun står og drar i stoffet på tightsen? Mangler fortsatt deler av langefingeren slik jeg ser det tillegg; zomer du inn, ser du hele hånda er mer el mindre deformert Endret i går, 10:14 av irevin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet i går, 10:13 #21550 Del Skrevet i går, 10:13 Når hun reklamerer for opplegget sitt, stusser jeg på at hun skal hjelpe andre med bla kosthold og mentale verktøy. Sitt eget kosthold reguleres gjennom operasjon/medisiner og når det gjelder mentale verktøy legger hun stadig ut at hun er helt i kjelleren og får hjelp. Så virkelig hvem er det som kjøper hennes tjenester? Har noen her inne kjøpt? 3 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet i går, 10:40 #21551 Del Skrevet i går, 10:40 irevin skrev (26 minutter siden): Mangler fortsatt deler av langefingeren slik jeg ser det tillegg; zomer du inn, ser du hele hånda er mer el mindre deformert Dette blir bare flisespikkeri, og ikke noe som er vits å bruke mye mer tid på, men en kan argumentere for at det er tightsstoffet som før at deler av fingeren er borte (hun kniper stoffet utover). Ellers er bildet posert i hjel som de fleste bildene hennes, og dessuten av merkelig dårlig kvalitet(?). Veldig blurry kanter. Men så lenge hun selv er fornøyd 🤷♀️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet i går, 10:55 #21552 Del Skrevet i går, 10:55 Eg trur det er sjølvutløyseren ho held i, ikkje stoffet. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 19 timer siden #21553 Del Skrevet 19 timer siden Dama som ikke fikser det mentale selv, deler nå ut en guide i mentaltrening. Altså, hva er det med den dama😅 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 19 timer siden #21554 Del Skrevet 19 timer siden hvaduikkeser skrev (11 minutter siden): Dama som ikke fikser det mentale selv, deler nå ut en guide i mentaltrening. Altså, hva er det med den dama😅 Det er altså så tullete at jeg har ikke lenger ord😬 Ser hun ikke selv galskapen her? På story er livet uutholdelig, det mentale er helt ute å kjøre, å hun mestrer ikke hverdagen. Men å selge ett opplegg for å hjelpe andre med det, det tenker hun at hun er kapabel til. Snakk om manglende selvinnsikt. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 19 timer siden #21555 Del Skrevet 19 timer siden Voldsom utlevering rundt et av barnas spisevaner i dag, og trenger folket egentlig å høre om en blow out hos et av de andre? ☹️ Det virker som alt skal deles. Er influensere blitt så innarbeidet i denne tilværelsen at dette bare går på automatikk? At man ikke stanser opp bare 5 sekunder og tenker seg om før man trykker «del»? 3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janmar Skrevet 18 timer siden #21556 Del Skrevet 18 timer siden irevin skrev (På 30.4.2025 den 9.18): Når jeg holder i tightsen, så mister jeg takk og lov IKKE deler av fingrene mine samtidig som jeg pådrar meg en «deformert» legg ift resten av beinet. Bildet er hentet fra HD sin IG konto Du ser vel at det er svart tights foran der? Hu har sånne bein. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 14 timer siden #21557 Del Skrevet 14 timer siden Janmar skrev (4 timer siden): Du ser vel at det er svart tights foran der? Hu har sånne bein. Hun holder selvutløseren til kameraet i den hånden, det er ikke tightsen. Det er også derfor pekefingeren får en rar fasong, fordi hun presser ned på knappen med tommelen. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 9 timer siden #21558 Del Skrevet 9 timer siden Laia skrev (9 timer siden): Voldsom utlevering rundt et av barnas spisevaner i dag, og trenger folket egentlig å høre om en blow out hos et av de andre? ☹️ Det virker som alt skal deles. Er influensere blitt så innarbeidet i denne tilværelsen at dette bare går på automatikk? At man ikke stanser opp bare 5 sekunder og tenker seg om før man trykker «del»? Hun utleverer eller eksponerer ikke sine barn hun. På noen som helst måte, i følge seg selv. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinnsvine Skrevet 7 timer siden #21559 Del Skrevet 7 timer siden Fnug skrev (På 30.4.2025 den 22.06): Takk 😊 Samme som «Hjertesterk» det - og da vet jeg ihvertfall hvilken av de to appene/coachene jeg hadde valgt 😊 Fikk mail fra han for noen dager siden om jeg ikke begynte å bli stresset fordi det snart ble tid for å begynne å gå med mindre klær og jeg ikke hadde lyst til å slanke meg men det var fortsatt ikke for sent å kjøpe coaching, joda trivelig type det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fnug Skrevet 3 timer siden #21560 Del Skrevet 3 timer siden Pinnsvine skrev (3 timer siden): Fikk mail fra han for noen dager siden om jeg ikke begynte å bli stresset fordi det snart ble tid for å begynne å gå med mindre klær og jeg ikke hadde lyst til å slanke meg men det var fortsatt ikke for sent å kjøpe coaching, joda trivelig type det. Seriøst? 😱 prøvde hjertesterk for ikke så lenge siden, og opplevde ikke fokus på noe sånt, verken kropp eller vekt. Men ting kan jo endre seg og den der ble skivebom for min del.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå