cerruti Skrevet 9 timer siden #21201 Del Skrevet 9 timer siden (endret) Leoline skrev (6 timer siden): Jeg har fulgt Helene i mange år, men har ikke fått med meg at hun går på slankesprøyter, er det noe hun har sagt, eller er det noe folk tror🤔 Hun har sagt at hun fikk/(får?) medisinsk hjelp. Og så kom det et bilde med sprøyten synlig i kjøleskapet. Det ble deretter slettet. Det passer kanskje ikke sammen med salg av «alt med måte-opplegget» hennes. Som vi vet ikke har fungert på henne selv. Nå viser hun bare keto-måltider igjen, så mulig det er en del av pakken hun selger. Hun viser i hvert fall ikke alt med måte i eget liv og på egen kanal. Det er selvfølgelig også lettere å leve på små ketomåltider med medisinsk hjelp. Endret 5 timer siden av cerruti 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 9 timer siden #21202 Del Skrevet 9 timer siden Aldri vært borti noen som får så raske resultater av veldig lite. Bare synd( for henne) at det verken er sant eller synlig. 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 5 timer siden #21203 Del Skrevet 5 timer siden Lar babyene sove på magen. Elementær kunnskap at dette er frarådet pga faren for krybbedød...... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 5 timer siden #21204 Del Skrevet 5 timer siden Miranda16 skrev (44 minutter siden): Lar babyene sove på magen. Elementær kunnskap at dette er frarådet pga faren for krybbedød...... Jeg har ei på to år, å jeg blei anbefalt å la henne sove på magen på dagtid når jeg fulgte med. Hun sleit med uferdig tarmsystem å hadde mye vondt i magen. Ikke utenkelig med prematur at de er anbefalt det samme. Rådene er oppdatert så det handler om å følge med barna, altså dupp på dagtid kan mage være greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 4 timer siden #21205 Del Skrevet 4 timer siden arnoyb skrev (10 minutter siden): Jeg har ei på to år, å jeg blei anbefalt å la henne sove på magen på dagtid når jeg fulgte med. Hun sleit med uferdig tarmsystem å hadde mye vondt i magen. Ikke utenkelig med prematur at de er anbefalt det samme. Rådene er oppdatert så det handler om å følge med barna, altså dupp på dagtid kan mage være greit Har du dokumentasjon på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 3 timer siden #21206 Del Skrevet 3 timer siden Miranda16 skrev (1 time siden): Har du dokumentasjon på dette? Nei kan ikke dokumentere at de anbefalte meg det. Burde nok omformulert meg der for vet ikke om de generelle rådene er oppdatert til det, men siden det blei snakka så lett og åpent om det på helsestasjonen så regna jeg med rådene var i endring/var endra. Har ikke Googla heller 🤷🏼♀️ å vet ikke noe om prematur, så får satse på at ingen tar mine usjekka, udokumenterte råd for god fisk å risikerer barnet sitt 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 2 timer siden #21207 Del Skrevet 2 timer siden arnoyb skrev (1 time siden): Nei kan ikke dokumentere at de anbefalte meg det. Burde nok omformulert meg der for vet ikke om de generelle rådene er oppdatert til det, men siden det blei snakka så lett og åpent om det på helsestasjonen så regna jeg med rådene var i endring/var endra. Har ikke Googla heller 🤷🏼♀️ å vet ikke noe om prematur, så får satse på at ingen tar mine usjekka, udokumenterte råd for god fisk å risikerer barnet sitt 🤪 Hvis du ikke kan dokumentere noe som i mange, mange år har blitt frarådet av fagfolk så burde du være forsiktig. Om du googler tema så er det ingen fagfolk som støtter dine råd. Ville anbefalt å moderere innlegget ditt om du ikke kan dokumentere det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 2 timer siden #21208 Del Skrevet 2 timer siden Miranda16 skrev (1 minutt siden): Hvis du ikke kan dokumentere noe som i mange, mange år har blitt frarådet av fagfolk så burde du være forsiktig. Om du googler tema så er det ingen fagfolk som støtter dine råd. Ville anbefalt å moderere innlegget ditt om du ikke kan dokumentere det Jeg fikk det anbefalt av helsepersonell i flertall, som jeg sier. Moderer det ikke, hvem tar råd fra kg. En haug med bedrevitere som ikke vet bedre, ja det er meg inkludert 🤷🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå