Tessa12 Skrevet torsdag kl 16:25 #21101 Del Skrevet torsdag kl 16:25 Fenomen skrev (34 minutter siden): Ble barnet hentet med ambulanse og hun dokumenterte det..? Hun dokumenterte det ikke når det skjedde nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet torsdag kl 17:01 #21102 Del Skrevet torsdag kl 17:01 (endret) Tessa12 skrev (40 minutter siden): Hun dokumenterte det ikke når det skjedde nei. Jeg ser at mitt innlegg kan kan ført til den misforståelsen. Det beklager jeg. Formuleringen var ment som en billedliggjøring av galskapen ved å dele *shocking news* rundt f.eks barns helse. Poenget mitt var at det er helt sinnsykt at man [influensere] i det hele tatt føler behovet for å dele de nærestes sykdom med offentligheten. Og kanskje spesielt når de det handler om ikke har noe de skulle ha sagt i forhold til samtykke. Vi har ingenting med det å gjøre! Vi trenger faktisk aldri være med hverken i ambulanser, på legebesøk eller inne på sykehuset. Vi trenger heller ikke oppdateres om detaljene i etterkant. Vær tilstede for de som faktisk trenger deg, og logg av! Skulle det bety dårlig samvittighet overfor følgere pga lite innhold, så ta et tips fra Maren Nerdvik: Hun beklaget lite oppdateringer i en periode. Mini har vært syk, og fokus har ligget der. Takk, sier jeg. Det er mer enn nok info, vi trenger ikke å vite noe mer. Endret torsdag kl 17:06 av Tripptrapp1 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet torsdag kl 17:34 #21103 Del Skrevet torsdag kl 17:34 Tripptrapp1 skrev (31 minutter siden): Jeg ser at mitt innlegg kan kan ført til den misforståelsen. Det beklager jeg. Formuleringen var ment som en billedliggjøring av galskapen ved å dele *shocking news* rundt f.eks barns helse. Poenget mitt var at det er helt sinnsykt at man [influensere] i det hele tatt føler behovet for å dele de nærestes sykdom med offentligheten. Og kanskje spesielt når de det handler om ikke har noe de skulle ha sagt i forhold til samtykke. Vi har ingenting med det å gjøre! Vi trenger faktisk aldri være med hverken i ambulanser, på legebesøk eller inne på sykehuset. Vi trenger heller ikke oppdateres om detaljene i etterkant. Vær tilstede for de som faktisk trenger deg, og logg av! Skulle det bety dårlig samvittighet overfor følgere pga lite innhold, så ta et tips fra Maren Nerdvik: Hun beklaget lite oppdateringer i en periode. Mini har vært syk, og fokus har ligget der. Takk, sier jeg. Det er mer enn nok info, vi trenger ikke å vite noe mer. Kunne ikke vært mer enig. Men det er viktigere for Drage å få klaget, sutret å tatt slike "synd på meg" bilder med filter å hånda i ansiktet. Og selvfølgelig gjøre noe samarbeid eller reklame i forbindelse med det hele. Refererer her til kosttilskuddene hun nå skal teste å holde seg frisk med. Lavmål. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet torsdag kl 18:07 #21104 Del Skrevet torsdag kl 18:07 panzerpølsa skrev (32 minutter siden): Refererer her til kosttilskuddene hun nå skal teste å holde seg frisk med. Lavmål. Ja, er det mulig? Har ikke hun fått masse oppfølging ifbm operasjonen som hun bør etterstrebe å følge? 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hubbabubba00 Skrevet i går, 17:58 #21105 Del Skrevet i går, 17:58 Tror meg og Helene har et ulikt syn på hva som er å ta pause fra sosiale medier. For meg er det å logge helt av og ikke legge ut noe som helst. Det er det åpenbart ikke for henne for hun har postet hver eneste dag i denne grusomme tiden hun er inni nå med sykdom.. 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet i går, 18:38 #21106 Del Skrevet i går, 18:38 (endret) Nå må du slutte å klage på Instagram Drage, å skaffe deg en time til psykolog om det virkelig er så ille som du fremstiller livet i sosiale medier nå. Snakk med familien din, venner eller noen nær deg. Ikke legg ut alt dette innimellom reklame for vaser, smykker og alskens helsekost og klær fra ellos. Og ikke minst, ditt eget program. Det er uprofesjonelt, og det begynner å bli på kanten til manisk. Endret i går, 18:38 av panzerpølsa 5 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet i går, 19:09 #21107 Del Skrevet i går, 19:09 Samme survinga dag ut og dag inn om at hun strekker ikke til, ikke nok timer, ikke nok tid til å være Helene. Hun burde ikke hatt barn. 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet i går, 20:20 #21108 Del Skrevet i går, 20:20 hvaduikkeser skrev (1 time siden): Samme survinga dag ut og dag inn om at hun strekker ikke til, ikke nok timer, ikke nok tid til å være Helene. Hun burde ikke hatt barn. Programmet hennes virker ihvertfall ikke mot surving ! Hun klarer ikke akseptere at HUN må «stå på vent» noen år. Det er ANDRE som kommer først i en årrekke framover. Seriøst; hvordan tror hun andre mødre har det ? Nei, på tide å bytte ut «litt er bedre enn ingenting» med profesjonell hjelp 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizard Skrevet i går, 20:50 #21109 Del Skrevet i går, 20:50 Jeg forstår at denne situasjonen er beintøff, ingen tvil om det. Jeg hadde neppe taklet det spesielt godt selv. Men de første årene er man faktisk ikke annet enn mamma, sånn er det bare. 3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 22 timer siden #21110 Del Skrevet 22 timer siden Lizard skrev (1 time siden): Jeg forstår at denne situasjonen er beintøff, ingen tvil om det. Jeg hadde neppe taklet det spesielt godt selv. Men de første årene er man faktisk ikke annet enn mamma, sånn er det bare. Enig! Jeg hadde sikkert mistet hode selv. Selv to barn, nå 12 og 15. Fortsett er jeg ganske mye mamma. Har heller ikke tilgang til barnevakt slik hun har. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol1974 Skrevet 17 timer siden #21111 Del Skrevet 17 timer siden Håper de får det flott men stoler ikke en kalori på den jenta der! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrikstad71mod Skrevet 12 timer siden #21112 Del Skrevet 12 timer siden Når hu prøver å ta en humoristisk vending men det blir bare helt feil …. Vaffal for meg . Vri det heller til å rose din kjære Mann enn meg meg meg …. 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 12 timer siden #21113 Del Skrevet 12 timer siden Fredrikstad71mod skrev (5 minutter siden): Når hu prøver å ta en humoristisk vending men det blir bare helt feil …. Vaffal for meg . Vri det heller til å rose din kjære Mann enn meg meg meg …. Kan ikke noe for det, men å snakke nedlatende mot partnere sin - uavhengig av om det er ment som humor eller ei synes egentlig bare er ufint. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrikstad71mod Skrevet 12 timer siden #21114 Del Skrevet 12 timer siden mereo skrev (Akkurat nå): Kan ikke noe for det, men å snakke nedlatende mot partnere sin - uavhengig av om det er ment som humor eller ei synes egentlig bare er ufint. Humoren hennes treffer bare ikke når det gjelder hennes mann . Blir for mye av det enn å sende ut en mere ydmyk post om dette . Blir bare kleint , rart og flaut å sitte på sidelinjen å lese/se 😬 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 12 timer siden #21115 Del Skrevet 12 timer siden Fredrikstad71mod skrev (2 minutter siden): Humoren hennes treffer bare ikke når det gjelder hennes mann . Blir for mye av det enn å sende ut en mere ydmyk post om dette . Blir bare kleint , rart og flaut å sitte på sidelinjen å lese/se 😬 Kunne snudd det positivt som en takk til han og det kunne vært tatt med ett glimt i øyet, men det der? Neeeeeeej! 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 12 timer siden #21116 Del Skrevet 12 timer siden Hun burde heller hyllet han for at hun uke hele tatt fungerer noen lunde greit. Til tider… Hun hadde ikke klart å være mamma uten han og hjelp fra familien. Hun er ikke laget for det. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 1 time siden #21117 Del Skrevet 1 time siden Hva med å droppe treningssenteret et halvt års tid og heller legge inn en fast rask gåtur med vogna hver dag? Og om det går kjøre litt spensthopp osv underveis etterpå. Hun må jo skjønne at med nyfødte tvillinger og en 3-åring blir livet helt annerledes? 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 1 time siden #21118 Del Skrevet 1 time siden cerruti skrev (23 minutter siden): Hva med å droppe treningssenteret et halvt års tid og heller legge inn en fast rask gåtur med vogna hver dag? Og om det går kjøre litt spensthopp osv underveis etterpå. Hun må jo skjønne at med nyfødte tvillinger og en 3-åring blir livet helt annerledes? Hun skjønner ikke det. Vil bare ikke skjønne det. Ungene var omtrent ikke ute før hun begynte messingen om «jeg er ikke bare en mamma, jeg er HELENE!» Hun skulle aldri blitt gravid igjen! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 1 time siden #21119 Del Skrevet 1 time siden cerruti skrev (42 minutter siden): Hva med å droppe treningssenteret et halvt års tid og heller legge inn en fast rask gåtur med vogna hver dag? Og om det går kjøre litt spensthopp osv underveis etterpå. Hun må jo skjønne at med nyfødte tvillinger og en 3-åring blir livet helt annerledes? Asså, å stå opp kl 0400 el 0500 for å trene er GALSKAP med små barn! Hun kan droppe senteret å slippe følelsen av stress rundt det. Gå ut med vogna, tren enkel styrke, walkingpad har hun også 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 38 minutter siden #21120 Del Skrevet 38 minutter siden irevin skrev (32 minutter siden): Asså, å stå opp kl 0400 el 0500 for å trene er GALSKAP med små barn! Hun kan droppe senteret å slippe følelsen av stress rundt det. Gå ut med vogna, tren enkel styrke, walkingpad har hun også Den såkalte treninga hennes hjelper henne ikke noe uansett. Alt er jo bare tungt og vanskelig likevel. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå