Gå til innhold

Helene Drage

Anbefalte innlegg

Skrevet
hippyskippy skrev (5 timer siden):

Jeg har daier i samme dimensjon, føler meg vulgær med en gang det er litt antydning til pupp. 

Samme her, har ingen interesse av å flashe mine slappe mammabrød for enhver pris 😂🍞

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Måten hun svarer på når noen kommer med velmente råd om eksponering av barn og annet innhold. Husker hun ikke selv hvor mye hun delte av første barn, før hun skjønte at det ble feil? Kan det være at rådene som kommer nå også er inne på noe? Kan det være at man blir defensiv fordi kritikken er berettiget? Hva vil hun med budskapet om at hun tenker i de banene bare hun ser noe som er sylinderformet? Tenk på når barna når skolealder og den filmen der kommer opp….

• Liker 5
  • Nyttig 11
Skrevet
net0ty skrev (51 minutter siden):

Måten hun svarer på når noen kommer med velmente råd om eksponering av barn og annet innhold. Husker hun ikke selv hvor mye hun delte av første barn, før hun skjønte at det ble feil? Kan det være at rådene som kommer nå også er inne på noe? Kan det være at man blir defensiv fordi kritikken er berettiget? Hva vil hun med budskapet om at hun tenker i de banene bare hun ser noe som er sylinderformet? Tenk på når barna når skolealder og den filmen der kommer opp….

Jeg syns generelt sett «koffertinnhold» ikke har noe på en bedrifskonto å gjøre i det hele tatt. Ihvertfall ikke på hennes som er livsstilskonto. Eller; jeg vet ikke helt hva slags nisje hun har snart jeg….Det hun legger ut av «koffert» er smakløst og lite seriøst. Begriper ikke de som legger igjen penger hos henne

• Liker 8
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)

Når du som PT og onlinecoach legger ut en øvelse du på ingen måte mestrer. En squat eller knebøy er minimum 90 grader, helst under. Drage bøyer knapt knær. Så hvis du lå skal lære bort tekniske øvelser, bør du kanskje kunne de selv. Nok en sånn greie med Drage, alt er halvveis og dårlig gjennomført. 

Endret av panzerpølsa
  • Liker 9
  • Nyttig 7
Skrevet
panzerpølsa skrev (1 minutt siden):

Når du som PT og onlinecoach legger ut en øvelse du på ingen måte mestrer. En squat eller knebøy er minimum 90 grader, helst under. Drage bøyer knapt knær. Så hvis du lå skal lære bort tekniske øvelser, bør du kanskje kunne de selv. Nok en sånn greie med Drage, alt er halvveis og dårlig gjennomført. 

Til å ha trent i årevis, er hun i veldig dårlig form. Spesielt å ikke klare å komme ned i 90 grader som pt.

• Liker 7
  • Nyttig 6
Skrevet
hvaduikkeser skrev (32 minutter siden):

Til å ha trent i årevis, er hun i veldig dårlig form. Spesielt å ikke klare å komme ned i 90 grader som pt.

Skal ikke rumpa ganske så mye mer lenger ned? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
irevin skrev (10 minutter siden):

Skal ikke rumpa ganske så mye mer lenger ned? 

Ser på stripper squats på YouTube og rumpa skal veldig mye lengre ned. Hun er ikke i nærheten engang.

• Liker 9
Skrevet
hvaduikkeser skrev (51 minutter siden):

Ser på stripper squats på YouTube og rumpa skal veldig mye lengre ned. Hun er ikke i nærheten engang.

Flaut🙈🙈🙈

• Liker 7
Skrevet

Det der ligner ikke på en knebøy engang! Det er en slapp holdning, med litt dipp i knærne før hun slipper overkroppen ned uten noe spenn..... trener jo ingenting! Hvorfor overkomplisere? Kundegruppen hennes trenger knebøy med kroppsvekt, eller å holde en kettlebell/vekt. Og om dyp knebøy er vanskelig så kan man stå med beina på hver side av en stang og holde seg fast og få litt assistanse av armene. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Summeer skrev (2 minutter siden):

Det der ligner ikke på en knebøy engang! Det er en slapp holdning, med litt dipp i knærne før hun slipper overkroppen ned uten noe spenn..... trener jo ingenting! Hvorfor overkomplisere? Kundegruppen hennes trenger knebøy med kroppsvekt, eller å holde en kettlebell/vekt. Og om dyp knebøy er vanskelig så kan man stå med beina på hver side av en stang og holde seg fast og få litt assistanse av armene. 

Rett og slett noe av det dummeste jeg har sett. 

• Liker 6
Skrevet
hvaduikkeser skrev (9 timer siden):

Har nok valgt denne pga navnet, syns sikkert det var kult, og helt i stil med hennes koffert-tenkede greier.

• Liker 12
Skrevet
panzerpølsa skrev (1 time siden):

Har nok valgt denne pga navnet, syns sikkert det var kult, og helt i stil med hennes koffert-tenkede greier.

Hvis hun tror hun ser bra ut når hun gjør øvelsen, så må hun tro om igjen. Ser ut som en som ikke har peiling på hva hun gjør. Hvordan kan en som har trent i alle år ikke klare knebøy🤷‍♀️ Altså, ikke i nærheten engang. 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
hvaduikkeser skrev (36 minutter siden):

Hvis hun tror hun ser bra ut når hun gjør øvelsen, så må hun tro om igjen. Ser ut som en som ikke har peiling på hva hun gjør. Hvordan kan en som har trent i alle år ikke klare knebøy🤷‍♀️ Altså, ikke i nærheten engang. 

...og utdannet PT..🙄

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
hvaduikkeser skrev (4 timer siden):

Skjønner ikke hva hun tenker kundene hennes skal lære, å om de i det heletatt greier øvelsen, når hun selv ikke er i nærheten av å greie det. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Og nå er alle kommentarene på det innlegget slettet.....

• Liker 1
  • Nyttig 1
Annonse
Skrevet
Summeer skrev (1 time siden):

Overrasket...not at all..🙄

• Liker 4
Skrevet
Summeer skrev (1 time siden):

Hva slags kommentarer var det?

• Liker 2
Skrevet

Fatter ikke at hun som PT legger ut øvelser som er helt feil gjennomført , altså ikke i nærheten av sånn øvelsen skal gjøres , altså greit at hun ser tung og kjeitete ut i de fleste bevegelser og spes i løping . Men dype knebøy når du ikke er i nærheten av å komme ned ? Jeg skjønner ikke at folk betaler for feilinformasjon ang trening og kosthold .

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
JojoMoyes skrev (1 time siden):

Fatter ikke at hun som PT legger ut øvelser som er helt feil gjennomført , altså ikke i nærheten av sånn øvelsen skal gjøres , altså greit at hun ser tung og kjeitete ut i de fleste bevegelser og spes i løping . Men dype knebøy når du ikke er i nærheten av å komme ned ? Jeg skjønner ikke at folk betaler for feilinformasjon ang trening og kosthold .

Jeg tenker at om du skal lære bort, og ta deg betalt for noe, burde du i alle fall vite hva du gjør. Og hadde min PT/coach lagt ut noe sånn, hadde jeg reagert. Jeg forventer at PT kan utføre øvelser riktig når noe skal læres bort. Hun skriver at det er kleint å filme med fullt senter og i shorts, men det som virkelig er kleint er feil utførte øvelser som postes på en PT-konto. 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
JojoMoyes skrev (1 time siden):

Størrelsen hennes har forøvrig ikke noe med utførelse og form, se på tune svære styrkeløftetre og vektløftere. Hun er rett og slett ikke sterk nok, å mestrer ikke form og utførelse pga dette. 

• Liker 7
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...